Sari la conținut

Postări Recomandate

1100, 1150,1200 sunt mobre de strada. Pe drumuri forestiere doar te vei chinui din cauza greutatii si a marimii.

Pentru ce ai zis tu ca ai nevoie, cred ca e mai bun Dakarul.

 

AAH...ce m-as mai chinui si io...

N-as vrea cros nenea Angi...

Scapam de lant...scapam de ceva vibratii...deh ..boxeru...cuplu serios...

Numa' ca daca-i varsat-o pe jos pui brandu' din greu la treaba...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 1,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

AAH...ce m-as mai chinui si io...

N-as vrea cros nenea Angi...

Scapam de lant...scapam de ceva vibratii...deh ..boxeru...cuplu serios...

Numa' ca daca-i varsat-o pe jos pui brandu' din greu la treaba...

 

 

Totul depinde doar de gusturile tale. Daca-ti plac soseaua si ceva drumuri de tara civilizate, iti iei 1150 sau 1200. Daca vrei mult off road dar si putina sosea, iti iei Dakar sau gs 800. Spre exemplu, eu momentan vreau mai mult off road, astfel incat mi-am luat un Dakar si am in plan un gs 800. Daca as fi vrut doar sosea, probabil ca mi-as fi luat un 1150.

Am mai vazut pe forum cativa ametiti care comparau gs 1200 cu gs 800. Sunt motociclete cu destinatii diferite. Una e de sosea iar cealalta pentru mai mult off road. Nu sunt motociclete comparabile deoarece au fost facute pentru scopuri diferite. Nu conteaza ca pe ambele scrie gs. Sunt mobre total diferite create pentru drumuri diferite. Daca facem comparatii d-astea fara sa gandim inainte, foarte bine am putea baga in combinatie chiar si o hayabusa.

Repet, totul tine de gusturi, de ceea ce vrei sa faci cu motocicleta. In functie de asta iti alegi si mobra.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma stiu ca avand mofturi intocmai ca o gravida. Si ma dadeam deuna zi pe un 650GS. Si-mi placu. Si ce zic, cand ajung acasa? Hai sa vedem scoruri pe mobile.de. Dar ia, de curiozitate, cat or fi si bimmerele mari? In buget. 1100GS, chiar si 1150GS care merg pana in 5000E. Si stau si cuget. Dar pun intrebari si pe forum:

- F650 GS Dakar din 2002-2004 pana in 20.000km sau 1100GS pana in 50.000km sau 1150GS cu 80.000km?

- Presupun ca o trecere de la 140kg la 250kg e destul de semnificativa, mai ales la partea de enduro a touringului

- Trotineta trebuie sa atinga 3 mari idealuri: sa pot face trasee forestiere ceva mai dure decat Transalpina; sa care ca un animal timp de 15.000km intr-o luna; sa consume putin. Care s-ar potrivi? Si da, trebuie sa recunosc ca ideea unui 1100GS mi se pare chiar sexy :burnout:

 

Iti confirm ceea ce au spus antevorbitorii mei....

 

1150 este un touring cu suspensii moi si garda la sol mare...

 

Ceea ce poti face cu ea, este sa mergi pe drumuri proaste si forestiere... In nici un caz enduro pentru ca este extrem de grea...

 

Este un motor pe care mergi mult pe orice DRUM. Nu in afara lui...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca vrei mult off road dar si putina sosea, iti iei Dakar sau gs 800. Spre exemplu, eu momentan vreau mai mult off road, astfel incat mi-am luat un Dakar si am in plan un gs 800.

 

Mai eu unul nu m-as aventura la GS 800.Am fost la AB sa-mi iau un releu si am calarit putin modelul expus.Vreau sa zic ca nu m-a dat pe spate desi cand l-am vazut prima data in poze incepusem sa salivez.In primul rand saua e mai dura ca la Dakar iar in al doi-lea e si mai grea,asi zice ca si mai putin manevrabila.Ca pret, daca vrei sa ai pe ea si ABS si alte dotari se apropie de 1200 GS deci nici ca pret nu e OK.Singurele aspecte pozitive sunt calutzii si ca nu e monocilindru.Dar asta e doar parerea mea.Oricum cine vre sa-si cumpere va face un drive test si va lua decizia in consecinta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
Iti confirm ceea ce au spus antevorbitorii mei....

