Sari la conținut

Magheru-Galeriile orizont


duracell
 Share

Postări Recomandate

banuiesc ca daca intri intr-un taximetrist si o sa ti se aplice acelasi tratament nu o sa fi prea fericit :banana:

 

p.s. ai fost cumva miner pe 14 iunie 1990?

cu scuzele necesare voi da o replica undeva unde nu-si are rostul dar am fost prea cavaler pina acum, nu cred ca ne cunoastem asa bine ca sa-ti permiti comentariul ala si spre binele tau sa nu o mai faci pe viitor eu nu-mi prmit sa injur lumea pe FORUM sau sa postez inpotriva altui motociclist cu ce ai postat tu aici,ii doresc lui radu insanatosire grabnica si FITI UNITI FRATILOR :what:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 217
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

daca ceva intra perpendicular in altceva... eu stiam ca se infige. mai ales ca spune acolo : a zburat peste capota (motociclistul). Eu zic ca avea mai mult de 60 km/h... oricum insanatosire grabnica

 

 

 

 

 

:banana:

 

 

 

 

Incercati sa priviti realitatea...Motociclistul nu cred ca avea sub 60 km/h.La un accident toata lumea vrea sa lase impresia ca "ei merg cel mai incet venind cu replica"Nu ai unde sa-i dai mai mult de 80 km/h".Puteti sa va suparati dar va zic realitatea..L-am vazut pe pustiul asta cand cobora podul baneasa (viteza estimativa: cred ca peste 160 km/h). Nu am vrut sa spun dar vad ca toata lumea traieste cu impresia ca el mergea incet.

 

 

Oricum ii doresc insanatosire grabnica.

 

ps: cat despre soferul jeep-ului.....Nu cred ca e cazul ca motociclistul sa mai scoata un certificat medico-legal....oricum i-a pus destule in carca

 

hai bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

LA SUBIECT:

 

Ceva vesti? Stie cineva cum se mai simte, la ce spital este, cu ce il putem ajuta (pe el sau familia)? Daca e la urgenta e f aproape de mine, dau o raita numai ca imi trebuie numele complet, altfel nu-l gasesc...

 

PE LANGA SUBIECT

Hai sa vad ca este o comunitate asa cum ma laud mereu la prietenii nemotociclisti, nu o adunatura de tate!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Gandire tipic tiganeasca..ce haos ar iesi daca toate comunitatile s-ar uni sa isi faca singuri dreptate :what: dar mai e cate un frustrat care vazandu-se in turma prinde curaj,pe care il pierde destul de usor singur fiind :banana:

Vorbeste gura fara tine. Habar nu ai ce spui, dar spui. Eu m-am dus in seara aia la locul accidentului ca sa vad daca nu cumva era un cunoscut de-al meu si daca nu cumva pot da o mana de ajutor. NU m-am dus sa linsez pe nimeni, si daca trebuia sa ma duc sa linsez pe cineva nu imi trebuia o "gasca", sa stii ca ma descurc bine si singur. Ai grija cu comentarii gen "gandire tiganeasca" pentru ca ma irita...

 

Ry.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dragii mei, cititi toate posturile, si dupa aceea dati-va cu parerea..nici nu stiti exact ce s-a intamplat si elucubratzi despre viteze supersonice, despre poduri survolate la joasa altitudine, despre dinamica unei motociclete la 60 si 160 la ora, cand nici nu stiti exact cum a avut loc impactul.

 

Faptul ca voi nu depasiti 50km/h(ha ha, imi vine sa rad, dar nu e cazul) in oras va transforma brusc in profesorul pedant din fabula lui La Fontaine. Nici eu nu merg tare, intrebati pe cei care ma stiu de pe forum, dar asta nu-mi da dreptul sa acuz pe oricine care depaseste viteza legala..pe langa viteza mai exista niste chestii care se cheama reguli de circulatie, si care au o importantza poate mai mare.

 

E foarte posibil ca omul sa fi prins in cariera lui de motociclist si viteze de peste 200km/h, dar asta nu are importantza, oamenilor.

 

Si acum, din cercetarea politziei de la fatza locului, si din marturiile existente, a rezultat ca motocicleta avea o viteza de 50-60km/h. Asta ca sa va canalizati eforturile intelectuale spre alte posibilele erori ale motociclistului, ca vad ca asta e trendul.

