Giny Postat Februarie 16, 2010 Share Postat Februarie 16, 2010 Cumpar carburator bun de yz426 Astept oferte pe PM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LOTRU Postat Februarie 17, 2010 Share Postat Februarie 17, 2010 @nanelutz : si al meu moare daca bag socul inapoi prea repede . de obicei il tin tras mai mult ptr ca am impresia ca se incalzeste greu motorul . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Daaaaan Postat Martie 9, 2010 Share Postat Martie 9, 2010 nu sunt nici pe departe expert, dar din ce zici tu pare a fi o problema de carburator...ar cam trebui curatat si reglat daca nu sta la relanti... Salutare.. Dupa ce pornesc motorul la rece cu socul tras si il las asa vreo 2 minute, imping socul la loc si motorul moare. Acelasi lucru il patesc si cand pornesc cu el la cald. Ce sa ii fac? Am un WR426F din 2002. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragossss Postat Martie 9, 2010 Share Postat Martie 9, 2010 buna, am tot cautat pe forum dar inca nu am gasit raspuns la intrebarea mea: care este diferenta intre wr si yz(400 sau 426)? ma refer la rapoartele cutiei de viteze, suspensii, greutate, si daca este vreo posibilitate ca yz ul sa fie inmatriculat. Va multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LOTRU Postat Martie 9, 2010 Share Postat Martie 9, 2010 am vazut yz inmatriculat , se pare ca in tara este mai usor sa rezolvi asta decat in Buc. cu setul de lumini si tot ce trebuie si omologare individuala . diferente as fi curios si eu sa aflu , de exemplu la suspensii . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crysssz Postat Martie 9, 2010 Share Postat Martie 9, 2010 buna, am tot cautat pe forum dar inca nu am gasit raspuns la intrebarea mea: care este diferenta intre wr si yz(400 sau 426)? ma refer la rapoartele cutiei de viteze, suspensii, greutate, si daca este vreo posibilitate ca yz ul sa fie inmatriculat. Va multumesc sunt in tara YZuri 4t inmatriculate. YZul are 4 trepte de viteza, WRul 5. Suspensia la YZ este mai tare decat la WR. YZul are contragreutati pe volanta mai usoare si nu prea are cuplu in ture mici, dar urca mult mai repede in turatie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nanelutz Postat Martie 9, 2010 Share Postat Martie 9, 2010 Aveti careva idee cam cat ar costa un set de lumini (semnalizatoare+cabluri) pentru un wr426. merci... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vapi Postat Martie 12, 2010 Share Postat Martie 12, 2010 (editat) Legat de carburator si probleme pornire, din ce mai stiu eu: 1. curata si usuca bine filtrul de aer. Eu il curat cu solutie de curatat vase si apa calda, clatesc cu apa apoi usuc foarte bine (mai ales iarna). In final dau cu ulei de filtru de aer. Vezi daca ai spalat moto cu jet de apa poate sa-ti ajunga apa in filtru si poti avea probleme. 2. daca se ineaca repede cind dai pedale e evident ca ajunge prea multa benzina in cilindru (amestecul prea bogat). Benzina ajunge numai din carburator deci acolo e problema. Carburatorul are un 'circuit' numit pilot (idle) care furnizeaza amestecul necesar la pornire. Acest circuit are 3 componente, din care 2 fixe si una reglabila, adica un jiglor de aer (pilot air jet), un jiglor de benzina (pilot jet) si un surub (cui) de reglaj benzina (pilot screw). Toate acestea au rolul de a furniza amestecul aer/benzina in raportul ideal ~14/1 la pornire (in realitate sub 10/1 la pornire). Daca iti vine amestecul prea bogat atunci ori jiglorul de aer e cumva infundat/obturat partial, ori ala de benzina e 'largit' ori surubul de reglaj (pilot screw) e desurubat mai mult decit trebuie. Trebuie de verificat fiecare din acestea in parte pentru ca nu stii ce-a facut fostul proprietar. Si cum nu prea poti verifica diametrul la jigloare ... te risti si le schimbi cu altele noi, dupa valorile din service manual. In