Sari la conținut

Cine are BMW 650 F gs/Dakar (2000+, INJECTIE)


Postări Recomandate

salut, merci.

 

Am rezolvat, e demontat, acum astept sa vad daca Nomad Timiosara imi poate aduce piesele de care am nevoie. Vreau sa schimb multe: toate garniturile, pompa apa, termosta, termocupla, filtru aer, filtru ulei, scarite pasager, oglizi,mansoanemaner, si nu mi le mia aduc amite pe toate :baldy:

 

Multumesc si celui care a pus aici pe forum manualul de reparatii in engleza.

 

La re-auzire

 

 

As dori si eu manualul de reparatii in engleza...am tot cautat pe forum ,dar nimic as aprecia un link.

 

@ Rainman22 de unde ai cumparat aripa cu pricina ? Exista un catalog cu parts-uri si cu coduri pt comanda?

 

Multumesc

Editat de ERU
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

As dori si eu manualul de reparatii in engleza...am tot cautat pe forum ,dar nimic as aprecia un link.

 

@ Rainman22 de unde ai cumparat aripa cu pricina ? Exista un catalog cu parts-uri si cu coduri pt comanda?

 

Multumesc

 

Catalog cu parts gasesti pe RealOem. Aripa aia se gaseste la AB si costa cam 150Ron.Manualul il pot pune eu la mine pe ftp...da nu e chiar ala de reparatii, este....hai sa-i spunem...de intretinere.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare la toata lumea,

Dupa cum spuneam si in titlul topicului sunt incepator in domeniul motoarelor ( la 41 de ani :wacko: ) si fericitul posesor al unui f 650 gs - 2003. Din plimbarile pe care am apucat sa le fac din Martie pana acum, aproape 1000 km , mi-am dat seama ca am nevoie de un parbriz, pt ca la viteze mai mari de 70 km/ h te cam da vantul pe spate. Nu am avut ocazia sa calaresc o alta mobra cu parbriz sa-mi fac o idee cam ce fel de parbriz ar trebui sa montez pe a mea. V-as fi recunoscator daca ma puteti ajuta cu un sfat in legatura cu o marca de parbriz si mai ales inaltimea lui avand in vedere ca eu am 1,73 inaltime.

M-am tot uitat pe net dupa mai multe modele dar nu-mi dau seama care ar fi mai eficace.

Va multumesc anticipat si va doresc asfalt uscat si numai bine la toti. :baldy:

 

Salutare inca o data la toata lumea !!!

 

Vad ca mi-a fost mutat topicul deschis de mine, aici in aceasta sectiune, in speranta ca voi gasi raspuns la intrebarea mea.

Pana acum am primit doar un sfat de care bineinteles ca voi tine seama dar nu mi-ar mai strica sa mai "aud" cateva pareri.

Asfalt uscat va doresc la toti si mersi pt sprijin

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare inca o data la toata lumea !!!

 

Vad ca mi-a fost mutat topicul deschis de mine, aici in aceasta sectiune, in speranta ca voi gasi raspuns la intrebarea mea.

Pana acum am primit doar un sfat de care bineinteles ca voi tine seama dar nu mi-ar mai strica sa mai "aud" cateva pareri.

Asfalt uscat va doresc la toti si mersi pt sprijin

 

Al meu este Puig. Nu este tocmai bun pentru mine avand in vedere ca am 1.88 m, dar este al reaq de frumos :baldy:

Cu ceva pagini in urma o sa gasesti niste poze puse de mine cu noile proiectoare. Acolo poti sa admiri si parbrizul. Pentru cei 1.73 ai tai cred ca e tocmai bun. O alta varianta ar fi Ztechink. Intreaba-l pe Iulian22 despre el.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Al meu este Puig. Nu este tocmai bun pentru mine avand in vedere ca am 1.88 m, dar este al reaq de frumos :baldy:

Cu ceva pagini in urma o sa gasesti niste poze puse de mine cu noile proiectoare. Acolo poti sa admiri si parbrizul. Pentru cei 1.73 ai tai cred ca e tocmai bun. O alta varianta ar fi Ztechink. Intreaba-l pe Iulian22 despre el.

Aha, deci sa inteleg ca la inaltimea ta vantul nu este dispersat suficient de sus. Am vazut si eu pe net Puigul si mi sa parut ca este destul de jos, dar intredevar arata foarte bine.

Mutumesc oricum :wacko:

Asfalt uscat !!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am un parbriz de la Wunderlich de care sunt foarte multumit. Uite aici. Trebuie sa tii cont daca ai sau nu aparatori de maini. Daca te hotarasti la modelul asta si ai probleme cu germana, da un PM...

Bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am un parbriz de la Wunderlich de care sunt foarte multumit. Uite aici. Trebuie sa tii cont daca ai sau nu aparatori de maini. Daca te hotarasti la modelul asta si ai probleme cu germana, da un PM...

Bafta

Prima problema nu ar fi Germana, cu toate ca si ea e o problema pt mine, ci faptul ca acel parbriz este in patru prinderi iar la motorul meu, model 2003, este in trei, iar aparatorile de maini sunt alte accesorii care intentionez sa le montez.

 

Bafta si tie

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am un parbriz de la Wunderlich de care sunt foarte multumit. Uite aici. Trebuie sa tii cont daca ai sau nu aparatori de maini. Daca te hotarasti la modelul asta si ai probleme cu germana, da un PM...

Bafta

 

Cum fuse in vacanta nenea Robi?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cei de la MRA fac unele foarte jmechere, variotouring cu un deflector reglabil. Ii poti ajusta unghiul astfel incat sa-ti arunce curentul de aer foarte sus sau sa-l disperseze foarte mult astfel incat sa nu-l simti. Din pacate nu fac pentru GS-uri sau nu am gasit eu. Fac doar pentru funduro, pana-n 97.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare!!

care ati calarit 800 GS?? niste pareri va rog ... fara link, ca am cetit destule.

(Zidule! tu tre\sa stii ceva de capra asta ... zi si mie rogu-te)

nu am calarit - mi-a fost lene sa ma duc la test drive cand a fost prin bucuresti.

Lumea vorbeste ca e nervoasa, chiar s-ar simti mai nervoasa decat 1200. Ciclistica la fel - o lauda toti.

 

La ce are pe ea ma atrage (furca upside down, 2 disc fatza, 86 cai, papa putin) DAR

- filtrul de ulei este mult prea expus, la fel si evacuarile - la o iesire lejera in teren le faci muci instantaneu. tre sa te apuci sa pui scuturi si alte chestii care reduc garda la sol. aia nu e constructie de enduroi.

- am auzit de cutie rupta in romania - l-a lasat pe om in drum

- am vazut poze pe net cu cutie la care discurile de ambreiaj au iesit prin peretele lateral - au spart tot pe acolo - deja e periculos daca se intampla in vre-o curba.

 

poate o sa merite luate din seria 2

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare inca o data la toata lumea !!!

 

Vad ca mi-a fost mutat topicul deschis de mine, aici in aceasta sectiune, in speranta ca voi gasi raspuns la intrebarea mea.

Pana acum am primit doar un sfat de care bineinteles ca voi tine seama dar nu mi-ar mai strica sa mai "aud" cateva pareri.

Asfalt uscat va doresc la toti si mersi pt sprijin

 

 

La Ztechnik m-am hotarat si eu. Daca te hotaresti si tu poate comandam impreuna, mai scutim niste bani de transport.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

As dori si eu manualul de reparatii in engleza...am tot cautat pe forum ,dar nimic as aprecia un link.

 

@ Rainman22 de unde ai cumparat aripa cu pricina ? Exista un catalog cu parts-uri si cu coduri pt comanda?

 

Multumesc

 

 

 

Vezi pagina 33 post-ul 4 Trumansky sau http://home.otc-mc.org/~197/mc/F650GS_EU.pdf , e aceasi chestie,

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La Ztechnik m-am hotarat si eu. Daca te hotaresti si tu poate comandam impreuna, mai scutim niste bani de transport.

 

Pai comandam, de ce nu. De unde te-ai gandit sa-l comanzi, europa sau USA ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

revin la categoria cu uleiul.

 

Am schimbat uleiul + filtru, am bagat 2,3l cum zice cartea dar nu se vede nimic pe fereastra aia...

Ca sa nu creada fiecare ce vrea, va spun cum am procedat...

 

1 schimbat ulei + filtru

2 pornit motoru si lasat sa se incalzeazca

3 oprit motoru, asteptat vreo 10 minute... si nimic pe fereastra...

(asta asa pe scurt ca de procedat, am procedat ca la carte...)

 

intrebarea mea e : tre sa completez pana apare ceva pe fereastra sau s-o las asa !? de curs nu curge pe nicaieri(scurgeri) ... si in ea sunt sigur 2,3 l...

Editat de antemiu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut ,

 

,filtru aer pt F650GS 50 ron, filtru ulei 40 ron, ieri am comandat, azi am primit, de la un mag de aici din Resita,

 

Cine este din Timisoara si imi poate recomanda ceva magazine moto (nr de mobil) de unde as putea sa-mi comandat garniturile (chiulasa, motor)?

 

Multumesc.

post-35657-1241523293_thumb.jpg

post-35657-1241523309_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

intrebarea mea e : tre sa completez pana apare ceva pe fereastra sau s-o las asa !? de curs nu curge pe nicaieri(scurgeri) ... si in ea sunt sigur 2,3 l...

