Sari la conținut

Cine are BMW 650 F gs/Dakar (2000+, INJECTIE)


Postări Recomandate

As vrea sa schimb si eu becul pentru faza scurta la un F650 din 99. Asta care il am acum e chior rau de tot.

Aveti idee ce tip de bec merge ? (sau ma las pagubas si merg cu faza lunga sa fiu sigur ca ma vad masinile seara :finger: )

 

La mine(2001) e ,,H4 12V 60/55 W'', daca nu ai carte tehnica in care sa te uiti mai bine il scoti pe ala vechi si vezi de care iti trebuie.

 

Bafta :bigstar:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Merci de sfaturi. Dupa ce m-am uitat un pic pe net am ajuns la concluzia ca voi ramane pe Metzler Tourance. Ramane de vazut cea mai buna/rapida varianta de a-l cumpara. Sper sa intram in legalitate cat mai repede ca mi-e mila de ea ca sta legata zi si noapte dar nu vreau sa risc un dosar penal pentru o distractie de moment.

 

Salut, aici /index.php?showtopic=148178 gasesti un link catre un post legat de vanzare de cauciucuri noi. Initiatorul este bogan.c, un tip deosebit de serios ce mi-a facilitat mie cumpararea motorului din germania (dat avans, etc...). Iti recomand cu toata caldura sa apelezi la el, vezi ce preturi are la Metzler.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

merci de link. tot pentru el am primit un PM cu numarul de telefon. momentan intra mesageria dar mai mult ca sigur ne intelegem noi cumva. thanks for all the help si sa speram ca ne vedem intre 650-isti cat mai curand

Editat de Symbolic
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

merci de link. tot pentru el am primit un PM cu numarul de telefon. momentan intra mesageria dar mai mult ca sigur ne intelegem noi cumva. thanks for all the help si sa speram ca ne vedem intre 650-isti cat mai curand

 

I-am zis eu acum sa-si desachida teleonul....nu avea incarcator :bigstar:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

de unde iau si io placute frana pt BMW GS 650 dakar?

la Bavaria mi-au cerut pt spate 250 RON. mi se pare mult.

multumesc.

 

Incearca la el, e de incredere si are marfa buna.Eu il recomand:

/index.php?showtopic=132063

 

Bafta :bigstar:

Editat de PHANTOM II
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

I-am zis eu acum sa-si desachida teleonul....nu avea incarcator :bigstar:

 

Am vorbit cu el aseara si am rezolvat de cauciuc fata. 8-9 zile, pret foarte ok si super amabil Bogdan. Merci de ajutor.

@ianachim: merci de numar

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu mi-am luat placute de frana LUCAS fata si spate de la LOUIS:

10044930 - LUCAS BREMSBELAEGE ORGAN. MCB 671 30.95 EUR

10044931 - LUCAS BREMSBELAEGE ORGAN. MCB 672 LF 30.95 EUR

 

cauciucuri fata si spate (si camere noi):

METZELER 100/90-19TT 57S TOURANCE 66.69 EUR

METZELER 130/80R17 65S TOURANCE 97.68 EUR

camera CO D19 13.00 EUR

camera CO F17 15.00 EUR

 

Toate astea luate de la userul romi3. Au venit prompt si in regula toate. Ma rog, tot in transa asta mi-am mai luat si kit de lant DID cu 115EUR si suporturi laterale de genti 5STARS cu 130EUR...

 

Montajul placutelor se face in maxim 5 minute la fiecare roata. Si la roata fata nici nu trebuie scos etrierul de pe bratul furcii cum scrie in manual.

Mi-am luat de la OMV lichid de frana DOT 5.1. Atentie la DOT-uri, ca la ale noastre nu prea se recomanda lichid pe baza de silicon (siliciu), cum e DOT5, dar DOT5.1 e similar lui DOT4, deci e bun... E o intreaga discutie pe f650.com... si tot acolo si procedura de schimbat lichidul de frana, pe care o voi pune in aplicare zilele astea...

