Angi Postat August 1, 2008 Autor Share Postat August 1, 2008 ........................................ ca baietii vad ca se cearata... Cine se cearta bre? Daca fiecare si-a spus opinia, chiar daca a fost in contradictoriu, tie ti se pare cearta? Nu stiu ce-a simtit domnu' Ali Baba, dar eu nu m-am certat. Bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dan1979b Postat August 4, 2008 Share Postat August 4, 2008 Salutare la toti, cred ca sunt putin off topic, insa ce puteti sa-mi spuneti despre F 800 ST ? Are cineva? Cum se comporta oras, afara ? Vreau sa stiu, merita banii ? Mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ali baba Postat August 4, 2008 Share Postat August 4, 2008 Cine se cearta bre? Daca fiecare si-a spus opinia, chiar daca a fost in contradictoriu, tie ti se pare cearta?Nu stiu ce-a simtit domnu' Ali Baba, dar eu nu m-am certat. Bafta Corect. Mai mult, weekendul asta am dat de limita cardanului. Ai avut dreptate - ingroapa roata. Bine, limita era foarte departe de ceea ce se poate numi drum. Prima oara m-am blocat intr-un parau abrupt cu albia plina de frunze si coaja de copac. A doua oara pe un sleau foarte afanat - bineinteles abrupt - s-a ingropat pana la jumate in trei secunde. Vamos are poze. DR-ul lui s-a descurcat mai bine in ambele ipostaze, desi si el a trebuit impins. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PHANTOM II Postat August 4, 2008 Share Postat August 4, 2008 (editat) Salutare la toti, cred ca sunt putin off topic, insa ce puteti sa-mi spuneti despre F 800 ST ? Are cineva? Cum se comporta oras, afara ? Vreau sa stiu, merita banii ? Mersi ST= Sport Touring, ai gresit categoric topicul Aici se discuta de Enduro Touring. Parerea mea, asa tot off topic, nu merita banii, mai asteapta sa se invecheasca putin Bafta. Editat August 4, 2008 de PHANTOM II Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dan1979b Postat August 5, 2008 Share Postat August 5, 2008 ST= Sport Touring, ai gresit categoric topicul Aici se discuta de Enduro Touring.Parerea mea, asa tot off topic, nu merita banii, mai asteapta sa se invecheasca putin Bafta. Stiu ca e sport touring, dar nu gasesc vreun topic despre asa ceva. Doar motociclete de strada, custom, enduro si incepatori. Pentru touring nu e loc ? Rog admin-ul sa reflecteze putin si la asta. E putin rusinos sa lasi p-afara touring-urile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ali baba Postat August 6, 2008 Share Postat August 6, 2008 (editat) Uite pozele promise, care ilustreaza pana unde merge (sau unde se opreste ) Gs-ul de 1200. Unde ne-am oprit in sus pe parau Noroaiele nu au pus probleme deosebite In schimb solul instabil pe urcare m-a blocat dinnou. Aici tocmai incercam o varianta neortodoxa de a urni mobra in sus Tot ce am reusit a fost sa ingropam mai tare roata. Spor Editat August 6, 2008 de ali baba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat August 6, 2008 Share Postat August 6, 2008 Uite pozele promise, care ilustreaza pana unde merge (sau unde se opreste ) Gs-ul de 1200.Unde ne-am oprit in sus pe parau Noroaiele nu au pus probleme deosebite In schimb solul instabil pe urcare m-a blocat dinnou. Aici tocmai incercam o varianta neortodoxa de a urni mobra in sus Tot ce am reusit a fost sa ingropam mai tare roata. Spor jos palaria pt efortul depus dar sincer pt mine unde incepe asemenea drum se termina motociclismul mai ales la 270 de kg ale adv toate reclamele si pozele fazute cu asemenea monstri sunt pe maxim drumuri forestiere mi.am luat motocicleta sa ma plimbe EA nu sa o imping EU Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ali baba Postat August 6, 2008 Share Postat August 6, 2008 mi.am luat motocicleta sa ma plimbe EA nu sa o imping EU Sunt strict de acord cu tine. Nu imi doresc sa repet prea des efortul asta. Doar ca el nu era programat. Noi am intrebat niste binevoitori care pazeau barajul si ei ne-au trimis pe acolo. Am intrebat cum e drumul si a rezultat ca este practicabil.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
