Sari la conținut

Cine are BMW 650 F gs/Dakar (2000+, INJECTIE)


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 11,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

@Antemiu.

 

Vezi ca aici , cateva pagini in spate, sau pe Club BMW, sau pe topicul de Anvelope Enduro, s-a discutat de Mitas-uri. Depinde ce vrei sa faci cu ele, daca mergi mai mult pe langa sosea, noroi, pamant, etc, sunt ok, dar pe sosea, mai ales uda, chiar si putin uda...nu sunt ok.

 

Citeste si tu tot ce s-a scris, nu putem chiar sa scriem de 20 de ori pt fiecare care pune o intrebare...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Ma poate ajuta cineva imprumutandu-mi o maneta de ambreiaj pt un gs pentru cateva zile? Am pus-o jos intr-o parcare si am ramas fara maneta, a naibii zici ca e din sticla...

Si cu un torx pentru surubul ala - ar fi chiar minunat :rock:

 

Daca e cineva prin zona Pipera si are la el astept un tel la 0721 886 144. Vin eu si ridic obiectul.

 

Multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Antemiu.

 

Vezi ca aici , cateva pagini in spate, sau pe Club BMW, sau pe topicul de Anvelope Enduro, s-a discutat de Mitas-uri. Depinde ce vrei sa faci cu ele, daca mergi mai mult pe langa sosea, noroi, pamant, etc, sunt ok, dar pe sosea, mai ales uda, chiar si putin uda...nu sunt ok.

 

Citeste si tu tot ce s-a scris, nu putem chiar sa scriem de 20 de ori pt fiecare care pune o intrebare...

 

am vazut ce s-a scris mai inainte dar n-am stiut si nu cred ca tot ce inseamna mitas e "plastic"... de aia intrebam de un anumit model...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am vazut ce s-a scris mai inainte dar n-am stiut si nu cred ca tot ce inseamna mitas e "plastic"... de aia intrebam de un anumit model...

 

QUOTE (petrica @ Mar 19 2007, 09:33 PM)

Mitas E09 - dupa mine este singura anvelopa care face de toate, dar nimic ca lumea ! Adica, pe sosea mergi linistit, nu se duc crampoanele chiar asa cu una cu doua iar in off-road, nu se face de rusine, merge chiar un noroi mai subtire, in argila ..... se incarca ca dracu' !

 

 

QUOTE (ketemeu @ Mar 20 2007, 12:12 AM)

Mitas E09. Bune in orice conditii dar nu in cazuri extreme (aplecari pronuntate pe asfalt, drumuri lungi cu noroi adanc). Pret bun. Se tocesc in 2000Km (60%asfalt-40% off-road). Raport pret versatilitate, BUN.

 

 

QUOTE (alex_chirita @ Mar 20 2007, 12:39 AM)

acum o saptamana mi-am pus e09 ....si in weekend acuma m-am aplecat mai mult cu ele si a dat cu mine de pamant ...si chiar ma miram de ce ...ca nu gresisem si nici nu ma inclinasem ca alta data.....oricum sunt bunicele la ce le folosesc eu (zi de zi pe asfalt prin bucale si in weekenduri mai ma afund pe unde prind ...)

 

 

QUOTE (aditorpan @ Mar 31 2008, 11:05 PM)

La ora actuala folosesc:MITAS E07- fata si E09- spate

Circul pe asfalt si drum forestier, chiar si in regim raly raid si merg binisor. Inainte am avut si pe fata E09, insa a fost un dezastru.

