Sari la conținut

Cine are BMW 650 F gs/Dakar (2000+, INJECTIE)


Postări Recomandate

Sal all vreau sa imi iau si eu un f 650 gs din 2000 ceva pareri?

o intrebare am inteles ca de la 2000 abs-ul era optional pe motor motocicleta pe care vreau sa o cumpar are cica abs cum pot sa verific (cei care aveti abs pe motocicleta need help cu o poza ceva, banuiesc ca trebuie sa fie si un rezervor de lichid ceva?)

care este diferenta cu sau fara abs?

per total merita? este costisitoare intretinerea lui ?

thx astept raspuns pt ca in curand va trebuii sa fac alegerea si sa stiu ce si cum ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

e un bec pe bord pe care scrie ABS, s daca are ABS, tre sa ai pe ghidon pe mijloc un buton mare de la care poti deconecta abs-ul.

 

cu abs nu ti se blocheaza roata la frana pusa tare si brusc, fara se blocheaza. o super inventie din pdv-ul meu.

 

cat despre meritat...vezi si tu cati avem mobra asta...poate ca merita, nu? eu de aia mi-am luat-o, ca am vazut ca multi o lauda...

Editat de zeroo
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

aham merci mult deci asa imi dau seama daca are abs ;) thx

nu am zis niciodata ca nu e bun bmw-ul toate modelele sunt f fiabile se respecta marca

ma gandesc care sunt costurile de intretinere al modelului asta mai exact si cateva sfaturi legate de modelul asta an 2000 trebuie sa verific ceva anume cand o cumpar? :bow:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ei la asta o sa iti raspunda zidu sau angi, ca din cate am vazut pe aici, ei sunt sefii de vin cu sfaturi la noi astia mai mici si nestiutori.

 

tot ce pot sa iti spun de costuri...consumul e excelent, 3,5 la suta, dar revizia de 1000 de km pe mine m-a costat 4.6 milioane. schimbat ulei si filtru. plus drumul la brasov, ca ai nostri din baneasa se muta. plus ca nu vor sa schimbe bateria desi e in garantie si mi-a murit in mers. si am impins la mobra pana intr-un sat sa se miluiasca cineva de mine cu putin curent. baterie noua, incarcata cu o saptamana in urma, mers cu mobra saptamana respectiva 1000 de km. deci nu stat cu ea aiurea. dupa ce mi-am luat curent de la nenea cu masina am mai facut 1000 de km in 2 zile fara ulterioare probleme de genul.

 

insa a fost putin neplacut sa ma trezesc in camp ca nu mai vrea sa porneasca. ditamai BMW nou la care platesc de ma usuca pe la subtiori, manance-l mama de frumos si destept care e....

 

--- Mesaj completat în 26 Mar 2008 00:33 -------------
deci afara ninge???

Editat de zeroo
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pe langa butonu si becu de abs trebuie sa mai ai si rotile prevazute cu asa ceva! am vazut cateva exemplare care cica nu aveau abs decat pe spate!?! (cred ca era roata schimbata). mai spre interior decat discul de frana este un disc cu fante care se invarte pe sub un senzor: ala e senzoru de abs.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sal all vreau sa imi iau si eu un f 650 gs din 2000 ceva pareri?

o intrebare am inteles ca de la 2000 abs-ul era optional pe motor motocicleta pe care vreau sa o cumpar are cica abs cum pot sa verific (cei care aveti abs pe motocicleta need help cu o poza ceva, banuiesc ca trebuie sa fie si un rezervor de lichid ceva?)

care este diferenta cu sau fara abs?

per total merita? este costisitoare intretinerea lui ?

thx astept raspuns pt ca in curand va trebuii sa fac alegerea si sa stiu ce si cum :bow:

intretinerea la mobra nu e costisitoare. La modelele din 200 tre sa te uiti sa nu fie flansa de admisie crapata - e vorba de cauciucul dintre corpul injectiei si motor - cost 95 euroi porcaria.

 

specific f650 gs din 2000 - cand te apropii la stop cu ambreiaju strans si viteza mica - motoru nu are voie sa moara - la unele o face - e sw versiune veche SAU injectia jegoasa

in rest - discuri de frana, roti centrate, joc la ghidon, sa porneasca ventilatorul de racire, - ca la orice mobra

 

 

in ochii mei dakarul din dotare incepe sa merite din ce in ce mai putin in comparatie cu un r 1150 gs acompaniat de un dr 350 ;)

 

@ nael - alea au pe spate doar senzorul de vitezometru. daca nu au senzor pe fata clar nu au abs

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pacat ca se mai intampla si cate una de asta ....

 

 

Si eu am trecut tot dupa un GSX 600F pe un BMW GS(2001) si pot spune ca am facut o alegere buna.Eu urmaream de fapt modelul asta de mult timp deoarece scoala am facut-o pe un CS si nu e mare diferenta intre ele.

