ZIDU' Postat Aprilie 6, 2017 Share Postat Aprilie 6, 2017 se schimba, nu se repara. sunt 2 lamele nenorocite car ese tocesc inauntru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Aprilie 7, 2017 Share Postat Aprilie 7, 2017 e cam 50E unul nou si e prins in 2 suruburi. Nu da nici o eroare pe testere - oricare ar fi ele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smar2 Postat Aprilie 10, 2017 Share Postat Aprilie 10, 2017 O intrebare... E normal sa arate ca in poze axul fata si rulmentul stanga? Mai exact, e normal sa lipseasca simeringul din exteriorul rulmentului de pe stanga? E posibil sa nu fi fost presati complet rulmentii in locasuri si sa nu mai ramana loc de simering pe stanga? ...ca ma uit si la capatul surubului ca e parca mai in interior decat normal... Ceva pareri? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SUN_83 Postat Aprilie 10, 2017 Share Postat Aprilie 10, 2017 Da, asa au gandit-o inginerii de la BMW, apa vine numai din partea dreapta Când ai sa desfaci spatele vei avea aceeași surpriza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
katman Postat Aprilie 10, 2017 Share Postat Aprilie 10, 2017 Salutare, are cineva idee daca furtunul frana spate de la BMW F650/ST se potriveste cu F650GS model 2000? Al meu (pe GS) are un orificiu si arunca lichid ca ugerul vacii la muls. Pe Louis nu gasesc de GS, in schimb am gasit de F650/ST: https://m.louis.eu/artikel/trw-brake-pipe-kit-rear-kit-with-abe-fuer-bmw-f-650-st-strada/10045290?filter_bike_id=0086&list=267749254&filter_article_number=10045596 Sau daca nu, puteti va rog recomanda unde as putea gasi furtunul pentru F650GS in alta parte? Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SUN_83 Postat Aprilie 10, 2017 Share Postat Aprilie 10, 2017 Nu se potrivește, pentru București dacă vrei PM » Post actualizat in 10 Apr 2017 20:03 Este scump dar mai ieftin comparativ cu originalul, mare grija la montaj cel vechi probabil s-a rup datorita faptului ca s-a strâmbat prinderea de pe motor (asta-i motivul pentru care la extinderea suspensiei spate bascula trage de racordul de frana) succes Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fnp Postat Aprilie 11, 2017 Share Postat Aprilie 11, 2017 (editat) Zilele acestea am constatat ca mi s-a resetat kilometrajul total! F650GS TwinSpark 2005. A mai patit cineva asa ceva? Partialul functioneaza, adica se reseteaza la apasare lunga apoi inregistreaza. Editat Aprilie 11, 2017 de fnp Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Aprilie 11, 2017 Share Postat Aprilie 11, 2017 eu am patit, cand am trecut de suta de mii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gabitza_Bv Postat Aprilie 11, 2017 Share Postat Aprilie 11, 2017 intrebare, cum ar trebui sa porneasca un gs 650? al meu dakar cand l-am luat avea 5.2v in baterie. am incarcat-o si are 12.8 acum. Cand o pornesc invarte odata motorul apoi se stinge tot dupa care intra in forta si porneste.... e un wum.........wum wum brrrrrrrrrrrr. e bateria? e ceva releu? e normal? asta ma cam indoiesc. multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andriu Postat Aprilie 11, 2017 Share Postat Aprilie 11, 2017 mai mult ca sigur e bateria de vina .... asa facea si la mine cand bateria era descarcata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gabitza_Bv Postat Aprilie 11, 2017 Share Postat Aprilie 11, 2017 mai mult ca sigur e bateria de vina .... asa facea si la mine cand bateria era descarcata ok... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Aprilie 11, 2017 Share Postat Aprilie 11, 2017 a crescut rezistenta interna a bateriei si nu are forta sa dea motorul peste cap asa cum trebuie. Foloseste un redresor destept si incearca o reconditionare sau daca bateria are ceva vechime - alta noua Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gabitza_Bv Postat Aprilie 11, 2017 Share Postat Aprilie 11, 2017 a crescut rezistenta interna a bateriei si nu are forta sa dea motorul peste cap asa cum trebuie. Foloseste un redresor destept si incearca o reconditionare sau daca bateria are ceva vechime - alta noua am folosit un ctek care cica si reconditioneaza, nu unul de lidl. o sa merg maine la un centru de baterii sa vad ce imi spune. Bateria ar trebui sa aibe maxim maxim 1 an dar a stat pe moto peste iarna . multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Aprilie 11, 2017 Share Postat