bogdan xtr Postat August 4, 2008 Share Postat August 4, 2008 ciudat că s-a rupt...deÂşi e din fier. eu am montat un divais de ungere automată a lanțului în mers...Âşi am fixat sticluța cu ulei cu o clemă tocma sub un Âşurub al acestui suport de susținere a reglajului de tărie a suspensiei...s-a cam torsionat un pic când l-am strâns, dar acu am să verific periodic de fisuri sau de rupturi. aÂşteptăm poze de detaliu cu pățania ta. asfalt uscat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PHANTOM II Postat August 4, 2008 Share Postat August 4, 2008 eu am montat un divais de ungere automată a lanțului în mers...Âşi am fixat sticluța cu ulei cu o clemă tocma sub un Âşurub al acestui suport de susținere a reglajului de tărie a suspensiei...s-a cam torsionat un pic când l-am strâns, dar acu am să verific periodic de fisuri sau de rupturi. Se merita asa un sistem, la ce perioada il unge? Baga si tu la randul tau o poza Bafta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan xtr Postat August 5, 2008 Share Postat August 5, 2008 merită într-adevăr iar debitul se poate regla. idealul de ungere este de 1 picătură la 30 secunde la mers pe Âşosea uscată Âşi mai des în funcție de condiții ploaie, forestier, nămol, etc... merită cu siguranță, nu mai cureți, ungi, întinzi lanțul, prelungeÂşti durata de viață de vreo 3 ori, adică mergi cu un lanț cam 50,000 km...deci eÂşti cam fără griji. Trebuie doar să umpli cu ulei rezervorul de ungere Âşi gata... asta apreciezi tu când montezi prima dată Âşi te tot joci la setări. poze am să încerc să pun dar nu prea pot de la job că e monitorizare de la admin...iar pacas ajung numa noaptea dar detalii destule sunt pe site-ul lor. inclusiv poze cu montaj pe ff multe motociclete. detalii pe pm , ca să nu facem publicitate mascată sau fățiÂşă Âşi să riscăm o sancțiune...ceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
strajeru' Postat August 5, 2008 Share Postat August 5, 2008 Salutare tuturor posesorilor de F 650 gs si nu numai!De putin timp sunt fericitul posesor al unui GS de prin 2000 cu vreo 18000 km la bord.Pana acum am reusit sa-i fac singur schimbul de ulei,filtru si placute,dar ma gandesc ca ar fi indicat sa merg cu el la o verificare tehnica. Din postarile pe care le-am citit,se pare ca Bavaria M nu este cea mai buna solutie.Voi ce spuneti?Merita sa risc? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan xtr Postat August 5, 2008 Share Postat August 5, 2008 poți purta o disuție de principiu cu cei de la Bavaria, dacă te duci acolo să faci o programare Âşi sub acest pretext ceri să discuți niÂşte probleme tehnice cu Tibi ca să vezi cam care ar fi costul unor piese, sau a manoperei...Âşi Tibi Âştie multe lucruri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
strajeru' Postat August 5, 2008 Share Postat August 5, 2008 In saptamana, 16-23august ,vreau sa fac o mica escapada cu motoru' prin tara.Ma gandeam la un traseu genul:Bucuresti-Transfagarasan-Transalpina..... si lista ramane deschisa. Cei care sunteti interesati,postati aici si poate facem o gasca mai mare.De asemenea,pe cei care au mai fost pe Transalpina, ii rog sa dea detalii in ceea ce priveste starea drumului,cai de acces,posibilitati de campare si mai ales daca se poate traversa cu GS-ul avand pasager si bagaje.In speranta ca nu am fost off-topic, va multumesc anticipat! poți purta o disuție de principiu cu cei de la Bavaria, dacă te duci acolo să faci o programare Âşi sub acest pretext ceri să discuți niÂşte probleme tehnice cu Tibi ca să vezi cam care ar fi costul unor piese, sau a manoperei...Âşi Tibi Âştie multe lucruri. Am sunat astazi la BM si am facut programarea.Spre surprinderea mea, m-au programat destul de repede Miercuri o sa ajung la ei,cu mobra. O sa incerc sa stau de vorba Tibi.Multam mult!!! In saptamana, 16-23august ,vreau sa fac o mica escapada cu motoru' prin tara.Ma gandeam la un traseu genul:Bucuresti-Transfagarasan-Transalpina..... si lista ramane deschisa. Cei care sunteti interesati,postati aici si poate facem o gasca mai mare.De asemenea,pe cei care au mai fost pe Transalpina, ii rog sa dea detalii in ceea ce priveste starea drumului,cai de acces,posibilitati de campare si mai ales daca se poate traversa cu GS-ul avand pasager si bagaje.In speranta ca nu am fost off-topic, va multumesc anticipat! Am sunat astazi la BM si am facut programarea.Spre surprinderea mea, m-au programat destul de repede Joi o sa ajung la ei,cu mobra. O sa incerc sa stau de cu vorba Tibi.Multam mult!