 

Din cate stiu eu, nu trebuie sa pui mai mult decat trebuie.

Eu zic sa dai o tura mai serioasa cu ea (10-20 km) si sa verifici dupa nivelul

 

La mine s-a intamplat la fel, dupa ce am pus uleiul si am facut ciclul din carte nu se vedea nimic in fereastra.

Dupa o plimbare prin oras, cand am bagat-o in garaj (pe cricul central) uleiul era putin mai jos de jumatatea ferestrei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

revin la categoria cu uleiul.

 

Am schimbat uleiul + filtru, am bagat 2,3l cum zice cartea dar nu se vede nimic pe fereastra aia...

Ca sa nu creada fiecare ce vrea, va spun cum am procedat...

 

1 schimbat ulei + filtru

2 pornit motoru si lasat sa se incalzeazca

3 oprit motoru, asteptat vreo 10 minute... si nimic pe fereastra...

(asta asa pe scurt ca de procedat, am procedat ca la carte...)

 

intrebarea mea e : tre sa completez pana apare ceva pe fereastra sau s-o las asa !? de curs nu curge pe nicaieri(scurgeri) ... si in ea sunt sigur 2,3 l...

Ar trebui sa se vada pe fereastra daca motorul este pus pe cricul central cat mai drept posibil.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut ,

 

,filtru aer pt F650GS 50 ron, filtru ulei 40 ron, ieri am comandat, azi am primit, de la un mag de aici din Resita,

 

Cine este din Timisoara si imi poate recomanda ceva magazine moto (nr de mobil) de unde as putea sa-mi comandat garniturile (chiulasa, motor)?

 

Multumesc.

 

NOMAD-sc Tehno Partner srl

Timisoara - Calea Buziasului nr. 4

mobil: +40745.327.294; 0730.222.698

fax: +40356.455.790

e-mail: nomad@nomadsport.ro; nomad.bike@gmail.com

www.nomadsport.ro

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si eu cu o nelamurire

Acum vreo luna, am observat ca incepusera sa imi curga ambele simeringuri de furca.

Bun, am cumparat simeringurile dar din motive obiective inca n-am apucat sa le montez.

 

In weekend am facut o plimbare mai lunga(pana-n vama si inapoi)

Ideea este ca astazi dupa ce am ajuns la servici am observat ca jambele sunt curate si uscate :wacko: :baldy:

 

Intrebarea mea este... am ramas fara ulei in furca de nu mai curge nimic?? sau si-au revenit simeringurile in mod miraculos?

 

L.E. mentionez ca nu am probleme de amortizare sau de directie - furca merge normal...

Editat de THC
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut ZIDULE!

mersi de raspuns!

uite, eu mi-am dat acum dakaru' si ma gandeam sa pun saua pe un murg din asta de 800GS, insa vroaim niste impresii directe si nu din partea unora care sunt platiti sa faca reclama la calutz.

ce vroai sa zici cu seria a doua?? varianta care urmeaza sa o scoata cu imbunataririle partilor ce s-au dovedit a fi 'slabe' si care au fost constatate de rideri??! sau altceva...?!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut ZIDULE!

mersi de raspuns!

uite, eu mi-am dat acum dakaru' si ma gandeam sa pun saua pe un murg din asta de 800GS, insa vroaim niste impresii directe si nu din partea unora care sunt platiti sa faca reclama la calutz.

ce vroai sa zici cu seria a doua?? varianta care urmeaza sa o scoata cu imbunataririle partilor ce s-au dovedit a fi 'slabe' si care au fost constatate de rideri??! sau altceva...?!

 

Pe langa ce a spus Zidu' eu completez:

-este foarte inalt, ai impresia ca stai cocotat intr-un turn

-cutia este foarte misto, nu troncane, este ferma si nu-ti lasa impresia ca ai fi ratat vreo viteza.

-trage de rupe si se aude foarte misto in mers

-daca vrei touring sau drumuri lungi tre sa te gandesti la alta sha. La prima vedere pare foarte ok, dar dupa ce stai mai mult pe ea incepi sa o simti ca e tare.

Vezi ca la club bmw sunt puse impresiile noastre la cald, imediat dupa drive test. Uita-te la posturile incepand cu 13 martie, sau 14...nu mai stiu sigur cand a fost. O sa incerc sa caut sa-ti pun un link aici.

Uite colea: F800 GS

Editat de Trumansky
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cum rahat ii schimb becul de la far? Teoretic tre sa scot mai intai mufa aia cu trei craci si apoi sa trag mansonul de cauciuc. M-am chinuit vreo 10 minute si tot nu am reusit sa-i scot mufa. Are vreo siguranta ceva?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...