Sari la conținut

Cine are BMW 650 F gs/Dakar (2000+, INJECTIE)


Postări Recomandate

bai musiu care este

 

unu la mana, ce ti-ai luat tu, (de placute de frana vb) la pretul ala nu este brembo.

 

observ ca mai jos zici cev de ferodo.

 

e o MAAAAAAAAARE diferenta. Eu zic sa nu va zgarciti la frane.

Placutele de la Bavaria sunt Brembo, si impreuna ajung undeva la aproape 4 milioane. 1.6 spatele si vreo 2 milioane fata.

 

Dar crede-ma, am avut ferodo platinium, dupa 10 mii de mers cu brembo, si am simtit o diferenta imensa. Parca aluneca fier pe fier, frana mult mai "laptos-cremos" decat placutele brembo. La 20 de mii de km, le-am schimbat din nou cu brembo, si am simtit de ce nu imi place cum franeaza mobra cu ferodo. Cand ating frana, parca musca ceva din disc. Se simte clar.

 

Nu e un domeniu unde as incerca sa ma ieftinesc. Prefer sa dau un ban si sa fiu sigur.

 

Plus ca, senzatia mea de fier-pe-fier era pe bune, placutele ferodo mi-au tocit putin din discurile de frana. Si alea sunt "putin" mai scumpe decat placutele...

 

In rest, bafta mare cu buba la mobra...pare a fi destul de serioasa. Daca nu te pricepi, mai bine du micuta la un doctor. In rest, de piese, poti intreba clar la AB aici in bucuresti. Sau pe userul "gabrielleru" de aici de pe forum, el mai aduce tot felul de chestii de BMW.

 

Hai sa fim sanatosi!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

am pus lucas organice pe fatza si sunt foarte ok. -1mil

 

am avut ferodo sinterizate si intr-adevar frana aiurea si scartia urat. la mine au tinut 10 mii km. au atacat discul, etc

 

placute brembo de fatza - de la reprezentanta aprilia - 1,2 mil - pt un pegaso. si etrierul e identic :)

Editat de ZIDU'
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si robbieb are lucas, si am inteles ca sunt ok. eu nu le-am incercat, de aia nu imi dau cu parerea.

 

E bine de stiut ca pretul difera la reprezentante diferite...

 

si , pt ca te vad aici,

 

DE CE AI VANDUT KTM-ul breeeee extremusski?

 

mobra de care m-am indragostit eu....

de ce nu m-ai intrebat si pe mine ceva

poate faceam o treaba impreuna....

 

porcule!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am luat zilele trecute pentru F-ul meu placute fata spate de la Bavaria.

158 lei fata si 142 spatele.

Nu am intrebat de pretul pentru GS ...dar nu cred sa fie o diferenta foarte mare de pret.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

deci:

am facut restart-ul

motocicleta merge la fel (adica se ineaca cand ii dai blana, se opreste dupa 4-5000 rot/min, si acul turometrului "cade" in partea dreapta la maximum)

ma duc la AB sa cotizez baldy.gif

oricum multumesc de sfaturi! beer.gif

 

 

ham aflat ce are mobra mea

s-a F(650gs)utut senzorul de turatie

numa' 667 lei (fara TVA)

vreo 1000 lei distractia (senzor, garnitura, service)

F(650g)suck :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ham aflat ce are mobra mea

s-a F(650gs)utut senzorul de turatie

numa' 667 lei (fara TVA)

vreo 1000 lei distractia (senzor, garnitura, service)

F(650g)suck :D

 

mda, cam nasol

nu prea am auzit sa se strice asa ceva

oricum..nasol

 

si pe mine ma paste o vizita la AB..sa vad de ce merge in hopuri intr-a 2-a

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut

 

Revin pe topicul asta intrucat in loc de F650 simplu mi-am luat GS din 2001 . Mobra e bestiala dar are cateva mici probleme .

Cea mai grava e ca pierde ulei la furca. Fostul proprietar mi-a dat si o pereche de semeringuri.

As dori sa stiu daca imi mai trebuie si alte piese si de asemenea ce fel de ulei trebuie sa cumpar pt furca.

Mi-ar mai prinde bine un hint despre unde se poate face chestia asta cu schimbatul uleilui in cazul in care prietenul meu mecanic face pe nebunu' :-)

 

Multumesc anticipat .

 

@Zeroo .....extremusski si-a vandut cam de mult KTM-ul si asta evident din dragoste pt BMW [acum are un Dakar] desi a trecut si printr-o Yamaha naked [caci incurcate sunt caile domnului catre BMW-urile fiilor lui :-))] cred ca ajung profet

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut

 

Revin pe topicul asta intrucat in loc de F650 simplu mi-am luat GS din 2001 . Mobra e bestiala dar are cateva mici probleme .

Cea mai grava e ca pierde ulei la furca. Fostul proprietar mi-a dat si o pereche de semeringuri.

