Sari la conținut

Cine are BMW 650 F gs/Dakar (2000+, INJECTIE)


Postări Recomandate

Salutare!

 

Aveti careva idee unde pot gasi (repede) un etrier pentru frana fatza, la mana a doua? Ca e groasa problema.

 

Multumesc frumos!

 

citat de pe f650.com

 

Brakes - Ducati:

Apparently the Ducati Monster has the same Brembo Brakes as the F650.

 

Link aici

 

deci etrierul de la monsteristu' ar trebui sa se potriveasca

 

Pe bune? Apa pur si simplu?

 

Daca vrei sa fii tipicara, poti folosi apa demineralizata ( 2 lei 1 litru juma) la orice petrom.

Lichidul de racire este un amestec de antigel cu apa, singurul lucru care il poate face apa este sa dilueze un pic antigelul insa la cantitatea de care ziceai tu nu ar trebui sa iti faci probleme.

vezi link-ul de aici

Editat de THC
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Daca vrei sa fii tipicara, poti folosi apa demineralizata ( 2 lei 1 litru juma) la orice petrom.

Lichidul de racire este un amestec de antigel cu apa, singurul lucru care il poate face apa este sa dilueze un pic antigelul insa la cantitatea de care ziceai tu nu ar trebui sa iti faci probleme.

vezi link-ul de aici

De ce nu pot ei pur si simplu sa spuna intr-o fraza ceva si le trebuie 11.000 de caractere ca sa explice? :banana: :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De ce nu pot ei pur si simplu sa spuna intr-o fraza ceva si le trebuie 11.000 de caractere ca sa explice? :banana: :cheers:

Completeaza cu apa distilata/demineralizata....In mod normal proportia apa/antigel este 50%-50%. Abia la iarna teoretic pot aparea probleme.

Pe de alta parte,la AB gasesti antigel de care trebuie la un pret decent. Eu am dat pe el vreo 20ron parca pe 1.5L; era concentrat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

Cine mai e interesat de cauciucuri si camere Heidenau, sa dam o comanda pt. Bucuresti.

 

Preturile recente sunt

 

K 60

100/90-19.......180

130/80-17......205

140/80-17......290

 

K76

100/90-19.......199

130/80-17.......240

150/70-17.......299

 

iar camerele sunt 35 lei fata si 40 lei spatele. :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

Cine mai e interesat de cauciucuri si camere Heidenau, sa dam o comanda pt. Bucuresti.

 

Preturile recente sunt

 

K 60

100/90-19.......180

130/80-17......205

140/80-17......290

 

K76

100/90-19.......199

130/80-17.......240

150/70-17.......299

 

iar camerele sunt 35 lei fata si 40 lei spatele. :cheers:

Ma bag io la o pereche de camere. Multam!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Schimbat filtru benzina/regulator presiune azi. 381 roni + 7.5 roni 3 coliere si o ora de lucru. BMW recomanda schimbul la 20 mii km parca, al meu are 36 mii si sunt aproape sigur ca nu l-a avut schimbat niciodata. Am dat o tura scurta dupa si chiar am simtit o imbunatatire mai ales la raspunsul acceleratiei - in special cand accelerezi puternic de la viteza mica - avea o ezitare mica atunci care se pare ca a disparut.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut baieti, sunt posesorul unui bmw enduro f650 gs din 2001 cu 17000 km la bord si mi s-a oprit motorul in timpul mersului bateria este perfect incarcata dar lampile de bord si pornirea, farurile, semnalizarea sunt complet lipsite de tensiune. mai poate fi folosita lumina de pozitie. Din cele 3 sigurante 2 au tensiune iar una nu. Va rog sa ma ajutati daca stie cineva. Si un electrician bun prin Constanta stie cineva? Va Multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut baieti, sunt posesorul unui bmw enduro f650 gs din 2001 cu 17000 km la bord si mi s-a oprit motorul in timpul mersului bateria este perfect incarcata dar lampile de bord si pornirea, farurile, semnalizarea sunt complet lipsite de tensiune. mai poate fi folosita lumina de pozitie. Din cele 3 sigurante 2 au tensiune iar una nu. Va rog sa ma ajutati daca stie cineva. Si un electrician bun prin Constanta stie cineva? Va Multumesc

 

In orice caz uita-te si pe la firele de la butucul de contact - am mai auzit cazuri de fire intrerupte pe acolo... Mai au cate o brida din aia pusa aiurea care taie firul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

m-ar interesa si pe mine un pret la reglat "valve clearance" si verificat distributia la AB sau in alta parte.

a inceput sa scoata un zgomot metalic destul de dubios cand o pornesc...

