barbish Postat Mai 4, 2009 Share Postat Mai 4, 2009 Salutare la toata lumea,Dupa cum spuneam si in titlul topicului sunt incepator in domeniul motoarelor ( la 41 de ani ) si fericitul posesor al unui f 650 gs - 2003. Din plimbarile pe care am apucat sa le fac din Martie pana acum, aproape 1000 km , mi-am dat seama ca am nevoie de un parbriz, pt ca la viteze mai mari de 70 km/ h te cam da vantul pe spate. Nu am avut ocazia sa calaresc o alta mobra cu parbriz sa-mi fac o idee cam ce fel de parbriz ar trebui sa montez pe a mea. V-as fi recunoscator daca ma puteti ajuta cu un sfat in legatura cu o marca de parbriz si mai ales inaltimea lui avand in vedere ca eu am 1,73 inaltime. M-am tot uitat pe net dupa mai multe modele dar nu-mi dau seama care ar fi mai eficace. Va multumesc anticipat si va doresc asfalt uscat si numai bine la toti. Salutare inca o data la toata lumea !!! Vad ca mi-a fost mutat topicul deschis de mine, aici in aceasta sectiune, in speranta ca voi gasi raspuns la intrebarea mea. Pana acum am primit doar un sfat de care bineinteles ca voi tine seama dar nu mi-ar mai strica sa mai "aud" cateva pareri. Asfalt uscat va doresc la toti si mersi pt sprijin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Trumansky Postat Mai 4, 2009 Share Postat Mai 4, 2009 Salutare inca o data la toata lumea !!! Vad ca mi-a fost mutat topicul deschis de mine, aici in aceasta sectiune, in speranta ca voi gasi raspuns la intrebarea mea. Pana acum am primit doar un sfat de care bineinteles ca voi tine seama dar nu mi-ar mai strica sa mai "aud" cateva pareri. Asfalt uscat va doresc la toti si mersi pt sprijin Al meu este Puig. Nu este tocmai bun pentru mine avand in vedere ca am 1.88 m, dar este al reaq de frumos Cu ceva pagini in urma o sa gasesti niste poze puse de mine cu noile proiectoare. Acolo poti sa admiri si parbrizul. Pentru cei 1.73 ai tai cred ca e tocmai bun. O alta varianta ar fi Ztechink. Intreaba-l pe Iulian22 despre el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
barbish Postat Mai 4, 2009 Share Postat Mai 4, 2009 Al meu este Puig. Nu este tocmai bun pentru mine avand in vedere ca am 1.88 m, dar este al reaq de frumos Cu ceva pagini in urma o sa gasesti niste poze puse de mine cu noile proiectoare. Acolo poti sa admiri si parbrizul. Pentru cei 1.73 ai tai cred ca e tocmai bun. O alta varianta ar fi Ztechink. Intreaba-l pe Iulian22 despre el. Aha, deci sa inteleg ca la inaltimea ta vantul nu este dispersat suficient de sus. Am vazut si eu pe net Puigul si mi sa parut ca este destul de jos, dar intredevar arata foarte bine. Mutumesc oricum Asfalt uscat !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RobbieB Postat Mai 4, 2009 Share Postat Mai 4, 2009 Eu am un parbriz de la Wunderlich de care sunt foarte multumit. Uite aici. Trebuie sa tii cont daca ai sau nu aparatori de maini. Daca te hotarasti la modelul asta si ai probleme cu germana, da un PM... Bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
barbish Postat Mai 4, 2009 Share Postat Mai 4, 2009 Eu am un parbriz de la Wunderlich de care sunt foarte multumit. Uite aici. Trebuie sa tii cont daca ai sau nu aparatori de maini. Daca te hotarasti la modelul asta si ai probleme cu germana, da un PM...Bafta Prima problema nu ar fi Germana, cu toate ca si ea e o problema pt mine, ci faptul ca acel parbriz este in patru prinderi iar la motorul meu, model 2003, este in trei, iar aparatorile de maini sunt alte accesorii care intentionez sa le montez. Bafta si tie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi23 Postat Mai 4, 2009 Share Postat Mai 4, 2009 Eu am un parbriz de la Wunderlich de care sunt foarte multumit. Uite aici. Trebuie sa tii cont daca ai sau nu aparatori de maini. Daca te hotarasti la modelul asta si ai probleme cu germana, da un PM...Bafta Cum fuse in vacanta nenea Robi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Trumansky Postat Mai 4, 2009 Share Postat Mai 4, 2009 Cei de la MRA fac unele foarte jmechere, variotouring cu un deflector reglabil. Ii poti ajusta unghiul astfel incat sa-ti arunce curentul de aer foarte sus sau sa-l disperseze foarte mult astfel incat sa nu-l simti. Din pacate nu fac pentru GS-uri sau nu am gasit eu. Fac doar pentru funduro, pana-n 97. