smar2 Postat Aprilie 29, 2008 Share Postat Aprilie 29, 2008 (editat) Va incurajez sa folositi cu incredere http://faq.f650.com/main.html ca gasiti acolo multe informatii utile si interesante... printre altele si ce a intrebat nael, de exemplu... http://faq.f650.com/FAQs/ForksMaintFAQ.htm...20Seal%20Change sau ca sa citez: "The exact seal dimentions are: 54 x 41 x 11mm." Editat Aprilie 29, 2008 de smar2 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NaeL Postat Aprilie 29, 2008 Share Postat Aprilie 29, 2008 (editat) aia am citit si eu si in baza aia am luat unele pe dimensiunea asta de la louis, dar eram curios daca a si pus careva altceva decat "speciale" pt BMW p.s. un mecanic bun si ieftin in Bucuresti sa imi faca schimbu? (la Bavaria ma duc dupa aceea ca lucreaza doar cu piesele lor) Editat Aprilie 29, 2008 de NaeL Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smar2 Postat Aprilie 29, 2008 Share Postat Aprilie 29, 2008 eu mi-am luat altele decat cele originale bmw... dar nu m-am uitat la dimensiune... am cerut pentru modelul meu si s-a uitat vanzatorul in catalog sa vada ce dimensiuni trebuie... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dijmarescu Postat Aprilie 30, 2008 Share Postat Aprilie 30, 2008 Salutare!Iaca ce mi se întâmplă în ultima vreme: din când în când (dar destul de des totuși... ) la diverse turații motorul parcă se poticnește pentru o clipă și TUROMETRUL o ia razna! Indică turații astronomice! Sare cu vreo 3000 ture peste turația REALĂ a motorului. Dacă opresc/pornesc motorul, lucrurile revin la normal... până data următoare . Plus că se mai și oprește când mi-e lumea mai dragă!! Asta mai rar e adevărat... Filtrul de aer este nou-nouț. Ce ar putea fi? Filtrul de benzină? Injecția? Softul? Toate fenomenele astea au apărut brusc. Până acum s-a comportat exemplar... I s-a mai întâmplat cuiva ceva asemănător? Aveți vreo idee? P.S. Este un F650GS din 2006... Controleaza conectiile la baterie sau masa.Este electrica chestia.Nu-ti baga mainile in filtre ,pompe etc Succes Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RobbieB Postat Aprilie 30, 2008 Share Postat Aprilie 30, 2008 Controleaza conectiile la baterie sau masa.Este electrica chestia.Nu-ti baga mainile in filtre ,pompe etcSucces Mda, asa cred si eu! La un moment dat, cand am pus contactul, a murit tot bordul. Dar a facut un "click" pe undeva pe la cheie... Si-a revenit la urmatoarea tentativa asa ca la ceva electric m-a dus si pe mine mintea... Asa ca am dat carenele jos si unde am vazut un contact, mufa, etc. am desfacut si am curatat cu spray special pt. contacte! Astazi a mers -din nou- exemplar, dar maine e adevaratul test pe drumul spre mare! Iti multumesc pentru sfat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bizoo_n Postat Aprilie 30, 2008 Share Postat Aprilie 30, 2008 Scuze ca ma bag aici, dar vreau sa lovesc la punct fix. Vand si eu niste inaltatoare de ghidon de 35mm de la Touratech. Jucariile sunt sigilate. Eu am o pereche instalata si pot spune ca imbunatateste pozitia de mers (la drum lung se simte), iar daca sunteti mai inalti si o ardeti pe coclauri, astea va ajuta sa nu mai stati cocosati cand mergeti ridicati in scarite. Am incercat inainte unele de la Louis, care pe langa faptul ca nu s-au potrivit nici nu au suruburile prevazute cu filet in ele, ca sa poata fi montat panoul cu ABS-ul si manerele incalzite. Astea au, sunt plug&play . La Touratech costa 42 eur. Asta e pretul cu care le dau si eu. Detalii pe PM. Link