 

Si la mine țăcăne uneori când pornesc. Nu întotdeauna...

Am aflat astăzi ca poate fi distributia. Tu ai rezolvat-o?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut baieti, sunt posesorul unui bmw enduro f650 gs din 2001 cu 17000 km la bord si mi s-a oprit motorul in timpul mersului bateria este perfect incarcata dar lampile de bord si pornirea, farurile, semnalizarea sunt complet lipsite de tensiune. mai poate fi folosita lumina de pozitie. Din cele 3 sigurante 2 au tensiune iar una nu. Va rog sa ma ajutati daca stie cineva. Si un electrician bun prin Constanta stie cineva? Va Multumesc

 

 

Poate contact imperfact pe bornele sau papucii de la baterie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si la mine țăcăne uneori când pornesc. Nu întotdeauna...

Am aflat astăzi ca poate fi distributia. Tu ai rezolvat-o?

 

Mai, inca nu am rezolvat-o nici eu, ideea e ca parca as vrea sa o rezolv la un service ca sa fie mai ieftinache ca la AB imi las salariul daca merg....

Eu trebuie sa imi schimb si furca+pinionul de a 2-a ( la AB ma costa 600€ pentru a inlocui 2 piese care impreuna fac 60-70€)

 

Poate va miscati si voi dosurile pana la Predeal pe 10-12 iulie.... sa ne cunoastem si noi...

 

Eu vin la Predeal, pe 11 dimineata si plec seara.

 

Vreau sa-mi schimb uleiul din furca. Poate cineva sa-mi explice cum se face pas cu pas sau eventual un link despre asta?

Multumesc :disappointed:

 

1 - Ridici mobra pe cricul central ca sa scoti roata fata (nu uita sa pui un ghiozdan ceva in spate ca sa se ridice fata suficient

2 - scoti roata fata (2 suruburi - surubul de strangere si surubul de la ax)

3 - desfaci suruburile superioare de prindere al furcii (marcat cu 1 in poza)

post-11932-1246278184_thumb.jpg

4 - desfaci capacele jambelor (marcat cu 2 in poza); atentie! sub aceste capace se afla arcuri; trebuie desfacute cu atentie ca sa nu iti sara cand se desfac; deasemenea trebuie desfacute cu atentie deoarece filetul este foarte fin si se poate strica!

5 - se desfac suruburile de scurgere ale jambelor (nr 3 in atasament)

post-11932-1246278531_thumb.jpg

atentie sa ai un recipient disponibil cand le desfaci pentru a nu face mizerie - incepe sa curga destul de rapid ;)

6 - astepti sa se scurga bine tot uleiul; montezi la loc suruburile marcate cu 3 (preferabil cu saiba de cupru noua daca ai)

7 - torni uleiul cu atentie in gaura lasata de desfacerea capacelor marcatre cu 2 in poza (cate 550ml in fiecare jamba)

8 - montezi capacele marcate cu 2 (cu atentie ca sa nu strici filetul)

9 - strangi suruburile marcate cu 1

10 - dai o tura si bei o bere :kick:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in legatura cu tacanitul metalic si eu am avut aceeasi problema si am rezolvat-o la AB prin inlocuirea intinzatorului de lant de distribuitie.

s-a manifestat lainceput printr-un tacanit metalic dar cand porneam motorul pentru cateva secunde, apoi intra in regimul normal.

cu timpul sunetul s-a acutizat si a inceput sa se auda petoata durata functionarii motorului.

am fost cu el la tibi si mi-a confirmat ca este vb de intinzatorul de lant, pe care l-am comandat si inlocuit la AB.

