Sari la conținut

Cine are BMW 650 F gs/Dakar (2000+, INJECTIE)


Postări Recomandate

Am si eu intrebare, daca stie cineva care din cele 2 piese din imagine este Valva de relantiu, sau cum ai spunem noi soc automat, eu zic ca ar fi numarul 1. dar vreau sa stiu o parere de la cineva care intradevar stie, de acea rog sa posteze doar cei ce stiu acest lucru.

De ce intreb, vreau sa iau acea valva de relantiu pentru deoarece la prima pornire dimineata imi moare de vreo 2 ori pana ce se mai incalzeste ,iar mecanicul mi-a spus ca acea valva nu este in parametri iei normal. :unsure:

post-67733-0-35354900-1393769457_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Are are apro 45000 km. Bine ar fi sa fie lanțul de distribuție și să nu fie ceva mai grav.

din cite tin minte manualul recomanda schimbarea intinzatorului la 40.000

 

Am si eu intrebare, daca stie cineva care din cele 2 piese din imagine este valva de relanti

1

de obicei se rezolva prin curatare

Editat de crazvy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intrebare: daca se schimba placute frana + lichid frana trebuie sa se reseteze ceva din computeru mobrei?

E modelul cu abs.

Merci

manualul scrie ca ar trebui legat al MoDiTeC ca sa se scoata eventualul aer ramas in ABS

eu pe fata am schimbat fara probleme

dar pe spate mi-a ramas aer si l-am dus la bavaria

dar ow3x3xpress a zis ca a rezolvat aerisind de mai multe ori

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ms, o sa ma duc dupa ce schimb daca e si eu

noob question : cum iti dai seama ca ramane aer?

 

daca apesi usor pedala, se tot duce (se comprima aerul din sistem)

dar daca apesi brusc, tine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Trebuie sa ii schimb kitul de lant.

Nu am facut niciodata treaba asta, deci am nevoie de niste sfaturi, pentru inceput la achizitionarea acestuia.

 

Deci, asta e ? :

ttp://www.motodiscount.ro/produse/motocicleta/bmw/650/f-650-gs-dakar/2005/?page=1#good_detail=did-kit-lant-bmw-f650gs-07-dakar-520vx2-112-x-ring-jtf402-16-1-3637-47-44575

http://www.performance-shop.ro/kit-lant-did-bmw/666-bmw-f650gs-dakar-kit-lant-did-x-ring.html

 

Nu cred ca sunt diferente intre produsele din cele doua linkuri.

 

Va rog sa imi spuneti daca e un kit de lant ok, sau sunt si altele mai potrivite pentru motocicletele noastre.

 

Si inca o lamurire, am inteles ca sunt kituri care vin cu lantul desfacut si se imbina cu ajutorul unei zale de legautra, dar mai sunt si alte sisteme. Care e mai potrivit? Asta din link-urile de mai sus de care e, ca nu e specificat?!.

 

Multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iti recomand sa iei lantul gata nituit (dintr-o singura bucata). Cu ocazia montarii lui desfaci si bascula si cureti/ungi rulmentii de bascula + linkurile de la amortizor.

Personal am cumparat lantul de la Bavaria.

Bafta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din ce am inteles kiturile din linkurile de mai sus sunt desfacute si trebuiesc nituite. Cum se realizeaza operatiunea, am vreo sansa sa o fac singur? Un lant nituit, in mintea mea nu imi inspira incredere, totusi solutia cred ca e sigura din moment ce kiturile vin desfacute, nu? sau depinde de cine si cum se face nituirea?

 

Serban.S solutia propusa de tine de tine mi-ar conveni, pentru ca nu am umblat niciodata la bascula, si nu stiu daca a fost facuta operatiunea de gresare vreodata. Problema e ca as vrea sa fac eu toata treaba asta dar nu cu orice pret. Adica nu as vrea sa dau de vreo complicatie inutila, umbland la bascula, ea acum nu da nici un semn ca ar avea vreo problema. Pe la ce pagina, sau unde gasesc o descriere a operatiunii ca sa ma documentez inainte?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca stii sa dai jos roata spate si mai ai niste chei e simplu.

Distractia ar urma DUPA ce desfaci. Adica dupa ce desfaci vezi in ce stare sunt rolele rulmentilor si daca s-a facut sau nu servisarea la intervale regulate. Gresarea acelor rulmenti este importanta si se recomanda a se face cam la 2 ani.

Citeste AICI despre suspensia spate.

Bafta.

 

PS. Rulmentii pentru suspensie NU ii cumperi de la Bavaria ci de la SKF. Iesi mult mai ieftin.

Editat de Serban.S
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din ce am inteles kiturile din linkurile de mai sus sunt desfacute si trebuiesc nituite. Cum se realizeaza operatiunea, am vreo sansa sa o fac singur? Un lant nituit, in mintea mea nu imi inspira incredere, totusi solutia cred ca e sigura din moment ce kiturile vin desfacute, nu? sau depinde de cine si cum se face nituirea?

 

Serban.S solutia propusa de tine de tine mi-ar conveni, pentru ca nu am umblat niciodata la bascula, si nu stiu daca a fost facuta operatiunea de gresare vreodata. Problema e ca as vrea sa fac eu toata treaba asta dar nu cu orice pret. Adica nu as vrea sa dau de vreo complicatie inutila, umbland la bascula, ea acum nu da nici un semn ca ar avea vreo problema. Pe la ce pagina, sau unde gasesc o descriere a operatiunii ca sa ma documentez inainte?