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cria_p Postat August 6, 2008 Share Postat August 6, 2008 printre probleme ar fi si necesitatea de a te deplasa pana acolo, faci comanda, dai avans (chiar si pentru un rahat de 50 lei) apoi dupa inca o saptamana trebuie sa te duci sa le iei. Daca le e frica de comenzi aiurea ar putea sa faca macar un sistem de conturi cu pin+serie sasiu sa poti comanda telefonic ce iti trebuie. de multe ori nu au in stoc nici macar consumabile - ex ulei de furca ce naiba, pot comandda de pe louis fara avans, marfa de sute de euro de la oameni care nu m-au vazut niciodata - si nu au mai avut probleme cu asa ceva * am si eu o intrebare: se pot comanda piese de GS in alta parte? adica oriunde numai la AB nu...? incerc sa ma documentez cum e cu service-ul si cu intretinerea mobrei, inainte de a face achzitia. Pentru mine e important sa am suport tehnic, ca nu-s priceputa la "depanat". merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat August 6, 2008 Share Postat August 6, 2008 da, e gabrielleru in germania si poate aduce si ceva sh Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cria_p Postat August 6, 2008 Share Postat August 6, 2008 (editat) da, e gabrielleru in germania si poate aduce si ceva sh * cool! am o mare strangere de inima, acum o saptamana cineva care a avut 650 GS mi-a bagat in cap sa o sa am mari probleme/neplaceri cu el. din motive de ...nepotrivire, zicea. Adica cum ar veni, ca eu n-am sa pot sa-l conduc/manevrez. Ca cica nu-s suficient de inalta, puternica, etc. Ca sa va aud parerile avizate, va dau datele de intrare (chiar am nevoie de ajutor): am 55 kile (la gol), 1,70 inaltime si fac sport de cand ma stiu (e drept ca am cam rarit-o in ultima vreme). Alte date personale ...cu alta ocazie, pe alt topic. Angi...? ceva sfaturi? (stii ca-mi esti drag..., pana la urma tot te infiez eu ). Zidule, m-ai amenintat ca ma iei la un drive test... Acuma nu stiu cum stai cu timpul, eu o sa am o perioada destul de lejera pana pe 18 august, daca iesi din oras cativa km, da-mi de veste, te insotesc. ...Nu-mi iese din cap GS-ul asta! Mai stiti fete care merg pe GS? daca da, spuneti-mi unde le gasesc, vreau sa schimb impresii cu ele, probabil ca o sa am destule de invatat. a la votre! Editat August 6, 2008 de cria_p Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Trumansky Postat August 6, 2008 Share Postat August 6, 2008 (editat) Eu cred ca esti suficient de inalta pentru el. Cauta-ti unul cu sha joasa. Mobra nu e asa grea precum pare la prima vedere. Nevastamea este mai scunda si mai slaba ca tine si-l tine destul de bine. In filmele de prezentare de la BMW era si o fata care-l calarea..... Editat August 6, 2008 de Trumansky Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat August 6, 2008 Share Postat August 6, 2008 nu pot sa zic decat ca gs simplu e vazut peste tot ca fiind motoreta femeilor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
22iulian Postat August 6, 2008 Share Postat August 6, 2008 * cool! am o mare strangere de inima, acum o saptamana cineva care a avut 650 GS mi-a bagat in cap sa o sa am mari probleme/neplaceri cu el. din motive de ...nepotrivire, zicea. Adica cum ar veni, ca eu n-am sa pot sa-l conduc/manevrez. Ca cica nu-s suficient de inalta, puternica, etc. Ca sa va aud parerile avizate, va dau datele de intrare (chiar am nevoie de ajutor): am 55 kile (la gol), 1,70 inaltime si fac sport de cand ma stiu (e drept ca am cam rarit-o in ultima vreme). Alte date personale ...cu alta ocazie, pe alt topic. Angi...? ceva sfaturi? (stii ca-mi esti drag..., pana la urma tot te infiez eu ). Zidule, m-ai amenintat ca ma iei la un drive test... Acuma nu stiu cum stai cu timpul, eu o sa am o perioada destul de lejera pana pe 18 august, daca iesi din oras cativa km, da-mi de veste, te insotesc. ...Nu-mi iese din cap GS-ul asta! Mai stiti fete care merg pe GS? daca da, spuneti-mi unde le gasesc, vreau sa schimb impresii cu ele, probabil ca o sa am destule de invatat. a la votre! Buna ziua, Va prezint fostul proprietar al mobrei mele: O doamna foarte simpatica de cca.50 kg (la gol cred) si inalta de maxim 1,60 m. Statisticile