vargoneti Postat Iunie 26, 2012 Share Postat Iunie 26, 2012 Avea ceva urme pe ea cand am demontato, a fost putin stramba.Inca o intrebare, stiti daca se potriveste cdi-u de pe un wr 250f din 2005 pe al meu??? daca ti-a loat prea mult din chiuloasa , se poate sa ii fi marit compresia si de aia sa se incalzeasca , incearca sai dai mai multa benzina Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Johann Postat Iulie 5, 2012 Share Postat Iulie 5, 2012 (editat) pt problema cu incalzitul mototrului...conteaza foarte mult si antigelul folosit. incearca sa cumperi antigel nou si pune.l in concentratie 50-50. (asa scrie in manual pt 426). unui amic de.al meu ii fierbea motorul la un 450 -2003 in 5-10 min dupa ce il pornea. a rezolvat problema schimband antigelul. Dupa cate stiu eu apa distilata e mai buna conducatoare de caldura decat antigelul asa ca cel putin vara e mai bine sa ai apa in instalatie. Mai jos doua link-uri care sustin cele de mai sus. http://www.mr2.com/TEXT/water_wetter.txt http://www.madsci.org/posts...8690367.Ph.r.html Editat Iulie 5, 2012 de Johann Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vargoneti Postat Iulie 5, 2012 Share Postat Iulie 5, 2012 Dupa cate stiu eu apa distilata e mai buna conducatoare de caldura decat antigelul asa ca cel putin vara e mai bine sa ai apa in instalatie. Mai jos doua link-uri care sustin cele de mai sus. http://www.mr2.com/T...ater_wetter.txt http://www.madsci.or...90367.Ph.r.html e adevarat , e mai ok vara sa ai mai multa apa , nu se incalzeste asa motorul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Luca WR450F Postat Iulie 6, 2012 Share Postat Iulie 6, 2012 Salut Adi...sunt posesorul unei Yamaha WR 450 F din 2004. Sincer nu sunt prea multe de zis despre motoarele astea. Proba face cat 1000 de cuvinte, dar ti-as putea rasp la intrebari. Parerea mea despre motor este una atat de buna incat nu l-as da niciodata. Punctele forte sunt: cuplu enorm (cu motoru pornit il bag in treapta 1 si merg la plimbare pe langa el FARA sa accelerez,doar lasand de ambreaj ), puterea parca nesfarsita (tragi de acceleratie incontinuu si simti ca nu se mai termina puterea ) , cai din dotare, fiabilitatea,suspensia, intretinerea ieftina ( fata de alte motoare),raspunderea instantanee a comenzilor. Puncte slabe: greutatea( daca ar fi cu 10-15 kg mai usor ar fi motoru perfect...dar asta depinde de la posesor la posesor).Daca ar fi sa il schimb l-as schimba tot cu un WR 450 F putin mai nou. La tips and tricks is mai multe chestii...pt performante: o toba sport de exemplu,umpic de tuning la motor (dar la cat ii de adevarat motoru, o toba sport ii ajunge), pt fiabilitatea ar fi setarea suspensiilor (cum scrie in manual,daca reglezi suspensiile dupa click-urile de fabrica,motoru copiaza terenu 100%), la eficienta comenzilor nu prea ar fi nimic de zis,raspunde foarte bine la orice comanda,dar asta depinde de posesor. Eu pe motor am un rezervor de plastic de 10 litri. Dar sunt si rezervoare si de 8 litri,de 12 litri... Pt enduro motoru este ideal, nu exista loc din care sa nu te scoata. La pilotat nu incomodeaza deloc. La cazaturi ( punerea pe dunga prin padure,etc.) nu ii greu de ridicat,doar ca dupa ce l-ai pus pe dunga de cateva ori ti se pare greu la un moment dat. Cum am mai zis, am Yamaha WR 450 F din 2004, primit cadou de majorat. Toba LeoVince X3 pe el, putin tuning la motor, are vreo 60 de cai,rezervor de 10 litri, pinioane 13 fata cu 50 spate ( cele mai ok din punctul meu de vedere), scut motor,handguard-uri, manete rabatabile din titan.Are vreo 130 de kg cu plinu de benzina + ulei. Sincer nu mi se pare greu deloc (am 18 ani, 1,89 si 80 de kg,dar numa ma joc cu el cand vine vorba sa il ridic in padure). Cu pinioanele care is acuma pe el, ma pot opri la jumatea oricarei penti, sa vad pe unde trebuie sa o iau, si pot porni din loc fara sa dau cu motoru peste cap sau sa sape sub mine. Are pornire si la buton si la pedala. Bafta in alegerea motorului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CazyRO Postat Iulie 22, 2012 Share Postat Iulie 22, 2012 aoleu luca, ce ai sa mai razi cand daca ai sa iti recitesti postarea de mai sus peste 3-4 ani.... +1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