Ia pe cineva care a mai facut tb asta si nu te apuca singur.nu rad, sa nu intelegi gresit,dar daca esti stangaci mai bn cere ajutor.numai bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din ce am inteles kiturile din linkurile de mai sus sunt desfacute si trebuiesc nituite. Cum se realizeaza operatiunea, am vreo sansa sa o fac singur? Un lant nituit, in mintea mea nu imi inspira incredere, totusi solutia cred ca e sigura din moment ce kiturile vin desfacute, nu? sau depinde de cine si cum se face nituirea?

Nituirea lantului se face de regula cu o presa. Se poate face si cu ciocanul dar rezultatul e discutabil. Poate tine. Dar daca nu tine?

Fiecare face cum crede de cuviinta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E bine sa se nituiasca cu presa,dar eu personal am nituit cu ciocanul un lant pt prima oara in viata mea si inca merge bine dupa 25000 km. Trebuie sa ai grija ca zaua finala sa arate fix ca cea nituita de fabrica; nici mai lata nici mai subtire.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

OK. Am inteles cum e cu nituirea, dar si cu desfacerea basculei.

 

Cred ca o sa desfac bascula, ca sa o servisez cu aceasta ocazie. Roata nu e o problema sa o dau jos, apoi o sa mai fiu cu cineva si o sa vedem ce trebuie schimbat si ce trebuie doar gresat.

Am citit si mai in urma la postul lui Serban si AdiM #7590 si #7591 /index.php?/topic/20791-cine-are-bmw-650-f-gsdakar-2000-injectie/?p=3380646 am prins ideea cu rulmentii SKF. o sa ii gasesc.

 

Singura problema care mai ramane e lantul. Lant nedesfacut gasesc si la DID,sau trebuie sa iau de la Bavaria. As incerca sa evit sa cumpar de la Auto Bv

multumesc pentru raspunsuri.

probabil peste 2-3 saptamani o sa fac operatiunea, pana atunci cumpar ce trebuie.

Editat de ssminkly
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intrebare: daca se schimba placute frana + lichid frana trebuie sa se reseteze ceva din computeru mobrei?

E modelul cu abs.

Merci

Daca se doreste schimbarea lichidului fara a se scoate pistonasele din etrier(eu le-am scos sa curat si pe interior etrierii),se poate schimba lichidul foate usor fara sa prinda aer deloc .

 

Pompezi pedala (maneta) ti apasat slabesti aerisitorul strangi la loc eliberezi pedala (maneta),repeti operatiunea de mai multe ori pana cand pe aerisitor iese lichid curat , fiind atent ca din pahare sa nu dispara lichidul. Prin metoda asta sigur nu intra aer in instalatie si schimbi si lichidul de frana. Trebuie rabdare dar se poate face .

 

 

Ovidiu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din ce am inteles kiturile din linkurile de mai sus sunt desfacute si trebuiesc nituite. Cum se realizeaza operatiunea, am vreo sansa sa o fac singur? Un lant nituit, in mintea mea nu imi inspira incredere, totusi solutia cred ca e sigura din moment ce kiturile vin desfacute, nu? sau depinde de cine si cum se face nituirea?

 

Serban.S solutia propusa de tine de tine mi-ar conveni, pentru ca nu am umblat niciodata la bascula, si nu stiu daca a fost facuta operatiunea de gresare vreodata. Problema e ca as vrea sa fac eu toata treaba asta dar nu cu orice pret. Adica nu as vrea sa dau de vreo complicatie inutila, umbland la bascula, ea acum nu da nici un semn ca ar avea vreo problema. Pe la ce pagina, sau unde gasesc o descriere a operatiunii ca sa ma documentez inainte?

cel mai sigur e un lant nituit in fabrica

de obicei au un E in cod (de la "endless")

dar pina in 50 CP merge si inchiderea cu siguranta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am preferat mereu lanturile cu siguranta si niciodata nu am avut probleme.

Verficata periodic, nu iti va face niciodata probleme! :peace:

Editat de ivan pedala
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu, cu Tenereul, eram oe un drum de munte bolovanos. La un moment dat m-am dezechilibrat si am cazut. Ghinionul a facut ca, in cadere, o piatra sa loveasca lantul chiar in zaua cu siguranta. Bineinteles ca nu mi-am dat seama de lucrul asta pe moment. Am dat sa plec si, dupa vreo 5m, s-a oprit mobra, motorul turandu-se. Lantul era intins frumos pe drum la vreo 2 m in spate, desfacut chiar de la zaua cu siguranta. E adevarat, era lant RK pe care eu personal le consider proaste, nu numai din cauza incidentului cu zaua cu siguranta, dar si pt ca era uzat inegal si se mula cu hopuri pe pinioane. Poate si asta a contribuit la sarirea lantului dar cert e ca lantul era desfacut de la zaua cu pricina.

Pe de alta parte, la EXC folosesc za cu siguranta fara nici un incident pana acum. Ghidajul/patina de lant de la pinionul mare te obliga sa folosesti neaparat lant desfacut si prefer cu siguranta ca sa pot sa-l dau jos cand vreau eu. Pe EXC am avut numai Regina si DID care mi se par superioare RK-ului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...