THC Postat Iulie 21, 2009 Share Postat Iulie 21, 2009 Eu de cand am dat jos 30Kg a inceput sa ma doara fundu dupa 150-200Km. Cand eram mai rotunjor nu simteam nimic 30 kg?! dar te rog, explica cum... ca eu ma chinui la 10 kile de 3 luni.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Trumansky Postat Iulie 21, 2009 Share Postat Iulie 21, 2009 30 kg?!dar te rog, explica cum... ca eu ma chinui la 10 kile de 3 luni.... Off: Aproape 33Kg ca sa fiu mai exact... La sfarsitul lui februarie cand m-am apucat de treaba aveam 122.7Kg la 1.88m. Azi dimineata aveam 89.9Kg. Nici nu pot spune ca am tinut vreo cura...doar ca am mancat sanatos si am facut ceva miscare. Eu mancam foarte aiurea si in special seara bagam cartofi prajiti cu diverse chiar si atunci cand ajungeam la 12 noaptea de la munci. In mare: -mancat de 2x pe zi: dimineata la munca 4 sanvischuri cu salam/parizer/branzici/cascaval etc; seara nu mai tarziu de ora 19 bag un piept de pui la gratar cu salata (de varza, de castraveti etc) cu paine (3-4 felii). Pieptul de pui l-am mai inlocuit uneori cu crenvurshti facuti pe gratar. -FARA SUC!!!, fara dulce -sambata mancam la ce poftisem toata saptamana (shaorma, Mec, Dines, Kfc...etc) -la serviciu urc 3-4 etaje doar pe jos -acasa pedalam pe bicicleta daia medicinala cate 20minute in fiecare seara Cam asta a fost. De ceva timp am renuntat sa mai pedalez acasa dar si asa tot am mai dat jos vreo 5kg doar din modul in care mananc. Nu stiu daca se potriveste la toata lumea cea am scris mai sus...dar la mine s-a potrivit de minune si ma simt excelent. Daca mai vrei detalii bagam privat...ca se activeaza carre police apoi... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
THC Postat Iulie 21, 2009 Share Postat Iulie 21, 2009 @Trumansky merci mult pentru detalii, revin cu intrebari pe PM if needed Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Iulie 21, 2009 Share Postat Iulie 21, 2009 (editat) Daca mai vrei detalii bagam privat...ca se activeaza carre police apoi... Pe Club Bmw nu se activeaza. Pe celelalte este alta treaba. Felicitari pentru rezultatul vointei tale ! Mea culpa: Am crezut ca citesc pe Club Bmw. Fara suparare, am sa mut posturile acolo. Editat Iulie 21, 2009 de Popescu_ MihailRaul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PUTZUBIKER Postat August 9, 2009 Share Postat August 9, 2009 SALUTARI SI RESPECT DOMNILOR IMI CER SCUZE DAR VA DERANJEZ CU O INTREBARE...MA POATE AJUTA CINEVA CU UN SFAT,ORICE.... AM NEVOIE URGENTA DE CAPACELUL CARE ASTUPA GAURA PE UNDE SE PUNE ULEIUL LA BMW K 75S DACA STITI VREUN MOTOR IN DEZMEMBRARE CEVA,CUMVA.... ASTEPT UN RASPUNS DIN PARTEA VOASTRA ...MULTUMIRI ANTICIPATE Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DanC Postat August 11, 2009 Share Postat August 11, 2009 Are careva chef de hoinairit in perioada 15-22 august? sunt in concediu si as face niste km, RO sau afara nu conteaza .... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Toro Postat August 12, 2009 Share Postat August 12, 2009 Te mananca maimutza, ha ? Mergeam eu, dar nu mai am finante si nici concediu nu-mi pot lua prea devreme. Oricum, prevad o tura mai lunga in toamna, ca si asa ne da nenea ministru Pogea 2 saptamani de concediu fara plata... Hai, drum bun si fa poze oriunde te duci. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DanC Postat August 12, 2009 Share Postat August 12, 2009 Oricum, prevad o tura mai lunga in toamna, ca si asa ne da nenea ministru Pogea 2 saptamani de concediu fara plata... cand? Mesaj completat am fost singur pana la urma RO-BG-SRB-MNE-HVR-HU-RO, 3500 km in 5 zile. a fost cam "fugarita" tura pentru ca trebuia neaparata sa ajung acasa luni seara (aveam un bilet de avion deja cumparat). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
