PHANTOM II Postat Aprilie 14, 2008 Share Postat Aprilie 14, 2008 As vrea sa schimb si eu becul pentru faza scurta la un F650 din 99. Asta care il am acum e chior rau de tot. Aveti idee ce tip de bec merge ? (sau ma las pagubas si merg cu faza lunga sa fiu sigur ca ma vad masinile seara ) La mine(2001) e ,,H4 12V 60/55 W'', daca nu ai carte tehnica in care sa te uiti mai bine il scoti pe ala vechi si vezi de care iti trebuie. Bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CosX Postat Aprilie 14, 2008 Share Postat Aprilie 14, 2008 Mersi de raspunsuri Il scot si ma duc cu el ...carte tehnica nu am Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
extremusski Postat Aprilie 14, 2008 Share Postat Aprilie 14, 2008 de unde iau si io placute frana pt BMW GS 650 dakar? la Bavaria mi-au cerut pt spate 250 RON. mi se pare mult. multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Trumansky Postat Aprilie 14, 2008 Share Postat Aprilie 14, 2008 Merci de sfaturi. Dupa ce m-am uitat un pic pe net am ajuns la concluzia ca voi ramane pe Metzler Tourance. Ramane de vazut cea mai buna/rapida varianta de a-l cumpara. Sper sa intram in legalitate cat mai repede ca mi-e mila de ea ca sta legata zi si noapte dar nu vreau sa risc un dosar penal pentru o distractie de moment. Salut, aici /index.php?showtopic=148178 gasesti un link catre un post legat de vanzare de cauciucuri noi. Initiatorul este bogan.c, un tip deosebit de serios ce mi-a facilitat mie cumpararea motorului din germania (dat avans, etc...). Iti recomand cu toata caldura sa apelezi la el, vezi ce preturi are la Metzler. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Symbolic Postat Aprilie 14, 2008 Share Postat Aprilie 14, 2008 (editat) merci de link. tot pentru el am primit un PM cu numarul de telefon. momentan intra mesageria dar mai mult ca sigur ne intelegem noi cumva. thanks for all the help si sa speram ca ne vedem intre 650-isti cat mai curand Editat Aprilie 14, 2008 de Symbolic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Trumansky Postat Aprilie 14, 2008 Share Postat Aprilie 14, 2008 merci de link. tot pentru el am primit un PM cu numarul de telefon. momentan intra mesageria dar mai mult ca sigur ne intelegem noi cumva. thanks for all the help si sa speram ca ne vedem intre 650-isti cat mai curand I-am zis eu acum sa-si desachida teleonul....nu avea incarcator Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PHANTOM II Postat Aprilie 15, 2008 Share Postat Aprilie 15, 2008 (editat) de unde iau si io placute frana pt BMW GS 650 dakar? la Bavaria mi-au cerut pt spate 250 RON. mi se pare mult. multumesc. Incearca la el, e de incredere si are marfa buna.Eu il recomand: /index.php?showtopic=132063 Bafta Editat Aprilie 15, 2008 de PHANTOM II Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Symbolic Postat Aprilie 15, 2008 Share Postat Aprilie 15, 2008 I-am zis eu acum sa-si desachida teleonul....nu avea incarcator Am vorbit cu el aseara si am rezolvat de cauciuc fata. 8-9 zile, pret foarte ok si super amabil Bogdan. Merci de ajutor. @ianachim: merci de numar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smar2 Postat Aprilie 15, 2008 Share Postat Aprilie 15, 2008 (editat) eu mi-am luat placute de frana LUCAS fata si spate de la LOUIS: 10044930 - LUCAS BREMSBELAEGE ORGAN. MCB 671 30.95 EUR 10044931 - LUCAS BREMSBELAEGE ORGAN. MCB 672 LF 30.95 EUR cauciucuri fata si spate (si camere noi): METZELER 100/90-19TT 57S TOURANCE 66.69 EUR METZELER 130/80R17 65S TOURANCE 97.68 EUR camera CO D19 13.00 EUR camera CO F17 15.00 EUR Toate astea luate de la userul romi3. Au venit prompt si in regula toate. Ma rog, tot in transa asta mi-am mai luat si kit de lant DID cu 115EUR si suporturi laterale de genti 5STARS cu 130EUR... Montajul placutelor se face in maxim 5 minute la fiecare roata. Si la roata fata nici nu trebuie scos etrierul de pe bratul furcii cum scrie in manual. Mi-am luat de la OMV lichid de frana DOT 5.1. Atentie la DOT-uri, ca la ale noastre nu prea se recomanda lichid pe baza de silicon (siliciu), cum e DOT5, dar DOT5.1 e similar lui DOT4, deci e bun... E o intreaga discutie pe f650.com... si tot acolo si procedura de schimbat lichidul de frana, pe care o voi pune in aplicare zilele astea... Cauciucurile le-am schimbat