 

Comunitate..pe naiba..e serie de baieti de treaba, in mijlocul a altor indivizi despre care nu ma pronunt..si care se mai saluta din cand in cand

 

Multa sanatate, Radule, te asteptam pe tine sa povestesti cum au fost toate, asta la o bere, cu motorul parcat cuminte langa terasa

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

 

 

 

:banana:

 

 

 

 

Incercati sa priviti realitatea...Motociclistul nu cred ca avea sub 60 km/h.La un accident toata lumea vrea sa lase impresia ca "ei merg cel mai incet venind cu replica"Nu ai unde sa-i dai mai mult de 80 km/h".Puteti sa va suparati dar va zic realitatea..L-am vazut pe pustiul asta cand cobora podul baneasa (viteza estimativa: cred ca peste 160 km/h). Nu am vrut sa spun dar vad ca toata lumea traieste cu impresia ca el mergea incet.

 

 

Oricum ii doresc insanatosire grabnica.

 

ps: cat despre soferul jeep-ului.....Nu cred ca e cazul ca motociclistul sa mai scoata un certificat medico-legal....oricum i-a pus destule in carca

 

hai bafta

Faptul ca l-ai vazut in timp ce cobora Podul Baneasa si ca avea 160 km/h nu inseamna ca merge TOT TIMPUL cu viteza asta (cum ai ajuns tu la concluzia ca era 160 si nu 180 sau 120??? radar, ceva?) Si crede-ma pe cuvant, si eu merg mai tare pe unde se poate, si stiu ce inseamna 160. In oras e nebunie pura. NU poti prinde 160 pe Magheru printre masini, ca nu apuci sa ajungi in prima intersectie si te faci muci incercand. Iar accident eu am avut la sub 20 km/h si stiu cum s-a facut motorul, iar al meu e rezistent, nu se compara cu japonezele din ziua de azi, cu plastice fragile. Dupa ce am vazut si motorul lui, pot spune ca la impact viteza a fost foarte mica... as estima intre 20 si 40 km/h. Cu cat mergea nu pot decat sa ma incred in ce spun ceilalti care au vazut faza, pentru ca e irelevant cu ce viteza a lovit masina, conteaza de unde a inceput sa franeze. Daca avea 160, putea sa franeze si de la Everest si tot nu oprea pana in masina aia... dar hei! el a PLECAT de la Everest, deci cum crezi tu ca ajungea la o viteza destul de mare (sa zicem, peste 100) si mai si incetinea pana in intersectie?

 

Iar in ce priveste certificatul, nu-ti da cu parerea cand nu stii. Daca tu ai avea 3 coaste rupte care ti-au perforat plamanul, o fractura de bazin (banuiesc ca stii macar vag ce e ala "bazin", ca nu se refera la locul unde se intalnesc pustii cu cosuri sa se uite dupa "femei"), o mana rupta si stai 3 zile la terapie intensiva (i.e: adica te zbati intre viata si moarte, se pompeaza in tine diverse chestii, printre care si sange) ca sa nu mai vorbim de faptul ca ti s-a facut praf un motor de 16.000 de euroi, tu zici: "lasa-l, saracu pustan cu Gip (sic!), e amarat, de ce sa ii mai fac si eu probleme, duca-se in plata Domnului..." pai atunci ai un loc in Rai omule! Dar stii ceva... DU-TE! nu te retinem aici... Pe Pamant procedura cand te mucifica unul e sa iti iei certificat medico-legal si sa i se faca dosar penal aluia TOCMAI ca sa nu mai prinda alt nevinovat pe strada. Si Politia va decide daca e vina motociclistului, daca e vina automobilistului sau e culpa comuna. Si Procuratura decide inceperea urmaririi penale. Sa ma corecteze un avocat.

 

Asa ca ii doresc MULTA SANATATE LUI RADU, si MULTA MINTE lui Bbj!!! In ordinea asta! :what:

 

Ry.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca ceva intra perpendicular in altceva... eu stiam ca se infige. mai ales ca spune acolo : a zburat peste capota (motociclistul). Eu zic ca avea mai mult de 60 km/h... oricum insanatosire grabnica

Primo: daca ceva intra perpendicular in altceva. . . nu a fost perpendicular ci usor oblic. . ambele vehicole erau in miscare, deci a ricosat Radu din aripa DREAPTA SPATE a Roverului, spre stanga, pe carosabil. intrucat partea din dreapta a Repsolului era intacta, logic ar fi sa concludem ca a lovit Roverul CU CORPUL, adica cu partea dreapta a corpului, ceea ce este din nou logic tinand cont ca cele mai multe traumatisme sunt pe partea dreapta. De la high side doar, cazand pe asfalt de la 1,50 m. .hai 2 m. .daca a luat inaltime, nu ai atatea fracturi si traumatisme, de la un 60 la ora, viteza de impact nu cea de la care a inceput franarea.