 

 

QUOTE (uzunu @ May 5 2008, 05:39 PM)

Mi-am tras, acum o luna, niste E-09 pe DR-ul personal. Comparativ cu gumele aproape slick pe care le aveam, astea-s blana. Stau pe sosea acceptabil din punctul meu de vedere, pe teren se comporta bine si inca nu am gasit vreun moment in care ele sa nu treaca din cauza lor, nu a mea. Insa... Am cam 2500km cu ele si spatele (produs in martie 2005 din ce scrie pe el) pare sa inceapa sa piarda crampoanele. Am gasit, pana acum, unul singur, pe mijloc, care are la baza o crapatura maricica. Alt lucru pe care l-am observat este, tot la spate, o uzura mai mare catre directia de rulare, cramponul nemaifiind un dreptunghi in sectiune, ci, mai degraba, un trapez. E normal? Am luat un cauciuc prea vechi? Se intampla asta in mod uzual? De la bizoo_n am inteles ca acele crapaturi i-au aparut si lui.

 

 

QUOTE (uzunu @ May 19 2008, 05:11 PM)

Am aflat pe propria piele ce inseamna E-09 pe ploaie si asfalt. Ac de par pe Cheia, pe coborare, aceeasi viteza cu un LC4 enduro cu aceleasi gume, imi fuge numai mie fata. Apoi aflu ca, de fapt, ar fi trebuit sa ma comport ca si cum as fi mers pe gheata. Avarii de la 20km/h (poate chiar mai putin): deflector de vant pe dreapta rupt, semnal rupt, furca indreptata biggrin.gif

 

 

QUOTE (uzunu @ Jun 24 2008, 03:26 PM)

Bun, s-a cam terminat spatele meu. Mitas E 09, dupa 10.000km (din care ~2.500km pe off), mai are doar vreo 3mm de crampon pe centru. Cred ca ar mai merge vreo 1000-1500km, dar prefer sa-l schimb acum, inainte de cateva ture lungi pe care le am planificate. Fata, tot E 09, mai merge minim 5000km, dar comportamentul instabil pe ud ma face s-o schimb si pe ea. Cand o sa le am pe balcon, asteptati-va sa apara la donatii un 90/90-21 si un 110/80-18.

 

 

QUOTE (Popescu_ MihailRaul @ Jan 22 2009, 08:14 PM)

Uite, aici am scris mai demult despre ele:

Michelin Sirac vs Mitas E09

 

Referitor la ce ai scris pe forum :

 

Cum merge Mitas E09 la Tenere XTZ660 overall?

Overall, de nota 8-8,5. Nota 10 fiind un hibrid ce nu exista. Crampoane de motocross, cu care sa pui marginea cizmei jos pe sosea si sa nu zbori direct in cap, sa te tina 15-20.000 de km, indiferent de conditiile de exploatare. Un sezon full, linistit oriunde, adica.

 

Se tocesc relativ repede daca sunt merse foarte mult pe asfalt?

8, maxim 10.000 de km merg. Dupa 10.000 mai au ceva viata, dar sunt instabile fiindca la mijloc s-au uzat omogen, peste 75% (si sunt rigide) iar pe margini crampoanele nu sunt uzate peste 50%. Si devin ciudate pe curbe. Nu riscante. Ciudate. Nu mai au un comportament perfect previzibil.

 

Crampoanele se pot rupe?

Mie mi s-a despicat unul singur in 2. Atat. Nu s-a rupt niciunul.

 

 

Nu le au prea bine cu curbele (pe asfalt, la viteza). Este adevarat?

Nu e adevarat. Nu o sa jonglezi cu ele ca si cu un slick, dar eu radeam ca nebunul de ce inclinatii puteam face cu ele pe soseaua noua, de la Campul lui Neag in sus (curbe largi, prin munte).

 

Pe ploaie sunt dramatice (fuge cu..)?

Trebuie sa mergi preventiv in primul rand.

Pentru franari de urgenta (nu franare normala, anticipata) trebuie sa folosesti neaparat frana de motor, fiindca aici derapeaza ele. Restul franarilor trebuie sa fie un pic mai line decat pe asfalt uscat.

Si sa nu ai pretentii sa intri cu cine stie ce viteze imense, in curbe, atunci cand este ud jos.

Daca te dai cat de cat off-road nu cred ca nu esti obisnuit cu fugitul lateral al spatelui. Daca esti obisnuit cu asta, atunci Mitas-urile vor fi previzibile in marea majoritate a cazurilor.