 

Cauciucurile le-am schimbat la AutoSoft, langa Dristor. Oficial ei nu fac si la moto, dar e un tip acolo, Fane, care se ocupa. M-a costat 11 RON schimbul cauciucurilor.

Editat de smar2
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mai baieti,

 

stiu ca nu se posteaza aici, dar poate aveti prieteni care doresc...

 

vand una bucata BMW 650 Dakar 2005, 9000km, 50cp, inmatriculat, topcase BMW, rucsac rezervor BMW, crashbar, protectii mana, manere incalzite, ABS, proiectoare Touratech Xenon/Fog, cauciucuri noi Michelin T63, alte imbunatatiri...

motoru e super, l-am luat din Germania la 6200km de la un neamt care il tinuse practic in garaj, l-am facut pt mine, dar acu s-au cam schimbat planurile, vreau unul mai mare :moron:

 

pret 6700 eur discutabil - merita banii :bigstar:

dragos.

 

asfalt uscat, mai ales zilele astea :finger:

post-23137-1208256525_thumb.jpg

post-23137-1208256542_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!

 

S-a mai lovit careva dintre voi de problema asta?

02.jpg

În cazul în care este neclar, este vorba de șurubul/prinderea rezervorului de ulei...

Piesa de caucuic în care se prinde șurubul -și care etanșeizează în același timp- arată la mine cam în halul ăsta:

01.jpg

... adică e praf!! :bigstar:

Da, da... știu că cei de la Bavaria mă așteaptă cu brațele deschise ... :finger:

Mă gândeam că poate ați mai întâlnit careva problema asta și ați găsit o soluție eficientă...

 

BAFTĂ !!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!

 

S-a mai lovit careva dintre voi de problema asta?

...

Da, da... știu că cei de la Bavaria mă așteaptă cu brațele deschise ... :moron:

Mă gândeam că poate ați mai întâlnit careva problema asta și ați găsit o soluție eficientă...

 

BAFTĂ !!

 

Am avut aceiasi problema vreo 2 luni la ultimu skimb de ulei. Partea buna a fost ca am gasit-o pe stoc la BMW cu ~7 lei. :bigstar:

Codul este 13717655848 (M6).

Bafta! :finger:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am avut aceiasi problema vreo 2 luni la ultimu skimb de ulei. Partea buna a fost ca am gasit-o pe stoc la BMW cu ~7 lei. :bigstar:

Codul este 13717655848 (M6).

Bafta! :finger:

 

WOW!! Așa ieftin să scap?? Mi-ai dat o veste bună man!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

azi am schimbat placutele spate: 70 ron placutele (ferodo fdb2005p) si 10 minute de munca eu

ulei de furca motul expert 10w - 40lei/L - scorpio.az

urmeaza simeringuri (a incercat cineva alte simeringuri decat cele "speciale" ?) 65ron/perechea

are careva o pereche de simeringuri (vechi sau noi) sa vedem daca au ceva special? sau sunt 41x54x11 standard

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am pe a mea semeringuri ARI, generice... s-a uitat vanzatorul in catalog pentru modelul meu si mi-a dat pe dimensiunile corespunzatoare. Merg cu ele de anul trecut din iulie si n-am avut nici o problema.

 

Daca tot schimbi semeringurile, pune si niste burdufuri pe tuburile furcii, sa nu se mai lipeasca muste si praf pe ele... ca de-asta se duc semeringurile. Uite, ca la mine:

post-14671-1209040363_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca tot schimbi semeringurile, pune si niste burdufuri pe tuburile furcii, post-14671-1209040363_thumb.jpg

 

Ai reusit sa bagi burduful pana la capat intre furca si suportul care prinde telescoapele intre ele? Eu n-am reusit sa le pun cum ar trebui. Am subtiat gatul burdufului in partea de jos si abia daca a intrat putin intre suport si furca. Acolo e un spatiu foarte mic, parca l-au facut special sa nu poti pune burduful cum trebuie :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Burdufele le-am luat de unde am luat si semeringurile, adica din cotroceni.