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tiberiuss2 Postat Mai 5, 2009 Share Postat Mai 5, 2009 salutare!! care ati calarit 800 GS?? niste pareri va rog ... fara link, ca am cetit destule. (Zidule! tu tre\sa stii ceva de capra asta ... zi si mie rogu-te) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Mai 5, 2009 Share Postat Mai 5, 2009 salutare!!care ati calarit 800 GS?? niste pareri va rog ... fara link, ca am cetit destule. (Zidule! tu tre\sa stii ceva de capra asta ... zi si mie rogu-te) nu am calarit - mi-a fost lene sa ma duc la test drive cand a fost prin bucuresti. Lumea vorbeste ca e nervoasa, chiar s-ar simti mai nervoasa decat 1200. Ciclistica la fel - o lauda toti. La ce are pe ea ma atrage (furca upside down, 2 disc fatza, 86 cai, papa putin) DAR - filtrul de ulei este mult prea expus, la fel si evacuarile - la o iesire lejera in teren le faci muci instantaneu. tre sa te apuci sa pui scuturi si alte chestii care reduc garda la sol. aia nu e constructie de enduroi. - am auzit de cutie rupta in romania - l-a lasat pe om in drum - am vazut poze pe net cu cutie la care discurile de ambreiaj au iesit prin peretele lateral - au spart tot pe acolo - deja e periculos daca se intampla in vre-o curba. poate o sa merite luate din seria 2 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
glucian Postat Mai 5, 2009 Share Postat Mai 5, 2009 Salutare inca o data la toata lumea !!! Vad ca mi-a fost mutat topicul deschis de mine, aici in aceasta sectiune, in speranta ca voi gasi raspuns la intrebarea mea. Pana acum am primit doar un sfat de care bineinteles ca voi tine seama dar nu mi-ar mai strica sa mai "aud" cateva pareri. Asfalt uscat va doresc la toti si mersi pt sprijin La Ztechnik m-am hotarat si eu. Daca te hotaresti si tu poate comandam impreuna, mai scutim niste bani de transport. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mountainbikefreak_99 Postat Mai 5, 2009 Share Postat Mai 5, 2009 As dori si eu manualul de reparatii in engleza...am tot cautat pe forum ,dar nimic as aprecia un link. @ Rainman22 de unde ai cumparat aripa cu pricina ? Exista un catalog cu parts-uri si cu coduri pt comanda? Multumesc Vezi pagina 33 post-ul 4 Trumansky sau http://home.otc-mc.org/~197/mc/F650GS_EU.pdf , e aceasi chestie, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
barbish Postat Mai 5, 2009 Share Postat Mai 5, 2009 La Ztechnik m-am hotarat si eu. Daca te hotaresti si tu poate comandam impreuna, mai scutim niste bani de transport. Pai comandam, de ce nu. De unde te-ai gandit sa-l comanzi, europa sau USA ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
antemiu Postat Mai 5, 2009 Share Postat Mai 5, 2009 (editat) revin la categoria cu uleiul. Am schimbat uleiul + filtru, am bagat 2,3l cum zice cartea dar nu se vede nimic pe fereastra aia... Ca sa nu creada fiecare ce vrea, va spun cum am procedat... 1 schimbat ulei + filtru 2 pornit motoru si lasat sa se incalzeazca 3 oprit motoru, asteptat vreo 10 minute... si nimic pe fereastra... (asta asa pe scurt ca de procedat, am procedat ca la carte...) intrebarea mea e : tre sa completez pana apare ceva pe fereastra sau s-o las asa !? de curs nu curge pe nicaieri(scurgeri) ... si in ea sunt sigur 2,3 l... Editat Mai 5, 2009 de antemiu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mountainbikefreak_99 Postat Mai 5, 2009 Share Postat Mai 5, 2009 Salut , ,filtru aer pt F650GS 50 ron, filtru ulei 40 ron, ieri am comandat, azi am primit, de la un mag de aici din Resita, Cine este din Timisoara si imi poate recomanda ceva magazine moto (nr de mobil) de unde as putea sa-mi comandat garniturile (chiulasa, motor)? Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