Pe de alta parte, situatiile in care eu intalnesc asflat si apa la un loc exista in numar mic si atunci cand le intalnesc o las mai moale. Dar nu e capat de lume faptul ca am mers 1, 2 sau x ore prin ploaie, intr-un sezon intreg.

 

Anul trecut de 2 lucruri ma intrigau/speriau peste masura inainte de a interactiona cu ele - cauciucurile cu crampoane si motoarele in 2 timpi.

De cauciucuri eram eu speriat fiindca nu puteam intelege cum voi avea aderenta la o inclinatie mai serioasa pe sosea cu ele (ajunsesem la concluzia ca imi sunt mai mult decat necesare in teren) iar de 2T ii auzeam pe toti vb. numai in termeni horror, de parca ar fi fost niste idei inaccesibile muritorilor.

Cu ambele, odata ce ai facut primii "metri", totul vine de la sine.

Cu E09-urile am inceput prima iesire cu 100 km de sosea. Am mers crispat, fiindca nu aveam chef de experimente pe sosea. Odata ajuns in teren le-am observat potentialul si m-am obisnuit cu ele. Dupa 2 zile de off, iesind la sosea, totul a fost cat se poate de normal.

 

De dragul curioazitatii si experimentelor, as vrea sa vad de aproape niste Metzeler-uri Karoo.

Ar mai fi Pirelli MT21, Michelin T63, Dunlop D908 si D 606 (orientat ceva mai serios spre enduro decat spre dual-sport) dar costa mult mai mult decat Mitas.

Este si pretul un mare atu al Mitas-urilor, daca nu te imping banii de pe sa.

 

Text copiat de la topicul Cauciucuri ON/OFF

Editat de THC
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@THC io cautasem strict pe topicu asta... mersi fain.

 

am ajuns la concluzia ca mai bine dai un ban da stai in fata... si inca ceva... cum plm sa se toceasca un cauciuc in 2000 km !??!?! cum am vazut scris mai sus...!? Cred ca a omis omu un 0 ... :D

 

"QUOTE (ketemeu @ Mar 20 2007, 12:12 AM)

Mitas E09. Bune in orice conditii dar nu in cazuri extreme (aplecari pronuntate pe asfalt, drumuri lungi cu noroi adanc). Pret bun. Se tocesc in 2000Km (60%asfalt-40% off-road). Raport pret versatilitate, BUN."

Editat de antemiu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nimeni?? :D O maneta de ambreiaj imprumut cateva zile pana vine aia noua?? Las garantie... Va rog....

 

cand s-a rupt maneta nu a ramas si un capat cu care sa mai poti sa mergi ?

 

eu am patit la fel si am mers vreo doua saptamani cu un ciot... a ramas mai putin de jumate din maneta

 

sau la tine nu a mai ramas deloc ? sorry, nu am de rezerva, iti pot recomanda de unde sa iei, iti ajunge in 3 zile prin posta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

S-a rupt chiar aproape de surubul de prindere... niciun ciot, nimic! De comandat am comandat-o deja dar pana vine o sa sufar ca un caine... :D plus ca a ramas motorul la munca in parcare.

 

Inca mai sper ca are cineva o rezerva de care se poate lipsi cateva zile...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma pregatesc de revizia de 10.000 km si am zis sa fac o lista pe care sa le-o duc pentru ca vreau o verificare mai amanuntita. Mai aveti voi vreun pont pe langa ce am trecut eu? Nici nu vreau sa ma gandesc cat o sa ma coste toate astea... :D

- citit erori

- eliminat problema start!!!! (dimineata nu prea o mai ia din prima si trebuie vazut de ce)

- ulei + filtru (filtrul il am)

- verificat nivel lichid racire si completat, dupa caz

- verificat „valve clearance” (nu stiu ce e asta, dar e trecut in service manual)

- verificat bujii

- schimbat lichid frana + garnitura!! (imi curge uneori un firicel de lichid de la cutiuta)

- suflat filtru aer

- verificat filtru benzina

- verificat ambreiaj

- verificat furca

- inlocuit placute fata

- verificat/curatat placute spate

- verificat intindere lant

- verificat nivel baterie si completat, dupa caz

- verificat suruburi, conexiuni etc.