extremusski Postat Iulie 23, 2012 Share Postat Iulie 23, 2012 salut. am trecut si eu de partea albastrilor de curand si ma intereseaza si pe mine de unde pot lua diverse piese. in primul rand acum caut un set de plastice si baterie si cam la ce pret? am un WR 450 din 2006. multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabanu Postat Iulie 28, 2012 Share Postat Iulie 28, 2012 Salut,sunt si eu de curand posesorul unui WRF400 din 99-2000.Inaintea wr-ului am avut un ktm de 125 cu care am intrat in lumea enduro.Experienta mea in materie de moto-enduro nu-i prea vasta.Am cumparat wr deoarece am vrut sa trec la 4 timpi si s-a incadrat si in bugetul meu.Mentionez ca nu sunt in tara decat in concediu.Nu am apucat sa ma prea dau cu el,dar cat m-am dat am ramas placut impresionat.Nu am facut prea multe urcari deoarece nu am avut rabdare sa reglez suspensia spate si nici sa merg cateva zile pe drumuri forestiere pt a putea sa ma invat cu el.Lasand la o parte fazele placute o sa trec si la cele mai naspa si adica pornirea.Nu am reusit sa-i dau de cap.Eu momentan nu sunt in tara dar as vrea sa-mi iau wr-ul in Germania si pt asta caut pe cineva care ar putea sa se uite la el eventual sa-i faca un reglaj.Daca ar putea cineva sa-si faca timp intr-o zi(contra cost) astept un mesaj. Salut,sunt si eu de curand posesorul unui WRF400 din 99-2000.Inaintea wr-ului am avut un ktm de 125 cu care am intrat in lumea enduro.Experienta mea in materie de moto-enduro nu-i prea vasta.Am cumparat wr deoarece am vrut sa trec la 4 timpi si s-a incadrat si in bugetul meu.Mentionez ca nu sunt in tara decat in concediu.Nu am apucat sa ma prea dau cu el,dar cat m-am dat am ramas placut impresionat.Nu am facut prea multe urcari deoarece nu am avut rabdare sa reglez suspensia spate si nici sa merg cateva zile pe drumuri forestiere pt a putea sa ma invat cu el.Lasand la o parte fazele placute o sa trec si la cele mai naspa si adica pornirea.Nu am reusit sa-i dau de cap.Eu momentan nu sunt in tara dar as vrea sa-mi iau wr-ul in Germania si pt asta caut pe cineva care ar putea sa se uite la el eventual sa-i faca un reglaj.Daca ar putea cineva sa-si faca timp intr-o zi(contra cost) astept un mesaj. Am uitat sa spun ca wr-ul este in Cisnadie,langa Sibiu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CzCustoms Postat Ianuarie 7, 2013 Share Postat Ianuarie 7, 2013 are cineva inaltatoare de ghidon pentru wr? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CzCustoms Postat Ianuarie 14, 2013 Share Postat Ianuarie 14, 2013 am zis ca vroiam sa cumpar? vroiam sa aflu cateva date, sa imi pot face singur, Nu vreau sa dau 200 ron pentru 2 bucati de aluminiu doar pentru ca e un magazin de profil. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei_pro89 Postat Ianuarie 24, 2013 Share Postat Ianuarie 24, 2013 Am si eu o intrebare ce tine de mobra mea. Vreau sa stiu daca la un 426 2001 se potrivesc si chiuloase de 400 sau 450 ? Problema e ca trebuie sa schimb chiuloasa si gasesc fff greu de 426 dar am vazut in anumite anunturi ca se pot pune si de 400 sei 450 ? Voi ce spuneti ? Mersi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragossss Postat Februarie 2, 2013 Share Postat Februarie 2, 2013 Buna, o intrebare am si eu ...si-a servisat cineva amortizorul spate ( wr 426 f 2001)? Al meu incepe sa piarda ulei si deja au aparut simptome la rebound. Nu m-as baga sa-l desfac pt ca in manualul de service nu prea e detaliat acest subiect. Imi poate recomanda cineva un service bun unde l-as putea trimite? Va multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Februarie 3, 2013 Share Postat Februarie 3, 2013 Este greu sa repari amortizorul spate acasa. Trebuie aerisit si bagat azot in el. Operatii ce presupun scule speciale. Intreaba la un club de motocross sau enduro. De exemplu user-ul M!rra. S-ar putea sa te indrume spre Gheorgheni, la Patrick. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragossss Postat Februarie 5, 2013 Share Postat Februarie 5, 2013 multumesc pentru raspuns...totusi daca mai sunt si alte pareri le astept . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Johann Postat Februarie 8, 2013 Share Postat Februarie 8, 2013 nu mai exista alte pareri, amortizoarele cu azot nu se serviseaza in cada Nu-i asa mare filozofie daca ai doua maini drepte, doar ca iti trebuie garnituri originale si ulei, iar in loc de azot merge aer comprimat ca doara in aer e 78% azot. Filmul are vreo 5 parti: doar ca ei folosesc pompa de vacuum inainte de a baga ulei si apoi bineinteles azot. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Februarie 9, 2013 Share Postat Februarie 9, 2013 Chinezul din filmulet e harnic dar clar are doua maini stangi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Str33TwuSS Postat Februarie 11, 2013 Share Postat Februarie 11, 2013 Cati rideri ar putea sa faca diferenta dintre un amortizor presurizat cu aer si acelasi amortizor presurizat cu azot? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Str33TwuSS Postat Februarie 12, 2013 Share Postat Februarie 12, 2013 deci putem sa punem floriol in furci de acum? p.s. din ala verde, mediteraneean? Deci: cati rideri? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu_SP Postat Februarie 13, 2013 Share Postat Februarie 13, 2013 toti care au putina experienta. mai ales dupa ce se incalzeste aerul, se dilata si nu mai lucreaza suspensia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Str33TwuSS Postat Februarie 13, 2013 Share Postat Februarie 13, 2013 (editat) toti care au putina experienta. mai ales dupa ce se incalzeste aerul, se dilata si nu mai lucreaza suspensia. In regim non-race nu prea ai sanse sa incinzi telescopul astfel incat sa aiba vreo influenta sesizabila cresterea presiunii aerului. E de preferat sa ai in shock azot,dar poti folosi cu succes si aer mai ales daca ai montat un "bladder".Testat! http://smartshop-racing.com/media/catalog/product/cache/1/image/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/b/l/bladderconversion.jpg Editat Februarie 13, 2013 de Str33TwuSS Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu_SP Postat Februarie 13, 2013 Share Postat Februarie 13, 2013 explica-te, ca nu inteleg despre ce vorbesti... ce e ala bladder? vrei sa spui ca vara iarna merge suspensia la fel la +35 si - 2 ...? adevarul e ca poti face enduro si cu motor de cross dar totusi, nu e la fel. parerea mea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Str33TwuSS Postat Februarie 13, 2013 Share Postat Februarie 13, 2013 (editat) explica-te, ca nu inteleg despre ce vorbesti... ce e ala bladder? vrei sa spui ca vara iarna merge suspensia la fel la +35 si - 2 ...? adevarul e ca poti face enduro si cu motor de cross dar totusi, nu e la fel. parerea mea. Bladder-ul asta e un fel de "punga" de cauciuc care se pune in locul pistonului care separa azotul de ulei si care il montezi de obicei dupa ce ii faci revalve-ing shock-ului ca sa ii imbunatatesti raspunsul la obstacole gen borduri,radacini,pietre adica unde shaft-ul(tija) shock-ului trebuie sa