THC Postat Mai 5, 2009 Share Postat Mai 5, 2009 intrebarea mea e : tre sa completez pana apare ceva pe fereastra sau s-o las asa !? de curs nu curge pe nicaieri(scurgeri) ... si in ea sunt sigur 2,3 l... Din cate stiu eu, nu trebuie sa pui mai mult decat trebuie. Eu zic sa dai o tura mai serioasa cu ea (10-20 km) si sa verifici dupa nivelul La mine s-a intamplat la fel, dupa ce am pus uleiul si am facut ciclul din carte nu se vedea nimic in fereastra. Dupa o plimbare prin oras, cand am bagat-o in garaj (pe cricul central) uleiul era putin mai jos de jumatatea ferestrei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
barbish Postat Mai 5, 2009 Share Postat Mai 5, 2009 revin la categoria cu uleiul. Am schimbat uleiul + filtru, am bagat 2,3l cum zice cartea dar nu se vede nimic pe fereastra aia... Ca sa nu creada fiecare ce vrea, va spun cum am procedat... 1 schimbat ulei + filtru 2 pornit motoru si lasat sa se incalzeazca 3 oprit motoru, asteptat vreo 10 minute... si nimic pe fereastra... (asta asa pe scurt ca de procedat, am procedat ca la carte...) intrebarea mea e : tre sa completez pana apare ceva pe fereastra sau s-o las asa !? de curs nu curge pe nicaieri(scurgeri) ... si in ea sunt sigur 2,3 l... Ar trebui sa se vada pe fereastra daca motorul este pus pe cricul central cat mai drept posibil. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thomas Postat Mai 5, 2009 Share Postat Mai 5, 2009 Salut , ,filtru aer pt F650GS 50 ron, filtru ulei 40 ron, ieri am comandat, azi am primit, de la un mag de aici din Resita, Cine este din Timisoara si imi poate recomanda ceva magazine moto (nr de mobil) de unde as putea sa-mi comandat garniturile (chiulasa, motor)? Multumesc. NOMAD-sc Tehno Partner srl Timisoara - Calea Buziasului nr. 4 mobil: +40745.327.294; 0730.222.698 fax: +40356.455.790 e-mail: nomad@nomadsport.ro; nomad.bike@gmail.com www.nomadsport.ro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
THC Postat Mai 5, 2009 Share Postat Mai 5, 2009 (editat) Am si eu cu o nelamurire Acum vreo luna, am observat ca incepusera sa imi curga ambele simeringuri de furca. Bun, am cumparat simeringurile dar din motive obiective inca n-am apucat sa le montez. In weekend am facut o plimbare mai lunga(pana-n vama si inapoi) Ideea este ca astazi dupa ce am ajuns la servici am observat ca jambele sunt curate si uscate Intrebarea mea este... am ramas fara ulei in furca de nu mai curge nimic?? sau si-au revenit simeringurile in mod miraculos? L.E. mentionez ca nu am probleme de amortizare sau de directie - furca merge normal... Editat Mai 5, 2009 de THC Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tiberiuss2 Postat Mai 5, 2009 Share Postat Mai 5, 2009 salut ZIDULE! mersi de raspuns! uite, eu mi-am dat acum dakaru' si ma gandeam sa pun saua pe un murg din asta de 800GS, insa vroaim niste impresii directe si nu din partea unora care sunt platiti sa faca reclama la calutz. ce vroai sa zici cu seria a doua?? varianta care urmeaza sa o scoata cu imbunataririle partilor ce s-au dovedit a fi 'slabe' si care au fost constatate de rideri??! sau altceva...?