 

1150 este un touring cu suspensii moi si garda la sol mare...

 

Ceea ce poti face cu ea, este sa mergi pe drumuri proaste si forestiere... In nici un caz enduro pentru ca este extrem de grea...

 

Este un motor pe care mergi mult pe orice DRUM. Nu in afara lui...

 

Trebuie totusi subliniata o nuanta. Drumuri de tara si forestiere CIVILIZATE.

Si ca sa intelegi ce vreau sa spun, iti voi da niste exemple de drumuri de tara si forestiere pe care iti garantez c-ai fi "mort" cu un gs 1100,1150 sau 1200

post-5780-1215603661_thumb.jpgpost-5780-1215603667_thumb.jpgpost-5780-1215603673_thumb.jpgpost-5780-1215603678_thumb.jpg

post-5780-1215603683_thumb.jpgpost-5780-1215603687_thumb.jpg

 

Mai eu unul nu m-as aventura la GS 800.Am fost la AB sa-mi iau un releu si am calarit putin modelul expus.Vreau sa zic ca nu m-a dat pe spate desi cand l-am vazut prima data in poze incepusem sa salivez.In primul rand saua e mai dura ca la Dakar iar in al doi-lea e si mai grea,asi zice ca si mai putin manevrabila.Ca pret, daca vrei sa ai pe ea si ABS si alte dotari se apropie de 1200 GS deci nici ca pret nu e OK.Singurele aspecte pozitive sunt calutzii si ca nu e monocilindru.Dar asta e doar parerea mea.Oricum cine vre sa-si cumpere va face un drive test si va lua decizia in consecinta.

 

 

-Zici ca este mai grea. Ai macar o vaga idee cam cu cat este mai grea?....................iti zic eu: 8(opt) kg..............pai mie mi se pare cam la fel.

-Daca nu te-ai plimbat cu ea, iti este imposibil sa-ti dai cu parerea despre manevrabilitatea motocicletei.

-Ce legatura are daca se apropie ca pret cu gs 1200? Tocmai spusei ca nu trebuie comparate, ca sunt mobre total diferite. Dar daca totusi tii neaparat sa faci o comparatie ca pret, pai atunci compar-o cu GS 1200 Adventure, si nu cu GS 1200. Cu GS 1200 compari noua F 650 GS. Daca F 650 GS este varianta de strada a motorului de 800, atunci compari cu GS 1200. Modelul F 800 GS este cumva varianta Adventure, deci, p-asta-l compari cu GS 1200 Adventure. Iar atunci vei vedea si adevarata diferenta de pret.

 

-Si ca sa nu te contrazic in totalitate, intr-adevar saua f-ului 800 este mai putin confortabila comparativ cu Dakar.

 

 

 

-----------------------------------------------------

 

Sambata merge cineva la un drum de tara-forestier pe la Cheia?

Editat de Angi
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutam !

 

Poate cineva sa-mi spuna sau sa-mi dea un link, de unde as putea sa aflu pretul de achizitie al unui BMW R1200R, nou ???

 

Brusc ... m-am indragostit de aceasta mobra ! Poate, poate ... la anul ... cine stie ? :disappointed:

post-10224-1216975891_thumb.jpg

post-10224-1216975942_thumb.jpg

Editat de petrica
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutam !

 

Poate cineva sa-mi spuna sau sa-mi dea un link, de unde as putea sa aflu pretul de achizitie al unui BMW R1200R, nou ???

 

Brusc ... m-am indragostit de aceasta mobra ! Poate, poate ... la anul ... cine stie ? :disappointed:

 

Acum vreo luna era unul nou in showroom la noi in Pipera. Chiar m-am urcat si eu pe el, si ar fi eventual urmatoarea achizitie in 2-3 ani. Poti suna intai sa intrebi daca mai ie acolo si cat costa: Daniel Dragan/Sales Manager/0722 238 007.

Pagina pe web nu stiu daca au, alte detalii despre model mai gasesti aici:http://www.bmw-motorrad.de/de/de/index.html

 

Bafta.