se miste mult mai rapid. Si ideea era ca desi e preferabil sa ai azot in shock,nu are absolut nimic daca ii bagi aer pana ai azot ca sa faci o treaba ca la carte cum s-ar zice, pentru ca oricum nu se da nimeni atat de bine pe forumul asta incat sa faca diferenta dintre un shock umplut cu aer si unul umplut cu azot chiar si la + 35 grade. Nu vreau sa fiu rau, dar am vazut mult prea multi rideri care nu fac diferenta dintre compression si rebound,daramite dintre low speed si high speed damping dar care din snobism se dau pe motoare de la 2011 in sus visandu-se Jarvis,Walker sau Blazusiak. Editat Februarie 13, 2013 de Str33TwuSS Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Suzuki_RM_125 Postat Februarie 13, 2013 Share Postat Februarie 13, 2013 salut, ma puteti ajuta cu gasirea seriei de pe o yamaha wr? am cautat pe partea dreapta a furcii, sub ghidon si nu apare nimic acolo. ma intereseaza sa aflu anul de fabricatie al motocicletei. mersi fain Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Johann Postat Februarie 14, 2013 Share Postat Februarie 14, 2013 Si ideea era ca desi e preferabil sa ai azot in shock,nu are absolut nimic daca ii bagi aer pana ai azot ca sa faci o treaba ca la carte cum s-ar zice, pentru ca oricum nu se da nimeni atat de bine pe forumul asta incat sa faca diferenta dintre un shock umplut cu aer si unul umplut cu azot chiar si la + 35 grade. Nu vreau sa fiu rau, dar am vazut mult prea multi rideri care nu fac diferenta dintre compression si rebound,daramite dintre low speed si high speed damping dar care din snobism se dau pe motoare de la 2011 in sus visandu-se Jarvis,Walker sau Blazusiak. Pretene merci de sustinere, asa-i cand vrei sa-ti ajuti confratii, unii te iau in balon, oricum snobii si orgoliosii prefera azotul deoarece suna mai la moda decat "aer" care poate veni de la fraer !!! Iar un mecanic "scolit" iti ia de 10 ori mai mult daca iti pune azot (poate chiar lichid la minus 196 gr.C ca sa nu se incalzeasca telescopu) !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu_SP Postat Februarie 15, 2013 Share Postat Februarie 15, 2013 (editat) bine ca sunteti voi valorosi! cinste voua si ne inchinam in fata voastra... intreb si eu, nu dau cu parul: cum ati ajuns la concluzia ca cei care nu sunt de acord cu voi sunt niste snobi orgoliosi increzuti peste masura care mai sunt si fraieri care poate veni de la aier..?! putina decenta in exprimare ar fi de dorit. nu de alta dar nu suntem toti panacoti. unii mai avem si tabieturi, respectul reciproc printre altele. salut, ma puteti ajuta cu gasirea seriei de pe o yamaha wr? am cautat pe partea dreapta a furcii, sub ghidon si nu apare nimic acolo. ma intereseaza sa aflu anul de fabricatie al motocicletei. mersi fain seria ar trebui sa fie acolo unde ai cautat-o. daca nu e inseamna ca ai o problema, cineva plange dupa motoreta aia. vezi seria de pe motor, daca nici aia nu exista e clara situatia... Editat Februarie 14, 2013 de Sergiu_KB Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adiy Postat Februarie 15, 2013 Share Postat Februarie 15, 2013 pe langa faptul ca aerul comprimat contine foarte multa apa daca nu este tratat cu un secheur (iscator de aer) care face sa scada punctul de roua ( -40 grade C de obicei), principalul motiv pt care se foloseste azot este evitarea exploziei acumulatorului (rezervorul de azot). punctul de auto aprindere (temperatura minima ;a care u;eiu degaja vapori intr-o cantitate suficienta incat sa se aprinda de la o scanteie sau comprimare) al uleiurilo de suspensie este undeva pe la 175 grade C. aer + vapori combustibili + scanteie (comprimare) = explozie. ceva in genul motoarelor diesel in cazul de fata ca si o comparatie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.