As dori sa stiu daca imi mai trebuie si alte piese si de asemenea ce fel de ulei trebuie sa cumpar pt furca.

Mi-ar mai prinde bine un hint despre unde se poate face chestia asta cu schimbatul uleilui in cazul in care prietenul meu mecanic face pe nebunu' :-)

 

In mod normal, se schimba si capacele de praf de deasupra simeringurilor. Setul complet (capace + simeringuri) e 165 RON la Bavaria. Uleiul original e 10W. Iar de schimbat, o poti face la orice service. Incearca la KawaMotors la Razoare. Asta daca nu vrei Bavaria...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A zis bine Robbie, dar mai poti sa le schimbi foarte frumos si la nea Nicu pe Viilor 14, langa KTM, inauntru in dreapta. Mecanici seriosi. Eu acolo le-am schimbat si sunt foarte multumit de treaba facuta. Se vede cand sunt mecanici seriosi si cand sunt niste pustani cu ciocane si leviere...

:D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

din cate stiu eu, lantul original e de tip "seamless" adica gata nituit si necesita demontarea basculei.

cele aftermarket sunt in majoritate cu master link

 

 

 

Salut, vezi la link-ul de mai jos pentru coduri

Schema

coduri

Incearca sa dai un telefon la Automobila Bavaria www.bmw-motorrad.ro

Ei ar trebuis a aiba cu siguranta piesa.

 

aia e o garnitura de capac chiuloasa,garnitura de chiuloasa e mai jos...e mai complicata treaba ...ar trebui un mecanic totusi!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

aia e o garnitura de capac chiuloasa,garnitura de chiuloasa e mai jos...e mai complicata treaba ...ar trebui un mecanic totusi!

 

 

salut, merci.

 

Am rezolvat, e demontat, acum astept sa vad daca Nomad Timiosara imi poate aduce piesele de care am nevoie. Vreau sa schimb multe: toate garniturile, pompa apa, termosta, termocupla, filtru aer, filtru ulei, scarite pasager, oglizi,mansoanemaner, si nu mi le mia aduc amite pe toate :D

 

Multumesc si celui care a pus aici pe forum manualul de reparatii in engleza.

 

La re-auzire

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare la toata lumea,

Dupa cum spuneam si in titlul topicului sunt incepator in domeniul motoarelor ( la 41 de ani :D ) si fericitul posesor al unui f 650 gs - 2003. Din plimbarile pe care am apucat sa le fac din Martie pana acum, aproape 1000 km , mi-am dat seama ca am nevoie de un parbriz, pt ca la viteze mai mari de 70 km/ h te cam da vantul pe spate. Nu am avut ocazia sa calaresc o alta mobra cu parbriz sa-mi fac o idee cam ce fel de parbriz ar trebui sa montez pe a mea. V-as fi recunoscator daca ma puteti ajuta cu un sfat in legatura cu o marca de parbriz si mai ales inaltimea lui avand in vedere ca eu am 1,73 inaltime.

M-am tot uitat pe net dupa mai multe modele dar nu-mi dau seama care ar fi mai eficace.

Va multumesc anticipat si va doresc asfalt uscat si numai bine la toti. :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_

In topicul de BMW F 650 2000 + se discuta despre mai multe modele de parbriz.

Il mai las cateva ore, dupa care am sa mut postul tau, acolo avand cele mai mari sanse sa gasesti raspuns la aceasta intrebare.

Editat de Popescu_ MihailRaul
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In topicul de BMW F 650 2000 + se discuta despre mai multe modele de parbriz.

Il mai las cateva ore, dupa care am sa mut postul tau, acolo avand cele mai mari sanse sa gasesti raspuns la aceasta intrebare.

 

Ok, multumesc de ajutor

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare la toata lumea,

Dupa cum spuneam si in titlul topicului sunt incepator in domeniul motoarelor ( la 41 de ani :D ) si fericitul posesor al unui f 650 gs - 2003. Din plimbarile pe care am apucat sa le fac din Martie pana acum, aproape 1000 km , mi-am dat seama ca am nevoie de un parbriz, pt ca la viteze mai mari de 70 km/ h te cam da vantul pe spate. Nu am avut ocazia sa calaresc o alta mobra cu parbriz sa-mi fac o idee cam ce fel de parbriz ar trebui sa montez pe a mea. V-as fi recunoscator daca ma puteti ajuta cu un sfat in legatura cu o marca de parbriz si mai ales inaltimea lui avand in vedere ca eu am 1,73 inaltime.

M-am tot uitat pe net dupa mai multe modele dar nu-mi dau seama care ar fi mai eficace.

Va multumesc anticipat si va doresc asfalt uscat si numai bine la toti. :D

 

 

 

 

 

Ai PM!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ai zona special pt incepatori si ai si pentru motorul tau. da cu search si dupa citeva ore de cotrabait prin forum ai sa fii mai vesel. bine ai venit in randurile noastre.