Editat de PHANTOM II
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum vreo luna era unul nou in showroom la noi in Pipera. Chiar m-am urcat si eu pe el, si ar fi eventual urmatoarea achizitie in 2-3 ani. Poti suna intai sa intrebi daca mai ie acolo si cat costa: Daniel Dragan/Sales Manager/0722 238 007.

Pagina pe web nu stiu daca au, alte detalii despre model mai gasesti aici:http://www.bmw-motorrad.de/de/de/index.html

 

Bafta.

 

Cristi Dragan = un tzaran

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dar nu au si ei publicat pe net o lista cu preturile la motociclete ? Am cautat pana mi-a venit acru si nu am gasit nimic de cat costa o astfel de mobra. :disappointed:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cristi Dragan = un tzaran

 

Am mai citit asta pe aici :disappointed:. Nu-l cunosc si nu vreau sa-i fac nici reclama, dar aveam cartea lui de vizita in portofel si mi s-a parut mai simplu decat sa caut iar pe net.

 

Dar nu au si ei publicat pe net o lista cu preturile la motociclete ? Am cautat pana mi-a venit acru si nu am gasit nimic de cat costa o astfel de mobra. :blbl:

 

Pai suna sau scrie-le acolo si intreaba-i: 031 620 10 71; 031 620 10 72. E-mail: c.dragan@bmwgroup.ro

 

Bafta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutam !

 

Poate cineva sa-mi spuna sau sa-mi dea un link, de unde as putea sa aflu pretul de achizitie al unui BMW R1200R, nou ???

 

Brusc ... m-am indragostit de aceasta mobra ! Poate, poate ... la anul ... cine stie ? :disappointed:

 

 

Salut!

 

Intrucit si eu am cochetat cu optiunea asta - da' pina la urma am zis GS - si banuind ca nu sunt diferente majore, am sa-ti spun cum stau lucrurile in cazul GS-uli.

 

Pretul de pornire al R-ului este de 10.480 euro plus tva - 12.480 euro plus TVA la GS - si urca in functie de optionale.

 

La GS acestea sunt:

 

Pachetul 1 - "safety package" - 1.160 euro plus tva

-senzori de presiune in roti

-abs integral

-asc

 

Pachetul 2 - 408 euro plus tva

-minere incalzite

-calculator de bord

-protectii miini - PE R NU SUNT

-suporti coburi

 

Pachetul 3 - 958 euro plus tva

-minere incalzite

-calculator de bord

-protectii miini

-suporti coburi

-esa

-toba cromata

 

Din cite am vazut la Bavaria, modelele pe care le au expuse sunt cu optionale pe ele - in general varianta full - exista si un parbriz foarte mic.

N-am idee in ce pachet intra si ce pret are.

 

Eu am ales GS-ul pentru ca la inaltimea mea - 1,86m - stau mai bine pe el; asemenea si pasagerul.

In plus, pe unde merge R-ul merge si GS-ul, invers ... mai rar; este normal, sunt din clase diferite!

 

Iar la drum intins ... parbrizul - asa "mic" cum il are GS-ul - isi face simtita prezenta!

La 109 cp si la peste 200 km/h - cum este dat R-ul - sigur "te va minca sa-i dai".

Lipsa parbrizului si discomfortul generat le vei vei simti imediat daca nu-ti pui unul mai marisor - asta in situatia in care nu-l iei decit pentru oras!

 

Daca vrei doar asfalt - iar la noi e asa cum e ... - ia-ti R; daca-ti doresti si altfel de drumuri si (daca) vrei k si pasagerul sa stea (mai) bine ... baga-te la GS!

 

Diferenta de 1000 de euro plus tva ... se justifica si se simte atit la suspensii cit si ciclistica!!!

 

 

Toate cele bune si ... asfalt uscat!

 

Aurelian

 

 

PS: Si eu de departe prefer R-ul celorlalte naked-uri!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!

 

Intrucit si eu am cochetat cu optiunea asta - da' pina la urma am zis GS - si banuind ca nu sunt diferente majore, am sa-ti spun cum stau lucrurile in cazul GS-uli.

 

Pretul de pornire al R-ului este de 10.480 euro plus tva - 12.480 euro plus TVA la GS - si urca in functie de optionale.