taxi Postat August 30, 2009 Share Postat August 30, 2009 vand, dezmembrez, donez, BMW-DAKAR 2005! Mesaj completat vand, dezmembrez, donez, BMW-DAKAR 2005! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uzunu Postat August 31, 2009 Share Postat August 31, 2009 donez BMW-DAKAR 2005! La asta ma bag eu. Nu conteaza starea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
anacoarda Postat Septembrie 18, 2009 Share Postat Septembrie 18, 2009 Si eu vand Dakarul.... detalii aici: BMW Dakar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Trumansky Postat Septembrie 30, 2009 Share Postat Septembrie 30, 2009 Am auzit azi la stiri o treaba conform careia OPC-u s-ar fi luat de mobrele facute de BMW . Stie cineva mai exact despre ce era vorba? Nu au zis nimic concret la stiri, au vorbit mai mult doar de problemele Kia, al doilea constructor vizat de OPC. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Octombrie 1, 2009 Share Postat Octombrie 1, 2009 prin drumurile facute am identificat o locatie super zona FUNDATA cazare 5 cam pat dublu bucatarie super utilata 2 bai terasa living imens gratar curte pret 750 ron vineri samb duminica TOATA VILA ce este ok e ca nu trebuie sa fim 10 putem merge si mai multi deci scorul la cazare coboara semnificativ mancare de acasa sunt o multime de trasee pe drumuri forestiere si nu este asa populata zona ca moieciu/ bran etc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Octombrie 2, 2009 Autor Share Postat Octombrie 2, 2009 Pe site-ul oficial BMW vad ca a disparut din oferta HP2-ul enduro. Au ramas doar mega-moto si sport. Aveti idee, nu se mai fabrica enduro??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
io, bogo Postat Octombrie 2, 2009 Share Postat Octombrie 2, 2009 o fi pregatirea pentru zvonitul R1250GS? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Octombrie 2, 2009 Share Postat Octombrie 2, 2009 Pe site-ul oficial BMW vad ca a disparut din oferta HP2-ul enduro. Au ramas doar mega-moto si sport. Aveti idee, nu se mai fabrica enduro??? Nu, nu se mai fabrica din 2007 (conform "bibliei" mele BMW); in 2008 s-au vandut ultimele exemplare ramase nevandute sau foste modele de show-room. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Octombrie 2, 2009 Autor Share Postat Octombrie 2, 2009 Nu, nu se mai fabrica din 2007 Ai idee care ar fi motivul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Octombrie 2, 2009 Share Postat Octombrie 2, 2009 Au facut doar 3000 cu motorul de pe Sport si au anuntat asta cand l-au lansat parca. Eu cred ca o sa revina sub o forma sau alta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Octombrie 2, 2009 Autor Share Postat Octombrie 2, 2009 o fi pregatirea pentru zvonitul R1250GS? Cresterea asta continua a capacitatii cilindrice mi se pare o dementa. Ce dracu' sa faci cu 'nshpe mii de cc????? Ma intreb unde se va opri tampenia asta cu marimea si puterea conteaza la o motocicleta care se doreste pe undeva si enduro????? Sa-l faca mai mare ca sa ce? Sa merg cu 700 la ora cu un enduro-touring????? In ritmul asta, probabil ca in vreo 10-15 ani vom ajunge sa ne laudam ca ne-am luat un enduro-touring de 2000 de cc si vreo 300 de cai....... Nu prea inteleg ce-o fi in capul lor, dar mie mi se pare aberanta cresterea nejustificata a cap. cil. In loc sa-si bata capul sa-l faca mai usor, mai manevrabil, mai fiabil si restul, ei se lauda c-au mai bagat 100 cc si 10 cai in plus, putere de care nu ai nevoie si oricum poate nici nu o folosesti prea des (si acum sa nu veniti cu pushtisme d-alea ca voua v-a "ramas mic" GS-ul). Din punctul meu de vedere, pentru o motocicleta enduro-touring, 1000 cc ar fi fost mai mult decat suficient. Numai bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Octombrie 3, 2009 Share Postat Octombrie 3, 2009 sincer as prefera sa ajung cu adv meu undeva la 260 si sa mai am ceva putere pe el de rezerva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
