Sari la conținut

May 11 2008, Iesirea Din Cluj


wishlist
 Share

Postări Recomandate

Groaznice imagini si cumplit sfirsit. Nu pot sa nu ma gindesc la destin pt. ca daca ala cu masina nu vira, daca el mergea mai incet, daca sarea peste masina, daca intra cu totul pe geam, daca.....

Bunul simt si respectul in trafic nu are legatura cu numarul de roti. Ar fi interesant ca si parte de invatatura la rubrica de accidente sa stim daca masina a semnalizat sau nu pentru ca linia continua nu e relevanta pt. ca daca e linie continua nu ai voie nici sa depasesti.

 

Odihneasca-se in pace!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 244
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

......dar am inteles ca baiatul avea viteza mare si de aceea o sa comentez putin.....spun astea, repet, pentru ca am inteles ca motociclistul nu avea viteza legala acolo .....

 

Fara nici un fel de intentie de a polemiza mie mi se pare ca atunci cand scrii lucrurile in felul asta sugerezi destul de clar ca viteza motociclistului este cea care l-a dus pe lumea cealalta.

 

Ar fi interesant ca si parte de invatatura la rubrica de accidente sa stim daca masina a semnalizat sau nu pentru ca linia continua nu e relevanta pt. ca daca e linie continua nu ai voie nici sa depasesti.

 

Linia continua din planul apropiat este cea care delimiteaza partea carosabila, daca urmaresti cu atentie materialele foto si filmare se poate observa ca este linie discontinua si daca soferul o sa spuna ca a semnalizat , poate a si semnalizat, dar daca a semnalizat cum fac multi mwisti odata cu efectuarea manevrei...) din timp + mentalitatea majoritatii despre motociclisti....mortu-i de vina...mai inchid baietii un dosar fara prea mult efort. Pacat....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

RIP

http://www.youtube.com/watch?v=rV2oboQxIXg

in film apare klar linie discontinua

da, asa e. din pozele postate initial nu era asa evident.

 

conteaza daca era linie continua sau discontinua? conteaza ca era localitate sau inafara localitatii? cel mai mult conta daca soferul a semnalizat. daca se semnalizeaza, si tu din spate vezi ce vrea el sa faca si atunci pui frana... faci ceva sa nu intri in el(asta daca ai viteza).

conteaza, dar numai pt. sofer. (obligatia de asigurare la schimbarea directiei de mers o avea oricum, dar daca ar fi fost linie continua nu ar fi avut dreptul de a schimba directia prin trecerea peste ea). a semnaliza nu e suficient, trebuie sa te asiguri ca poti face menevra in siguranta.

 

pt. motociclist nu mai conteaza asta, din pacate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pt toti bizoni astia, ar trebui dale de beton pe mijloc, ca in lipsa lor, nu sunt in stare sa vada daca vine cineva sau nu. Si uite asa zice o vorba "ca mori cu dreptatea in mana, dar din pacate ea e teapana" !!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pt toti bizoni astia, ar trebui dale de beton pe mijloc, ca in lipsa lor, nu sunt in stare sa vada daca vine cineva sau nu. Si uite asa zice o vorba "ca mori cu dreptatea in mana, dar din pacate ea e teapana" !!!

mare dreptate cu zidul de beton pe juma!deh,astia santem,nu ne place sa fim civilizati ci ingrozitor de indolenti!mare pacat.R.I.P :lol: :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nasol, dar ma bucur sa vad ca unii motociclisti chiar au inceput sa se calmeze si sa nu mai alerge de fiecare data de parca ii alearga moartea.

Foarte multi aveti gandire de turma, daca ati avea si B-ul si ati merge si cu masina ati vedea cat de gresit puteti gandi in legatura cu soferii.

Toti suntem constienti de pericolul la care ne expunem cand mergem cu motorul, asa ca astfel de accidente nu stiu de ce ne mai mira. Le-am vazut de sute de ori si tot timpul parca e acelasi accident si aceiasi oameni care gandesc marunt cu aceleasi opinii de doi bani.

 

Pacat de el, pacat de sutele dinaintea lui si de sutele care vor murii la fel in viitor.

 

Singurul lucru pe care il putem face este sa ne pazim propria piele cum stim mai bine si atat.