 

La GS acestea sunt:

 

Pachetul 1 - "safety package" - 1.160 euro plus tva

-senzori de presiune in roti

-abs integral

-asc

 

Pachetul 2 - 408 euro plus tva

-minere incalzite

-calculator de bord

-protectii miini - PE R NU SUNT

-suporti coburi

 

Pachetul 3 - 958 euro plus tva

-minere incalzite

-calculator de bord

-protectii miini

-suporti coburi

-esa

-toba cromata

 

Din cite am vazut la Bavaria, modelele pe care le au expuse sunt cu optionale pe ele - in general varianta full - exista si un parbriz foarte mic.

N-am idee in ce pachet intra si ce pret are.

 

Eu am ales GS-ul pentru ca la inaltimea mea - 1,86m - stau mai bine pe el; asemenea si pasagerul.

In plus, pe unde merge R-ul merge si GS-ul, invers ... mai rar; este normal, sunt din clase diferite!

 

Iar la drum intins ... parbrizul - asa "mic" cum il are GS-ul - isi face simtita prezenta!

La 109 cp si la peste 200 km/h - cum este dat R-ul - sigur "te va minca sa-i dai".

Lipsa parbrizului si discomfortul generat le vei vei simti imediat daca nu-ti pui unul mai marisor - asta in situatia in care nu-l iei decit pentru oras!

 

Daca vrei doar asfalt - iar la noi e asa cum e ... - ia-ti R; daca-ti doresti si altfel de drumuri si (daca) vrei k si pasagerul sa stea (mai) bine ... baga-te la GS!

 

Diferenta de 1000 de euro plus tva ... se justifica si se simte atit la suspensii cit si ciclistica!!!

 

 

Toate cele bune si ... asfalt uscat!

 

Aurelian

 

 

PS: Si eu de departe prefer R-ul celorlalte naked-uri!

 

Multumesc mult pentru informatii !

Sunt constient de avantajele si dezavantajele R-ului, insa mie imi place motocicleta in sine ... ca aspect. Consider ca este ce-a mai adevarata imagine despre ceea ce inseamna o motocicleta. Stiu ce nu merge la drumuri proaste si oricum pentru asta am 950-ul, insa motocicleta asta ... IMI PLACE ASA CUM ARATA !

Sa vedem ce va fii ... cine stie ... poate, poate !

 

Mult'am ! :disappointed:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

petrica petrica

dupa ce te mai dam o tura cu mae

sigur nu vei vrea asa motor

si tot la enduro o sa ramai :-L

 

Am scris undeva ca vand KTM-ul ??? :D

Este vorba de o a doua motoreta. Daca se va intampla, se va intampla in viitorul indepartat ... 2-3 ani poate, insa LC8 este LC8, ori ce ar zice vre'un BMW-ist ! :) :blbl:

 

Mai bine zii ...... mi-ai ars si mie DVD-ul ala ???

 

:disappointed:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am un 12gs si de curand am facut si transalpina , care nu e un drum tocmai comod nea ANGI. eu zic ca nu putem noi, ce vor ele. iar de kilele lor sa nu ne plangem toti. iar cine se gandeste sa-si traga una in curtea sa, cam tre sa aiba si statura necesara. recunosc ca una mai mica ar cam gafai sub mine...1,82 120kile. sa mai pun si ceva bagaj?

am culcat-o de cateva ori si...ce sa zic? sa dea domnu sa n-o mai culc, da am ridicat-o destul de bine . depinde ce motivatie ai , si cum abordezi problema

iar la problema drumurilor conteaza si echiparea motoretei (ex. cauciucuri )

in spetza(r12gs), prostul ala de neamt n-ar mai fi facut-o cu garda inalta si alte caracteristici enduro

urmariti ceva din lectiile din parcul enduro de la hechlingen(sper sa fi scris corect) :moto:

Editat de bill
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, s-ar putea sa intru cat de curand si eu in clubul BMW-istilor, cine imi poate spune cu ce difera un BMw 1100GS fata de un BMW 1150 GS.Cateva stiu si eu adica;1150 GS are fata de modelul vechi vreo 10 cp in plus, design mai modern, o trepta de vit in plus.., cam atat, altceva poate aflu de la cei care au avut si stiu mai bine,multam anticipat.PS Orice amanunt cat de mic m-a intereseaza!Calitati sau defecte..,orice.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut eu am fost sambata trecuta pe transfagarasan, mai exact buc-pit-curtea de arges-balea-fagaras-brasov-cheia-buc. Am facut traseul intr-o zi, eu pe F650GS si un prieten cu transalp. Pe drum undeva intre Fagaras si Brasov ne-am intalnit cu un motorist neamt pe un R 850 din 96. Am stat cam o juma de ora la discutii si mi-a spus ca el are si un 1150 GS, insa ii place mai mult pentru tura pe 850. Omul avea undeva la 60 de ani cred si era in plimbare prin Europa. Am mai discutat una alta si am aflat ca a avut si 1200GS insa nu prea s-a inteles cu el datorita electronicii. Asa ca l-a vandut si a ramas la 1150gs mult mai reusit dupa parerea lui. A zis ca la 1150gs lucra el la el si facea tot. La 1200gs e mai complicat, are multa electronica.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut eu am fost sambata trecuta pe transfagarasan, mai exact buc-pit-curtea de arges-balea-fagaras-brasov-cheia-buc. Am facut traseul intr-o zi, eu pe F650GS si un prieten cu transalp. Pe drum undeva intre Fagaras si Brasov ne-am intalnit cu un motorist neamt pe un R 850 din 96. Am stat cam o juma de ora la discutii si mi-a spus ca el are si un 1150 GS, insa ii place mai mult pentru tura pe 850. Omul avea undeva la 60 de ani cred si era in plimbare prin Europa. Am mai discutat una alta si am aflat ca a avut si 1200GS insa nu prea s-a inteles cu el datorita electronicii. Asa ca l-a vandut si a ramas la 1150gs mult mai reusit dupa parerea lui. A zis ca la 1150gs lucra el la el si facea tot. La 1200gs e mai complicat, are multa electronica.

 

orcice moto mai noua incepe sa aibe nevoie de asistenta unui calculator

sa cumpar o moto veche ca nu are electronica nu este o solutie

si mai conteaza sa stii sa umbli in ea

nemtului ii convenea ca doar are magazinul de piese pt bmw in coltul strazii pe cand eu stau cateodata si o luna pt un surub

so

nu este acelasi lucru sa detii o moto in romania cu a detine o moto in germania

 

1150 au fost super moto insa greoaie

acum ce sa fac sa tin o dacie ca o repar in fata blocului sau sa iau un matiz?

 

respect pt cei ce stiu sa.si repare moto si spun repare ma ref in totalitate nu asa de schimbat 2 suruburi insa deja la moto noi trebuie sa ai o sedevistica adecvata si neaparat un tester profi

 

 

am facut transfagarasanul acum un an de 2 ori cu 650 dakar si anul asta o data cu 1200 adv nici nu se compara

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Trebuie totusi subliniata o nuanta. Drumuri de tara si forestiere CIVILIZATE.

 

-Ce legatura are daca se apropie ca pret cu gs 1200? Tocmai spusei ca nu trebuie comparate, ca sunt mobre total diferite. Dar daca totusi tii neaparat sa faci o comparatie ca pret, pai atunci compar-o cu GS 1200 Adventure, si nu cu GS 1200. Cu GS 1200 compari noua F 650 GS. Daca F 650 GS este varianta de strada a motorului de 800, atunci compari cu GS 1200. Modelul F 800 GS este cumva varianta Adventure, deci, p-asta-l compari cu GS 1200 Adventure. Iar atunci vei vedea si adevarata diferenta de pret.

 

In principiu trec cu R1200Gs-ul meu cam prin toate rupturile alea. Am trecut printr-unele asemanatoare pe diversi coclauri. Sigur ca exista nuante si ce se vede in poze nu e intotdeauna la fel cu ce vezi la fata locului... Sigur ca nu e usor si poti sa te infunzi, sa cazi, etc.

 

Nu e o diferenta prea mare intre F800GS si R1200GS din punctul de vedere al capacitatilor enduro - iti spun, nu imi dau cu presupusul. Prietenul meu Bogdan are F800GS si mergem impreuna. Se poate face o comparatie. + uri 800: Dif. greutate aprox. 15kg, roata fata de 21 fata de 19, dif. garda la sol 2-3cm; + uri 1200: fara piese expuse la pietroaie, cardan, capacit. touring net superioare, confort sa + pasager, putere, cuplu.