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Trumansky Postat Mai 5, 2009 Share Postat Mai 5, 2009 (editat) salut ZIDULE!mersi de raspuns! uite, eu mi-am dat acum dakaru' si ma gandeam sa pun saua pe un murg din asta de 800GS, insa vroaim niste impresii directe si nu din partea unora care sunt platiti sa faca reclama la calutz. ce vroai sa zici cu seria a doua?? varianta care urmeaza sa o scoata cu imbunataririle partilor ce s-au dovedit a fi 'slabe' si care au fost constatate de rideri??! sau altceva...?! Pe langa ce a spus Zidu' eu completez: -este foarte inalt, ai impresia ca stai cocotat intr-un turn -cutia este foarte misto, nu troncane, este ferma si nu-ti lasa impresia ca ai fi ratat vreo viteza. -trage de rupe si se aude foarte misto in mers -daca vrei touring sau drumuri lungi tre sa te gandesti la alta sha. La prima vedere pare foarte ok, dar dupa ce stai mai mult pe ea incepi sa o simti ca e tare. Vezi ca la club bmw sunt puse impresiile noastre la cald, imediat dupa drive test. Uita-te la posturile incepand cu 13 martie, sau 14...nu mai stiu sigur cand a fost. O sa incerc sa caut sa-ti pun un link aici. Uite colea: F800 GS Editat Mai 5, 2009 de Trumansky Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Trumansky Postat Mai 5, 2009 Share Postat Mai 5, 2009 Cum rahat ii schimb becul de la far? Teoretic tre sa scot mai intai mufa aia cu trei craci si apoi sa trag mansonul de cauciuc. M-am chinuit vreo 10 minute si tot nu am reusit sa-i scot mufa. Are vreo siguranta ceva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Trumansky Postat Mai 5, 2009 Share Postat Mai 5, 2009 Nene Iuliene, ai timp sa te repezi 2 minute pana aici la mine...sa-ti dai si tu cu parerea ta competenta...mi-e frica ca ma umplu de draci si trac rau de mufa aia si o rup Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mountainbikefreak_99 Postat Mai 5, 2009 Share Postat Mai 5, 2009 Nene Iuliene, ai timp sa te repezi 2 minute pana aici la mine...sa-ti dai si tu cu parerea ta competenta...mi-e frica ca ma umplu de draci si trac rau de mufa aia si o rup Sunt alt Iulian, ), trage de ea ca iese, eu am reusit sa invirt de ghidon si sa-mi strecor cat de cit mina acolo si sa trag de ea si a iesit, are niste denivelari pe piciorusele de la contact, de aia merge mai greu eu am avut frul intrerupt chiar de linga papuc si am reusit sa o scot inainte sa injur, , bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Trumansky Postat Mai 5, 2009 Share Postat Mai 5, 2009 Sunt alt Iulian, ), trage de ea ca iese, eu am reusit sa invirt de ghidon si sa-mi strecor cat de cit mina acolo si sa trag de ea si a iesit, are niste denivelari pe piciorusele de la contact, de aia merge mai greu eu am avut frul intrerupt chiar de linga papuc si am reusit sa o scot inainte sa injur, , bafta Am scos-o...bagami-as ceva in ea...dar s-a belit un fel de urechiusa ce fixa siguranta aia de plastic ce se invarte cand vrei sa scoti becul. Acum sta doar intr-o ureche...in partea cealalta am fixat siguranta cu superglue. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mountainbikefreak_99 Postat Mai 5, 2009 Share Postat Mai 5, 2009 Am scos-o...bagami-as ceva in ea...dar s-a belit un fel de urechiusa ce fixa siguranta aia de plastic ce se invarte cand vrei sa scoti becul. Acum sta doar intr-o ureche...in partea cealalta am fixat siguranta cu superglue. O poti rezolva si pe aia, iti trebuie poxipol, si cu poxipol poti sa faci si reglaje la far, doar ca din cite-mi aduc aminte trebuie sa-ti demontezi parbrizul si sa scoti suportul de metal care vine deasupra farului ca sa ai cit de cit acces sa poti unge cu o surubelnita cu polxipol pe ea urechea aia, pe urma impingi farul inapoi in ureche si trebuie sa te sacrifici 5 min sa ti impis de far dispre ghidon pina ce incepe sa se intareasca poxipolul, eu am asa de aproape un an. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.