 

E trist sa vezi motociclisti cum mor zi de zi, dar la fel de trist este sa vezi si soferi cum mor zi de zi, si chiar oameni cum sunt loviti zi de zi pe trecerile de pietoni sau pe trotuar. Vad foarte multi cum se panicheaza, "ca ne omoara pe capete", eu sunt pieton, sofer si motociclist, asta ar insemna sa ajung la ospiciu daca as lua in calcul cate accidente se intampla in toate aceste 3 categorii si cati oameni mor nevinovati fara sa simta placerea mersului pe motor.

Asa ca nu va mai plangeti ca sunteti victime, ca mor oameni zi de zi mult mai aiurea si mai nedrept decat motociclistii.

 

In momentul in care ai decis ca vrei sa fii motociclist trebuie sa fii constient de faptul ca tocmai ti-au crescut sansele sa mori inainte de vreme.

 

Aveti grija de voi, familiile voastre si prietenii vostri si nu mai puneti la suflet ce se intampla cu ceilalti, ca dupa aia incepeti sa aberati aiurea chestii de genul "ne vaneaza soferii".

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe de o parte facem campanii de constientizare si pe de alta ii dam gaz pe sosele, ne dam mari cu caii putere si... pentru ce?

Pentru ca "mie nu mi se poate intampla". Multi, inclusiv eu, cateodata uita cat de subtire este firul vietii si ce putin ii trebuie sa se rupa.

Am vazut intr-o dupa-amiaza un neamt pe un BMW mergand spre Arad, am stat in spatele lui o perioada sa vad ce face. Viteza de croaziera era 80 la ora, de ce m-am intrebat, probabil pentru ca era ingrozit de ce drumuri are sub ele si ca mai vrea sa prinda si ziua de maine. Norocul lui este ca drumurile astea erau temporare si in curand avea sa se intoarca la civilizatie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Grumpy la tastatura: La care dintre linii va uitati, SOFERILOR? Incercati sa va uitati la linia care delimiteaza benzile de mers, nu la linia care delimiteaza un sens de canalizare!

Dumnezeu sa-l ierte!

 

nenea frectie...te rog sa te uiti bine in poza...

se vede f clar ca linia care delimiteaza benzile de circulatie, este intrerupta!

iar linia aia care delimiteaza partea carosabila de acostament! asa ca nenea shoferu la tastatura,

fa diferentza tu!

 

Numai Bine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

OFFTOPIC:

 

Daca presupunem ca motociclistul (in general) nu avea viteza, de ce nu putem sa presupunem, in egala masura, ca soferul (in general) s-a asigurat si a mai si semnalizat? De ce toata lumea pleaca de la premisa ca soferii nu se asigura, desi cam orice sofer stie ca asiguratul e aproape un reflex?

Daca pentru motociclist se pot gasi martori care sa zica ca mergea cu viteza, pentru automobilist nu se va putea sti niciodata sigur daca s-a asigurat sau nu (poate nici daca a semnalizat sau nu). De cele mai multe ori noi motociclistii confundam neuitatul in oglinda cu nevazutul in oglinda.

 

Si inca ceva, din perspectiva de participant la trafic, ce vi se pare mai grav/periculos: un sofer care schimba directia fara sa se asigure (de cele mai multe ori la o viteza foarte mica si nu foarte brusc) sau ca un alt sofer (masina, motocicleta etc) sa depaseasca grosolan limita de viteza impusa?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