Intr-adevar simti diferenta de la 4 la un monocilindru, tragi ceva mai greu de GS dar in schimb mi se pare foarte fiabila(alt punct de greutate,rezervorul sub sha), mult mai usoara si iertatoare :bow:

Pentru oras mi se pare ideala, la cursa lunga cu pasager(a) este comoda si poti intra si pe offroad cu ea, si nu in ultimul rand consumul de la 3,5 litri in sus.ABS ul face toti banii, se spune ca te-ar face dependent ;) dar merita investitia.

 

Bafta :bow:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ei la asta o sa iti raspunda zidu sau angi, ca din cate am vazut pe aici, ei sunt sefii de vin cu sfaturi la noi astia mai mici si nestiutori.

 

tot ce pot sa iti spun de costuri...consumul e excelent, 3,5 la suta, dar revizia de 1000 de km pe mine m-a costat 4.6 milioane. schimbat ulei si filtru. plus drumul la brasov, ca ai nostri din baneasa se muta. plus ca nu vor sa schimbe bateria desi e in garantie si mi-a murit in mers. si am impins la mobra pana intr-un sat sa se miluiasca cineva de mine cu putin curent. baterie noua, incarcata cu o saptamana in urma, mers cu mobra saptamana respectiva 1000 de km. deci nu stat cu ea aiurea. dupa ce mi-am luat curent de la nenea cu masina am mai facut 1000 de km in 2 zile fara ulterioare probleme de genul.

 

insa a fost putin neplacut sa ma trezesc in camp ca nu mai vrea sa porneasca. ditamai BMW nou la care platesc de ma usuca pe la subtiori, manance-l mama de frumos si destept care e....

 

--- Mesaj completat în 26 Mar 2008 00:33 -------------

deci afara ninge???

 

Se muta Bavaria din Baneasa?Unde?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu toata bavaria, ci divizia moto se muta undeva pe nush ce sosea prin afara orasului...nu am retinut, ca m-am enervat ca se mutau chiar cand eu trebuia sa imi fac revizia de 1000 de km.

 

pe cea de 10.000 nu o mai fac in romanica. servicii de doi lei, desi e BMW. am stat aproape o ora pe scaun in fata sefului de la service din brasov si nu ma baga in seama, vb la telefon cu amicii lui, studia alte dosare, iar eu asteptam sa plec de acolo. pt un schimb de ulei si filtru am stat la brasov de la 12 pana la 16.30.

 

ma-sa, romanie de 2 lei. ziceam ca dau un ban da' stau in fatza. pe naiba, romanie e peste tot, nu conteaza firma...iarasi ma enervez si imi dau seama ca de fapt nervii ii am pe cei de la reprezentanta nu pe micutza...of, saraca, cat am mai certat-o degeaba

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

post-27837-1206596867_thumb.jpg

Am luat un filtru de aer K&N

Mai are cineva ?

Performantele cresc semnificativ ?

Cat de des trebuie spalat ?

 

Si cu ce ulei trebuie uns modelul de filtru de pana la 1999?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si cu ce ulei trebuie uns modelul de filtru de pana la 1999?

 

 

Stai nene ca nu stiu,

Filtrele originale sunt elemente filtrante de unica folosinta si nu se ung..se arunca

Filtru K&N este element filtrant ce se curata si apoi se unge cu setul lor de spray-uri.

 

Io intrebam daca mai are cineva K&N !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stai nene ca nu stiu,

Filtrele originale sunt elemente filtrante de unica folosinta si nu se ung..se arunca

Filtru K&N este element filtrant ce se curata si apoi se unge cu setul lor de spray-uri.

 

Io intrebam daca mai are cineva K&N !

Am K&N pe Dakar.Cu toba stock nu-i diferentza in performante(ori n-am bagat io de seama)Am marit chiar si gaura de admisie.Oricum e pe viata.De spalat depinde pe unde mergi.Ai nevoie si de kit-ul de spalare-ungere.

Numa` bine

;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vad ca vorbite de injectie murdara in cazul opririi motorului la stop cu ambreaj strans si viteza mica! Am si eu buba din cand in cand! Cum se vindeca ?

o vizita la tibil la bavaria. din pacate trebuie pusa pe testerul lor, nu merge la surubelnita

 

oricum e bine cam 1 data pe an sa o bagi pe testere - zic si eu din auzite

daca are alte cauze va persista ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

o vizita la tibil la bavaria. din pacate trebuie pusa pe testerul lor, nu merge la surubelnita

 

oricum e bine cam 1 data pe an sa o bagi pe testere - zic si eu din auzite

daca are alte cauze va persista ;)

 

Am fost si eu pe la Tibi cu capra saptamana trecuta

Pareri:

1.trebuie curatata clapeta de acceleratie si injectia,

2.se poate reinstala soft-ul -cu unul upgradat

 

Poate nu mai face "Stalling"

 

mda..e neplacut sa-ti moara...cand si cand..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Undeva prin Pipera am inteles, a pus cineva parca si o schita cateva pagini mai sus.

