Sari la conținut

Cine are BMW 650 F gs/Dakar (2000+, INJECTIE)


Postări Recomandate

Repede se mai duc simeringurile de la furca... 7000 km. Mai stie cineva niste preturi si de unde iau in afara de AB? Sa schimb si simeringurile alea de praf?? :wacko:

 

41x54x11 sunt dimensiunile semeringurilor

La louis de ex sunt 10?

Oricum nici la AB nu-s foarte scumpe

 

Semeringurile de praf poti sa le pastrezi daca sunt ok (neciupite, neintarite etc)

 

l.e. - vezi sa nu ai vreo imperfectiune pe jamba care sa provoace stricarea semeringului prematur

 

:laugh:

 

Spuneti-mi si mie unde pot sa schimb lichidul de frina ca la carte? In afara de A Bavaria...

Am bmw cu centrala ABS Bosch. Am inteles ca se face aceasta schimbare cu un anumit aparat care sa scoata TOT lichidul de frana vechi din circuit, mai ales din centrala ABS unde e posibil sa mai ramana aer sau lichid de frina vechi, contaminat.

 

Daca nu reusesc sa gasesc in alta parte, o sa merg la Bavaria...

 

Daca vrei ca la carte du-te la AB...nu cred ca mai are altcineva MoDiTec-ul

Editat de THC
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Am facut suportiiiii!!!! Sunt extrem de multumita de felul in care au iesit si pretul a fost foarte ok. Pun si poze. Daca vrea careva sa isi faca (suporti sau crash-bar-uri si, de fapt orice) sa imi dea PM ca ii dau coordonatele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am facut suportiiiii!!!! Sunt extrem de multumita de felul in care au iesit si pretul a fost foarte ok. Pun si poze. Daca vrea careva sa isi faca (suporti sau crash-bar-uri si, de fapt orice) sa imi dea PM ca ii dau coordonatele.

 

Misto suportii, cam pe la ce bani au iesit?

 

P.S. -mi se pare mie sau nu mai ai lichid de frana in paharelul din spate?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am facut suportiiiii!!!! Sunt extrem de multumita de felul in care au iesit si pretul a fost foarte ok. Pun si poze. Daca vrea careva sa isi faca (suporti sau crash-bar-uri si, de fapt orice) sa imi dea PM ca ii dau coordonatele.

 

 

Si eu mi-am facut :wacko: :laugh:

Au iesit bine!! Multumesc !!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am avut pornirea asta acum 2 saptamani de a-mi urca vaca pe acelasi tipuri de tocuri si am primit o groaza de sfaturi din toate directile ca nu e recomandat, ca schimb unghiul furcii ceea ce poate sa-mi dea probleme cu directia, manevrabilitatea si m-am lasat pagubas. Am un prieten care a facut aceasi modificare la gs cu niste prinderi d'astea de dakar si ii trage ghidonul in curbe. nu stiu exact daca de la asta era (cred ca stii si despre ce motor vorbesc ca te-am vazut in niste poze la ciolpani alaturi - e tot un gs rosu model 2001) e drept ca tu ai si alte tipuri de suspensii pe fata.... nu prea ma pricep, sunt nou in domeniu sa-mi zici si mie te rog daca constati vreun inconvenient dupa ce te plimbi niste km.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

150 de lei.

Destul de mult si nici calitatea lucrarii nu e extraordinara.

Incomparabil s-ar fi executat in Cluj. Am sa le fac niste poze alor mei, sa vezi diferenta. Si au costat doar 100 lei.

Mesaj completat

Dar daca tu esti multumita... asta e cel mai important.

Sa te folosesti sanatoasa de ele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am pus vaca pe tocuri... :wacko: :laugh:

 

Vreau si eu !!! vreau si eu !!! :lol:

 

Iar legat de schimbatul unghiului furcii, am mari indoieli ca e asa influentabila stabilitatea.

Oricum, pariez ca eu calare pe un F modificat in sensul asta am aceeasi garda la sol ca o domnisoara de 50 de kg calare pe un F stock...