spun ca din posesorii de 650 gs ,30% sunt femei. Este si o tanti care s-a pus pe drum ...around the globe...incepatoare fiind..cu un 650gs. Asadar...MULT SUCCES..alegerea este foarte buna ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cria_p Postat August 6, 2008 Share Postat August 6, 2008 (editat) Buna ziua,Va prezint fostul proprietar al mobrei mele: O doamna foarte simpatica de cca.50 kg (la gol cred) si inalta de maxim 1,60 m. Statisticile spun ca din posesorii de 650 gs ,30% sunt femei. Este si o tanti care s-a pus pe drum ...around the globe...incepatoare fiind..cu un 650gs. Asadar...MULT SUCCES..alegerea este foarte buna ! * merci! Iulian. Chiar asteptam un raspuns ca asta Nu sunt nehotarata, dar am o latura ...foarte precauta (incerc sa tin cont de toate parerile, si pro si contra). eu am stat pe un GS, pozitia este absolut comoda, singurul lucru de care ma tem este rigiditatea in viraje sau cum o sa pot manevra eu Curcanu' pe teren accidentat. Astept o ocazie buna sa incerc... Eu cred ca esti suficient de inalta pentru el. Cauta-ti unul cu sha joasa. Mobra nu e asa grea precum pare la prima vedere. Nevastamea este mai scunda si mai slaba ca tine si-l tine destul de bine.In filmele de prezentare de la BMW era si o fata care-l calarea..... da, am vazut ca sunt diferente la inaltimea la sa intre mobrele fabricate in ani diferiti. (parca cele pana in 2001 au saua la 0,75m, cele din 2002 incolo cam 0,78). merci de sfat! nu pot sa zic decat ca gs simplu e vazut peste tot ca fiind motoreta femeilor hai, mah! ...zidule, de ce nu-ti iei tu un GS de 1150? Editat August 6, 2008 de cria_p Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat August 6, 2008 Share Postat August 6, 2008 * cool! am o mare strangere de inima, acum o saptamana cineva care a avut 650 GS mi-a bagat in cap sa o sa am mari probleme/neplaceri cu el. din motive de ...nepotrivire, zicea. Adica cum ar veni, ca eu n-am sa pot sa-l conduc/manevrez. Ca cica nu-s suficient de inalta, puternica, etc. Ca sa va aud parerile avizate, va dau datele de intrare (chiar am nevoie de ajutor): am 55 kile (la gol), 1,70 inaltime si fac sport de cand ma stiu (e drept ca am cam rarit-o in ultima vreme). Alte date personale ...cu alta ocazie, pe alt topic. Angi...? ceva sfaturi? (stii ca-mi esti drag..., pana la urma tot te infiez eu ). Zidule, m-ai amenintat ca ma iei la un drive test... Acuma nu stiu cum stai cu timpul, eu o sa am o perioada destul de lejera pana pe 18 august, daca iesi din oras cativa km, da-mi de veste, te insotesc. ...Nu-mi iese din cap GS-ul asta! Mai stiti fete care merg pe GS? daca da, spuneti-mi unde le gasesc, vreau sa schimb impresii cu ele, probabil ca o sa am destule de invatat. a la votre! Mai sus,gasesti citeva topicuri de-ale Dianei,nume de cod Guiana ( ),care se tine bine la dihania de GS si chiar pe teren extrem de accidentat a facut fata cu brio alaturi de GS-ul ei!Baga un ochi aici! Asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan xtr Postat August 6, 2008 Share Postat August 6, 2008 tare faza cu motoretele astea Âşi cu fetele... dacă aÂş putea Âşi eu s-o conving pe fata mea să se baga la una... ce brigadă ar ieÂşi...da ea trage mai mult la vitezane...iar eu cu dakar naÂşpa tare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cria_p Postat August 6, 2008 Share Postat August 6, 2008 Mai sus,gasesti citeva topicuri de-ale Dianei,nume de cod Guiana ( ),care se tine bine la dihania de GS si chiar pe teren extrem de accidentat a facut fata cu brio alaturi de GS-ul ei!Baga un ochi aici! Asfalt uscat! * excelent filmuletul! ...m-ai motivat foarte tare cu el Merci! Ivane... asta imi doresc sa fac eu la anu', sa vad cazanele din sa, sa merg pe Transalpina, etc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Trumansky Postat August 6, 2008 Share Postat August 6, 2008 (editat) Intrebare: voi la cat timp schimbati filtrul de aer? Odata cu schimbul de ulei? Sambata mi-am propus sa fac schimbul de ulei (i-am luat Motul mineral 20w50)si stateam si ma gandeam daca sa-i schimb si filtru de aer sau nu. Cred ca am facut vreo 8000 Km cu filtru asta din septembrie anul trecut si pana acum. Nu m-am uitat la el sa vad cat e de murdar....Ma gandeam sa-l tin pe asta pana la sfarsitul sezonului, pana pe la inceputul lu' noiembrie si sa-i cumpar altul nou la inceputul sezonului viitor. Voi ce ziceti? Editat August 6, 2008 de Trumansky Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
