Sari la conținut

Cine are BMW 650 F gs/Dakar (2000+, INJECTIE)


Postări Recomandate

Azi am facut o tura scurta de vreo 300 km... si am avut timp si de niste poze :angry:

 

post-10102-1241898013_thumb.jpgpost-10102-1241898032_thumb.jpgpost-10102-1241898044_thumb.jpg

post-10102-1241898062_thumb.jpgpost-10102-1241898072_thumb.jpg

 

Am rezolvat si problema cu uleiul... acuma, la cald, e la mijlocul ferestrei... exact cum zice cartea :blink:

 

Abea astept sa-mi vina echipamentu... ca e cam incomod cu pielea pe asta...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Una din cauzele blocarii franei pe fata:

 

post-37979-1242053662_thumb.jpg

 

Asta impinge maneta inapoi. Are cineva pe acasa asa ceva? :) Aruncat pe undeva printr-o cutiuta cu tot felul de maruntisuri? :eek: Sau poate stiti pe unde pot gasi...

Partea proasta e ca nu poti cumpara doar arculetul asta ci vine la pachet cu toata frana de pe ghidon - vas lichid, maneta.... 580 RON. :|

Deocamdata am comandat kit-ul de reparatie pt pistonas - garnitura, alt arculet si cine stie ce naiba mai are pe acolo ca nu cred ca doar de la arcul ala era. Etrierul cica e ok.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intrebare: pe unde sau cum pot sa verific cablu de kilometraj?

Azi cand ma intorceam de la munca am avut neplacuta surpriza sa vad cum vitezometru a decis sa nu-mi mai arate ce viteza am. L-am vazut cum scade frumos si lin spre zero...Colac peste pupaza nici kilometrii facuti nu-i mai arata. Nici kilometrajul principal si nici la jurnalier.

Dupa ce am oprit la benzinarie si am repornit motoreta....si-a revenit.

Ce sa verific si pe unde? Astazi a plouat foarte tare la mine la serviciu...chiar rau de tot. Poa sa fie de la apa?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intrebare: pe unde sau cum pot sa verific cablu de kilometraj?

Azi cand ma intorceam de la munca am avut neplacuta surpriza sa vad cum vitezometru a decis sa nu-mi mai arate ce viteza am. L-am vazut cum scade frumos si lin spre zero...Colac peste pupaza nici kilometrii facuti nu-i mai arata. Nici kilometrajul principal si nici la jurnalier.

Dupa ce am oprit la benzinarie si am repornit motoreta....si-a revenit.

Ce sa verific si pe unde? Astazi a plouat foarte tare la mine la serviciu...chiar rau de tot. Poa sa fie de la apa?

wd 40 -> conectorul de sub sea de la calculator si conectorul din spatele bordului

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

wd 40 -> conectorul de sub sea de la calculator si conectorul din spatele bordului

 

Care conector bre? Mufa aia mare de o scoatem cand resetam dracia? Iar in spatele bordului mufa din poza cu sageti?

Pur si simplu dai cu spariu ala pe contacte?

post-21645-1242074464_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Care conector bre? Mufa aia mare de o scoatem cand resetam dracia? Iar in spatele bordului mufa din poza cu sageti?

Pur si simplu dai cu spariu ala pe contacte?

dap, cam astea ar fi pt inceput. spray si te asiguri ca nu e jeg deloc pe acolo. ai sa ramai surprins da cel putin la aiad e sub sea cam intra apa

Treaba cu resetat dracia e frectie. vezi ce am zis de tps - la mine nu mai face mobra figuri dupa ce am pus altul.