obm Postat August 6, 2008 Share Postat August 6, 2008 Cand am vazut ieri pozele chiar am crezut ca si-a gasit Vamos alt masochist ca el. Asa, ca "intamplare", e altceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
d@nn Postat August 7, 2008 Share Postat August 7, 2008 Salutare si bine v-am gasit! Imi cer scuze pentru ca nu postez la sectiunea potrivita, dar cred ca aici am sanse mai mari sa primesc un raspuns. Am achizitionat un R1100 GS din 95, si am o mica problema cu el: am facut vreo 40 de km pe macadam si am constatat ca nu mai am semnalizare stinga de niciun fel, adica nu se mai aprinde nimic pe stinga, nici martorul din bord. Am verificat daca are aceleasi simptome si cind pun avariile si rezultatul e acelasi, partea dreapta merge OK, stinga e moarta. Daca cineva a mai intilnit fenomenul si ma poate scuti de o vizita costisitoare la bavaria ramin dator Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
luciani67 Postat August 8, 2008 Share Postat August 8, 2008 Am un F650 din 97 cu ceas in bord si nu reusesc sa-i reglez ceasul. Am gasit butonul insa nu functioneaza . ( ceasul functioneaza insa nu reusesc sa regel ora.) in ultima instanta il las fara baterie pana cand se potrivesc orele dar voiam o solutie mai .... . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
art Postat August 8, 2008 Share Postat August 8, 2008 Am un F650 din 97 cu ceas in bord si nu reusesc sa-i reglez ceasul. Am gasit butonul insa nu functioneaza . ( ceasul functioneaza insa nu reusesc sa regel ora.) in ultima instanta il las fara baterie pana cand se potrivesc orele dar voiam o solutie mai .... . Iatzi ceas de mana hahahahhahahaha Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
luciani67 Postat August 8, 2008 Share Postat August 8, 2008 Iatzi ceas de mana hahahahhahahaha Sa-ti soptesc cand e ziua mea ? =)) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ali baba Postat August 8, 2008 Share Postat August 8, 2008 Am un F650 din 97 cu ceas in bord si nu reusesc sa-i reglez ceasul. Am avut si eu. Nici eu nu m-am descurcat. Am vandut motorul - nu din cauza asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat August 8, 2008 Share Postat August 8, 2008 Sunt strict de acord cu tine. Nu imi doresc sa repet prea des efortul asta. Doar ca el nu era programat. Noi am intrebat niste binevoitori care pazeau barajul si ei ne-au trimis pe acolo. Am intrebat cum e drumul si a rezultat ca este practicabil.... am mers la enisala cand a fost organizata "expeditia" eu am stat doar o zi drumuri superbe si peisaje pe masura singurul inconvenient masivitatea motocicletei problemele apar exact la sleaurile care iti blocheaza rotile si la unele pante si curbe foarte stranse unde nu poti intra cu viteza si nu poti mentine echilibrul decat cu sustinere pe picior dar am avut bafta ca nu ploase si pamantul 90% era tare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rul Postat August 8, 2008 Share Postat August 8, 2008 am mers la enisala cand a fost organizata "expeditia" eu am stat doar o zi drumuri superbe si peisaje pe masura singurul inconvenient masivitatea motocicletei problemele apar exact la sleaurile care iti blocheaza rotile si la unele pante si curbe foarte stranse unde nu poti intra cu viteza si nu poti mentine echilibrul decat cu sustinere pe picior dar am avut bafta ca nu ploase si pamantul 90% era tare Promenada Enisala!!!! la fagase in noroi :picioarele in scarite ,"poponeata" pesaua din spate si mana in GAZ!!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ali baba Postat August 8, 2008 Share Postat August 8, 2008 drumuri superbe si peisaje pe masurasingurul inconvenient masivitatea motocicletei De acord cu Raul - stie ce spune. R1200GS poate mult mai mult, fara efort. Orice pana la nenorocirile din pozele pe care le-am pus. Lasa ca un foarte meserias trecea si pe acolo. Punctul lui forte este viteza pe forestiere. In general poti mentine cu mare usurinta 60km/h, iar la o adica merge si 80km/h. In scarite, evident. Stiu ca Adv e mai greu si mai inalt. Este si motivul pentru care nu este pentru mine. Dar diferenta de greutate nu se vede decat la viteze mici. Raul a dus un Varadero pe creasta Latoritei (mai greu ca Adv), fara