plus, jigloarele se curata numai cu solutie de curatat carb si se sufla cu aer, nicidecum nu bagi sarma in ele. Pilot screw are o procedura mai complicata de reglaj si o fac cei cu experienta. In mod normal, fiecare carburator vine din fabrica cu propria setare ptr pilot screw, setare care in principiu difera de la carb la carb. Inainte de a umbla la acest reglaj se recomanda sa 'memorezi' pozitia lui actuala sa o poti reface in caz ca nu-ti iese reglajul. Adica, se insurubeaza pina la capat si numeri turele exact (ex: 1-7/8). Dar cum , repet, nu stii ce-a facut fostul proprietar nu te poti baza prea mult pe aceasta setare, deci, mergi la specialist in carburatoare. 3. o alta cauza pentru amestecul bogat mai poate fi nivelul prea mare din camera de nivel constant. Trebuie verificata inaltimea la plutitor si cuiul pontou. 4. cind cureti carburatorul ai grija sa scoti din el cam tot ce e din cauciuc (membrane, garnituri) inainte sa-l bagi in carb cleaner. Cica solutiile de curatat carburator ataca cauciucul. Unii recomanda contact cleaner, care ar fi mai 'bland' cu cauciucul. 5. ca sa nu-ti faci griji cu bujia schimb-o o data pe sezon, iar cind o mai cureti verifica si distanta dintre electrozi. Unii recomanda bujie cu iridium care da o scanteie mai buna. Altii spun ca motorul cu o bujie iridium inecata se porneste mai greu decit cu o bujie normala. 6. si nu in ultimul rind, inainte de a umbla in carburator fa-ti rost de service manual, citeste tot ce se poate despre carburator, intreaba un prieten care mai stie despre ce-i vorba. Asta daca chiar nu ai cum sa-l duci la un specialist. Exista si varianta sa-l pui in pachet si sa-l trimiti la un specialist, dar unele setari trebuiesc facute cu carb-ul pe motorul pornit. Succes!!! Editat Martie 12, 2010 de vapi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Daaaaan Postat Martie 16, 2010 Share Postat Martie 16, 2010 yz-ul e mai usor cu cateva kile. rapoarte mai scurte. suspensii tari. axa cu came are decompresor automat deci nu mai tre sa tragi de manetutza aia, ca la wr. distributia e altfel, rezulta un motor mult mai "salbatic" odata ce tragi tare de gaz, dar asta nu insemana nici pe departe ca wr-ul e lenes. suspensii mai tari, adaptate la circuit. tine minte ca yz-urile sunt adaptate la cross si wr-urile la enduro...cu tot ce presupune fiecare. ast anu inseamna ca nu poti face enduro cu yz-ul sau cross cu wr-ul...atata ca o sa iti fie mai dificil daca le amesteci, in special daca esti incepator. eu am inceput pe wr, il am in continuare, si sunt ff incantat de el buna, am tot cautat pe forum dar inca nu am gasit raspuns la intrebarea mea: care este diferenta intre wr si yz(400 sau 426)? ma refer la rapoartele cutiei de viteze, suspensii, greutate, si daca este vreo posibilitate ca yz ul sa fie inmatriculat. Va multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nanelutz Postat Martie 16, 2010 Share Postat Martie 16, 2010 Multumesc tare mult Vapi... Cand am sa ma apuc sa desfac motorul am sa tin cont de sfaturile tale. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Daaaaan Postat Martie 17, 2010 Share Postat Martie 17, 2010 daca esti putin mai incepator (ca mine) NU iti recomand sa te apuci sa desfaci motorul sau carburatorul de unul singur. fa daca vrei chestiile legate de consumabile, schimb ulei, curatat filtre, etc. Dar NU il desface, nici chiar carburatorul, pt ca iti garantez xca iti vor ramane piese in plus la final. Daca chiar te pasioneaza roaga un mecanic sa te lase sa stai langa el cand il desface, sau mai bine, sa te lase pe tine sa il desfaci si sa te ajute la asamblat prima data. Abia apoi desfa=l singur. Sunt multe reglaje de facut, si e foarte usor sa omiti ceva si sa iasa un dezastru de cateva sute bune de euro la prima iesire... just my 2 cents... Multumesc tare mult Vapi...Cand am sa ma apuc sa desfac motorul am sa tin cont de sfaturile tale. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crysssz Postat Martie 18, 2010 Share Postat Martie 18, 2010 yz-ul e mai usor cu cateva kile. rapoarte mai scurte. suspensii tari. axa cu came are decompresor automat deci nu mai tre sa tragi de manetutza aia, ca la wr. distributia e altfel, rezulta un motor mult mai "salbatic" odata ce tragi tare de gaz, dar asta nu insemana nici pe departe ca wr-ul e lenes. YZul 426 nu are decompresor automat...decompresor automat s-a pus in 2003 pe 450uri.... la wr 426 daca dai axul cu came de pe admisie cu un dinte in fata o sa ai YZ timing...o sa fie la fel de nervos WRul ca si un YZ.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Daaaaan Postat Martie 26, 2010 Share Postat Martie 26, 2010 esti sigur ca YZ-urile nu au decompresor automat? ce zici tu e valabil la WR-uri...dar la YZ? mi se pare cam aiurea sa ai decompresor manual la un motor de cross / circuit...mult timp pierdut...etc YZul 426 nu are decompresor automat...decompresor automat s-a pus in 2003 pe 450uri....la wr 426 daca dai axul cu came de pe admisie cu un dinte in fata o sa ai YZ timing...o sa fie la fel de nervos WRul ca si un YZ.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
travelman Postat Aprilie 5, 2010 Share Postat Aprilie 5, 2010 Salut. Scuze de off-topic, am o rugaminte pt posesorii de Yamaha 450 F. Vreau sa cumpar acest model din Germania, ceva dupa 2000 (poate chiar 2003-2005 ) Am o yamaha xt 125 r si un choper pe care trebuie sa le vand pentru a face rost de bani. Puteti sa i-mi dati un raspuns la intrebarile : 1. Cam ce pret are un wr 450 de varsta asta si km sub 10 000 in general ? 2. Se poate inmatricula si cam ce viteza poate ajunge pe sosea ? ( choperul il folosesc pentru naveta si 20 % o sa folosesc si wr -ul pt asta) 3. Poate aborda orice traseu off-road ? ( xt -ul meu moare uneori la plecarea de pe loc in pante f mari) . Multumesc anticipat.Dati-mi cat mai multe detalii daca se poate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragos_lz Postat Aprilie 5, 2010 Share Postat Aprilie 5, 2010 Si daca sunt posesor de wr 250 z am voie sa postez aici? Ca eu vad doar 4t... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Daaaaan Postat Aprilie 16, 2010 Share Postat Aprilie 16, 2010 hai sa o luam pe rand 1. in germania o sa le gasesti undeva de la 2000 eur in sus, depinde din ce an, si in ce stare. Daca tot vrei sa le iei de afara, eu iti recomand ungaria. sunt la fel de ingrijite, si preturi mult mai bune. doi prieteni si-au luat anul trecut de acolo doua RMZ-uri din 2006 la 2200EUR 2. Se poate inmatricula, tre sa ai semnalizatoare si lampa stop montate si functionale, si apoi sa-i faci RAR. WR-urile nu prea sunt motoare de asfalt...gumele sunt instabile, te bate vantul de pe ea, trepideaza rau, etc. E un motor de off-road. Daca chiar insisti poti merge cu el si pe sosea, dar in nici un caz mai mult de 60-70 km/h 3. Poate aborba orice traseu off-road, dar aici intervine si experienta ta. Nu va urca singur, dar isi va da tot interesul sa te ajute sa reusesti ...XT-ul moare probabil din cauza unei reglari aiurea...sau din cauza ca nu faci tu ceva bine Salut. Scuze de off-topic, am o rugaminte pt posesorii de Yamaha 450 F. Vreau sa cumpar acest model din Germania, ceva dupa 2000 (poate chiar 2003-2005 ) Am o yamaha xt 125 r si un choper pe care trebuie sa le vand pentru a face rost de bani. Puteti sa i-mi dati un raspuns la intrebarile : 1. Cam ce pret are un wr 450 de varsta asta si km sub 10 000 in general ? 2. Se poate inmatricula si cam ce viteza poate ajunge pe sosea ? ( choperul il folosesc pentru naveta si 20 % o sa folosesc si wr -ul pt asta) 3. Poate aborda orice traseu off-road ? ( xt -ul meu moare uneori la plecarea de pe loc in pante f mari) . Multumesc anticipat.Dati-mi cat mai multe detalii daca se poate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
