Sari la conținut

Cine are BMW 650 F gs/Dakar (2000+, INJECTIE)


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 11,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salutare,

 

dat fiind ca am iesit din randul posesorilor de F650 GS si am intrat in randul posesorilor de (tot) F650 GS (...twin :D ), am scos la vanzare accesoriile, asa ca ii rog pe cei interesati sa arunce o privire:

- Toba aftermarket Hattech - Germania

- Tankbag original BMW

- Softbag spate original BMW

- Parbriz inalt original BMW

- Protectii ghidon / handguards originale BMW

 

Toate se pot vedea in poza de mai jos, pe cand erau montate pe moto:

post-10709-1287851804_thumb.jpg

 

Pentru detalii, PM sau contactati-ma pe datele din anunt.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut. As vrea sa-mi schimb si eu discurile de frana, cu tot cu placute si furtune. Ma gandeam sa iau niste discuri LUCAS de la louis. Mai are cineva aceste discuri? Alte recomandari? Furtune unde gasesc? Sunt MULT mai scumpe la Bavaria decat daca le-as lua de prin alte parti?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Doar pt simplu fapt ca sunt din UK ?

Si tu vinzi chestii, chiar mai valoroase, dar totusi speri ca '''se baga'' cinava sa ti le cumpere, nu ?

Ca fapt divers, am cumparat piese din UK (inclusiv SRS-ul de la Saab) si nu am avut probleme.

Deci....nu peste tot e negotul rromanesc de la noi.

In fine, era doar un pont/ idee de unde ar putea cumpara.

 

:D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Doar pt simplu fapt ca sunt din UK ?

Si tu vinzi chestii, chiar mai valoroase, dar totusi speri ca '''se baga'' cinava sa ti le cumpere, nu ?

Ca fapt divers, am cumparat piese din UK (inclusiv SRS-ul de la Saab) si nu am avut probleme.

Deci....nu peste tot e negotul rromanesc de la noi.

In fine, era doar un pont/ idee de unde ar putea cumpara.

 

:D

 

 

nu-i problema ca sunt din uk, si eu mi-am luat de peste tot piese, chiar si folosite, dar link-ul pus de tine e pentru niste discuri de frana FOLOSITE. Vorbim de discuri de frana, nu becuri, nu cizme. Tu ti-ai lua o casca folosita?

 

E vorba de siguranta. Omul daca vrea sa schimbe discurile de frana, probabil e pentru ca le are uzate deja.

 

Restul sunt povesti. Nu inteleg aluzia cu "negotul rromanesc", dar nici nu intru in detalii. Am si eu piese de rezerva uzate care le tin pentru mine, nu le pun la vanzare. Gen placute de frana consumate aproape pe jumatate. Imediat schimb si furtunul de frana si discurile. Si cauciucurile. Nu le pun insa la vanzare. Ce se mai poate folosi, cateva sute-mii km, le donez. Cand am ce dona.

 

 

Sanatate si respect.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu ''negotul rrromanesc'' nicidecum nu am facut referire la tine, ci la cei de genu care vand carene sparte de Srad si pun anunt ca vand carenaj complet de GSR 600 in stare ireprosabila.

Nu sustin ca englezii sunt usa de biserica, dar totusi cu ajutorul unor reviw-uri si a istoricului vanzatorului, poti sa-ti faci o idee cam e la cine cumperi.

Stim cu totii cum mai sunt negustorii pe la RRomanica.

 

Ce pot spune legat de discuri...DA, cu siguranta as cumpara, atata timp cat englezul imi da dimensiunea la disc si acesta s-ar incadra in limitele uzurii acceptabile...sa nu uitam, vorbim totusi de niste discuri de metal.

De ex cand mi-am luat SRS-ul, in e-mail englezu' mi--a zis ca am dreptul sa il returnez in 14 zile daca ceva nu e ok.

 

In fine, nu o mai lungim, fiecare e liber sa isi cumpere ce vrea si mai ales, de unde vrea :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am un cunoscut care avea discul pe spate NOU.

fara uzura, te uitai la el si era nou.

 

avea insa o problema mica. Avusese mobra un accident, si discul era putin stramb. Nu vedeai nimic la prima vedere, simteai insa la apasarea manetei de frana ca iti da maneta in fata si in spate in funtie de cat de repede mergeai.

 

De asta zic, respectivii desfac mobre din varii motive, stolen and recovered, accidente, etc. Respectivul nu stie clar istoria mobrei. Cum s-a purtat proprietarul cu ea, unde a umblat pe unde a trantit-o. El canibalizeaza tot ce se poate vinde de pe mobra. De asta nu m-as risca sa cumpar asemenea repere pentru motorul cu care ma dau eu.

 

E mai safe de pe ebay insa, cand ai de a face cu persoana care a scos piesa de pe motorul lui. Ala stie mai multe despre piesa. In ambele cazuri, poti trimite piesa inapoi in caz de defect nementionat.

