Serban.S Postat Mai 8, 2009 Share Postat Mai 8, 2009 (editat) Nu a fost niciun hot, a fost un catel tampit care a crezut ca motorul meu e vreo felina din cauza pisatului de pe husa. Si-a lasat si "amprentele" acolo daca va uitati bine in poza. Si eu am patit la fel dar la mine era vorba de cateii personali si motoru era in curte. Cind am venit acasa, am gasit husa de pe motocicleta cu partea din spate sfisiata de se vedea roata.... Mi-a venit rau instant... I-am certat si asta e ... Apoi am reparat husa asa cum am putut si bine am facut pentru ca dupa vreo 2-3 saptamini am avut iar o surpriza dar de data asta la roata fata... Evident, mi-a stat hertzu' o secunda... Am certat cateii si am incercat sa rezolv pe moment problema. Atunci am realizat ce se intimplase de fapt. Pe aripa din fata a motocicletei am gasit urme de labute de pisica... Vre-o mitza incercase sa se ascunda acolo si tembelii aia de catei au incercat prin orice mijloace sa ajunga la ea. Apropo, si husa mea era pisata toata pe partea de jos de un cotoi de prin zona, dar nu asta a fost faptul care sa ii fi stirnit pe catei... Imi imaginez ca si data trecuta tot asa se intimplase... Probabil ca asa s-a intimplat si la tine... Apoi am luat alta husa si cu asta basta. Bine ca macar aveam o husa ieftina si era si de capatat ... Si bine ca era varianta subtire si nu a opus prea mare rezistenta la dintii ciinilor... Si bine ca nu mi-au capsat vreo conducta de frina... Bafta la reparat motoru'! Editat Mai 8, 2009 de Rainman22 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Mai 8, 2009 Share Postat Mai 8, 2009 (editat) Am eu o sa normala de vanzare daca te intereseaza. da-mi si mie un pm cu pretul si starea ei Multumesc mult pt ajutor, am vorbit cu Darian si se poate repara. Cat despre surub - am fost la AB stiind ca nu am mari sanse sa ma ajute cineva acolo dar am zis sa incerc ca lucrez aproape de ei. Nicio sansa!! Mi-a spus un tip de acolo ca ei nu se ocupa de astfel de probleme si ca sa comand piesa aia in care se infileteaza surubul ala de prindere. Eu ma intreb la ce mai e facuta piesuca aia sa se rupa daca ei te pun sa cumperi toata comanda de pe ghidon in caz ca s-a rupt?? :| te pot ajuta eu cu surubul ala rupt. sambata cred ca ma tin de surubarit la mobra mea asa ca daca vrei sa vii prin colentina - se rezolva in 10 min (pm pt tel si locatie) btw - faptul ca sta stopul aprins inseamna ca manetae gripata si nu revine Editat Mai 8, 2009 de ZIDU' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Trumansky Postat Mai 8, 2009 Share Postat Mai 8, 2009 Daca s-a dus mansonul ala de la etrier si iti intra mizerie pe acolo, lichidul din cutiuta tre sa fie tulbure pentru ca toata mizeria aia o ridica prin instalatie direct in cutiuta cu lichid. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
glucian Postat Mai 9, 2009 Share Postat Mai 9, 2009 (editat) da-mi si mie un pm cu pretul si starea ei te pot ajuta eu cu surubul ala rupt. sambata cred ca ma tin de surubarit la mobra mea asa ca daca vrei sa vii prin colentina - se rezolva in 10 min (pm pt tel si locatie) btw - faptul ca sta stopul aprins inseamna ca manetae gripata si nu revine Mersi mult dar abia acum am vazut postul tau, deja am lasat-o in service MyMoto sa se uite Nicu si la frana. F nasol sa mergi fara frana pe fata... Ai dreptate cu stopul aprins, mie imi daduse semne despre ce avea sa urmeze cu cateva zile inainte cand am observat ca aveam un joc mic la maneta si a trebuit sa reglez contactul ala mic de sub maneta sa nu mai stea stopul aprins tot timpul dar nu m-am prins despre ce e vorba... AB nu se dezminte si de cate ori vin la ei plec imediat injurand si blestemand in gand... Sambata au deschis dar nu e nimeni la piese, nu poti ridica piese, nu poti comanda... si cine stie ce altceva. Au un om plecat in concediu si nu au gasit pe nimeni sa-l inlocuiasca asa ca nu au facut comenzi ca nu stia nimeni sa foloseasca softul din calculator... La naiba cu afacerea lor de tot kakat-ul. Editat Mai 9, 2009 de glucian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
