Sari la conținut

Cine are BMW 650 F gs/Dakar (2000+, INJECTIE)


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 11,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

vrai>>daca pot ma bag ... nu o fac ca sa-mi cumpar yacht asa ca pretul e mai putin important pentru mine ... o fac din fun !

da-mi un desen pe iradu@prosinco.ro

 

bafta

Editat de emceul
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut

Sunt un proaspat posesor de bmw F650 gs din 2000 si am o mica problema ma gandesc poate din cei prezenti aici se gaseste ceea ce caut yo

mai exact este vb de CUSH DRIVE RUBBER (sabotii de cauciuc de la roata spate care amortizeaza socurile)

daca sunt persoane care au schimbat acesti saboti si mai au 1 -2 care sunt buni negociem un pret pt ei

la reprezentanta tin sa mentionez ca pretul este cam piperat 85 de ron parca pt 1 bucata iar yo din ce am vazut in manual am nevoie de 3

multumiri anticipate celor care se obosesc sa citeasca topicul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mdah, destul de scumpi daaaar, gandeste-te asa: eu in 50.000 de km inca nu i-am schimbat. Daca ii iei de noi, si mergi cumintel, ai sanse mari ca o investitie de 3 x 85 RON sa te tina vreo 50.000 de km. Pe care cine stie in cati ani ii faci, depinde de cat mergi.

 

Altfel, ii iei second, ti se pare ca sunt ok, cine stie cat sunt de vechi (cauciucul in timp isi pierde proprietatile de amortizare, crapa, se intareste, se desface...), dai acum un ban mai putin, peste o mie doua de km iar ii schimbi...

 

Daca tot trebuie sa ii schimbi, schimba-i cu ceva nou.

 

Incearca si Ebay, vazusem zilele trecute cred, un set nou pe la 25 de dolari. Nu stiu daca era pret final sau era licitatie...am trecut insa cu privirea peste asa ceva.

 

Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mdah, destul de scumpi daaaar, gandeste-te asa: eu in 50.000 de km inca nu i-am schimbat. Daca ii iei de noi, si mergi cumintel, ai sanse mari ca o investitie de 3 x 85 RON sa te tina vreo 50.000 de km. Pe care cine stie in cati ani ii faci, depinde de cat mergi.

 

Altfel, ii iei second, ti se pare ca sunt ok, cine stie cat sunt de vechi (cauciucul in timp isi pierde proprietatile de amortizare, crapa, se intareste, se desface...), dai acum un ban mai putin, peste o mie doua de km iar ii schimbi...

 

Daca tot trebuie sa ii schimbi, schimba-i cu ceva nou.

 

Incearca si Ebay, vazusem zilele trecute cred, un set nou pe la 25 de dolari. Nu stiu daca era pret final sau era licitatie...am trecut insa cu privirea peste asa ceva.

 

Bafta!

 

TRUE am cautat si pe ebay nimik momentan din ce am yo nevoie iar referitor la km am facut cu fosta motoreta (yamaha r6) 10000 intr-un an iar acum trecand la bmw f650 consider ca o sa am cam la fel poate chiar mai mult asta ramane de vazut daca nu gasesc nimik aici pe forum o sa ma duc la bavaria sa dau comanda nu de alta dar jocul care il am in foaie imi cam sta pe creieri si vreau sa il fac

As mai avea totusi o intrebare pt posesorii de bmw f650 gs ......A INCERCAT CINEVA SA SCOATA DIN TOBA STANGA ACEL OPTURATOR AM FAZUT PE NET CA SE POATE DAR NU AM INTELES CAM CARE AR FI CONSECINTELE

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

TRUE am cautat si pe ebay nimik momentan din ce am yo nevoie iar referitor la km am facut cu fosta motoreta (yamaha r6) 10000 intr-un an iar acum trecand la bmw f650 consider ca o sa am cam la fel poate chiar mai mult asta ramane de vazut daca nu gasesc nimik aici pe forum o sa ma duc la bavaria sa dau comanda nu de alta dar jocul care il am in foaie imi cam sta pe creieri si vreau sa il fac