M-am tot abtinut sa scriu la topicul asta altceva decat sincere condoleanta familiei si prietenilor dar am inteles ca baiatul avea viteza mare si de aceea o sa comentez putin. Viteza este principala problema a motociclistilor si in acelasi timp este chestia cu care le dam apa la moara celor care nu ne sufera si care nu inteleg cat de utili suntem, mai ales in traficul urban (de fapt, e unica solutie de decongestionare, fara costuri din partea autoritatilor). Vedeti voi, statistica accidentelor moto pentru anul acesta este ingrijoratoare, ea arata ca vina motociclistilor a crescut fata de anii precedenti si asta din cauza nenorocitei de viteza. Imi e groaza sa ma gandesc ca in urmatorii ani ar putea creste si mai mult! Pe de o parte facem campanii de constientizare si pe de alta ii dam gaz pe sosele, ne dam mari cu caii putere si... pentru ce? Majoritatea accidentelor ar putea fi evitate daca viteza de rulare ar fi cea legala sau cel putin mai mica. Spun astea, repet, pentru ca am inteles ca motociclistul nu avea viteza legala acolo (viteza care nu e ea stabilita degeaba, ci ca sa ii poti evita pe cretinii care intorc aiurea de ex. sau ca sa scapi de la o pana etc. Eu le-am experimentat pe amandoua din pacate). In cazul in care se dovedeste ca nu este asa, ceea ce spun e valabil pt. cei care nu isi dau seama ca o motocicleta (sau masina) este, in primul rand, o arma. Ganditi-va mereu cand sunteti pe motor ca va poate iesi in fata nu un caine, nu o groapa, nu o masina, nu un cal, ci un copil, poate chiar copilul vostru. La 40km/h il puteti evita. Dar la 100? 150?... Si eu am avut momente in care am alergat pe sosea dar m-am oprit la timp din prostia asta si am reusit sa scap din accidente tocmai datorita vitezei mici care iti permite foarte multe intr-un timp foarte scurt.

Imi pare rau si de modul de abordare al unora din presa. Din experienta stiu ca sunt foaaarte multi in media care nu au cele doua lucruri elementare pentru un jurnalist bun: cunostinte generale vaste si experienta de viata.

Multa putere familiei si prietenilor! Offf.... :lol: Pana la urma cum a ramas cu conservarul?

 

1. mai bine ai fi ramasa DOAR la "sincere condoleanta familiei si prietenilor"

2. evita tu la 40 km/h o masina care iti intoarce in fata si intradevar poate nu mori dar nici bine nu iti e

3. fiecare are stilul lui de a pilota si asta nu ai cum s.o schimbi

4. nu mai comentati viteza "peste limita legala/din cate am auzit" si alte aberatii

5. a mers asa cu a vrut/placut/dorit

 

DACA idiotul de conservar se asigura mai bine poate traia

 

rip

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nasol, dar ma bucur sa vad ca unii motociclisti chiar au inceput sa se calmeze si sa nu mai alerge de fiecare data de parca ii alearga moartea.

Foarte multi aveti gandire de turma, daca ati avea si B-ul si ati merge si cu masina ati vedea cat de gresit puteti gandi in legatura cu soferii.

Toti suntem constienti de pericolul la care ne expunem cand mergem cu motorul, asa ca astfel de accidente nu stiu de ce ne mai mira. Le-am vazut de sute de ori si tot timpul parca e acelasi accident si aceiasi oameni care gandesc marunt cu aceleasi opinii de doi bani.

 

Pacat de el, pacat de sutele dinaintea lui si de sutele care vor murii la fel in viitor.

 

Singurul lucru pe care il putem face este sa ne pazim propria piele cum stim mai bine si atat.

 

E trist sa vezi motociclisti cum mor zi de zi, dar la fel de trist este sa vezi si soferi cum mor zi de zi, si chiar oameni cum sunt loviti zi de zi pe trecerile de pietoni sau pe trotuar. Vad foarte multi cum se panicheaza, "ca ne omoara pe capete", eu sunt pieton, sofer si motociclist, asta ar insemna sa ajung la ospiciu daca as lua in calcul cate accidente se intampla in toate aceste 3 categorii si cati oameni mor nevinovati fara sa simta placerea mersului pe motor.

Asa ca nu va mai plangeti ca sunteti victime, ca mor oameni zi de zi mult mai aiurea si mai nedrept decat motociclistii.

 

In momentul in care ai decis ca vrei sa fii motociclist trebuie sa fii constient de faptul ca tocmai ti-au crescut sansele sa mori inainte de vreme.

 

Aveti grija de voi, familiile voastre si prietenii vostri si nu mai puneti la suflet ce se intampla cu ceilalti, ca dupa aia incepeti sa aberati aiurea chestii de genul "ne vaneaza soferii".

 

Subscriu la tot ce a spus CrisLuca.

Cati dintre noi avem cat. B si au avut sansa de a se feri de motociclisti in traficul asta de rahat? Si eu zic ca nu ar trebui sa-i invinovatim de fiecare data cand se mai duce unul dintre noi.