 

Deci, domnu RobbieB, se schimba doar piesele alea din prima poza cu unele de Dakar? sau sunt facute la comanda? Daca-s piese de Dakar, cat costa?

Cu cat se ridica spatele? banuiesc ca nu mai mult de 3-4 cm, ca vad ca nu a trebuit sa schimbi cricul.

Tips and tricks, ceva?

 

Mersi, man :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vreau si eu !!! vreau si eu !!! :wacko:

 

Iar legat de schimbatul unghiului furcii, am mari indoieli ca e asa influentabila stabilitatea.

Oricum, pariez ca eu calare pe un F modificat in sensul asta am aceeasi garda la sol ca o domnisoara de 50 de kg calare pe un F stock...

 

Deci, domnu RobbieB, se schimba doar piesele alea din prima poza cu unele de Dakar? sau sunt facute la comanda? Daca-s piese de Dakar, cat costa?

Cu cat se ridica spatele? banuiesc ca nu mai mult de 3-4 cm, ca vad ca nu a trebuit sa schimbi cricul.

Tips and tricks, ceva?

 

Mersi, man :laugh:

 

Piesele nu-s de Dakar, sunt "custom", facute in Anglia. Se ridica cu ceva peste 1 inch, ceea ce inseamna vreo 3 inci castigati la cursa rotii. (raportul este cam 1:3)

In poze "micuta" este in haine de oras, adica cu rotile originale. In combinatia 21"/18" eu unul stau cam pe varfuri (am 1.79) dar asta, in teren, este un mare avantaj.

Aspectul legat de unghi nu este de ignorat totusi! Nu-i cazul meu (datorita furcii s-a ridicat si fata), dar este de luat in calcul daca vrei sa o modifici.

Inca nu am apucat sa fac masuratorile exacte legate de transformare. Poate in week-end cand voi avea inca un GS la indemana ca sa pot vedea exact care-i diferenta, ce si cat s-a modificat.

Am mers cu ea si pot spune ca nu da niciun semn de instabilitate sau mai stiu eu ce fenomen ciudat; ciclistica a ramas in mintile ei...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Destul de mult si nici calitatea lucrarii nu e extraordinara.

Incomparabil s-ar fi executat in Cluj. Am sa le fac niste poze alor mei, sa vezi diferenta. Si au costat doar 100 lei.

Mesaj completat

Dar daca tu esti multumita... asta e cel mai important.

Sa te folosesti sanatoasa de ele.

 

Da poze sa vada si ochiu meu... ca ma intereseaza.

 

 

@purghy ... cine le-a facut a pastrat cotele!?... adica poate si doreste sa reproduca lucrarea!?... chiar ma intereseaza !

 

multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am facut suportiiiii!!!! Sunt extrem de multumita de felul in care au iesit si pretul a fost foarte ok. Pun si poze. Daca vrea careva sa isi faca (suporti sau crash-bar-uri si, de fapt orice) sa imi dea PM ca ii dau coordonatele.

 

 

Vreau si eu aparatori pt simeringuri ca ale tale, de unde iau? :wacko:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

de ce...?

nu stiu pretul la AB dar in arad am gasit acelasi tip la ...parca 70-80 lei nu mai stiu ce marca, saito ce mi'am luat eu parca pe la 40 lei si dupa asta la un magazin de profil (garnituri, suruburi...) cu 7 lei. sensibilitatea vad eu ca e cam mare... :wacko:

cand i'o veni sorocul o sa'i pun si eu din alea cu 7 lei ...sa vad dc o fi vreo diferenta

 

Pai... vorbim dupa ce ai sa vezi diferenta, nu? :laugh:

 

Am eu d'alea cu 7 lei... am pus burdufe, si acu ma doare la basca... par sa reziste, am aprox 3000 km cu ele... acu chiar nu mai are importanta cati sunt on si cati off... ca nu mai ajunge mizeria pe jamba...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am eu d'alea cu 7 lei... am pus burdufe, si acu ma doare la basca... par sa reziste, am aprox 3000 km cu ele... acu chiar nu mai are importanta cati sunt on si cati off... ca nu mai ajunge mizeria pe jamba...