travelman Postat Aprilie 16, 2010 Share Postat Aprilie 16, 2010 hai sa o luam pe rand1. in germania o sa le gasesti undeva de la 2000 eur in sus, depinde din ce an, si in ce stare. Daca tot vrei sa le iei de afara, eu iti recomand ungaria. sunt la fel de ingrijite, si preturi mult mai bune. doi prieteni si-au luat anul trecut de acolo doua RMZ-uri din 2006 la 2200EUR 2. Se poate inmatricula, tre sa ai semnalizatoare si lampa stop montate si functionale, si apoi sa-i faci RAR. WR-urile nu prea sunt motoare de asfalt...gumele sunt instabile, te bate vantul de pe ea, trepideaza rau, etc. E un motor de off-road. Daca chiar insisti poti merge cu el si pe sosea, dar in nici un caz mai mult de 60-70 km/h 3. Poate aborba orice traseu off-road, dar aici intervine si experienta ta. Nu va urca singur, dar isi va da tot interesul sa te ajute sa reusesti ...XT-ul moare probabil din cauza unei reglari aiurea...sau din cauza ca nu faci tu ceva bine Salut. Mersi de raspuns. In Germania am vazut ca preturile incep pe la 3000 euro pentru cele dupa 2004 Ce se vinde in Ungaria e adus tot de la nemti, doar ca au ceasurile date inapoi (ca si la noi). De aceea sunt mai ieftine. Ceea ce ma mira este ca xt-ul meu merge la asfalt cu 110 la ora, 90-100 chiar fara probleme, la un motor de 125. Asadar cum nu ar reusi un motor de 450 cmc sa mearga mai mult? Oricum eu vreau sa o folosesc cel mai mult off-road, dar nu numai, asa ca m-ai pus un pic pe ganduri. xt-ul e bine reglat, e nou (are doar 5000 km ) ,dar nu are demarajul celor in 2 timpi cand pleci de pe loc pe o rampa mare. Experienta off-road am, dar motoarele de 125 au anumite limite, de aceea intreb de cel de 450 de ce e in stare. Daca nu alearga pe asfalt ( poate din cauza gumelor enduro ), cu siguranta pe teren accidentat trebuie sa iasa in evidenta. ma gandesc sa fac rost si de inca 2 jenti fata-spate cu anvelope mixte, pentru situatiile cand ies cu ea pe sosea- Cu bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Aprilie 16, 2010 Share Postat Aprilie 16, 2010 Salut. Mersi de raspuns.In Germania am vazut ca preturile incep pe la 3000 euro pentru cele dupa 2004 Ce se vinde in Ungaria e adus tot de la nemti, doar ca au ceasurile date inapoi (ca si la noi). De aceea sunt mai ieftine. Ceea ce ma mira este ca xt-ul meu merge la asfalt cu 110 la ora, 90-100 chiar fara probleme, la un motor de 125. Asadar cum nu ar reusi un motor de 450 cmc sa mearga mai mult? Oricum eu vreau sa o folosesc cel mai mult off-road, dar nu numai, asa ca m-ai pus un pic pe ganduri. xt-ul e bine reglat, e nou (are doar 5000 km ) ,dar nu are demarajul celor in 2 timpi cand pleci de pe loc pe o rampa mare. Experienta off-road am, dar motoarele de 125 au anumite limite, de aceea intreb de cel de 450 de ce e in stare. Daca nu alearga pe asfalt ( poate din cauza gumelor enduro ), cu siguranta pe teren accidentat trebuie sa iasa in evidenta. ma gandesc sa fac rost si de inca 2 jenti fata-spate cu anvelope mixte, pentru situatiile cand ies cu ea pe sosea- Cu bine. WR 450 fata de XT 125 are doua caracteristici importante: 1. are mai multi centimetri cubi; 2. este in alta liga Nu ai ce face cu cauciucuri mixte pe WR. Este o motoreta extremala, deci, ii trebuie cauciucuri extremale: de enduro (motocross) sau de circuit (supermoto). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Daaaaan Postat Aprilie 19, 2010 Share Postat Aprilie 19, 2010 (editat) ...Nu prea vad cum in ungaria sa fie motoare luate din germania cu km dati inapoi cand ei le vand mai ieftin ca ingermania...plus ca ungurii au o cultura moto MUUULT peste a noastra, de acolo rezultand motoare mai multe, implicit mai ieftine si macar de bun simt intretinute. spre deosebire de cele din RO... WR450-ul nu merge mai repede nu pt ca nu are forta motorul, ci pt ca il dezavantajeaza gumele, lipsa parbrizului, carenele ne-aerodinamice, etc. Eu nu doresc nimanui sa goneasca cu un WR cu 130 km/h pe asfalt...nici macar dusmanilor Niste gume de SuperMoto cu jante cu tot te-ar ajuta mult, dar sa pui gume dual-purpose pe ea e bataie de joc .. Salut. Mersi de raspuns.In Germania am vazut ca preturile incep pe la 3000 euro pentru cele dupa 2004 Ce se vinde in Ungaria e adus tot de la nemti, doar ca au ceasurile date inapoi (ca si la noi). De aceea sunt mai ieftine. Ceea ce ma mira este ca xt-ul meu merge la asfalt cu 110 la ora, 90-100 chiar fara probleme, la un motor de 125. Asadar cum nu ar reusi un motor de 450 cmc sa mearga mai mult? Oricum eu vreau sa o folosesc cel mai mult off-road, dar nu numai, asa ca m-ai pus un pic pe ganduri. xt-ul e bine reglat, e nou (are doar 5000 km ) ,dar nu are demarajul celor in 2 timpi cand pleci de pe loc pe o rampa mare. Experienta off-road am, dar motoarele de 125 au anumite limite, de aceea intreb de cel de 450 de ce e in stare. Daca nu alearga pe asfalt ( poate din cauza gumelor enduro ), cu siguranta pe teren accidentat trebuie sa iasa in evidenta. ma gandesc sa fac rost si de inca 2 jenti fata-spate cu anvelope mixte, pentru situatiile cand ies cu ea pe sosea- Cu bine. Editat Aprilie 19, 2010 de Daaaaan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Aprilie 19, 2010 Share Postat Aprilie 19, 2010 1. Cam ce pret are un wr 450 de varsta asta si km sub 10 000 in general ? Ce e aia 10 000 km la un motor hard enduro? Cumva cam un an, 10-15 schimburi de ulei, supape schimbate, motor segmentat... parca astea se fac in 100-200 ore functionare, nu? 2. Se poate inmatricula si cam ce viteza poate ajunge pe sosea ? ( choperul il folosesc pentru naveta si 20 % o sa folosesc si wr -ul pt asta) 60-70km/h, cum s-a mai zis. Si nu-i placut. Nu-i facut motoru asta pentru viteza la drum intins. 3. Poate aborda orice traseu off-road ? ( xt -ul meu moare uneori la plecarea de pe loc in pante f mari) . Cu riscul de a parea ignorant si zeflemitor... sigur nu poti tu cat poate motoru asta. E cam high-end in categoria enduro (pt top/competition tre sa mai faci ceva tuning). Eu am impresia ca tu vreu un dual-sport, nu musai un enduroi pur-sange. Daca nu gresesc, ti s-ar potrivi mai bine un DR-Z 400 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
akybo Postat Mai 22, 2010 Share Postat Mai 22, 2010 (editat) scuze *adresa gresita* Editat Mai 22, 2010 de akybo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gbf79 Postat Mai 26, 2010 Share Postat Mai 26, 2010 Salut, As dori sa cer niste pareri de la posesorii de Yam WR 400/426/450 si m-am gandit sa intreb aici. 1. Ce parere aveti de propria motocicleta? 2. Puncte forte 3. Puncte slabe 4. Daca ati avea ocazia, ati schimba-o cu altceva? 5. Sunteti multumiti de alegerea facuta? 6. Tips and tricks pt "customizare" sau chestii mici sau medii care le poti schimba, modifica pentru a imbunatati performanta, fiabilitatea, eficienta comenzilor, orice. 7. Aveti careva rezervor mai mare pus? Daca da, de cati litri? Cum e la enduro cu el? Nu incomodeaza pilotatul? Dar la cazaturi cum se comporta? O zi buna, Adi SALUT gasesc si eu la cineva un cilindru piston si chiuloasa de 426 din 2002? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dupre Postat Iunie 16, 2010 Share Postat Iunie 16, 2010 Salut, voi cam cat aveti presiunea in roti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Iunie 16, 2010 Share Postat Iunie 16, 2010 Salut, voi cam cat aveti presiunea in roti? 0.6 - 1.0 sau mousse Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dupre Postat Iunie 16, 2010 Share Postat Iunie 16, 2010 0.6 - 1.0 sau mousse Sa inteleg k e ok 1 pt camera normala? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.