Poate ar trebui sa ne gandim de fiecare data cand iesim la o tura ca avem in saua din spatele nostru o prietena, sotie sau o sora care nu merita sa moara doar pentru ca vrem sa vedem ce poate 'animalul' de sub curu' nostru.

 

As propune sa ne vorbim si sa mergem o saptamana in Ungaria pe un circuit adevarat unde putem sa le bubuim pistoanele fara sa ne gandim ca vireaza unu' cu conserva aiurea, ne sare un caine sau o oaie in fata exact cand suntem mijlocul curbei la 140 la ora.

 

DUMNEZEU SA-L ODIHNEASCA ! PE EL SI PE CEILALTI DOI CARE AU SFARSIT LA FEL IN WEEKENDUL ASTA ...

 

Sa auzim numai de bine, desi parca mi-e frica sa aud ca vine iar weekendul ... CRISTOASEEEEEEEEE !!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu am vrut sa comentez initial, dar am citit foarte putine post-uri din acest topic, spuse cum trebuie.

recititi postul lui "Sinner", care, desi destul de dur spus, are dreptate in mare parte.

 

aruncati toata vina in capul "conservarului", care probabil a avut partea lui de vina(acum vor sari toti in capul meu sa-mi zica ca a efectuat manevra stinga fara sa se asigure), dar spuneti-mi si voi, cum puteti aprecia viteza unei masini/motociclete, in momentul in care va uitati in oglinda. daca soferul masinii l-a vazut totusi, dar nu si-a dat seama ca avea viteza mare? poate, pin experienta lui, credea ca el va fi demult intrat in curte pina ce-o sa ajunga motocicleta in dreptul lui(asta daca avea o viteza decenta pentru localitate).

Sint n! accidente grave in localitati, care se consuma la viteze mult peste lege si mult peste limita morala. peste tot, deci si in localitatile astea de pe DN-uri si DE-uri traiesc oameni, care au dreptul sa treaca pe strazile astea, prin locurile marcate, si tot asa. iar daca vine unu' cu 150 /h.. cum o sa poata opri in conditii de siguranta si pentru el si pentru ceilalti participanti la trafic?! NU, n-o sa poata! si uite-asa mor oameni..

 

ca un rezumat.. dupa parerea mea, daca baiatul avea viteza mai mica, cu experienta pe care-o avea(indiferent de ce se ivea in fata), putea sa diminueze paugubele.

 

pacat pentru viata lui, pacat pentru ce-a lasat in urma, pacat pentru cel cu masina.. ca va trebui sa se trezeasca in fiecare dimineata gu gindul ca a omorit un om.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu zic sa facem cumva, sa vada lumea ca Remus si cei care au murit pana acum, Dumnezeu sa le ierte pacatele, nu au murit degeaba. Sa ne potolim cu vitezele in oras, si sa-i indemnam pe toti cei care-i cunoastem, sa respecte 50-ul ala in oras, orice-ar fi.si sa incercam sa comunicam cu "conservarii", pentru ca nu sunt numai drumurile noastre, si sa ne amintim: DACA RESPECTI, VEI FII RESPECTAT sa nu mai facem slalom printre masini, sa nu sarim primii de la semafor, si sa nu turam motoarele ca nebunii Incercati macar.

Condoleante familiei

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu e vb de 50 din oras.daca e liber poti sa mergi putin peste 50 in functie de intersectii , locuri de trecere pt pietoni etc. Iar cand ii dai gaz mergi cu atentie sporita.

Ne este usor sa vb aici la tastatura...si noi mai facem greseli si ne lasam dusi de val.Asa se intampla cand se merge in gasca de vitezomani, se provoaca unii pe altii.. si eu era sa o musc nu o data.

Care e concluzia?Sa ne gandim de 2 ori inainte de a face un lucru...macar daca faci o prostie sa reusesti sa scapi.

RIP.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

saracii oameni ramasi dupa el.

 

of of of

 

dati anonim adresa omului cu peugeotul. trebuie bubuit in fiecare noapte. si zi.

 

nu mai pot de supararare ....