la AutoSoft, langa Dristor. Oficial ei nu fac si la moto, dar e un tip acolo, Fane, care se ocupa. M-a costat 11 RON schimbul cauciucurilor. Editat Aprilie 15, 2008 de smar2 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragosgeo Postat Aprilie 15, 2008 Share Postat Aprilie 15, 2008 mai baieti, stiu ca nu se posteaza aici, dar poate aveti prieteni care doresc... vand una bucata BMW 650 Dakar 2005, 9000km, 50cp, inmatriculat, topcase BMW, rucsac rezervor BMW, crashbar, protectii mana, manere incalzite, ABS, proiectoare Touratech Xenon/Fog, cauciucuri noi Michelin T63, alte imbunatatiri... motoru e super, l-am luat din Germania la 6200km de la un neamt care il tinuse practic in garaj, l-am facut pt mine, dar acu s-au cam schimbat planurile, vreau unul mai mare pret 6700 eur discutabil - merita banii dragos. asfalt uscat, mai ales zilele astea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RobbieB Postat Aprilie 22, 2008 Share Postat Aprilie 22, 2008 Salutare! S-a mai lovit careva dintre voi de problema asta? În cazul în care este neclar, este vorba de șurubul/prinderea rezervorului de ulei... Piesa de caucuic în care se prinde șurubul -și care etanșeizează în același timp- arată la mine cam în halul ăsta: ... adică e praf!! Da, da... știu că cei de la Bavaria mă așteaptă cu brațele deschise ... Mă gândeam că poate ați mai întâlnit careva problema asta și ați găsit o soluție eficientă... BAFTĂ !! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rockygratiano Postat Aprilie 22, 2008 Share Postat Aprilie 22, 2008 Salutare! S-a mai lovit careva dintre voi de problema asta? ... Da, da... știu că cei de la Bavaria mă așteaptă cu brațele deschise ... Mă gândeam că poate ați mai întâlnit careva problema asta și ați găsit o soluție eficientă... BAFTĂ !! Am avut aceiasi problema vreo 2 luni la ultimu skimb de ulei. Partea buna a fost ca am gasit-o pe stoc la BMW cu ~7 lei. Codul este 13717655848 (M6). Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RobbieB Postat Aprilie 22, 2008 Share Postat Aprilie 22, 2008 Am avut aceiasi problema vreo 2 luni la ultimu skimb de ulei. Partea buna a fost ca am gasit-o pe stoc la BMW cu ~7 lei. Codul este 13717655848 (M6). Bafta! WOW!! Așa ieftin să scap?? Mi-ai dat o veste bună man!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NaeL Postat Aprilie 23, 2008 Share Postat Aprilie 23, 2008 azi am schimbat placutele spate: 70 ron placutele (ferodo fdb2005p) si 10 minute de munca eu ulei de furca motul expert 10w - 40lei/L - scorpio.az urmeaza simeringuri (a incercat cineva alte simeringuri decat cele "speciale" ?) 65ron/perechea are careva o pereche de simeringuri (vechi sau noi) sa vedem daca au ceva special? sau sunt 41x54x11 standard Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smar2 Postat Aprilie 24, 2008 Share Postat Aprilie 24, 2008 Eu am pe a mea semeringuri ARI, generice... s-a uitat vanzatorul in catalog pentru modelul meu si mi-a dat pe dimensiunile corespunzatoare. Merg cu ele de anul trecut din iulie si n-am avut nici o problema. Daca tot schimbi semeringurile, pune si niste burdufuri pe tuburile furcii, sa nu se mai lipeasca muste si praf pe ele... ca de-asta se duc semeringurile. Uite, ca la mine: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NaeL Postat Aprilie 24, 2008 Share Postat Aprilie 24, 2008 pai si de unde ai luat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Aprilie 24, 2008 Share Postat Aprilie 24, 2008 Daca tot schimbi semeringurile, pune si niste burdufuri pe tuburile furcii, Ai reusit sa bagi burduful pana la capat intre furca si suportul care prinde telescoapele intre ele? Eu n-am reusit sa le pun cum ar trebui. Am subtiat gatul burdufului in partea de jos si abia daca a intrat putin intre suport si furca. Acolo e un spatiu foarte mic, parca l-au facut special sa nu poti pune burduful cum trebuie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smar2 Postat Aprilie 25, 2008 Share Postat Aprilie 25, 2008 Burdufele le-am luat de unde am luat si semeringurile, adica din cotroceni. Marca "pro-grip". Asa aratau in cutie: http://www.lm-spares.co.uk/acatalog/ProGrip_Fork_Boots.html Dupa achizitie, au trebuit taiate cateva "spire", ca erau prea lungi, iar in partea de jos, cum spunea si Angi, au intrat destul de putin intre tub si piesa care leaga tuburile... pe f650.com zicea lumea ca daca desfaci piesa respectiva de pe tuburi si pui intai burdufele, cica ar intra mai bine, dar merge si asa... Oricum, sunt foarte utile si asa, ca am ridicat unul din burdufuri sa vad cum mai arata tubul pe dedesubt si era fara pic de praf pe el de jos pana sus... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PHANTOM II Postat Aprilie 25, 2008 Share Postat Aprilie 25, 2008 Nu stiu nu mi se pare prea estetic cum apare, mai ales ala din stanga Ar mai fi asta de la Touratech si mai ai si avantajul ca desfaci doar stabilizatorul din mijloc pentru a le monta.Eu ma multumesc deocamdata cu alea mici negre care se prind pe dinafara Dar de o aripa pentru roata din fata stie cineva ceva, spunea cineva tot de aici ca ar fi vazut la BMW la vreo 150 RON? Bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Aprilie 25, 2008 Share Postat Aprilie 25, 2008 Nu stiu nu mi se pare prea estetic cum apare, mai ales ala din stanga Ar mai fi asta de la Touratech si mai ai si avantajul ca desfaci doar stabilizatorul din mijloc pentru a le monta.Eu ma multumesc deocamdata cu alea mici negre care se prind pe dinafara Dar de o aripa pentru roata din fata stie cineva ceva, spunea cineva tot de aici ca ar fi vazut la BMW la vreo 150 RON? Bafta barele alea de protectie in zona radiatorului de pe unde le ai ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bizoo_n Postat Aprilie 25, 2008 Share Postat Aprilie 25, 2008 Aia e poza de la Touratech. Deci barile alea de trec prin fatza radiatorului de acolo sunt. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smar2 Postat Aprilie 25, 2008 Share Postat Aprilie 25, 2008 Referitor la protectii, protectiile tip "lama" sunt utile doar in cazul furcilor inversate, unde tubul interior este in partea de jos, iar stropii de noroi, murdarie, muste, etc. pot veni doar din fata. La furcile normale, cum avem si noi pe F650-uri, tubul interior este sus, deasupra rotii, astfel o mare parte din stropii de noroi ajung din spate, aruncati spre inainte de roata. De aceea sunt mai practice protectiile tip "burduf" la ale noastre. Zicea probabil trumanski de aparatoarea fata... ca am fost cu el si am intrebat acum veo jumatate de an la bavaria... Parca tin totusi minte ca era mai ieftina aparatoarea... te ajunge mai scump daca trebuie sa iti cumperi si stabilizatorul dintre tuburi... ca difera putin de la modelele vechi la cele noi... insa se pot adapta usor si cele vechi, ca sa nu mai fie nevoie sa iti iei alt stabilizator. Luati de cititi aici: http://faq.f650.com/GSFAQs/FrontFenderModsGS.htm (in prima sectiune e data si procedura de adaptare a stabilizatoarelor mai vechi) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bizoo_n Postat Aprilie 25, 2008 Share Postat Aprilie 25, 2008 Da, ai dreptate. Numai ca tot pe f650.com explica cum burdufele astea altereaza fluxul aerului catre radiator, care si-asa e mult prea mic. Nu e concluzia vreunui motociclist care n-are bani de burdufe si e invidios. E directiva lu' BMW, care zice ca nu acopera defectiuni ale sistemului de racire la motoretele sub garantie, daca acestea sunt prevazute cu burdufe pe furca. Or stii ei ceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RobbieB Postat Aprilie 26, 2008 Share Postat Aprilie 26, 2008 (editat) Salutare! Iaca ce mi se întâmplă în ultima vreme: din când în când (dar destul de des totuși... ) la diverse turații motorul parcă se poticnește pentru o clipă și TUROMETRUL o ia razna! Indică turații astronomice! Sare cu vreo 3000 ture peste turația REALĂ a motorului. Dacă opresc/pornesc motorul, lucrurile revin la normal... până data următoare . Plus că se mai și oprește când mi-e lumea mai dragă!! Asta mai rar e adevărat... Filtrul de aer este nou-nouț. Ce ar putea fi? Filtrul de benzină? Injecția? Softul? Toate fenomenele astea au apărut brusc. Până acum s-a comportat exemplar... I s-a mai întâmplat cuiva ceva asemănător? Aveți vreo idee? P.S. Este un F650GS din 2006... Editat Aprilie 26, 2008 de RobbieB Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NaeL Postat Aprilie 29, 2008 Share Postat Aprilie 29, 2008 revin si eu cu intrebarea: simeringurile de la furca sunt 41x54x11 ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.