antemiu Postat Mai 9, 2009 Share Postat Mai 9, 2009 Azi am facut o tura scurta de vreo 300 km... si am avut timp si de niste poze Am rezolvat si problema cu uleiul... acuma, la cald, e la mijlocul ferestrei... exact cum zice cartea Abea astept sa-mi vina echipamentu... ca e cam incomod cu pielea pe asta... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NaeL Postat Mai 11, 2009 Share Postat Mai 11, 2009 12l/260km - 4.6l/100km Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
glucian Postat Mai 11, 2009 Share Postat Mai 11, 2009 Una din cauzele blocarii franei pe fata: Asta impinge maneta inapoi. Are cineva pe acasa asa ceva? Aruncat pe undeva printr-o cutiuta cu tot felul de maruntisuri? Sau poate stiti pe unde pot gasi... Partea proasta e ca nu poti cumpara doar arculetul asta ci vine la pachet cu toata frana de pe ghidon - vas lichid, maneta.... 580 RON. :| Deocamdata am comandat kit-ul de reparatie pt pistonas - garnitura, alt arculet si cine stie ce naiba mai are pe acolo ca nu cred ca doar de la arcul ala era. Etrierul cica e ok. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Trumansky Postat Mai 11, 2009 Share Postat Mai 11, 2009 Intrebare: pe unde sau cum pot sa verific cablu de kilometraj? Azi cand ma intorceam de la munca am avut neplacuta surpriza sa vad cum vitezometru a decis sa nu-mi mai arate ce viteza am. L-am vazut cum scade frumos si lin spre zero...Colac peste pupaza nici kilometrii facuti nu-i mai arata. Nici kilometrajul principal si nici la jurnalier. Dupa ce am oprit la benzinarie si am repornit motoreta....si-a revenit. Ce sa verific si pe unde? Astazi a plouat foarte tare la mine la serviciu...chiar rau de tot. Poa sa fie de la apa? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Mai 11, 2009 Share Postat Mai 11, 2009 http://s6.transfer.ro/storage/2009.05.09-1...rilor-3ab82.rar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Mai 11, 2009 Share Postat Mai 11, 2009 Intrebare: pe unde sau cum pot sa verific cablu de kilometraj?Azi cand ma intorceam de la munca am avut neplacuta surpriza sa vad cum vitezometru a decis sa nu-mi mai arate ce viteza am. L-am vazut cum scade frumos si lin spre zero...Colac peste pupaza nici kilometrii facuti nu-i mai arata. Nici kilometrajul principal si nici la jurnalier. Dupa ce am oprit la benzinarie si am repornit motoreta....si-a revenit. Ce sa verific si pe unde? Astazi a plouat foarte tare la mine la serviciu...chiar rau de tot. Poa sa fie de la apa? wd 40 -> conectorul de sub sea de la calculator si conectorul din spatele bordului Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Trumansky Postat Mai 11, 2009 Share Postat Mai 11, 2009 wd 40 -> conectorul de sub sea de la calculator si conectorul din spatele bordului Care conector bre? Mufa aia mare de o scoatem cand resetam dracia? Iar in spatele bordului mufa din poza cu sageti? Pur si simplu dai cu spariu ala pe contacte? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Mai 12, 2009 Share Postat Mai 12, 2009 (editat) Care conector bre? Mufa aia mare de o scoatem cand resetam dracia? Iar in spatele bordului mufa din poza cu sageti?Pur si simplu dai cu spariu ala pe contacte? dap, cam astea ar fi pt inceput. spray si te asiguri ca nu e jeg deloc pe acolo. ai sa ramai surprins da cel putin la aiad e sub sea cam intra apa Treaba cu resetat dracia e frectie. vezi ce am zis de tps - la mine nu mai face mobra figuri dupa ce am pus altul. Si eu am o duma electrica la bord - cand nu mai am benzina aproape deloc si becul urmeaza sase aprinda - vitezometrul incepe sa se ridice aiurea indicand viteza mai mare decat cea reala. se poate intampla sa stau pe loc si el sa inceapasa arate 20 km/h. pare sa urmeze defapt miscarea turometrului p.s. - am dat o tura pe la padina, frecat duda pe sus si coborat vioi, intors pe valea prahovei prin sinaia (fugarita motoreta la intoarcere 140 - 150) si 10 km in bucuresti - 14l - 350 km -> 4l/100km Editat Mai 12, 2009 de ZIDU' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Trumansky Postat Mai 12, 2009 Share Postat Mai 12, 2009 De unde stiu ca s-a belit rulmentul de la jug? Sau ce poate sa se beleasca si sa-ti faca mobra sa troncane la denivelari destul de mici? Ma refer la partea din fata. Aud nistre troncanituri destul de aiurea. Initial am crezut ca s-a desprins curelusa de la beterie si aia troncane...dar am verificat si e la locul ei. Este un troncanit destul de infundat...de ceva greu...nu suna a plastic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Mai 12, 2009 Share Postat Mai 12, 2009 De unde stiu ca s-a belit rulmentul de la jug? Sau ce poate sa se beleasca si sa-ti faca mobra sa troncane la denivelari destul de mici? Ma refer la partea din fata. Aud nistre troncanituri destul de aiurea. Initial am crezut ca s-a desprins curelusa de la beterie si aia troncane...dar am verificat si e la locul ei. Este un troncanit destul de infundat...de ceva greu...nu suna a plastic. poate sa fie doar slabit. se verifica usor si se regleaza la fel de usor -- vezi ca pusese cineva pe aici niste dvd cu instructiuni. eu mi-am reglat singur rulmentii de la jug si a durat 20 min operatiunea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Trumansky Postat Mai 12, 2009 Share Postat Mai 12, 2009 poate sa fie doar slabit. se verifica usor si se regleaza la fel de usor -- vezi ca pusese cineva pe aici niste dvd cu instructiuni.eu mi-am reglat singur rulmentii de la jug si a durat 20 min operatiunea Crezi ca daca vin cu mobra la tine iti dai seama daca are buba? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
glucian Postat Mai 13, 2009 Share Postat Mai 13, 2009 Una din cauzele blocarii franei pe fata: Asta impinge maneta inapoi. Are cineva pe acasa asa ceva? Aruncat pe undeva printr-o cutiuta cu tot felul de maruntisuri? Sau poate stiti pe unde pot gasi... Partea proasta e ca nu poti cumpara doar arculetul asta ci vine la pachet cu toata frana de pe ghidon - vas lichid, maneta.... 580 RON. :| Deocamdata am comandat kit-ul de reparatie pt pistonas - garnitura, alt arculet si cine stie ce naiba mai are pe acolo ca nu cred ca doar de la arcul ala era. Etrierul cica e ok. Am rezolovat cu arcul rupt de la maneta de frana: Pentru cine are nevoie vreodata de orice fel de arc am gasit un mester in Colentina care poate face la comanda, are si site: http://www.romarcmarinescu.ro/produse.htm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Mai 13, 2009 Share Postat Mai 13, 2009 (editat) Crezi ca daca vin cu mobra la tine iti dai seama daca are buba? da. cred ca in we iar am surubareala - vreau sa imi montez coburi Daca e cazu in 20 min o si rezolvam @ glucian - cauciucul ala care vine peste arc - stii cumva de unde sa il iei ? Editat Mai 13, 2009 de ZIDU' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RobbieB Postat Mai 13, 2009 Share Postat