 

numai bine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in legatura cu tacanitul metalic si eu am avut aceeasi problema si am rezolvat-o la AB prin inlocuirea intinzatorului de lant de distribuitie.

s-a manifestat lainceput printr-un tacanit metalic dar cand porneam motorul pentru cateva secunde, apoi intra in regimul normal.

cu timpul sunetul s-a acutizat si a inceput sa se auda petoata durata functionarii motorului.

am fost cu el la tibi si mi-a confirmat ca este vb de intinzatorul de lant, pe care l-am comandat si inlocuit la AB.

 

numai bine!

 

cat te-a costat toata afacerea cu intinzatorul?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 - Ridici mobra pe cricul central ca sa scoti roata fata (nu uita sa pui un ghiozdan ceva in spate ca sa se ridice fata suficient

2 - scoti roata fata (2 suruburi - surubul de strangere si surubul de la ax)

3 - desfaci suruburile superioare de prindere al furcii (marcat cu 1 in poza)

post-11932-1246278184_thumb.jpg

4 - desfaci capacele jambelor (marcat cu 2 in poza); atentie! sub aceste capace se afla arcuri; trebuie desfacute cu atentie ca sa nu iti sara cand se desfac; deasemenea trebuie desfacute cu atentie deoarece filetul este foarte fin si se poate strica!

5 - se desfac suruburile de scurgere ale jambelor (nr 3 in atasament)

post-11932-1246278531_thumb.jpg

atentie sa ai un recipient disponibil cand le desfaci pentru a nu face mizerie - incepe sa curga destul de rapid ;)

6 - astepti sa se scurga bine tot uleiul; montezi la loc suruburile marcate cu 3 (preferabil cu saiba de cupru noua daca ai)

7 - torni uleiul cu atentie in gaura lasata de desfacerea capacelor marcatre cu 2 in poza (cate 550ml in fiecare jamba)

8 - montezi capacele marcate cu 2 (cu atentie ca sa nu strici filetul)

9 - strangi suruburile marcate cu 1

10 - dai o tura si bei o bere :disappointed:

 

Multumesc :kick:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la GS simplu, daca vrei sa schimbi doar uleiul din furca, trebuie sa

-desfaci surubelele de jos pt a goli furca

-apesi in furca pt a grabi scurgerea initiala

-scoti capacele de sus (se tin intr-o siguranta)

-strangi bine surubelele de jos

-torni uleiul 550ml

-pui capacele la loc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 - Ridici mobra pe cricul central ca sa scoti roata fata (nu uita sa pui un ghiozdan ceva in spate ca sa se ridice fata suficient

2 - scoti roata fata (2 suruburi - surubul de strangere si surubul de la ax)

3 - desfaci suruburile superioare de prindere al furcii (marcat cu 1 in poza)

4 - desfaci capacele jambelor (marcat cu 2 in poza); atentie! sub aceste capace se afla arcuri; trebuie desfacute cu atentie ca sa nu iti sara cand se desfac; deasemenea trebuie desfacute cu atentie deoarece filetul este foarte fin si se poate strica!

5 - se desfac suruburile de scurgere ale jambelor (nr 3 in atasament)

6 - astepti sa se scurga bine tot uleiul; montezi la loc suruburile marcate cu 3 (preferabil cu saiba de cupru noua daca ai)

7 - torni uleiul cu atentie in gaura lasata de desfacerea capacelor marcatre cu 2 in poza (cate 550ml in fiecare jamba)

8 - montezi capacele marcate cu 2 (cu atentie ca sa nu strici filetul)

9 - strangi suruburile marcate cu 1

10 - dai o tura si bei o bere :disappointed:

 

va rog, daca a schimbat cineva semeringurile de la telescoape,care sunt urmatorii pasi ? (am observat azi ca incepe sa-mi planga unul dintre telescoape si as vrea sa le schimb la amandoua) trebuie schimbate si cele de praf sau numai cele dinauntru?vin la set sau trebuie comandate separat,

-la cati km trebuie schimbat uleiul sau e in functie pe ce drum umbli cu ea,sau de culoarea uleiului.

mersi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...