Touratech Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dijmarescu Postat Mai 1, 2008 Share Postat Mai 1, 2008 Scuze ca ma bag aici, dar vreau sa lovesc la punct fix. Vand si eu niste inaltatoare de ghidon de 35mm de la Touratech. Jucariile sunt sigilate. Eu am o pereche instalata si pot spune ca imbunatateste pozitia de mers (la drum lung se simte), iar daca sunteti mai inalti si o ardeti pe coclauri, astea va ajuta sa nu mai stati cocosati cand mergeti ridicati in scarite. Am incercat inainte unele de la Louis, care pe langa faptul ca nu s-au potrivit nici nu au suruburile prevazute cu filet in ele, ca sa poata fi montat panoul cu ABS-ul si manerele incalzite. Astea au, sunt plug&play . La Touratech costa 42 eur. Asta e pretul cu care le dau si eu. Detalii pe PM. Link Touratech [/quo Imbunatatzire substantiala. Eu am trebuit sa schimb shi furtunul de frana insa ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RobbieB Postat Mai 3, 2008 Share Postat Mai 3, 2008 N-a fost sa fie... Cat m-am dat prin oras, o zi inainte de drumul spre mare, a fost OK (intamplator cred...) dar cand sa ies pe autostrada... a luat-o de la capat! Asa ca pana la 2 Mai am mers cu fabuloasa viteza de 80-90 Km/h!! Nu se incinge, consum super OK (3,5 l)... dar nu vrea mai mult! Cum bag un pic mana in gaz, face ca un cal naravas sub mine! Nici nu stiu de unde sa incep... Clar ca-i ceva electric: mai apare fenomenul si asa din senin, dar la orice hop/denivelare apare garantat! La baterie m-am uitat si conexiunile sunt OK... Pe altundeva e nenorocitul ala de fir sau contact care-mi face zile fripte... Nene Ziduleeeee!!! Heeeeeeeeelp !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Mai 4, 2008 Share Postat Mai 4, 2008 pe ghicite nu merge. cel mai bine stam de vorba daca esti prin bucuresti azi. iti dau nr tel pe pm. daca nu se vede nimic la prima vedere faci o plimbare pe la bavaria sa o puna pe tester. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dijmarescu Postat Mai 4, 2008 Share Postat Mai 4, 2008 N-a fost sa fie... Cat m-am dat prin oras, o zi inainte de drumul spre mare, a fost OK (intamplator cred...) dar cand sa ies pe autostrada... a luat-o de la capat! Asa ca pana la 2 Mai am mers cu fabuloasa viteza de 80-90 Km/h!! Nu se incinge, consum super OK (3,5 l)... dar nu vrea mai mult! Cum bag un pic mana in gaz, face ca un cal naravas sub mine!Nici nu stiu de unde sa incep... Clar ca-i ceva electric: mai apare fenomenul si asa din senin, dar la orice hop/denivelare apare garantat! La baterie m-am uitat si conexiunile sunt OK... Pe altundeva e nenorocitul ala de fir sau contact care-mi face zile fripte... Nene Ziduleeeee!!! Heeeeeeeeelp !!! Ai controlat nivelul de apa la baterie?Poate sa aibe continuitatea intermitenta dealtfel.Chiar daca testeaza a fiind incarcata poate sa aibe un element inauntru bulit.Firul de masa este sub un capac de plastic in partea dreapta in fatza filtrului de ulei.Se poate ca intrerupatorul de la cric sa fie oxidat.Pune-l pe direct daca poti De testat la garaj trebuie s-o lasi pana face problema pe care o descrii Dupa cum inteleg bateria-i originala (2 ani) si ar fii primul suspect.Citeste pe Chain Gang probabil sant descrise probleme de genul asta.Eu spun din cele intamplate mie.Bornele la baterie desfacute ,curatate si stranse??? Succes, Numa bine PS Este vreo corelatie intre RPM si problema descrisa?5000 RPM aprox?Vibratiile sant mai agresive p-acolo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RobbieB Postat