 

Si eu am o duma electrica la bord - cand nu mai am benzina aproape deloc si becul urmeaza sase aprinda - vitezometrul incepe sa se ridice aiurea indicand viteza mai mare decat cea reala. se poate intampla sa stau pe loc si el sa inceapasa arate 20 km/h. pare sa urmeze defapt miscarea turometrului :eek:

 

 

p.s. - am dat o tura pe la padina, frecat duda pe sus si coborat vioi, intors pe valea prahovei prin sinaia (fugarita motoreta la intoarcere 140 - 150) si 10 km in bucuresti - 14l - 350 km -> 4l/100km

Editat de ZIDU'
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De unde stiu ca s-a belit rulmentul de la jug? Sau ce poate sa se beleasca si sa-ti faca mobra sa troncane la denivelari destul de mici? Ma refer la partea din fata. Aud nistre troncanituri destul de aiurea. Initial am crezut ca s-a desprins curelusa de la beterie si aia troncane...dar am verificat si e la locul ei. Este un troncanit destul de infundat...de ceva greu...nu suna a plastic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De unde stiu ca s-a belit rulmentul de la jug? Sau ce poate sa se beleasca si sa-ti faca mobra sa troncane la denivelari destul de mici? Ma refer la partea din fata. Aud nistre troncanituri destul de aiurea. Initial am crezut ca s-a desprins curelusa de la beterie si aia troncane...dar am verificat si e la locul ei. Este un troncanit destul de infundat...de ceva greu...nu suna a plastic.

poate sa fie doar slabit. se verifica usor si se regleaza la fel de usor -- vezi ca pusese cineva pe aici niste dvd cu instructiuni.

eu mi-am reglat singur rulmentii de la jug si a durat 20 min operatiunea

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

poate sa fie doar slabit. se verifica usor si se regleaza la fel de usor -- vezi ca pusese cineva pe aici niste dvd cu instructiuni.

eu mi-am reglat singur rulmentii de la jug si a durat 20 min operatiunea

 

Crezi ca daca vin cu mobra la tine iti dai seama daca are buba?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Una din cauzele blocarii franei pe fata:

 

post-37979-1242053662_thumb.jpg

 

Asta impinge maneta inapoi. Are cineva pe acasa asa ceva? :) Aruncat pe undeva printr-o cutiuta cu tot felul de maruntisuri? :eek: Sau poate stiti pe unde pot gasi...

Partea proasta e ca nu poti cumpara doar arculetul asta ci vine la pachet cu toata frana de pe ghidon - vas lichid, maneta.... 580 RON. :|

Deocamdata am comandat kit-ul de reparatie pt pistonas - garnitura, alt arculet si cine stie ce naiba mai are pe acolo ca nu cred ca doar de la arcul ala era. Etrierul cica e ok.

 

Am rezolovat cu arcul rupt de la maneta de frana:

 

post-37979-1242212189_thumb.jpg

 

Pentru cine are nevoie vreodata de orice fel de arc am gasit un mester in Colentina care poate face la comanda, are si site: http://www.romarcmarinescu.ro/produse.htm

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Crezi ca daca vin cu mobra la tine iti dai seama daca are buba?

da.

cred ca in we iar am surubareala - vreau sa imi montez coburi

Daca e cazu in 20 min o si rezolvam

@ glucian - cauciucul ala care vine peste arc - stii cumva de unde sa il iei ?

Editat de ZIDU'
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am o mare dilema si sper sa fie printre voi unul care sa ma poata lamuri:

post-21387-1242239760_thumb.png

La ce dracu' folosesc reperele de la 9 la 16 ???

Iaca si LINKUL de pe "realoem"...

Ca am fost la Bavaria, am comandat un ghidaj de lant... si am primit astea :eek: . Care sunt orice altceva decat am vrut eu! M-am invartit pe langa mobra o juma' de ora sa-mi dau seama la ce folosesc, dar degeaba! Ma poate lumina careva?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da.

cred ca in we iar am surubareala - vreau sa imi montez coburi

Daca e cazu in 20 min o si rezolvam

@ glucian - cauciucul ala care vine peste arc - stii cumva de unde sa il iei ?

 

Ok. Iti dau un telefon sambata dimineata...sa vedem ce si cum.

Ieri am fost pe la AB sa-mi cumpar filtru de ulei si l-am prins pe Tibi prin curte. S-a uitat el la mobra si a zis ca nu crede sa fie problema la rulmenti. Oricum vin la tine daca ai placere ca sa-ti dai si tu cu parerea :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ok. Iti dau un telefon sambata dimineata...sa vedem ce si cum.