 

Sigur ca depinde de ce vrei sa faci. Doar ca eu iti spun ca merg cu mobra mea cu baietii cu TA, DR650, KLE, F800 sau F650 si nu asteapta dupa mine :moto:

 

Pentru mine adv. nu ofera nimic in plus, ci doar probleme. Stiu din experienta ca nu imi trebuie litrii aia de benzina in plus, protectii in plus (fata de ce mi-am pus oricum), proiectoare si alte gadget-uri. In schimb, ce ne facem cu 25 kg in plus. E cu atat mai dificil pentru enduro.

 

Spor

Editat de ali baba
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In principiu trec cu R1200Gs-ul meu cam prin toate rupturile alea. Am trecut printr-unele asemanatoare pe diversi coclauri. Sigur ca exista nuante si ce se vede in poze nu e intotdeauna la fel cu ce vezi la fata locului...

 

 

La tura din care face parte si aceasta poza post-5780-1217484653_thumb.jpg am tras de un lc4 de horcaiam ca un porc. In principiu, iti garantez ca nu reuseai sa faci cu gs1200 decat maxim jumatate din toata tura aia. Nu spun ca tu nu ai fi putut, spun doar ca mobra, din cauza greutatii prea mari, ar fi fost imposibil de trecut pe unde am trecut atunci. Din pozele pe care le vei vedea nu reies partile cu adevarat grele. Eram singur si nu a avut cine sa ma pozeze cand impingeam la mobra pe pante care aratau cam cum arata drumul in poza aia. Vezi aici restul de poze.

 

 

 

 

Nu e o diferenta prea mare intre F800GS si R1200GS din punctul de vedere al capacitatilor enduro - iti spun, nu imi dau cu presupusul. Prietenul meu Bogdan are F800GS si mergem impreuna. Se poate face o comparatie. + uri 800: Dif. greutate aprox. 15kg, roata fata de 21 fata de 19, dif. garda la sol 2-3cm; + uri 1200: fara piese expuse la pietroaie, cardan, capacit. touring net superioare, confort sa + pasager, putere, cuplu.

 

Aici spui ca nu e diferenta mare din punctul de vedere al capacitatilor enduro. Spui ca 800-le e mai usor cu aprox. 15 kg (iti spun eu, fix 18 kg), roata de 21 si garda la sol. Aici mai completez eu ceva. E mult mai supla si cursa amortizoarelor e ceva mai mare.

Iar acum, spui de plusurile in teren ale gs-ului 1200: fara piese expuse la pietroaie (aici chiar nu inteleg la ce te referi), cardan, capacitati touring superioare, confort, putere si cuplu. Bai frate, tu ai fost "acasa" cand ai scris randurile astea? Pai astea, din punctul tau de vedere, sunt +urile pentru off road? :ok: Cred ca mai degraba vroiai sa spui +urile gs-ului 1200 PENTRU SOSEA si NU PENTRU OFF ROAD. Daca e asa, sunt de acord, dar eu m-am referit la avantajele gs-ului 800 in teren.

 

Te rog sa n-o iei in nume de rau :moto: Bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eram singur si nu a avut cine sa ma pozeze cand impingeam la mobra pe pante.

 

Eu m-am referit la pozele pe care le-am vazut si stiu ce spun. Inteleg foarte bine ca au fost si treceri mai dificile, dar nu aveam de unde sti, nu?

 

fara piese expuse la pietroaie (aici chiar nu inteleg la ce te referi), cardan, capacitati touring superioare, confort, putere si cuplu. Bai frate, tu ai fost "acasa" cand ai scris randurile astea? Pai astea, din punctul tau de vedere, sunt +urile pentru off road? :ok: Cred ca mai degraba vroiai sa spui +urile gs-ului 1200 PENTRU SOSEA si NU PENTRU OFF ROAD. Daca e asa, sunt de acord, dar eu m-am referit la avantajele gs-ului 800 in teren.

 

Te rog sa n-o iei in nume de rau :moto: Bafta

 

F800GS iese din fabrica fara prezervativ. Adica pe prima tura mai serioasa ii gauresti filtrul de ulei, releul si ialtele - la asta ma refeream. Sigur ca exista solutii: trebuie sa comanzi separat scut complet, protectii diverse, etc. Daca faci asta n-ai treaba.

