Sari la conținut

Cine are BMW 650 F gs/Dakar (2000+, INJECTIE)


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 11,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salut nu stiu daca sa mai discutat despre variante AOM la injector, a folosit cineve Injector BOSCH 0 280 155 788, vreo parere sfat ceva?

eu studiez acum ce pot face sa cresc performantele si iti pot spune ca...injectoarele sunt de la Bosch. Primele variante au avut un injector f rau si l au schimbat. De altfel de a lungul timpului au tot schimbat injectoare. Bosch zice ca injectoarele sunt pt 3bari dar bmw are 3.5bari in sistem. Nu ai ce griji sa iti faci. Pare se ca husqwarna tr650 si g650gs ar avea un injector foarte reusit si montat pe F ar duce la o functionare mai buna a motorului. Schimbatul injectorului ajuta modelul cu o bujie pe partea de stalling/surging plus ultima varianta de soft.

Si acuma doleanta mea, fiind pe telefon nu gasesc postul colegului cu site ul unde gasesc softul de diagnoza si cum pot confectiona mufa obd. Ma puteti directiona va rog

 

Ps: injectorul cu debit mai mare este Bosch 0-280-158-124, vreo 90ron nou, 261 heptan bla bla fata de 237 heptan bla bla, are si diuza mai lunga fata de primele variante.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Clar nu faci avion si te vei obisnui repede cu plusul de putere, da face parte din religia mea:)

Din ce am citit, multi useri spun ca amestecul nu e ideal, ci chiar catre sarac motiv pentru care un alt injector care duce la un amestec mai bogat e recomandat.

Cu un filtru aer sport, o alta evacuare si alt injector ar trebui sa scoti un plus de max. 10% in putere, un raspuns mai bun la acceleratie si un cuplu mai mare in plaja de turatii medie. Mai calculezi ca salvezi 3kg din evacuare, mai slabesti 5kg, mergi cu rezervorul pe jumate si voila F 650 $uperGS

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu scoti nici o putere cu injector de debit mai mare. ECU va avea grija sa scada timpii de injectie altfel va merge innecat. pt cativa cai trebuie sa mergi cu ecu aftermarket si alte chestii,

Daca o sa cauti nitel o sa gasesti tabelecu versiunile de software care au fost pe ecu standard, consumul de benzina pt fiecare si "fun factor" - poate te ajuta chestia asta la ceva desi nu are rost sa te complici.

Sunt unii care au incercat diferite tobe si - in mod uimitor - tot toba stock a dat cele mai bune performante de putere si consum - testate pe dino

Cea mai importanta chestie a motorului asta e fiabilitatea.

 

Daca merge bine nu il altera. Eu am motor single spark si injector din primele serii si nu am dece sa ma plang

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu vreau top speed mai mare, ci un raspuns mai rapid la acc si cuplu in ture mici si medii. Vreau sa ajung la 120-140kmh mai repede, atunci cand am nevoie. Evident ca un fuel nanny sau power commander e de dorit, dar pana atunci am sa experimentez cu filtru doba(engine breathing, loud pipes save lifes, etc) si injector.

Peste tot parerile sunt impartite si e greu sa elimini subiectivitatea. Fiecare cu alegerile lui.

http://faq.f650.com/GSFAQs/ExhaustModificationsGS.htm

» Post actualizat in 30 Apr 2017 14:25

Injector-Info.pdf

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cel mai simplu si mai ieftin pentru a obtine aia este sa.... schimbi kitul de lant. Pune pinion de 15 pe fata si foaie mai mare pe spate. va fi alta mobra. Modificarea asta e foarte des intalnital a cei care merg offroad

Pe langa asta - diferitele versiuni de software dadeau raspuns diferit la acceleratie ("fun factor" :) ). de asta am zis sa te uiti pe lista si sa vezi ce si cum.