 

RIP adevarat motorist care nu mai loveste cu fata ....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

asa e. mergem cu viteza. dar accidentele sunt aproape mereu provocate de viteza+altceva. de obicei motociclistii nu fac greseli. doar ca atunci cand au viteza, nu se mai pot feri de greselile altora. Fiecare se fereste pe el insusi asa cum crede de cuviinta, dar nu e drept sa dam vina pe motociclist.

 

Dumnezeu sa-l odihneasca in pace!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

tot din poza aia se vede ca nu este continua daca te binoclezsi un pic mai bine ...

 

Fata nu a fost atinsa deloc (roata, carena far, semnale oglinzi ..nimica) ..si nici pe masina nu se vad urme de de motor ce a lovit cu fata. Zona in care s-au atins este de la elementul de plastic de pe portiera in sus.

 

ce treaba are linia continua, este clar ca buna ziua autoturismul a incercat sa vireze stinga si nu s-a asigurat si din spate sa vada daca vreun alt vehicul se afla in depasirea sa, deci autoturismul(conducatorul) este vinovat, simplu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

OFFTOPIC:

 

Daca presupunem ca motociclistul (in general) nu avea viteza, de ce nu putem sa presupunem, in egala masura, ca soferul (in general) s-a asigurat si a mai si semnalizat? De ce toata lumea pleaca de la premisa ca soferii nu se asigura, desi cam orice sofer stie ca asiguratul e aproape un reflex?

Daca pentru motociclist se pot gasi martori care sa zica ca mergea cu viteza, pentru automobilist nu se va putea sti niciodata sigur daca s-a asigurat sau nu (poate nici daca a semnalizat sau nu). De cele mai multe ori noi motociclistii confundam neuitatul in oglinda cu nevazutul in oglinda.

 

Si inca ceva, din perspectiva de participant la trafic, ce vi se pare mai grav/periculos: un sofer care schimba directia fara sa se asigure (de cele mai multe ori la o viteza foarte mica si nu foarte brusc) sau ca un alt sofer (masina, motocicleta etc) sa depaseasca grosolan limita de viteza impusa?

 

NU SE PRESUPUNE NIMIC AICI! vorbeshti fara sa cunoshti ce s-a intamplat! ala cu peugeotul a facut intai fandare dreapta, dupa care stanga! asta pt ca drumul e ingust shi poate nu shtia sa bage altfel mashina pe poarta. sunt n cazuri de astfel de manevre inspecial la drumuri cotite scurt shi inguste, ca sa nu dai in bordura, etc.

imagineaza-te ca intri in depashire, ca dai gaz, shi de dupa mashinile din coloana, din dreapta iese un bot, ce vorbesc, o mashina intreaga, fara sa se mai uite in stanga!!! asta conform declaratziilor martorilor din spatele peugeotului in cauza. daca se uita shi-l vedea punea drak frana. el presupun ca a incercat sa o evite prin fatza, din pacate imbecilu ala nu s-a uitat in STANGA!

apropo de opinia celu cu "catzi avem B shi catzi era sa mierlim un motor.." da frate, am b, a doar de anul trecut, de cand am B ma uit dupa motoare, pt ca am avut prieteni cu motoare shi shtiu ca se plangeau ca la noi nimeni nu se uita dupa motoare. nu, nu era sa mierlesc nici unul, insa am vazut o multzime in oglinda din dreapta inainte sa evit groapa. am luat groapa shi n-am omorat omu, m-am felicitat mai apoi pt asta! shi asta inainte sa fiu motociclist, sau macar posesor de B experimentat. asha circuli DACA AI CREIER.

ce s-ar fi spus daca unul ar face sranga fara sa se asigure, iar din spate venea un TIR fara frane (ca pe feleac se mai intampla)!!!! o ambulantza spre o urgentza (ala de la volan avea muzica tare shi nu auzea)....hai sa zicem ca nu era un derbedeu de motociclist care goneshte ca nebunul..??!!! ce se mai spunea atunci???? aaaaaa, oare un inconshtient, un imbecil care face stanga fara sa se asigure??? oare catzi trec calea ferata fara sa se uite daca vine trenu doar ca barierele sunt ridicate??? daca sunt ramase sus defectate shi te spulbera trenu din stanga???

da lasa fratzilor, tot prostu nostru e mai prost shi tot noi suntem de vina ca mergem tare.....hai lasatzi-o-n spume!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...