Mai 4, 2008 Share Postat Mai 4, 2008 Ai controlat nivelul de apa la baterie?Poate sa aibe continuitatea intermitenta dealtfel.Chiar daca testeaza a fiind incarcata poate sa aibe un element inauntru bulit.Firul de masa este sub un capac de plastic in partea dreapta in fatza filtrului de ulei.Se poate ca intrerupatorul de la cric sa fie oxidat.Pune-l pe direct daca poti De testat la garaj trebuie s-o lasi pana face problema pe care o descrii Dupa cum inteleg bateria-i originala (2 ani) si ar fii primul suspect.Citeste pe Chain Gang probabil sant descrise probleme de genul asta.Eu spun din cele intamplate mie.Bornele la baterie desfacute ,curatate si stranse???Succes, Numa bine PS Este vreo corelatie intre RPM si problema descrisa?5000 RPM aprox?Vibratiile sant mai agresive p-acolo Nici nu ajung la 5000rpm... Uneori se intampla si la 20-30 Km/h cand dau de un hop. Zilele astea era programat si intrerupatorul de la cric, dar cu vremea asta de cacao... Astept sa iasa soarele! La nivelul lichidului din baterie nu m-am gandit! Mersi pt. sfat. Am sa verific... Chiar mi-am facut o lista cu ce-i de verificat dupa cele gasite pe f650.com. Mersi mult! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smar2 Postat Mai 5, 2008 Share Postat Mai 5, 2008 (editat) Hello, hello... Azi m-am imprastiat pe carosabil dupa EXACT un an de la data eliberarii permisului categoria A 05.05.2007 - 05.05.2008 Neacordare de prioriate din partea unui papuc carosat la un viraj la stanga, si buf. M-au plimbat cu nino-nino pana la Universitar, radiografii la picior, ecografii la mațe, totul OK... Ma rog, laba piciorului drept e cam vanata si mi s-a recomandat repaus la pat cateva zile, dar in rest OK... Acum... care e procedura pentru reparatii pe RCA? Daune la motor ar fi: carena laterala dreapta sparta, radiator distrus, si poate ceva pe la furca sau cablurile de sub carena dreapta, dar nu se vede la prima examinare. Duc motorul la RCA (Ardaf) pentru constatare? Sau intai la Bavaria pentru constatarea mecanicilor de acolo? Mersi Editat Mai 5, 2008 de smar2 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Trumansky Postat Mai 6, 2008 Share Postat Mai 6, 2008 Bine ca ai postat accidentul aici si nu l-ai postat la "Accidente", chiar am vrut ieri sa-ti spun sa nu-l pui acolo, sa ramana doar intre noi. Iti spun cum se procedeaza la RCA din experienta, dupa ce asta iarna mi-a trosnit un tir masina. 1. Trebuie sa ai dovada de la politie cu daunele constatate de politist. E bine sa-i arati chiar tu ce si cum, lui poa sa-i scape din vedere anumite lucruri. Daca constati acasa ca ai uitat sa semnalezi ceva, te poti duce a doua zi la acelasi militian, iti pune ala o stampila si completeaza ce vrei tu. Eu nu am vazut initial ca-mi lovise o janta si m-am dus a doua zi la politie si a trecut si janta in constatarea aia. 2. Suni la ARDAF sa-ti faci programare la un agent constatator 3. Te duci cu masina/mobra la constatator si-ti evalueaza/conctata ala pagubele 4. Te duci apoi la service cu mobra si cu copia dupa fisa intocmita de agentul constatator. La masina a fost simplu, unita (in cazul meu) are o lista mare cu parteneri service cu decontare directa....Adica serviceul nu o sa astepte sa-i intre banii-n cont ca sa-ti dea mobra inapoi...o sa ti-o dea imediat dupa ce se primeste acceptul de plata de la asigurator. Mi-e greu sa cred ca exista decontare directa intre ardaf si serviceul de bavareze...asa ca o sa-ti duci tu motoru la bavaria, aia o sa ti-l repare si o sa ai doua variante: A Platesti tu reparatia si apoi iti iei banii de la ardaf, B astepti sa faca plata ardafu catre bavaria si apoi ridici mobra. Prima varianta este cu siguranta mai rapida. Repet, ce am mentionat mai sus a fost pentru reparatia masinii pe rca de la Unita, nu sunt sigur 100% ca pasii astia se potrivesc si pentru Ardarf si mobre. Oricum bafta si sa ne tii la curent. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NaeL Postat Mai 6, 2008 Share Postat Mai 6, 2008 parerea mea: in ideea in care ai trecut pe la politie si ti-a trecut toate cele pe constatare (tot ce e la mobra cat si bunurile bulite) duci mobra la Bavaria si chemi asigurarea acolo. impreuna cu mecanicul de la BMW stabileste ce e de facut si cat costa, etc. cel mai bine da-mi un tel. sau apel la 0723614021 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan xtr Postat Mai 8, 2008 Share Postat Mai 8, 2008 aÂş intra Âşi eu cu voi în gaÂşcă să ne plimbăm dar până atunci nu reuÂşesc să trec de rar cu dakaru meu de abia cumpărat. risc un post dublu Âşi un avertisment, dar îndrăznesc să vă rog Âşi pe voi dacă vreți să îmi împrumutați o roată față de 90/90/19, ca să trec Âşi eu rar-ul. nu primesc autenticitatea pt ca rar bistrița a facut cartea motocicletei mele cu roată de gs simplu pe față, iar eu având dakar, roata e de 21. deci... mă ajută careva? bem bere, ne împrietenim de-astea... ajutați Âşi voi un copil sărman...să treacă de birocrație...pliiiiiz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NaeL Postat Mai 8, 2008 Share Postat Mai 8, 2008 daca ne spui si unde esti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan xtr Postat Mai 8, 2008 Share Postat Mai 8, 2008 sorry, bucureÂşti, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PHANTOM II Postat Mai 8, 2008 Share Postat Mai 8, 2008 sorry, bucureÂşti, Fascinant cata atentie dau cei de la RAR Bistrita la roti diferenta nefiind asa semnificativa. Eu te sfatuiesc s-o rezolvi tot acolo, sau ai de gand inainte de fiecare inspectie(la RAR Bistrita) sa-ti schimbi roata din fata? Bafta Intrebare. Vreau sa iau si eu un tankbag pentru F650 clasic. Dupa ce criterii il aleg ?Exista probleme de compatibilitate sau iau ce imi pica in mana prima data. Prindere cu catarame sau cu magneti ? Voi ce aveti pe F-urile voastre ? Pe advrider.com vad ca recomanda Wolfman pentru Bmw ( http://www.wolfmanluggage.com/BikeType/bmw.html ). Denali sau Explorer arata bine. Mie personal mi se pare cel mai nashpa tuning care ti-l poti pune pe motor.Sunt intr-adevar unele subtirele pentru maruntisuri precum telefon etc. care au deasupra o parte transparenta gen chilotel unde-ti poti pune o harta, dar daca o poti si citi in timpul mersului n-am testat asta. In rest pentru transport mi se pare mai eficient un rucsac, topcase sau gentile laterale. Bon Voyage Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NaeL Postat Mai 8, 2008 Share Postat Mai 8, 2008 topcase - e cel mai util: se incuie si incape casca gentile laterale - doar cand ai bagaj mai mult rucsac - daca nu ai pasager tankbag - daca ai pasager si nu iti incap in restu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Trumansky Postat Mai 8, 2008 Share Postat Mai 8, 2008 (editat) Poate reusim sa ne strangem si noi sa dam o tura pe undeva...dupa 16 mai cand o sa-mi recuperez permisul Nu tre sa mergem departe neaparat...sa fie drumul bun si poate o punem de un gratar ceva... Editat Mai 8, 2008 de Trumansky Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aditorpan Postat