» Post actualizat in 30 Apr 2017 14:49

uite aici detalii http://faq.f650.com/FAQs/SprocketsOtherSizesFAQ.htm

 

pe fata se poate pune pinion incepand cu 14 dinti so pee spate se poate merge pana la 49 dinti. le poti comanda daca vrei sa incerci - te costa sub 200 lei toata distractia.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_

Nu vreau top speed mai mare, ci un raspuns mai rapid la acc si cuplu in ture mici si medii. Vreau sa ajung la 120-140kmh mai repede, atunci cand am nevoie. Evident ca un fuel nanny sau power commander e de dorit, dar pana atunci am sa experimentez cu filtru doba(engine breathing, loud pipes save lifes, etc) si injector.

Peste tot parerile sunt impartite si e greu sa elimini subiectivitatea. Fiecare cu alegerile lui.

http://faq.f650.com/GSFAQs/ExhaustModificationsGS.htm

» Post actualizat in 30 Apr 2017 14:25

attachicon.gifInjector-Info.pdf

 

Ti-ai luat F650 ?

Editat de DeVazut_TM
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dap, si ma simt extraordinar pe ea (comparativ cu At si Ta).Feeling-ul este de tip "in control" , extraordinar de manevrabila, mult mai usoara, consumul de necrezut, mentenanta mi se pare mai usoara ca la Honde. Acuma sa invat partea cu PC ul. Comunitatea (internationala) si documentatia existenta iarasi mi se pare foarte foarte mare. Pasionatii stiu sa sharuie.

Minus, unghiul la genunchi(pt pers inalte e de luat in considerare) dar dupa cateva ture nu mai simt deranj, si lipsa celui de al doilea cilindru. Plaja de turatii nu mai e asa mare permisiva. Vibratiile nu ma deranjeaza pe cat ma asteptam iar tehnologia noua(pt mine) e deliciu pt sinapse. Mi-am schimbat putin parerea despre new vs. old.

Concluzia: trebuia sa fac o miscare similara acum mult timp si sa nu ma ma complic, dar partea pozitiva e ca am invatat ceva din fiecare experienta.

Ps: pe viitor mi ar placea un f650gs twin( vedem, testam), f800 l am calarit si a fost superb la acc/franare/pozitie in sa dar pretul e maricel si felul in care inchide furca fata la viraje nu imi place(o fi de la inaltimea motocicletei, nush)

» Post actualizat in 01 May 2017 06:05

post-43689-0-30538100-1493618448_thumb.jpgpost-43689-0-69912000-1493618704_thumb.jpg

» Post actualizat in 01 May 2017 06:08

Pps: Dakarul(primul) are cea mai frumoada schema de culori dintre toate F-urile GS de la BMW

» Post actualizat in 01 May 2017 06:47

Imi pare rau ca nu am documentat video lucrarile , dar eram nerabdator sa o calaresc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca ai necaz cu unghiul la genunchi pune o sea mai inalta si / sau scarita coborate (gasesti la touratech, daca nu le identifici zi si caut linkuri)


» Post actualizat in 01 May 2017 08:38

eu cu asa ceva merg si nu mai am probleme la 1.83. In plus scaritele coborate sunt mult mai late deci mersul in picioare e o placere

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mc. Stiu despre scaritele alea, raman pt la iarna( poate prind ceva mai lesne pe ebay), momentan am ce am cu evacuarea , injectorul si softul de diagnoza/harti etc. Poate si cu un parbriz mai inalt

Editat de raoulserban
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_

Sa o stăpânești cu maxima placere!

Eu nu m-aș baga în injectoare. Dar deloc. Părere strict personala.

Oricum, mișto motoreta. Este un enduro-turism ff fain și capabil. Și eu am un love story ascuns cu ea, dar nu cred ca îl voi materializa prea rapid. Pe motiv de maxim 400 cmc și mai multe crampoane. Știi ca tu îl ai pe Zidu și comunitate internațională maxima, dar parca nici 690 și Mr. White pe parte de know-how, nu suna rău :).

Anyway, enjoy la maximum și sa o stăpânești cu placere!