22iulian Postat August 7, 2008 Share Postat August 7, 2008 Intrebare: voi la cat timp schimbati filtrul de aer? Odata cu schimbul de ulei? Sambata mi-am propus sa fac schimbul de ulei (i-am luat Motul mineral 20w50)si stateam si ma gandeam daca sa-i schimb si filtru de aer sau nu. Cred ca am facut vreo 8000 Km cu filtru asta din septembrie anul trecut si pana acum. Nu m-am uitat la el sa vad cat e de murdar....Ma gandeam sa-l tin pe asta pana la sfarsitul sezonului, pana pe la inceputul lu' noiembrie si sa-i cumpar altul nou la inceputul sezonului viitor. Voi ce ziceti? Am preferat Lifetime air filter K&N + solutiile aferente , spray de curatat + spray de uns Fac curatire si ungere la fiecare 1000 de km. Am impresia ca la 8000 km e cam mult...pentru colbul din Romania. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan xtr Postat August 7, 2008 Share Postat August 7, 2008 Âşi eu tot lifetime am luat...un dna, Âşi merg cu el fără spuma aia, dar beleaua e că eu merg mult Âşi tind să cred că e prea devreme să-l speli la o mie, mai ales dacă ai pus Âşi spuma. deci...asta e . dacă vrea careva, îi donez filtrul de aer de hârtie mann pe care l-am montat Âşi am mers cu el 500 km până l-am instalat păsta definitivu. 0752081260 - Bogdan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Trumansky Postat August 7, 2008 Share Postat August 7, 2008 Nea Iuliene...stateam eu si ma gandeam asa....Ai avea chef intr-o zi cand esti tu liber, sa vin eu pana la matale in Ploiesti si sa facem operatiunea aia de curatat?Vin, bem o bere (eu un suc) si vedem daca scap de beleaua cu relantiu. M-as baga sa o fac si singur...dar ultima data cand am desfacut ceva pe la mobra am perdut surubul de la baterie...asa ca mi-e frica sa nu stric ceva pe acolo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat August 7, 2008 Share Postat August 7, 2008 bai sa fie acum fara nici o suparare voi v.ati uitat comparativ la "guiana" si la "cria" guiana" e de 3 ori cat cria" de aia si se aseaza motorul ala sub ea hi hi hi cria mama sa stii ca o data pornit gs nu mai are nici un pic de greutate problema este sa ajungi ok la sol cu picioarele nu mai sta pe ganduri si ia bmw gs 650 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PHANTOM II Postat August 7, 2008 Share Postat August 7, 2008 Intrebare: voi la cat timp schimbati filtrul de aer? Odata cu schimbul de ulei? Sambata mi-am propus sa fac schimbul de ulei (i-am luat Motul mineral 20w50)si stateam si ma gandeam daca sa-i schimb si filtru de aer sau nu. Cred ca am facut vreo 8000 Km cu filtru asta din septembrie anul trecut si pana acum. Nu m-am uitat la el sa vad cat e de murdar....Ma gandeam sa-l tin pe asta pana la sfarsitul sezonului, pana pe la inceputul lu' noiembrie si sa-i cumpar altul nou la inceputul sezonului viitor. Voi ce ziceti? Il mai poti curata, mai bine spus sufla cu aer, asta evident daca nu e dus de tot. E suficient daca-l schimbi sezonul viitor. Teoretic la praful care il avem in Buc ar fi indicat odata pe luna suflat cu aer. Bafta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat August 7, 2008 Share Postat August 7, 2008 bai sa fieacum fara nici o suparare voi v.ati uitat comparativ la "guiana" si la "cria" guiana" e de 3 ori cat cria" de aia si se aseaza motorul ala sub ea hi hi hi cria mama sa stii ca o data pornit gs nu mai are nici un pic de greutate problema este sa ajungi ok la sol cu picioarele nu mai sta pe ganduri si ia bmw gs 650 lasa ma ca are cracii lungi. de pe GS ajunge perfect mai mult ca sigur, chiar si de pe unu fara lowering kit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan xtr Postat August 8, 2008 Share Postat August 8, 2008 vorbim un pic despre tobele de gs? a scos careva dintre voi restrictorul ală din partea cu catalizatorul? mă bate gândul să eliberez Âşi țeava aia pentru că am impresia că motorul va respira mai bine după. voi ce părere aveți? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Trumansky Postat August 8, 2008 Share Postat August 8, 2008 (editat) Maine ma duc la Iulian la Ploiesti, mai are careva chef sa mearga?Asa...ca o mica plimbare.... Editat August 8, 2008 de Trumansky Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.