- verificat cablu ambreiaj si cablu frana

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

m-ar interesa si pe mine un pret la reglat "valve clearance" si verificat distributia la AB sau in alta parte.

a inceput sa scoata un zgomot metalic destul de dubios cand o pornesc...

Editat de THC
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutam,

 

Am reusit sa-mi inalt motorul de spate si e mai ok, si am reusit sa-i schimb si pompa de apa (eu) si mere super.

Asa k...am de DONAT un pinion de pompa de apa, cel care vine chiar pe axul paletei si pin-ul aferent, le-am comandat si nu erau duse ale mele.

 

Cui ai tebuie, adresa si ma ocup si de curier, :bounce:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutam,

 

Am reusit sa-mi inalt motorul de spate si e mai ok, si am reusit sa-i schimb si pompa de apa (eu) si mere super.

Asa k...am de DONAT un pinion de pompa de apa, cel care vine chiar pe axul paletei si pin-ul aferent, le-am comandat si nu erau duse ale mele.

 

Cui ai tebuie, adresa si ma ocup si de curier, :bounce:

 

 

Pai, este vorba de ala de plastic?

Si numai unu?

Nu sunt doua?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai, este vorba de ala de plastic?

Si numai unu?

Nu sunt doua?

 

 

Salut. Eu zic k e unu, uite poza din manualul de reparatii dupa care m-am ghidat eu:

 

-pozitia 11 si 12,

 

Pinionul asta angreneaza un alt pinion din plastic care la fel era in stare f buna. Dar am mai cautat si in alte carti si toate ziceau ca pompa de apa e compusa din piesele prezentate in poza.

post-35657-1245007261_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!

 

Aveti careva idee unde pot gasi (repede) un etrier pentru frana fatza, la mana a doua? Ca e groasa problema.

 

Multumesc frumos!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!

 

Aveti careva idee unde pot gasi (repede) un etrier pentru frana fatza, la mana a doua? Ca e groasa problema.

 

Multumesc frumos!

 

Din ce am gasit, acelasi etrier este pe:

Aprilia:

Pegaso 650 1995+

Pegaso Trail

Caponord

 

KTM

LC4 - 640 Adventure 2005+

950 Adventure

 

Ducati Multistrada 2005+

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. Eu zic k e unu, uite poza din manualul de reparatii dupa care m-am ghidat eu:

 

-pozitia 11 si 12,

 

Pinionul asta angreneaza un alt pinion din plastic care la fel era in stare f buna. Dar am mai cautat si in alte carti si toate ziceau ca pompa de apa e compusa din piesele prezentate in poza.

 

 

Salut, eu vorbeam de pinionul din pozitia 12, care nu angreneaza, este angrenat de un pinion asemanator cu raport 1:1, care vine de la pompa de ulei.

Deci, este de vorba de doua.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Trebuie sa completez la lichidul de racire. Ce trebuie sa pun? Ca nu imi vine sa cumpar ceva special de la BMW pt. cateva zeci de mililitri...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Trebuie sa completez la lichidul de racire. Ce trebuie sa pun? Ca nu imi vine sa cumpar ceva special de la BMW pt. cateva zeci de mililitri...

Apa...

 

L.E. vorbesc serios- nu strici nimic daca completezi cu apa; mai ales cand este vorba de o cantitate mica

 

 

 

:cheers:

Salut baieti,

 

Cu parere de rau si cu mare durere trebuie sa spun ca voi vinde dakarul.

 

Bogdan 0745.064.185 / 0766.670.487

 

pai de ce il dai domnu' :banana:

vrei altceva?

Editat de THC
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...