Editat de DeVazut_TM
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca ai necaz cu unghiul la genunchi pune o sea mai inalta si / sau scarita coborate (gasesti la touratech, daca nu le identifici zi si caut linkuri)

» Post actualizat in 01 May 2017 08:38

 

eu cu asa ceva merg si nu mai am probleme la 1.83. In plus scaritele coborate sunt mult mai late deci mersul in picioare e o placere

M ar interesa pe mine un link pt sacritele acelea coborâte, dacă nu e deranj mare! Nu trebuie modificata poziția schimbătorului și pedalei de frână dacă se pune asa ceva?

 

Mersi,

Ovidiu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

https://touratech-usa.com/Store/Height-Adjustable-Footpegs-BMW-F650GS-G650GS-Single-Sertao-R1100-1150GS

 

se poate ajusta foarte usor pozitia schimbatorului si a pedalei de frana. chiar daca scarita merge in fata pe masura ce coboara 43-ul meu tot are loc fara probleme.

 

mai exista variatiuni pe aceeasi tema - unele cu coborare fixa .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mersi,pai nu sânt pe stoc, m am uitat și la modelul Fastway Extra(nu e stoc nici la astea). Alta chestie cum comand eu de aicea, transportul nu v a fi cam măricel și nu în ultimul rand PRETUL!!

Cum Dumnezeu sa dau 274$ pe o bucata+transport !?(sau sânt la set)

 

Stima

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mersi,pai nu sânt pe stoc, m am uitat și la modelul Fastway Extra(nu e stoc nici la astea). Alta chestie cum comand eu de aicea, transportul nu v a fi cam măricel și nu în ultimul rand PRETUL!!

Cum Dumnezeu sa dau 274$ pe o bucata+transport !?(sau sânt la set)

 

Stima

Poate daca strangem o comanda indeajuns de serioasa si le facem cu ochianu celor de la HD...cine stie.

» Post actualizat in 03 May 2017 23:37

Aveti idee daca exista vreo solutie pentru montarea a 2 tobe pe f650gs, inafara de cele stock?

Am gasit ceva pe net, dar nu vad sa fie de vanzare pe nicaieri...

RemusRev-G-F650GS.jpg

Nu prea o sa ai noroc la dastea duble. Ori apelezi la ceva meseriasi sa iti faci damblaua ori te multumesti cu una singura( cauta pe ebay dupa G650gs)
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mersi,pai nu sânt pe stoc, m am uitat și la modelul Fastway Extra(nu e stoc nici la astea). Alta chestie cum comand eu de aicea, transportul nu v a fi cam măricel și nu în ultimul rand PRETUL!!

Cum Dumnezeu sa dau 274$ pe o bucata+transport !?(sau sânt la set)

 

Stima

cautape site de europa si le poti lua - de exemplu prin bavaria - fara transport si comision. Cred ca poti incercasi direct la ei. Pretul era pe la 120E in principiu....

» Post actualizat in 04 May 2017 03:22

Aveti idee daca exista vreo solutie pentru montarea a 2 tobe pe f650gs, inafara de cele stock?

singurul motiv pt care f650gs are 2 tobe este faptul ca una din ele este catalizator. Daca vrei neaparat toba aftermarket - pui una singura si in partea care ramane goala poti pune o cutie rotunda pt bagaje . Asta e modificarea clasica

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poate daca strangem o comanda indeajuns de serioasa si le facem cu ochianu celor de la HD...cine stie.

» Post actualizat in 03 May 2017 23:37

Nu prea o sa ai noroc la dastea duble. Ori apelezi la ceva meseriasi sa iti faci damblaua ori te multumesti cu una singura( cauta pe ebay dupa G650gs)

Pai eu chiar sânt interesat, mai sânt doritori?!

Ca dacă pana în iulie nu se materializează nimic, am văzut unele se la sw-motech pe motorworks.uk la 98£ și am sa le iau pe alea!

 

Stima,

Ovidiu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bun, cat e "halatul"? Acestea fiind ceva adaptoare ,sau care e treaba cu ele ,ca nu prea inteleg din poze .....Chiar sant interesat ,cum am mai zis ,bani cer imprumut si tot iau daca merita si sant ok!

 

Mersi ,

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...