 

Secundo: Nu a zburat peste capota, intrucat impactul a fost in spate la Rover, deci probabil a fost aruncat in lateral stanga (pe langa masina). Daca era aruncat vertical mai degraba trecea prin geamurile masinii (Roverul avand cel putin 1,90 m inaltime).

 

@hellryder; nu s-a facut "praf motorul de 16 mii de euroi". Eu am tras Repsolul mai langa bordura, si cred ca ma mai tine vederea ceva. . .In afara de maneta ambreiaj rupta la jumate, ceva zgarieturi pe carena laterala stanga, crush mushroom stang storcit , si codita usor scoasa din suruburi si crapata, nimic altceva, , vizibil atunci

Editat de AK_Raptor
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@hellryder; nu s-a facut "praf motorul de 16 mii de euroi". Eu am tras Repsolul mai langa bordura, si cred ca ma mai tine vederea ceva. . .In afara de maneta ambreiaj rupta la jumate, ceva zgarieturi pe carena laterala stanga, crush mushroom stang storcit , si codita usor scoasa din suruburi si crapata, nimic altceva, , vizibil atunci

OK, am exagerat, dar ca era cu scop ilustrativ :what:. Oricum, nu conteaza atat ce a patzit motorul la accident ci daca a scapat intreg riderul. In cazul asta NU a scapat prea intreg. Si din cate am vazut eu, motorul avea probleme si la bot/carena frontala... poate mi s-a parut, era noapte :banana:

 

Ry.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De obicei cand in accident sunt implicate masini Break sau mai inalte cu configuratia din spate de genul si la viteza mai mica se produc leziuni grave deoarece impactul motociclistului este direct si imediat pe cand la cele berlina intai se loveste moto de bara sau ma rog iar motociclistul este aruncat pe capota si se mai atenueaza viteza de impact.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

CAMARAZI aveti tendinta sa crapati firu-n 5,dam vina pe motociclist ce aveti?

fiecare accident are cauze si dinamici diferite pe care nu le stabilim noi cu toate ca fiecare a furato cumva ,haideti sa vedem cum putem ajuta nu divaga :banana:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

"lasa-l, saracu pustan cu Gip (sic!), e amarat, de ce sa ii mai fac si eu probleme, duca-se in plata Domnului..." pai atunci ai un loc in Rai omule!

 

Ba in Iad direct ca ala daca il lasi da in altul si poate il omoara de-a dreptul. BBJ, auzi? :banana:

Nu-mi vine sa cred citi oameni normali scriu posturi infinite ca sa raspunda astuia. E o zicala "un nebun arunca o piatra in lac...etc". Lasati-l domle in treaba lui. Sau mai bine banati-i IPul :what: .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

CAMARAZI aveti tendinta sa crapati firu-n  5,dam vina pe motociclist ce aveti?

fiecare accident are cauze si dinamici diferite pe care nu le stabilim noi cu toate ca fiecare a furato cumva ,haideti sa vedem cum putem ajuta nu divaga :banana:

din pacate nu prea putem ajuta. starea lui radu nu s-a schimbat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

din pacate nu prea putem ajuta. starea lui radu nu s-a schimbat

mai exact care este starea lui?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mai exact care este starea lui?

am vorbit marti cu ghenadi, care mi-a spus ca este in continuare la TI, nu-l pot opera deoarece "nu este stabil". asta deoarece au avut probleme in a-i opri hemoragia interna (va reamintesc ca are un plaman perforat de 3-5 coaste)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Odihneasca-se in pace.

Parca orasul e din ce in ce mai aglomerat, lumea mai stressata, din ce in ce mai multi isi iau carnetul pe pile ... parca nu mai e de condus prin oras.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cat de (cuvant urat) este viata .... daca mori la 50 km/h ... oare mai putem iesi in oras ??? Raducu' era de-al nostru si era super OK ... D-zeu sa te odihneasca in pace RADUCULE .... ai fost pentru noi ... pentru cei din CTA ... un preten .. un camarad de drum ... si nu uita ... ai fost .. asa cum spuneai si tu .. "FRATELO"... EU .. adica VARU' ... CRISTI din Bucuresti , Laurentiu si BOBO .. te iubim in continuare ... o sa venim sa te veghem pe ultimul drum .

TE IUBIM si ramai in sufletul nostru

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...