As mai avea totusi o intrebare pt posesorii de bmw f650 gs ......A INCERCAT CINEVA SA SCOATA DIN TOBA STANGA ACEL OPTURATOR AM FAZUT PE NET CA SE POATE DAR NU AM INTELES CAM CARE AR FI CONSECINTELE

 

pai daca nu ai inteles la ce foloseste scoaterea lui, de ce ai face-o?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

TRUE am cautat si pe ebay nimik momentan din ce am yo nevoie iar referitor la km am facut cu fosta motoreta (yamaha r6) 10000 intr-un an iar acum trecand la bmw f650 consider ca o sa am cam la fel poate chiar mai mult asta ramane de vazut daca nu gasesc nimik aici pe forum o sa ma duc la bavaria sa dau comanda nu de alta dar jocul care il am in foaie imi cam sta pe creieri si vreau sa il fac

As mai avea totusi o intrebare pt posesorii de bmw f650 gs ......A INCERCAT CINEVA SA SCOATA DIN TOBA STANGA ACEL OPTURATOR AM FAZUT PE NET CA SE POATE DAR NU AM INTELES CAM CARE AR FI CONSECINTELE

 

 

in toba stanga ai catalizatorul. Daca esti "eco", il lasi. daca nu, tai toba, scoti totul, si vezi ce iese. O sa iti sune cam nasol insa (am auzit o toba goala facuta asa, suna a cutie de conserve lovita de ciocan), salvezi insa ceva la greutate. Catalizatorul il folosesti la benzina normala, fara plumb, cand ajungi in zone mai indepartate cu benzina mai ciudata (old shit cu plumb, cifra octanica mai mica...) ti se fute catalizatorul, deci, trebuie alta toba. Aici in Ro, nu ai problem de genul asta. Depinde acum si DE CE vrei sa il scoti...

 

alta optiune e sa iti faci o toba custom (sunt ceva oameni pe forum de fac asta), iti trebuie doar o toba, suna mai bine, mai tare, salvezi si greutate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in toba stanga ai catalizatorul. Daca esti "eco", il lasi. daca nu, tai toba, scoti totul, si vezi ce iese. O sa iti sune cam nasol insa (am auzit o toba goala facuta asa, suna a cutie de conserve lovita de ciocan), salvezi insa ceva la greutate. Catalizatorul il folosesti la benzina normala, fara plumb, cand ajungi in zone mai indepartate cu benzina mai ciudata (old shit cu plumb, cifra octanica mai mica...) ti se fute catalizatorul, deci, trebuie alta toba. Aici in Ro, nu ai problem de genul asta. Depinde acum si DE CE vrei sa il scoti...

 

alta optiune e sa iti faci o toba custom (sunt ceva oameni pe forum de fac asta), iti trebuie doar o toba, suna mai bine, mai tare, salvezi si greutate.

 

 

Am inteles atunci ala ramane acolo si in cazul in care vreau sa se auda mai tare schimb direct toata toba si gata

Raman totusi la intrebarea si rugamintea de mai devreme cu sabotii de cauciuc daca are cineva sa dea un semn ori aici pe forum ori pm

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Baga niste bucati de cauciuc (foite) ca si adaos intre amortizorul original si locasul lui si nu o sa ai probleme.Si eu cand am luat Dakaru' aveam acceasi problema si imi comandasem la bmw setu care era vreo 230 lei.Intre timp imi bagasem adaosuri si circul si acuma, dupa 16.000 km tot cu ele. Setu' nou il tin in dulap :) .

 

 

 

Si totusi ce legatura are catalizatorul cu benzina proasta? Ce, daca se "strica" nu mai functioneaza mobra...?

Editat de CuCun
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Baga niste bucati de cauciuc (foite) ca si adaos intre amortizorul original si locasul lui si nu o sa ai probleme.Si eu cand am luat Dakaru' aveam acceasi problema si imi comandasem la bmw setu care era vreo 230 lei.Intre timp imi bagasem adaosuri si circul si acuma, dupa 16.000 km tot cu ele. Setu' nou il tin in dulap :) .