Bafta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hehe, nu...nu l-am rupt la descalecat :huh: Am si topcase si atunci cand descalec tre sa ridic piciorul foarte sus :crack:

Sincer habar nu am cum s-a belit semnalizatorul, pur si simplu l-am observat in parcare la munca spart si rupt, fara cioburi in jur. Singura explicatie plauzibila ce mi-a venit in cap este....o mare minge de piele ce am vazut-o venind peste strada dinspre un loc de joaca, minge ce a lovit-o pe nevastamea (pasager) in picior si probabil ca din picioru ei s-a dus in semnal.

 

Oricum, daca ieri aveam nevoie doar de semnal, incepand de azi am nevoie si de oglinda...:ok: A trecut un bou pe rosu sau a fortat galbenu cand la noi se pusese verde si eram "pe o mare acceleratie". M-am trezit cu el in fata si ...buf, culcata peste mine pe partea dreapta. S-a spart doar oglinda; asa ca....

 

CAUT OGLINDA DE 650GS de vanzare :D

 

 

oglinzi originale si alte piese am eu . nu ezita sa pui o intrebare , vezi la semnatura , ai poze si descrieri

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

deci sa inteleg si eu cand ii fac test drive-ul

moare motoru cu ambreiaju apasat daca e la viteza mica ? adica cand franez usor se opreste din mers?

...interesant

nu tre sa franezi - doar sa o lai in viteza si sa iei mana din gaz cu ambreiaju sstrans. unele versiuni de software isi iau teapa si moare motoru

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dupa o noua calatorie, asta seara micuta mea mi-a mai facut o boacana.

 

am iesit pe autostrada, venind dinspre pitesti, si s-a intunecat bine, nah, 10 seara, si dupa ce inainte am crezut ca mi s-a parut, acum pe intuneric mi-am dat seama de crudul adevar: NU MAI AVEAM LUMINI!

 

adica aveam o lumina bleaga ca de lumanare la far, dar ca sa pot merge pe autostrada a trebuit sa tin apasat butonul de facut flashuri cu faza lunga cativa km buni, pana si-a revenit, singura singurica, de capul ei.

 

deci, mi-a mai facut faza asta si pe lumina, dar am crezut ca doar mi s-a parut. treaba a facut-o de doua ori, si dupa cateva sute de metri faza normala se aprindea singura. dar pe intuneric era cam obositor sa merg pe autostrada cu 140 tinand mana stanga pe bonton.

 

la urmatoarea oprire, oprit motorul, pornit din nou, nu mai facea figura, am intrat in bucuresti cu lumini normale...de unde sa fie oare buba? ca becul clar nu e ars, numai ca nu e interesant sa porneasca dupa cum vrea inima lui...

 

--- Mesaj completat în 30 Mar 2008 23:51 -------------
si nah, acu clar tre sa caut in pipera unde sunt domnii, ca totusi mobra e noua in garantie, sa o caute la cap daca face faze din astea...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@zeroo: parerea mea e ca este un contact electric pe undeva, eu am avut o problema la cablurile care duc la contact, dar a mea nu e noua :huh:

 

@Trumansky: n-arata rau, dar nu gaseai in loc de sfoara aia macar un cablu negru ceva? :crack:

 

Era cineva dintre voi ieri pe la ora pranzului pe Calea Grivitei cu un Dakar?Ne-am intalnit la un semafor, eram pe sensul celalalt.

 

Bafta :ok:

Editat de PHANTOM II
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dupa o noua calatorie, asta seara micuta mea mi-a mai facut o boacana.

 

am iesit pe autostrada, venind dinspre pitesti, si s-a intunecat bine, nah, 10 seara, si dupa ce inainte am crezut ca mi s-a parut, acum pe intuneric mi-am dat seama de crudul adevar: NU MAI AVEAM LUMINI!

 

adica aveam o lumina bleaga ca de lumanare la far, dar ca sa pot merge pe autostrada a trebuit sa tin apasat butonul de facut flashuri cu faza lunga cativa km buni, pana si-a revenit, singura singurica, de capul ei.

 

deci, mi-a mai facut faza asta si pe lumina, dar am crezut ca doar mi s-a parut. treaba a facut-o de doua ori, si dupa cateva sute de metri faza normala se aprindea singura. dar pe intuneric era cam obositor sa merg pe autostrada cu 140 tinand mana stanga pe bonton.

 

la urmatoarea oprire, oprit motorul, pornit din nou, nu mai facea figura, am intrat in bucuresti cu lumini normale...de unde sa fie oare buba? ca becul clar nu e ars, numai ca nu e interesant sa porneasca dupa cum vrea inima lui...

 

<small>--- Mesaj completat în 30 Mar 2008 23:51 -------------</small><br/>si nah, acu clar tre sa caut in pipera unde sunt domnii, ca totusi mobra e noua in garantie, sa o caute la cap daca face faze din astea...

 

Salut,

fenomenul este foarte cunoscut....din pacate trebuie sa cauti....cablu intrerupt

www.f650.de/forum/

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...