Mai 13, 2009 Am o mare dilema si sper sa fie printre voi unul care sa ma poata lamuri: La ce dracu' folosesc reperele de la 9 la 16 ??? Iaca si LINKUL de pe "realoem"... Ca am fost la Bavaria, am comandat un ghidaj de lant... si am primit astea . Care sunt orice altceva decat am vrut eu! M-am invartit pe langa mobra o juma' de ora sa-mi dau seama la ce folosesc, dar degeaba! Ma poate lumina careva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Trumansky Postat Mai 14, 2009 Share Postat Mai 14, 2009 da.cred ca in we iar am surubareala - vreau sa imi montez coburi Daca e cazu in 20 min o si rezolvam @ glucian - cauciucul ala care vine peste arc - stii cumva de unde sa il iei ? Ok. Iti dau un telefon sambata dimineata...sa vedem ce si cum. Ieri am fost pe la AB sa-mi cumpar filtru de ulei si l-am prins pe Tibi prin curte. S-a uitat el la mobra si a zis ca nu crede sa fie problema la rulmenti. Oricum vin la tine daca ai placere ca sa-ti dai si tu cu parerea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Mai 14, 2009 Share Postat Mai 14, 2009 (editat) Ok. Iti dau un telefon sambata dimineata...sa vedem ce si cum.Ieri am fost pe la AB sa-mi cumpar filtru de ulei si l-am prins pe Tibi prin curte. S-a uitat el la mobra si a zis ca nu crede sa fie problema la rulmenti. Oricum vin la tine daca ai placere ca sa-ti dai si tu cu parerea daca suni mai devreme de 11 iti dau cu vasilina pe discuri @RobbieB - par alea de la dakar - dakar are 2 ghidaje Editat Mai 14, 2009 de ZIDU' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RobbieB Postat Mai 14, 2009 Share Postat Mai 14, 2009 @RobbieB - par alea de la dakar - dakar are 2 ghidaje Da, intr-un final m-am dumirit cum sta treaba... Cele de care intrebam eu sunt in partea de sus si sunt si pe GS si pe Dakar. Doar ghidajul de JOS nu-i din fabrica decat la Dakar. Ala il voiam eu de fapt! Ca se poate pune si pe GS. Sasiul e identic... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Mai 15, 2009 Share Postat Mai 15, 2009 Da, intr-un final m-am dumirit cum sta treaba...Cele de care intrebam eu sunt in partea de sus si sunt si pe GS si pe Dakar. Doar ghidajul de JOS nu-i din fabrica decat la Dakar. Ala il voiam eu de fapt! Ca se poate pune si pe GS. Sasiul e identic... nu e chiar identic, exista o mica diferenta pe la jug - unghiul are o mica modificare... ca sa nu se schimbe prea mult ciclistica din cauza diferentei de marime a rotilor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Mai 15, 2009 Share Postat Mai 15, 2009 Da, intr-un final m-am dumirit cum sta treaba...Cele de care intrebam eu sunt in partea de sus si sunt si pe GS si pe Dakar. Doar ghidajul de JOS nu-i din fabrica decat la Dakar. Ala il voiam eu de fapt! Ca se poate pune si pe GS. Sasiul e identic... nu e chiar identic, exista o mica diferenta pe la jug - unghiul are o mica modificare... ca sa nu se schimbe prea mult ciclistica din cauza diferentei de marime a rotilor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Mai 15, 2009 Share Postat Mai 15, 2009 (editat) Robi, oricat ai vrea tu sa-ti transformi martoaga(GS) in armasar(GS Dakar), nu exista nicio sansa sa faci din k.k. bici Editat Mai 15, 2009 de Angi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
glucian Postat Mai 15, 2009 Share Postat Mai 15, 2009 da.cred ca in we iar am surubareala - vreau sa imi montez coburi Daca e cazu in 20 min o si rezolvam @ glucian - cauciucul ala care vine peste arc - stii cumva de unde sa il iei ? Nu am nici cea mai mica idee... La mine am avut noroc ca e ok. Poate de prin targ, vreo improvizatie, ceva.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.