Mai 8, 2008 Share Postat Mai 8, 2008 (editat) Poate reusim sa ne strangem si noi sa dam o tura pe undeva...dupa 16 mai cand o sa-mi recuperez permisul Nu tre sa mergem departe neaparat...sa fie drumul bun si poate o punem de un gratar ceva... Ar fi si mai interesant s-o punem de-o intalnire a noastra in vara undeva in zona montana! Astept sugestii pe tema asta ! Noi am fi deja vreo 4 motoare! Editat Mai 8, 2008 de aditorpan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zeroo Postat Mai 9, 2008 Share Postat Mai 9, 2008 Ar fi si mai interesant s-o punem de-o intalnire a noastra in vara undeva in zona montana! Astept sugestii pe tema asta ! sunt absolut de acord. valea jiului e tare frumoasa. cam departe de adi, dar cu acces usor catre cazane, care iarasi sunt faine, si daca vrem si partea cu moldova noua, pe care as vrea sa o vad. propun cort si gratar si undeva minim vreo 2 zile. dar daca e in vara poate reusim concediu si tras o tura mai lunga. eu in tankbag mi-am pus toate sculele pt mobra cand plec la drum mai lung. chei, pompa, petice de pana, spray pana, bomboane cafea, harta pusa in buzunarel sus. tot acolo imi pun si telefonul la incarcat si mp3-ul pentru ascultat pe autostrada. deci il consider un accesoriu bun. e un tankbag micut de la motodetail (louis?), eftin ca braga, luat de la expo cu 350 de mii. acum revin cu o "posibila" problema. nush daca e de la benzina (am observat ca face asta de la benzina de la omv prima oara) sau e ceva mai grav. Mi se tureaza motorul cam tare. 80 km/h in viteza a 4-a la 6000 de ture mi se pare cam mult. Si sunetul la motor e mai ascutit. ce e drept am bagat vreo 11 litri de petrom peste vreo 6 de omv...deci poate ca benzina aia mai uscata de la omv mai e in rezervor si face fitze. poate fi altceva? respectele mele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan xtr Postat Mai 9, 2008 Share Postat Mai 9, 2008 am rezolvat cu moto, rectific cartea de identitate la rar grivița. ÂŞi-au mai Âşi cerut scuze pt. colegii lor da la bistrița Âşi mi-au spus că e un abuz să nu îmi dea autenticitatea pentru o roată... aÂşa că să ne vedem sănătoÂşi după ce iau permis. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PHANTOM II Postat Mai 9, 2008 Share Postat Mai 9, 2008 Sunt de acord cu organizarea de plimbari mai lungi.Mie unu mi se pare mai eficienta o plecare de vineri dupaamiaza si cu intoarcere duminica seara.Cu cortul si gratare suna frumos dar asta ar insemna sa avem si o masina cu noi cu care sa ne caram bagajele. Daca stabilim dinainte traseul putem rezerva la moteluri mai ieftine cazarea pentru o noapte doua. Eu as mai fi interesat si de un tur al Moldovei, eventual luat intr-o vineri liber, plecat si cu intoarcere duminica. Bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Trumansky Postat Mai 9, 2008 Share Postat Mai 9, 2008 Sunt de acord cu organizarea de plimbari mai lungi.Mie unu mi se pare mai eficienta o plecare de vineri dupaamiaza si cu intoarcere duminica seara.Cu cortul si gratare suna frumos dar asta ar insemna sa avem si o masina cu noi cu care sa ne caram bagajele. Daca stabilim dinainte traseul putem rezerva la moteluri mai ieftine cazarea pentru o noapte doua.Eu as mai fi interesat si de un tur al Moldovei, eventual luat intr-o vineri liber, plecat si cu intoarcere duminica. Bafta Plimbarile de weekned nu presupun concediu...si asta e tare bine. Nu stiu daca toata lumea poate sa-si ia concediu in acelasi timp. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.