eforturi deosebite. Eu eram cu mobra mea si a fost chiar lejer, plimbare. In aceste conditii sunt convins ca merge si ADV. Sigur ca trebuie cauciucuri generos cramponate . Spor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Postat August 11, 2008 Share Postat August 11, 2008 Am un F650 din 97 cu ceas in bord si nu reusesc sa-i reglez ceasul. Am gasit butonul insa nu functioneaza . ( ceasul functioneaza insa nu reusesc sa regel ora.) in ultima instanta il las fara baterie pana cand se potrivesc orele dar voiam o solutie mai .... . Butonul este sub bord (practic este o lamela metalica ce trebuie apasata pe un contact). Se regleaza cu contactul pus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
luciani67 Postat August 11, 2008 Share Postat August 11, 2008 Butonul este sub bord (practic este o lamela metalica ce trebuie apasata pe un contact). Se regleaza cu contactul pus Am gasit lamela numai ca ceasul nu reactioneaza ... nici cu contactul pus ... . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flory81 Postat August 13, 2008 Share Postat August 13, 2008 Salut...am si eu o problema si o rugaminte in acelasi timp...are cineva un manual ptr un BMW F 650 Funduro din '95? Mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CosX Postat August 14, 2008 Share Postat August 14, 2008 Salut...am si eu o problema si o rugaminte in acelasi timp...are cineva un manual ptr un BMW F 650 Funduro din '95?Mersi http://bmwf650.zeroweb.ro/ ia-l de aici. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RobbieB Postat August 14, 2008 Share Postat August 14, 2008 dar sincer pt mine unde incepe asemenea drum se termina motociclismul Hai bre ca esti cam radical, nu crezi? Au si coclaurii farmecul lor! Ideea este daca-ti place sau nu... Si asa cum zicea ali-baba, depinde mult si de ce stii sa faci cu mobra... Si cata mila ai de ea, desigur! Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ali baba Postat August 18, 2008 Share Postat August 18, 2008 Hai ca facuram si o tura sanatoasa pe nisip. Atat plaja 30km cat si drumuri cu nisip fin, pudra. Sunt bucuros sa constat ca nu am ramas nicaieri blocat, nu m-am ingropat in nisip. Bogdan, cu F800 a reusit in schimb performanta respectiva. A avut ghinion. Zonele in care nisipul este amestecat cu scoici sunt cele mai susceptibile sa-ti creeze astfel de probleme. Mersul prin apa marii s-a facut mai usor cu F800. La mine a inghitit din cand in cand un pic de apa pe admisia de aer si a pierdut putere cate jumate de minut sau asa. Pe de alta parte ne-am facut o socoteala, impreuna cu Raul, si am ajuns la concluzia ca la iarna punem 21 pe fata la R1200GS-urile noastre. Inca ceva: limitele motoarelor sunt mult mai departe decat limitele noastre. Eu am testat un pic viteza pe drum pietruit. La 120km/h mi s-a facut teama, dar ea parca mergea mai bine decat la 70km/h cu cat mergeam normal pe drumul respectiv. Raul a incecat un 100km/h pe plaja - rezultatul fiind acelasi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat August 18, 2008 Share Postat August 18, 2008 (editat) Hai bre ca esti cam radical, nu crezi? Au si coclaurii farmecul lor! Ideea este daca-ti place sau nu...Si asa cum zicea ali-baba, depinde mult si de ce stii sa faci cu mobra... Si cata mila ai de ea, desigur! Bafta! durule nu uita genunchiul meu fara menisc nu uita amimalul de sub mine si nu uita ca fiecare are PLACERILE LUI a mea este sa ma plimbe motorul si nu sa.l imping eu prefer pamant "rigid" sau asfalt asta e ps. dar merge tata pe unde vrei tu .............fara noroi sau poteci sa nu incap cu boxerul Editat August 18, 2008 de ianachim Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ali baba Postat August 18, 2008 Share Postat August 18, 2008 nu uita genunchiul meu fara menisc He, he, he. Din intamplare sunt in aceeasi situatie, plus un ligament incrucisat rupt. In plus am facut o dubla ruptura pe bicepsul femural la acelasi picior. Incidente vechi, separate, fara legatura cu motociclismul. Cred ca nici eu nu as prea scoate Adv. prin nenorociri. Se cunoaste greutatea in plus. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.