Sari la conținut

Cine are BMW 650 F gs/Dakar (2000+, INJECTIE)


Postări Recomandate

ce carcalaci ai gasit acolo ?

apropo, in schema nu apare nici un filtru intre rezervorul de ulei si pompa deci poate acolo e ceva gunoi care obtureaza conducta

oil circuit.pdf


» Post actualizat in 15 Apr 2017 07:31

teoretic in cadru ar trebui sa ie o simpla tzava fara nimic in ea

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

ce carcalaci ai gasit acolo ?

apropo, in schema nu apare nici un filtru intre rezervorul de ulei si pompa deci poate acolo e ceva gunoi care obtureaza conducta

oil circuit.pdf

» Post actualizat in 15 Apr 2017 07:31

 

teoretic in cadru ar trebui sa ie o simpla tzava fara nimic in ea

 

Omul vb despre un motor de aprilia pegaso, din ce știu cadrul servește chiar ca și rezervor de ulei, or fi asemănătoare motoarele dar....... zic și eu..

 

Stima,

Ovidiu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si la f650 clasic e asa - dar alea difera de gs-urile noastre la unele chestii. Daca era un filtru nerevizuit pe traseu ala clar trebuia verificat la prima revizuire a motorului..... in cazur de soiul asta - unde nu ai debit/presiune de ulei nu are rost sa schimbi piese fara sa verifici tot. se vor strica la fel

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, multumita domnilor de la Rotax si Aprilia.. nici in manualul de la aprilia nu arata acest filtru. Zice despre el undeva la cap schimb ulei dar nu arata in diagrama.

Una peste alta sper sa fie rezolvata problema.

Multumesc pentru ajutor si idei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma bucur ca ti-a fost de ajutor informatia.

Acum poti sa il desfaci pe ala vechi prin taiere de jur imprejur si o sa se vada cu ochiul liber ce e stricat la el si dece da simptomele asa de dubioase


» Post actualizat in 23 Apr 2017 06:45

cred ca niste poze pe aici ar ajuta la intelegerea componentei

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

exista filtre auto care se potrivesc. Vor mentine presiunea pe la 4 bar (mai mult decat presiunea nominala pentru mobrele noastre) darpana acum nu s-au raportat probleme. Cauta coduri si surse aici pe topic ca s-a mai discutat. Cost - aprox 80 ron.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Edd - cat timp ai mers dupa ce ai schimbat TPS? ai facut o resetare de parametri? daca nu - scoate mufa aia mare din ECU pentru 15 - 30 minute. O pui la loc si pleci la o plimbare de aprox 100 km. Are nevoie de timp sa isi refaca hartile de injectie si sa invete noul senzor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma bag si eu ca musca-n branza, dupa resetare se trage de acceleratie in blana de trei ori cu contactul pus apoi pornita doar din buton si lasata sa mearga fara sa tragi de mansonul din dreapta pana porneste electroventilatorul. Cam asa zice in carti ca face, bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu, nu e nevoie sa faci mantre de genul ala. Isi va face singura in mers hartile necesare. E important sa mergi pe drum pe care treci prin viteze si ai accelerari pe toat plaja

Ce trebuie stiut e ca in prima suta de kilometrii e posibil sa aiba fitze (dar eu nu am perceput asta cand am facut la al meu). Nu vor fite diferite fata de ce face acum cand are senzor neinvatat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da-i fara grija ca nu se strica. Din contra, ii prieste. Eu il alerg pe al meu fara menajamente si e ok.

Pentru a isis construi hartile nu trebuie sa ajungi in capat, stie singura sa extrapoleze. doar sa nu stai la croaziera cu turatie constanta. Ce am zis eu mai sus sunt indicatii din manual.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

inspecteaza furtunele de benzina, poate au crapaturi si pierde presiunea din ele. Eu am avut unul si imi facea si mie mici necazuri la pornire. Trebuie sa te uiti cu mare atentie pt ca benzina se evapora rapid de pe acolo .......

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

Daca dau jos bateria de pe gs si o schimb sau o pun la loc trebuie sa fac apoi ceva inainte sa o pornesc, sau pun bornele si asta este?

Multumesc

 

Doar pui bateria la loc [remember Istambul 2012].

Ai grija ca BMW au bornele pe dos.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   1 membru


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...