Aprilie 11, 2017 daca a fost neglijata o iarna poate sa ii faca felul. DAtorita descarcarii profunde s-a sulfatat si aia e. ctek e ok. Am si eu si am vazut ce poate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IulianPEG*650 Postat Aprilie 13, 2017 Share Postat Aprilie 13, 2017 Va salut. Este cineva care a mai avut urmatoarea problema si a gasit rezolvarea? Schimbat ulei si filtru, schimbat pompa noua, pornit motor dupa 5 min becul de la ulei se aprinde. Cand verific uleiul acesta este pana in gura rezervorului. Deci practic pompa de ulei care baga ulei in motor nu isi face treaba. Am schimbat 3 pompe pana acum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smar2 Postat Aprilie 13, 2017 Share Postat Aprilie 13, 2017 Mai degraba as suspecta senzorul decat pompa... Asa, d.p.d.v. probabilistic... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Aprilie 13, 2017 Share Postat Aprilie 13, 2017 Senzorul doar citeste presiunea, nu are nimic de influentat la presiune. Poti sa il si scoti si sa vezi daca arunca ulei pe acolo. Daca nu, te uiti mai sus pe sistem. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Aprilie 13, 2017 Share Postat Aprilie 13, 2017 pe la filtrul de ulei ce se intampla? e totul ok ? scoate si uita-te inauntru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smar2 Postat Aprilie 13, 2017 Share Postat Aprilie 13, 2017 Scuze, imi scapase observatia cu uleiul pana in buza rezervorului. Intr-adevar, asta nu are legatura cu senzorul... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IulianPEG*650 Postat Aprilie 13, 2017 Share Postat Aprilie 13, 2017 In seara asta vreau sa arunc o privire dar vreau sa stiu ce as putea sa mai verific inafara de conducta, sita si senzor. La filtru de ulei cand este scos si dau la automat curge ulei dar usor. Din cate imi amintesc ar rtebui sa arunce uleiul la juma' d'metru de motor. Nu se intampla. Precizez ca motorul a fost recontruit din acelasi motiv . Mers cu el fara presiune la ulei, dar toate piesele uzate au fost schimbate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Aprilie 13, 2017 Share Postat Aprilie 13, 2017 a suflat careva toate canalele de ulei cand a reconstruot motorul? ca daca nu -- se va strica la fel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IulianPEG*650 Postat Aprilie 14, 2017 Share Postat Aprilie 14, 2017 cum as putea sa verific cele doua supape de la filtru de ulei? Pe una pot sa o scot dar mai este inca una cu o bila metaliga in capat (cea care se desface din interiorul motorului. Cum se verifica? » Post actualizat in 14 Apr 2017 22:20Nu vreau sa fiu gura spurcata sau sa ma bucur inainte de vreme dar... cred ca am rezolvat problema. Cand am desfacut ( din greseala) furtunul de alimentare a pompei cu gandul sa scot uleiul din rezervor, am avut surpriza sa vad ca uleiul abia curgea. Imediat m-am dus cu candul la filtrul de ulei din cadru. Dupa o curatare cat mai migaloasa totul pare sa fie ok .... PENTRU MOMENT. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Aprilie 15, 2017 Share Postat Aprilie 15, 2017 ce carcalaci ai gasit acolo ? apropo, in schema nu apare nici un filtru intre rezervorul de ulei si pompa deci poate acolo e ceva gunoi care obtureaza conducta oil circuit.pdf » Post actualizat in 15 Apr 2017 07:31teoretic in cadru ar trebui sa ie o simpla tzava fara nimic in ea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ow3x3xpr3ss Postat Aprilie 15, 2017 Share Postat Aprilie 15, 2017 ce carcalaci ai gasit acolo ? apropo, in schema nu apare nici un filtru intre rezervorul de ulei si pompa deci poate acolo e ceva gunoi care obtureaza conducta oil circuit.pdf » Post actualizat in 15 Apr 2017 07:31 teoretic in cadru ar trebui sa ie o simpla tzava fara nimic in ea Omul vb despre un motor de aprilia pegaso, din ce știu cadrul servește chiar ca și rezervor de ulei, or fi asemănătoare motoarele dar....... zic și eu.. Stima, Ovidiu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Aprilie 15, 2017 Share Postat Aprilie 15, 2017 si la f650 clasic e asa - dar alea difera de gs-urile noastre la unele chestii. Daca era un filtru nerevizuit pe traseu ala clar trebuia verificat la prima revizuire a motorului..... in cazur de soiul asta - unde nu ai debit/presiune de ulei nu are rost sa schimbi piese fara sa verifici tot. se vor strica la fel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.