 

 

 

Si totusi ce legatura are catalizatorul cu benzina proasta? Ce, daca se "strica" nu mai functioneaza mobra...?

 

Se pare ca am reusit sa fac rost de la un coleg de pe forum.

Tin sa multumesc tuturor celor care au dat atentie posturilor mele

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

quote from f650.com:

 

 

Pardon my ignorance, but why remove the cat?

 

Unleaded gas isn't available in some parts of the world. Leaded gas will ruin the catalytic converter. And a cat gets ruined by melting and effectively restricting the exhaust to where the motor will no longer run. THAT will ruin your day.

 

 

Mesaj completat

sau:

 

 

Q. I am going on a trip and in some of the countries I'll visit it could be possible that I will have to use leaded fuel in remote areas. I know that leaded fuel is bad for the cat and that it will block it, but would it be ok to fill up the bike a couple of times without destroying the cat? How much leaded gas will it take to destroy the cat? Since I hopefully won't have this problem I don't want to remove the cat. However if it is very bad for the cat to be exposed to leaded fuel and I notice that there is a problem finding unleaded gas in remote areas, I'll just let a local welder in that specific country remove the cat. Regards, Spakur #1117, Icelander in MalmĂś, Sweden, 1995 Classic Red F650 with 65.000+ KM

All I know for sure is that leaded fuel will (eventually) kill the cat. And, if I'm not mistaken, the deceased feline will clog the pipe to the extent that the engine will die too, and you'll turn around expecting to see Eddie Murphy stuffing bananas up the tailpipe. Now, I have no idea how long it actually takes, but I wouldn't risk filling up with leaded gas a couple of times only to have a blocking cat kill the engine in the middle of nowhere. Perhaps you could find a cheap, used exhaust system somewhere and remove the cat from that one? If you don't want to screw with your own, that is? Emil '94 F650 -- MalmĂś, Sweden

From what I have heard a few tanks of leaded fuel may reduce the efficiency of dat cat, but should not put it out of business. I think it will take a lot of leaded fuel to actually clog it. My neighbor managed to clog the cat on his car and bring the thing to a stop on a freeway hill, but he was using leaded fuel for several years before that happened.

Richard #230: 1997 Funduro.

I asked this question (indirectly) to a senior guy at BMW America a couple of years back (before heading to South America), and the reply was 1: the cat gets irreparably damaged very quickly but 2: apart from the exhaust running hotter (and dirtier than normal their would be no lasting damage to the rest of the bike. Lance, #1303, '01 F650GS, '96 G650ST.

Its also my understanding that leaded fuel will very quickly cause the converter not to function. The lead will coat the surfaces of the catalyst preventing the conversion from taking place. I also agree that there should be no other damage to the bike. If you need this converter to work so your bike is legal in your home country my guess is buy a non cat pipe for these exotic trips so you don't end up paying $$$ to keep your bike legal at home. echo

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt proaspat posesor de dakar din 2001 si deja am o problema, se aprinde becul din bord de ulei. El se aprinde dupa ce motorul se incalzeste bine si treptat in intensitate, nu se stinge daca turez motorul. ivelul de ulei mi se pare cam mare dar mi s-a sugert ca nu ar avea legatura cu aprinderea acestui martor.

S-a mai intalnit cineva cu aceasta problema?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt proaspat posesor de dakar din 2001 si deja am o problema, se aprinde becul din bord de ulei. El se aprinde dupa ce motorul se incalzeste bine si treptat in intensitate, nu se stinge daca turez motorul. ivelul de ulei mi se pare cam mare dar mi s-a sugert ca nu ar avea legatura cu aprinderea acestui martor.

S-a mai intalnit cineva cu aceasta problema?

 

Pai becul ala indica lipsa presiunii la ulei, eu asa stiu. Deci daca se aprinde, inseamna ca nu ai presiune la ulei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 Cum ii spune swich-ului de la cricul lateral, dupa ce denumire il caut ?

2 Azi, dupa ce am incercat prin centru aopi intr-o parcare stopie si wheelie la greu, maneta de ambreiaj imi statea ca si cum ar fi tras ambreiajul pe jumate, respectiv cursa ei defapt era injumatatita.