Ieri am fost pe la AB sa-mi cumpar filtru de ulei si l-am prins pe Tibi prin curte. S-a uitat el la mobra si a zis ca nu crede sa fie problema la rulmenti. Oricum vin la tine daca ai placere ca sa-ti dai si tu cu parerea :P

daca suni mai devreme de 11 iti dau cu vasilina pe discuri

 

 

@RobbieB - par alea de la dakar - dakar are 2 ghidaje

Editat de ZIDU'
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@RobbieB - par alea de la dakar - dakar are 2 ghidaje

 

Da, intr-un final m-am dumirit cum sta treaba...

Cele de care intrebam eu sunt in partea de sus si sunt si pe GS si pe Dakar. Doar ghidajul de JOS nu-i din fabrica decat la Dakar. Ala il voiam eu de fapt! Ca se poate pune si pe GS. Sasiul e identic...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, intr-un final m-am dumirit cum sta treaba...

Cele de care intrebam eu sunt in partea de sus si sunt si pe GS si pe Dakar. Doar ghidajul de JOS nu-i din fabrica decat la Dakar. Ala il voiam eu de fapt! Ca se poate pune si pe GS. Sasiul e identic...

nu e chiar identic, exista o mica diferenta pe la jug - unghiul are o mica modificare... ca sa nu se schimbe prea mult ciclistica din cauza diferentei de marime a rotilor :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, intr-un final m-am dumirit cum sta treaba...

Cele de care intrebam eu sunt in partea de sus si sunt si pe GS si pe Dakar. Doar ghidajul de JOS nu-i din fabrica decat la Dakar. Ala il voiam eu de fapt! Ca se poate pune si pe GS. Sasiul e identic...

nu e chiar identic, exista o mica diferenta pe la jug - unghiul are o mica modificare... ca sa nu se schimbe prea mult ciclistica din cauza diferentei de marime a rotilor :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da.

cred ca in we iar am surubareala - vreau sa imi montez coburi

Daca e cazu in 20 min o si rezolvam

@ glucian - cauciucul ala care vine peste arc - stii cumva de unde sa il iei ?

 

Nu am nici cea mai mica idee... La mine am avut noroc ca e ok. Poate de prin targ, vreo improvizatie, ceva....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Robi, oricat ai vrea tu sa-ti transformi martoaga(GS) in armasar(GS Dakar), nu exista nicio sansa sa faci din k.k. bici :P

:laugh:

 

Lasa mah Angi... O sa-mi agat bretelele de KTM-ul tau si sa vezi atunci ce o sa zbor!

:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut baieti .

 

Care din voi era azi calare pe un GS rosu cu numar rosu si cu o fata in spate pe la facultate de drept in jurul orei 16.20 . As vrea sa stiu de unde si-a luat armura UFO Scorpion ca pana am lasat eu geamul jos s-a pus verde si dus a fost.

Daca stie altcineva de unde se poate cumpara respectiva armura si la ce bani va raman recunoscator .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am fost azi pe la AB sa-mi comand cate una alta... cum ar fi filtru de aer (54 roni - acceptabil pret), filtru de benzina( 364 RON !!! UAT DA FAC FRATE!??!? ... oare gasesc in alta parte mai ieftin!?), si capacu din spatele seii, ala cu butucu pt suport topcase ... 100 ron plasticu si 180 butucu pe cheia existenta...(partea frumoasa e ca dupa ce CA COsta cat costa un rahat de plastic si-un butuc... vroiau sa-mi mai bage si motoru pt diagnoza sa vada daca bate seria din talon cu aia de pe sasiu ... 1,5 mil-2 mil ... ) Le-am zis frumos... ca-mi bag P*LA-n el de plastic nu dau 5 mil pe un rahat!!! si s-a renuntat la ideea de diagnoza... si mi-au comandat fara...

 

Deci... filtru de benzen mai ieftin exista pe undeva?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...