io, bogo Postat Octombrie 3, 2009 Share Postat Octombrie 3, 2009 Cresterea asta continua a capacitatii cilindrice mi se pare o dementa. Ce dracu' sa faci cu 'nshpe mii de cc????? Ma intreb unde se va opri tampenia asta cu marimea si puterea conteaza la o motocicleta care se doreste pe undeva si enduro????? Sa-l faca mai mare ca sa ce? Sa merg cu 700 la ora cu un enduro-touring????? In ritmul asta, probabil ca in vreo 10-15 ani vom ajunge sa ne laudam ca ne-am luat un enduro-touring de 2000 de cc si vreo 300 de cai....... Nu prea inteleg ce-o fi in capul lor, dar mie mi se pare aberanta cresterea nejustificata a cap. cil. In loc sa-si bata capul sa-l faca mai usor, mai manevrabil, mai fiabil si restul, ei se lauda c-au mai bagat 100 cc si 10 cai in plus, putere de care nu ai nevoie si oricum poate nici nu o folosesti prea des (si acum sa nu veniti cu pushtisme d-alea ca voua v-a "ramas mic" GS-ul). Din punctul meu de vedere, pentru o motocicleta enduro-touring, 1000 cc ar fi fost mai mult decat suficient. Numai bine. dap, din pacate insa in ultima vreme trendul de "stradalizare" a motocicletelor dual-sport e din ce in ce mai evident. mai multa plasticaraie, suspensii mai scurte, jante turnate, etc... pe de alta parte, sa ne amintim ca dupa 1150GS, 1200GS (simplu) a slabit aproape 30 de kile... in cealalta ordine de idei sunt absolut de acord cu tine: 100 de cai pentru un enduro-turing sunt absolut suficienti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Octombrie 3, 2009 Autor Share Postat Octombrie 3, 2009 sincer as prefera sa ajung cu adv meu undeva la 260 si sa mai am ceva putere pe el de rezerva Pai da moshule, dar eu vorbeam de motociclete enduro-touring......enduro.....d-alea cu care mergi pe asfalt dar si pe langa..... Tu folosesti GS-ul pe autostrazi...... De ce nu ti-ai luat Hayabusa? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Octombrie 4, 2009 Share Postat Octombrie 4, 2009 Pai da moshule, dar eu vorbeam de motociclete enduro-touring......enduro.....d-alea cu care mergi pe asfalt dar si pe langa.....Tu folosesti GS-ul pe autostrazi...... De ce nu ti-ai luat Hayabusa? pentru confort si pozitie raman pe touring a doua moto daca iau potul al loto o sa fie hay.am.bluza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Octombrie 4, 2009 Autor Share Postat Octombrie 4, 2009 pe de alta parte, sa ne amintim ca dupa 1150GS, 1200GS (simplu) a slabit aproape 30 de kile... Iti dai seama cat ar fi slabit daca dupa 1150 ar fi fost "doar" 1000..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ali baba Postat Octombrie 4, 2009 Share Postat Octombrie 4, 2009 Cresterea asta continua a capacitatii cilindrice mi se pare o dementa. Ce dracu' sa faci cu 'nshpe mii de cc????? Ma intreb unde se va opri tampenia asta cu marimea si puterea conteaza la o motocicleta care se doreste pe undeva si enduro????? In loc sa-si bata capul sa-l faca mai usor, mai manevrabil, mai fiabil si restul, ei se lauda c-au mai bagat 100 cc si 10 cai in plus, putere de care nu ai nevoie si oricum poate nici nu o folosesti prea des. Din punctul meu de vedere, pentru o motocicleta enduro-touring, 1000 cc ar fi fost mai mult decat suficient. Perfect adevarat. Eu as vrea un GS boxer de 1000, cu 80-90CP, max. 180kg, confortul si capacitatea de incarcare de la 1200. Ideal! Spor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.