 

 

Pai vreau si eu simeringuri cu 7 lei, la AB sunt 81 roni doua bucati. Si protectii de unde iau??

 

Tool din ala de batut simeringurile are cineva de imprumutat?

Editat de glucian
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai vreau si eu simeringuri cu 7 lei, la AB sunt 81 roni doua bucati. Si protectii de unde iau??

 

Tool din ala de batut simeringurile are cineva de imprumutat?

 

Pai vb cu CuCun pt simeringurile cu 7 lei ca el mi le-a luat... si mi le-a trimis prin posta.

 

burdufe, vezi pe louis, alea mai scurte ( 10045810 ) ... alelalte sunt prea lungi si groase...

 

Unealta de batut simeringuri e la mine, vb cu alex , THC ... si daca e de acord ti-o expediez... nu vad de ce n-ar fi ca oricum vad ca si tu esti din Buc.

Editat de antemiu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cam aÂşa se face. Gravitația Âşi presiunea sunt gratis. Dar oamenii vor pe bani. La Ab. Că acolo e singurul. Dar e Âşi scump.

Comoditatea, bat-o vina.

 

Stimabile, nu sunt comod si vorbesti fara sa ma cunosti. Stiam ca e scump la Bavaria, de aceea am si intrebat pe un forum de discutii daca cineva STIE alternativa.

Daca te-am deranjat cu intrebarea mea, te rog sa ma scuzi. Nu o lua in seama. Ma descurc oricum.

 

@ restul:

Daca as fi avut sistemul de frinare clasic (fara ABS) as fi facut singur schimbarea lichidului de frana si aerisirea, ca nu ma doare mana. Dar am vrut motocicleta cu ABS si acu asta e...

Se poate face si cu gravitatia, asa este, dar... nu se face asa cum trebuie.

Incerc sa nu o fac in stilul pur romanesc pe principiul "merge si asa"... Daca schimb licidul de frana vreau sa il schimb pe TOT nu doar o parte din el. O parte din lichidul vechi ar ramane sigur in locul unde gravitatia nu mai ajuta. Dar fiecare face cum crede.

Am pus mai jos schema sistemului ABS Bosch care echipeaza F650 GS. Daca se face schimbul si aerisirea cu ajutorul gravitatiei exista riscul sa ramina lichid de frana vechi sau chiar aer in interiorul centralei de ABS.

 

 

 

 

 

 

Mesaj completat

@ Purgy: suportii au iesit superbi. Ce genti iti iei sa pui pe ei ?

post-40812-1271949346_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai vreau si eu simeringuri cu 7 lei, la AB sunt 81 roni doua bucati. Si protectii de unde iau??

 

Tool din ala de batut simeringurile are cineva de imprumutat?

nu ai nevoie de nici un toll din ala...un pic de ingeniozitate... :D

eu am bagat simeringul nou si peste el cel vechi...si de batut am batut pe cel vechi...a intrat fara probleme cel nou la locul lui, si la scoaterea celui vechi, chiar dc il maltratezi un pic la scoatere nu e nici un bai...cel nou e la locul lui si teafar... :rolleyes:

 

PS:vine cineva de pe aici de 1 mai la Garnic?(party, pokerrun, etc...) :laugh:

Editat de CuCun
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ Purgy: suportii au iesit superbi. Ce genti iti iei sa pui pe ei ?

Pentru mine suportii sunt in primul rand pe post de crashbar asa nu ii mai dau jos. Gentile nu prea sunt o prioritate...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru mine suportii sunt in primul rand pe post de crashbar asa nu ii mai dau jos. Gentile nu prea sunt o prioritate...

o sa torsionezi caadrul spate si o sa ramana stramb la trante. e foarte sensibil

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...