Trageam ambreiajul maxim, iar cand ii dadeam drumul, maneta revenea doar pana la jumatea cursei.

Dupa ce am lasat motorul sa stea cca 2 min. si-a revenit.

Cum era de asteptat, debraind doar pe jumate, nici schimbarea treptelor nu era tocmai placuta.

Intrebare: ce a putut pati ambreiajul? S-au incins placile de ambreiaj? E ambreiajul pe duca ? :D

Mesaj completat

145.png

 

 

Numarul 8 este swich-ul de la side stand ?

 

Switch, kickstand...care costa aprox 100 euro ? Asta o fi ? :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Azi, dupa ce am incercat prin centru aopi intr-o parcare stopie si wheelie la greu, maneta de ambreiaj imi statea ca si cum ar fi tras ambreiajul pe jumate, respectiv cursa ei defapt era injumatatita.

Trageam ambreiajul maxim, iar cand ii dadeam drumul, maneta revenea doar pana la jumatea cursei.

Dupa ce am lasat motorul sa stea cca 2 min. si-a revenit.

Cum era de asteptat, debraind doar pe jumate, nici schimbarea treptelor nu era tocmai placuta.

Intrebare: ce a putut pati ambreiajul? S-au incins placile de ambreiaj? E ambreiajul pe duca ? :D

 

S-a incins ambreiajul, fara indoiala. L-ai patinat excesiv sau motorul s-a incins excesiv. Incingandu-se, placile metalice s-au dilatat/ingrosat. Practic s-a mutat cursa manetei de ambreiaj mai inspre ghidon. Odata cu racirea ambreiajului lucrurile revin la normal. Dar acum cred ca ai placile metalice de la ambreiaj de culoare albastra. :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

S-ar putea sa ai dreptate Andrei. :D

Si, DA, dupa ce am lasat motorul oprit cca 2 min. maxim, treburile ai revenit la normal

Motorul are 50 k km...ciudat e ca pana acum nu am mai patit...defapt la niciunul dintre motoare.

@monsteristu : la cablu m-am uitat prima data, a fost prima chestie ce am verificat-o. E ca si nou.

 

Ca fapt divers, motorul nu s-a incins, termocupla nu a cuplat, probabil doar placile de ambreiaj au suferit...am tras mult de el la wheelie...poate exagerand putin :D

Mesaj completat

Practic s-a mutat cursa manetei de ambreiaj mai inspre ghidon. Odata cu racirea ambreiajului lucrurile revin la normal.

Corect :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt proaspat posesor de dakar din 2001 si deja am o problema, se aprinde becul din bord de ulei. El se aprinde dupa ce motorul se incalzeste bine si treptat in intensitate, nu se stinge daca turez motorul. ivelul de ulei mi se pare cam mare dar mi s-a sugert ca nu ar avea legatura cu aprinderea acestui martor.

S-a mai intalnit cineva cu aceasta problema?

Si eu am patit ceva asemanator. Dupa ce se incalzea motorul si-l lasam sa mearga la relanti palpaia becul de ulei.Daca turam motorul se stingea.Dupa doua zile de mers asa cu el parca a inceput sa bata ceva in partea de sus .Spre norocul meu ca aveam un motor de rezerva asa ca am schimbat motoru.Inca nu stiu ce are pentu ca am abandonat problema.E bine sa te duci la cineva priceput sa-l desfaca pana nu se buleste ceva prin motor ca sunt destul de piperate piesele.Eu banuiesc ca motorul meu ar putea avea o bucata de silicon prin el si probabil a opturat ceva .Capacul din partea dreapta la motor e pus cu silicon si de aici si ideea asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

 

Daca probla era inversa (adik nu se aprindea becul ) cel mai sigur era sa verifici mufa de la senzor exact cum pateam yo

 

Mai exista si posibilitatea ca uleiul folosit sa nu fie ceva bun si atunci de acolo toata treaba (+nivel mai mic) si in felul acesta nu ai presiune suficienta

Editat de kemsis
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...