Dupa ultima tura in care au tot cedat lanturile am tras concluzia: cardanul este un avantaj si pentru enduro.

Restul de calitati enumerate se refera, intr-adevar mai mult la partea de touring, de sosea adica. Desi am observat ca ajuta mult cuplul si pe zona de enduro.

 

Te asigur ca nu eram "acasa" :D Eram la serviciu. :D Spor

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

F800GS iese din fabrica fara prezervativ. Adica pe prima tura mai serioasa ii gauresti filtrul de ulei, releul si ialtele - la asta ma refeream. Sigur ca exista solutii: trebuie sa comanzi separat scut complet, protectii diverse, etc. Daca faci asta n-ai treaba.

Dupa ultima tura in care au tot cedat lanturile am tras concluzia: cardanul este un avantaj si pentru enduro.

Restul de calitati enumerate se refera, intr-adevar mai mult la partea de touring, de sosea adica. Desi am observat ca ajuta mult cuplul si pe zona de enduro.

 

Te asigur ca nu eram "acasa" ;) Eram la serviciu. :) Spor

 

-Pai si cu gs-ul 1200 ai curaj sa intri in teren fara fiarele de protectie laterale? Fara alea, cum ai dat cu el de pamant putin mai rau cum ai spart chiulasa. Deci.......

-Legat de cardan. Normal ar fi trebuit sa stii ca, cardanul "ingroapa" roata iar lantul o "dezgroapa". Tocmai de aceea n-o sa vezi niciodata cardan pe o motocicleta adevarata de enduro. Nici nu mai zic de greutatea in plus oferita de cardan. Cardanul are o singura calitate: nu trebuie intretinut. Atat!

 

Eu o las moarta aici :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La tura din care face parte si aceasta poza post-5780-1217484653_thumb.jpg am tras de un lc4 de horcaiam ca un porc. In principiu, iti garantez ca nu reuseai sa faci cu gs1200 decat maxim jumatate din toata tura aia. Nu spun ca tu nu ai fi putut, spun doar ca mobra, din cauza greutatii prea mari, ar fi fost imposibil de trecut pe unde am trecut atunci. Din pozele pe care le vei vedea nu reies partile cu adevarat grele. Eram singur si nu a avut cine sa ma pozeze cand impingeam la mobra pe pante care aratau cam cum arata drumul in poza aia. Vezi aici restul de poze.

 

 

 

 

 

 

Aici spui ca nu e diferenta mare din punctul de vedere al capacitatilor enduro. Spui ca 800-le e mai usor cu aprox. 15 kg (iti spun eu, fix 18 kg), roata de 21 si garda la sol. Aici mai completez eu ceva. E mult mai supla si cursa amortizoarelor e ceva mai mare.

Iar acum, spui de plusurile in teren ale gs-ului 1200: fara piese expuse la pietroaie (aici chiar nu inteleg la ce te referi), cardan, capacitati touring superioare, confort, putere si cuplu. Bai frate, tu ai fost "acasa" cand ai scris randurile astea? Pai astea, din punctul tau de vedere, sunt +urile pentru off road? ;) Cred ca mai degraba vroiai sa spui +urile gs-ului 1200 PENTRU SOSEA si NU PENTRU OFF ROAD. Daca e asa, sunt de acord, dar eu m-am referit la avantajele gs-ului 800 in teren.

 

Te rog sa n-o iei in nume de rau :D Bafta

 

cand am lasat dakarul si am trecut la 1200 adv

eram ferm convins ca nu mai vreau teren

am mai bagat totusi animalul la enisala pe teren dar f soft si fara apa

 

oricum ce arati tu in poza asta nu se mai numeste motociclism

ci

sado maso

 

deja iti trebuie un "hovercraft"

 

bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu o las moarta aici :D

Subscriu. Decizia cea mai rezonabila. Stii prea multe lucruri si ma intimidezi. ;)

 

Completare: uite un motor, care evident nu e enduro, pentru ca are cardan, care ingroapa roata.

Nu ma indoiesc ca filmuletul e arhicunoscut. Mai sunt vreo doua pe un traseu de cros.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...