Marca "pro-grip". Asa aratau in cutie: http://www.lm-spares.co.uk/acatalog/ProGrip_Fork_Boots.html

 

Dupa achizitie, au trebuit taiate cateva "spire", ca erau prea lungi, iar in partea de jos, cum spunea si Angi, au intrat destul de putin intre tub si piesa care leaga tuburile... pe f650.com zicea lumea ca daca desfaci piesa respectiva de pe tuburi si pui intai burdufele, cica ar intra mai bine, dar merge si asa...

 

Oricum, sunt foarte utile si asa, ca am ridicat unul din burdufuri sa vad cum mai arata tubul pe dedesubt si era fara pic de praf pe el de jos pana sus...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiu nu mi se pare prea estetic cum apare, mai ales ala din stanga :whip: Ar mai fi asta de la Touratech si mai ai si avantajul ca desfaci doar stabilizatorul din mijloc pentru a le monta.Eu ma multumesc deocamdata cu alea mici negre care se prind pe dinafara :D

Dar de o aripa pentru roata din fata stie cineva ceva, spunea cineva tot de aici ca ar fi vazut la BMW la vreo 150 RON?

 

Bafta ;)

post-18531-1209109888_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiu nu mi se pare prea estetic cum apare, mai ales ala din stanga :whip: Ar mai fi asta de la Touratech si mai ai si avantajul ca desfaci doar stabilizatorul din mijloc pentru a le monta.Eu ma multumesc deocamdata cu alea mici negre care se prind pe dinafara :D

Dar de o aripa pentru roata din fata stie cineva ceva, spunea cineva tot de aici ca ar fi vazut la BMW la vreo 150 RON?

 

Bafta ;)

barele alea de protectie in zona radiatorului de pe unde le ai ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Referitor la protectii, protectiile tip "lama" sunt utile doar in cazul furcilor inversate, unde tubul interior este in partea de jos, iar stropii de noroi, murdarie, muste, etc. pot veni doar din fata. La furcile normale, cum avem si noi pe F650-uri, tubul interior este sus, deasupra rotii, astfel o mare parte din stropii de noroi ajung din spate, aruncati spre inainte de roata. De aceea sunt mai practice protectiile tip "burduf" la ale noastre.

 

Zicea probabil trumanski de aparatoarea fata... ca am fost cu el si am intrebat acum veo jumatate de an la bavaria...

 

Parca tin totusi minte ca era mai ieftina aparatoarea... te ajunge mai scump daca trebuie sa iti cumperi si stabilizatorul dintre tuburi... ca difera putin de la modelele vechi la cele noi... insa se pot adapta usor si cele vechi, ca sa nu mai fie nevoie sa iti iei alt stabilizator.

Luati de cititi aici: http://faq.f650.com/GSFAQs/FrontFenderModsGS.htm (in prima sectiune e data si procedura de adaptare a stabilizatoarelor mai vechi)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, ai dreptate. Numai ca tot pe f650.com explica cum burdufele astea altereaza fluxul aerului catre radiator, care si-asa e mult prea mic. Nu e concluzia vreunui motociclist care n-are bani de burdufe si e invidios. E directiva lu' BMW, care zice ca nu acopera defectiuni ale sistemului de racire la motoretele sub garantie, daca acestea sunt prevazute cu burdufe pe furca. Or stii ei ceva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!

Iaca ce mi se întâmplă în ultima vreme: din când în când (dar destul de des totuși... :moto: ) la diverse turații motorul parcă se poticnește pentru o clipă și TUROMETRUL o ia razna! Indică turații astronomice! Sare cu vreo 3000 ture peste turația REALĂ a motorului. Dacă opresc/pornesc motorul, lucrurile revin la normal... până data următoare :) . Plus că se mai și oprește când mi-e lumea mai dragă!! Asta mai rar e adevărat... Filtrul de aer este nou-nouț. Ce ar putea fi? Filtrul de benzină? Injecția? Softul? Toate fenomenele astea au apărut brusc. Până acum s-a comportat exemplar...

I s-a mai întâmplat cuiva ceva asemănător? Aveți vreo idee?

P.S. Este un F650GS din 2006...

Editat de RobbieB
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...