 

Ma intreb insa, crezi ca merita sa cumperi o piesa uzata, sa te risti, sa te complici, sa le trimiti inapoi, sa astepti sa iti trimita altele..etc, etc.

 

Daca vine cineva si ia piesa de la mine, eu ii spun clar ce are. Daca e belita si nu stiu, vine cu ea inapoi acasa la mine. Stam la o bere si o rezolvam. Dar cu ala in anglia....

 

Ce povesti....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce povesti....

N-avem de ales. :P

Tinand cont ca NU avem probleme cu mobrele noastre, tre sa uplem si noi cumva cateva sute de pagini de posturi...pardon, povesti :D

Vezi 1100/1150 GS-isti cate baiuri au cu ele...noi macar sa fim ca cei din povestea copilului cu drobu de sare ce da sa ii cada-n cap...ne facem scenarii daca defecte reale nu sunt.

 

Hai noroc si asfalt uscat (sincer prefer noroiul, dar mai ma dau si pe asfalt cateodata :P ) !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sunt plin pana peste de cap de accesorii si eu, zi-ne in ce conditii ai facut buy-back, detalii, ce an era a ta, cat ti-au dat pe ea, cat ai mai pus pe langa.

 

salut, pentru cei interesati conditiile de buyback au fost urmatoarele:

- mobra (2006) adusa in starea initiala, cu piesele originale, si dusa la ABV Bucuresti pentru evaluare

- mi-au evaluat-o la cca 3,500

- am mai platit 3,700 si am luat twin-ul (deci pret final la twin 7,200 - de unde initial a fost scos pe bikeshop la 7,700, apoi redus la 7,400 - cand am inceput eu negocierea cu ei).

- twin-ul nu era nou, avea 234km la bord :D

 

Mi s-au parut foarte profi baietii de la ABV in toata tranzactia, nu pot decat sa ii recomand cu caldura.

 

Ca sa revenim la oile noastre :P - azi am dat tankbag-ul si parbrizul, deci mai am de vanzare doar:

- Protectii ghidon - CLICK AICI!

- Softbag/Tailbag - geanta spate - CLICK AICI!

- Toba esapament Hattech - CLICK AICI!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Caut o aripa pentru roata fata (21) a Dakarului meu. Aripa de la TT e prea scumpa pentru mine. Ma gandesc ca poate as reusi sa adaptez ceva de la transalp, africa sau alte mobre cu 21 pe fata. Luminati-ma si pe mine daca stiti ceva de vanzare sau aveti vreo alta idee de improvizat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am glumit, man. Adica am una. Dar e montata pe EXC. Ma gandesc ca e destul de greu de gasit o aripa pe roata care sa se potriveasca la Dakar. Majoritatea sunt profilate pe furca lor. Cel mai bine vizionezi fiecare model in parte ca sa-ti dai seama care se adapteaza cel mai usor si mai estetic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu caut de ceva vreme o aripa pt roata fata(touratech scump)...si nu am gasit nicaieri ceva ce s-ar potrivi.

Am vazut la ceva coleg de pe forum ca a adaptat o aripa de la un 1100 sau 1150...

 

Cred ca o idee ar fi sa ne-o imprumute cineva care are modelul touratech, care acopera mai mult din suprafata rotii decat cel orig bmw care e un fas', si ar face cineva un model...sa o facem din fibra... eu cred ca ar iesi mai ieftin

 

Daca gasesti angi o alta solutie...si eu sunt foarte interesat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut. As vrea sa-mi schimb si eu discurile de frana, cu tot cu placute si furtune. Ma gandeam sa iau niste discuri LUCAS de la louis. Mai are cineva aceste discuri? Alte recomandari? Furtune unde gasesc? Sunt MULT mai scumpe la Bavaria decat daca le-as lua de prin alte parti?

 

Da. Am schimbat acum 3 ani discul de pe spate cu unul de la lucas. Multumit de el. In primavara trebuie sa schimb si discul fata si tot lucas o sa cumpar. Pt furtun de frana iti recomand sa apelezi la baietii care fac furtune de frana imbracate in metal. Sunt foarte bune si ieftine. Bafta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca gasesti angi o alta solutie...si eu sunt foarte interesat

 

Am ales pana la urma solutia 0 lei. Initial am vrut sa cumpar o aripa moto second-hand si sa incerc s-o adaptez. Mi-am bagat picioru' si n-am mai cumparat nimic. Mi-am adus aminte ca am aruncat pe undeva un set de aripi din plastic pentru bicicleta. Am pornit "lucrarea" mai mult la misto, avand mari indoieli c-o sa iasa ceva. Nici n-am mai stat sa masor, sa tai si sa dau gaurile la milimetru, asa cum obisnuiesc. Am facut totul din ochi, fara mari stresuri, si cam asta a iesit:

post-5780-1288277808_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La cum e pozitionata va fi utila, fara indoiala. Singura remarca: de la trepidatii sa nu fie agatata de cauciuc. Stiu ca aripile astea de bicicleta sunt dintr-un plastic destul de moale si nici forma lor nu le ajuta sa fie prea rigide/ferme.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...