Sari la conținut

Cine are BMW 650 F gs/Dakar (2000+, INJECTIE)


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 11,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

O intrebare...

 

E normal sa arate ca in poze axul fata si rulmentul stanga? Mai exact, e normal sa lipseasca simeringul din exteriorul rulmentului de pe stanga?

E posibil sa nu fi fost presati complet rulmentii in locasuri si sa nu mai ramana loc de simering pe stanga? ...ca ma uit si la capatul surubului ca e parca mai in interior decat normal...

 

Ceva pareri?

 

post-14671-0-01859300-1491820370_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare, are cineva idee daca furtunul frana spate de la BMW F650/ST se potriveste cu F650GS model 2000? Al meu (pe GS) are un orificiu si arunca lichid ca ugerul vacii la muls.

 

Pe Louis nu gasesc de GS, in schimb am gasit de F650/ST:

https://m.louis.eu/artikel/trw-brake-pipe-kit-rear-kit-with-abe-fuer-bmw-f-650-st-strada/10045290?filter_bike_id=0086&list=267749254&filter_article_number=10045596

 

Sau daca nu, puteti va rog recomanda unde as putea gasi furtunul pentru F650GS in alta parte?

 

Multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu se potrivește, pentru București dacă vrei PM

» Post actualizat in 10 Apr 2017 20:03

Este scump dar mai ieftin comparativ cu originalul, mare grija la montaj cel vechi probabil s-a rup datorita faptului ca s-a strâmbat prinderea de pe motor (asta-i motivul pentru care la extinderea suspensiei spate bascula trage de racordul de frana) succes

post-49126-0-40533000-1491854385_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Zilele acestea am constatat ca mi s-a resetat kilometrajul total! F650GS TwinSpark 2005.

 

A mai patit cineva asa ceva?

 

Partialul functioneaza, adica se reseteaza la apasare lunga apoi inregistreaza.

Editat de fnp
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

intrebare, cum ar trebui sa porneasca un gs 650? al meu dakar cand l-am luat avea 5.2v in baterie. am incarcat-o si are 12.8 acum. Cand o pornesc invarte odata motorul apoi se stinge tot dupa care intra in forta si porneste.... e un wum.........wum wum brrrrrrrrrrrr.

e bateria? e ceva releu? e normal? asta ma cam indoiesc.

multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

a crescut rezistenta interna a bateriei si nu are forta sa dea motorul peste cap asa cum trebuie. Foloseste un redresor destept si incearca o reconditionare sau daca bateria are ceva vechime - alta noua

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

a crescut rezistenta interna a bateriei si nu are forta sa dea motorul peste cap asa cum trebuie. Foloseste un redresor destept si incearca o reconditionare sau daca bateria are ceva vechime - alta noua

am folosit un ctek care cica si reconditioneaza, nu unul de lidl. o sa merg maine la un centru de baterii sa vad ce imi spune. Bateria ar trebui sa aibe maxim maxim 1 an dar a stat pe moto peste iarna .

multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut. Este cineva care a mai avut urmatoarea problema si a gasit rezolvarea?

Schimbat ulei si filtru, schimbat pompa noua, pornit motor dupa 5 min becul de la ulei se aprinde. Cand verific uleiul acesta este pana in gura rezervorului.

Deci practic pompa de ulei care baga ulei in motor nu isi face treaba. Am schimbat 3 pompe pana acum.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In seara asta vreau sa arunc o privire dar vreau sa stiu ce as putea sa mai verific inafara de conducta, sita si senzor.

 

La filtru de ulei cand este scos si dau la automat curge ulei dar usor. Din cate imi amintesc ar rtebui sa arunce uleiul la juma' d'metru de motor. Nu se intampla.

 

Precizez ca motorul a fost recontruit din acelasi motiv . Mers cu el fara presiune la ulei, dar toate piesele uzate au fost schimbate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cum as putea sa verific cele doua supape de la filtru de ulei? Pe una pot sa o scot dar mai este inca una cu o bila metaliga in capat (cea care se desface din interiorul motorului. Cum se verifica?


» Post actualizat in 14 Apr 2017 22:20

Nu vreau sa fiu gura spurcata sau sa ma bucur inainte de vreme dar... cred ca am rezolvat problema.

Cand am desfacut ( din greseala) furtunul de alimentare a pompei cu gandul sa scot uleiul din rezervor, am avut surpriza sa vad ca uleiul abia curgea.

Imediat m-am dus cu candul la filtrul de ulei din cadru.

Dupa o curatare cat mai migaloasa totul pare sa fie ok .... PENTRU MOMENT.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ce carcalaci ai gasit acolo ?

apropo, in schema nu apare nici un filtru intre rezervorul de ulei si pompa deci poate acolo e ceva gunoi care obtureaza conducta

oil circuit.pdf


» Post actualizat in 15 Apr 2017 07:31

teoretic in cadru ar trebui sa ie o simpla tzava fara nimic in ea

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ce carcalaci ai gasit acolo ?

apropo, in schema nu apare nici un filtru intre rezervorul de ulei si pompa deci poate acolo e ceva gunoi care obtureaza conducta

oil circuit.pdf

» Post actualizat in 15 Apr 2017 07:31

 

teoretic in cadru ar trebui sa ie o simpla tzava fara nimic in ea

 

Omul vb despre un motor de aprilia pegaso, din ce știu cadrul servește chiar ca și rezervor de ulei, or fi asemănătoare motoarele dar....... zic și eu..

 

Stima,

Ovidiu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si la f650 clasic e asa - dar alea difera de gs-urile noastre la unele chestii. Daca era un filtru nerevizuit pe traseu ala clar trebuia verificat la prima revizuire a motorului..... in cazur de soiul asta - unde nu ai debit/presiune de ulei nu are rost sa schimbi piese fara sa verifici tot. se vor strica la fel

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...