 

Eu ma asteptam sa primesc sfaturi de la cei mai experimentati, nu de la incepatori, in legatuta cu problema mea. Am cotrobait destul pe forum si nu am gasit un raspuns la intrebarea mea.

Am intrat si pe forumurile de afara si parerile sunt foarte impartite in legatura cu modelul parbrizului, ceia ce ma face sa cred ca pana la urma decizia o voi lua mai mult la "ghici". Nici una dintre firmele de renume care se ocupa cu acest domeniu nu a iesit detasat in fata cu un model de parbriz, asa incat sa ma faca sa ma indrept spre ceva anume.

Oricum multumesc pt sfat si atentia acordata.

 

Asfalt uscat !!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu ma asteptam sa primesc sfaturi de la cei mai experimentati, nu de la incepatori, in legatuta cu problema mea. Am cotrobait destul pe forum si nu am gasit un raspuns la intrebarea mea.

Am intrat si pe forumurile de afara si parerile sunt foarte impartite in legatura cu modelul parbrizului, ceia ce ma face sa cred ca pana la urma decizia o voi lua mai mult la "ghici". Nici una dintre firmele de renume care se ocupa cu acest domeniu nu a iesit detasat in fata cu un model de parbriz, asa incat sa ma faca sa ma indrept spre ceva anume.

Oricum multumesc pt sfat si atentia acordata.

 

Asfalt uscat !!!

 

Fii atent :

 

http://www.ztechnik.com/

 

Nu-ti spune nimic , stiu ,..dar vei cauta pe net si o sa-ti iei un parbriz foarte bun, de la americani

Uita de Givi ,...,uita de alte modele...

 

O sa gasesti si o prezentare asupra diferentei dintre acril si policarbonat...

 

 

Primeste sfatul meu ,am GS modelul din 2000 ,tot in 3 suruburi , am fost si eu la fel ca tine incepator la ..41..

 

post-27837-1241204991_thumb.jpg

 

Bafta !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fii atent :

 

http://www.ztechnik.com/

 

Nu-ti spune nimic , stiu ,..dar vei cauta pe net si o sa-ti iei un parbriz foarte bun, de la americani

Uita de Givi ,...,uita de alte modele...

 

O sa gasesti si o prezentare asupra diferentei dintre acril si policarbonat...

 

 

Primeste sfatul meu ,am GS modelul din 2000 ,tot in 3 suruburi , am fost si eu la fel ca tine incepator la ..41..

 

post-27837-1241204991_thumb.jpg

 

Bafta !

 

Uraaa !!!

 

In sfarsit cineva la obiect :baldy: Sa sti ca si eu incepusem sa ma indrept tot spre Ztechnik dupa ce am citit pe forumurile de afara.Se pare ca-si face cel mai bine treaba.

Bafta si tie si asfalt uscat !!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru ca ma stropeam foarte tare, am modificat aripa fata a GS-ului meu.

Iata rezultatul:

 

p4278021.th.jpg p4278022.th.jpg

 

Completarea este o aripa fata identica cu cea de pe motocicleta, pe care am taiat-o si am prins-o cu suruburi de cea existenta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut ficiori!

am un dakar de dat...e din 2005 cu 40 de mii km facuti, kit lant nou, placute noi, gume noi, abs, manere incalzite .. e in stare f buna.

eu nu am cum sa o calaresc anul asta ca nu stau in tara decat ft putin si mi-e mila de ea sa o tin ascunsa.

moto l-am adus de la jermanica si i-am facut 10 mii in tara.. astept o oferta pe care sa nu o pot refuza

moto e in cluj si se poate vedea..

daca deranjez ...astept mesaje pe privat.

mersi si ride for fun!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu privire la problemele mele legate de statul la ralanty ramas la ralanty nitel deasupra lui 1500, stat pe la 1400 si mers neregulat, toate porcariile - > pana la urma am schimbat TPS - face 260ron unul. acum pare alta mobra.

 

senzorul asta nu iesea ca fiind defect la nici o diagnoza, isi revenea pt aprox 1000 km dupa binecunoscuta operatiune de curatare a injectiei, r

 

ramane de vazut cum se comporta cu asta nou in cateva mii

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu privire la problemele mele legate de statul la ralanty ramas la ralanty nitel deasupra lui 1500, stat pe la 1400 si mers neregulat, toate porcariile - > pana la urma am schimbat TPS - face 260ron unul. acum pare alta mobra.

 

senzorul asta nu iesea ca fiind defect la nici o diagnoza, isi revenea pt aprox 1000 km dupa binecunoscuta operatiune de curatare a injectiei, r

 

ramane de vazut cum se comporta cu asta nou in cateva mii

 

Ce e TPS ala?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...