Sari la conținut

Injectie---> Carburatie


Razvan-dida
 Share

Postări Recomandate

daca v-ati uitat la "Long Way Round", turul lumii cu Ewan McGregor si pretenu' Charlie, la un moment dat ii crapa unuia din ei cadrul si ajung sa-l sudeze cu arc pe la un "nea Mitica" in Mongolia. rezultatul a fost ca s-a ars un ECU de nu-i mai mergea ABS-ul. ma gindesc ca aceeasi treaba se poate intimpla si cu calculatorul care controleaza injectia. apai sa vad cum repari asa ceva...

Pai nu.De fapt au bulit (topit ca niste cretini) conducta de frana. Cand am vazut prima data filmul chiar am zis ca e o prostie ca-l lasa pe ala sa sudeze fara sa dea jos banjo screw ala si sa sudeze dup-aia. Rezultatul a fost ca ABS nu mai putea "citi" semnalele de la senzori. Nici ABS unit,nici ECU nu au fost stricate. E destul de greu sa le strici.Doar daca nu cumva le dai jos si dai cu ciocanul in ele. Altfel ... ele sunt sub rezervor in scobitura aia uriasa.Perfect protejate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 313
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

ai inteles tot ce vroiam sa zic!!! m-am referit la faptul ca ai mai putin probleme!! la fel cum al cutia automata la masina ai mai putine probleme cu planetarele sau bla bla bla, dar na, intelegi tu :)

 

1000 de parai?! ii ia, stai linistit! pentru ca ai arderea mai buna, evacuarea mai buna, rateuri mai putine, motorul in sine merge mai bine, consuma mai putin...din nou...intelegi tu...sau cheama pe cineva sa iti deseneze...

O poza face cit o mie de cuvinte. Eu n-am inteles, asa ca baga-mi te rog niste desene. Argumenteaza aia cu "motorul in sine merge mai bine". Ca sa te ajut un pic, fa desenele comparative intre carb vs injectia in bucla deschisa si carb vs injectia in bucla inchisa, in regim stationar si tranzitoriu, fara compensari de t si altitudine. Sau si fara desene, da o explicatie. Stii cum merge un motor cu carburile reglate bine? Ceas. Swiss. Si stii cit merge? N-a aflat nimeni, inca nu s-au stricat. Dar asta nu inseamna ca injectia nu e mai buna, totusi vreu si eu sa inteleg de ce si mai ales care sistem e mai bun pt cazurile alea. Daca vb care iti place tie, atunci vb de o preferinta si sint de acord cu tine. Daca vb de care-i mai bun, ti-am dat spatiul de aplicare si metrica, ramine de vazut.

Editat de mig
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E destul de clar din ce am citit pana acum pe acest topic sa trag o concluzie:

 

1. posesorii de mobre pe carburatie: Strugurii "e" acrii. Carburatia o repari pe genunchi etc (sunt curios cati dintre voi stiti asta)

2. posesorii de mobre pe injectie: noxe mai bune, amestec mai bun, nu umbli la ea... etc.

 

Am 2 mobre, una injectata, una cu carbie. Prefer injectia sincer desi mi s-a parut raspunsul mai bun la acceleratie la mobra cu carburator. Beleaua e ca an de an bibilesti la carburatoare: curatat, sincronizat, reglaj amestec sa dea culoarea bine la bujie ...etc. Nu am timp de asa ceva.

 

Am cumparat motor sa ma bucur de el nu sa repar pe genunchi. Concluzie: INJECTIE!

 

Acum carcotasii o sa zica: bine bre, dar daca se strica ce faci?

La care eu: de sa pui raul in fata mereu? Asa stai numai in casa ca poate iti cade un meteorit in cap.

 

Orice sistem are PLUSURI si MINUSURI. Overall, injectia are mai multe plusuri.

 

...my 2 cents

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hai mai fratilor iar se fac carnatzi de topicuri ca sa reinventeze roata si se repeta acelasi lucru in 200 de pagini?

 

Clar injectia face treaba mai bine decat carburatia, este very low maintenance si asa mai departe. Reprezinta viitorul pentru "consumatorul de rand" si nu numai.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E destul de clar din ce am citit pana acum pe acest topic sa trag o concluzie:

 

1. posesorii de mobre pe carburatie: Strugurii "e" acrii. Carburatia o repari pe genunchi etc (sunt curios cati dintre voi stiti asta)

2. posesorii de mobre pe injectie: noxe mai bune, amestec mai bun, nu umbli la ea... etc.

 

Am 2 mobre, una injectata, una cu carbie. Prefer injectia sincer desi mi s-a parut raspunsul mai bun la acceleratie la mobra cu carburator. Beleaua e ca an de an bibilesti la carburatoare: curatat, sincronizat, reglaj amestec sa dea culoarea bine la bujie ...etc. Nu am timp de asa ceva.

 

Am cumparat motor sa ma bucur de el nu sa repar pe genunchi. Concluzie: INJECTIE!

 

Acum carcotasii o sa zica: bine bre, dar daca se strica ce faci?

La care eu: de sa pui raul in fata mereu? Asa stai numai in casa ca poate iti cade un meteorit in cap.

 

Orice sistem are PLUSURI si MINUSURI. Overall, injectia are mai multe plusuri.

 

...my 2 cents

 

Foarte, foarte bun raspuns. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am 37000km cu un motor pe injectie, indiferent ca sunt 40 sau -15 grade porneste la fel de repede fara grija de a curata, regla, bibili ceva. consumul este de bun simt indiferent cat abuzez de motocicleta nu sare de 6% nici la reprize de 170-180 pe autostrada ... nu ma intereseaza ce se intampla acolo atat timp cat merge foarte bine cu intretinere 0 Practic diferenta este ca in loc sa pierzi timp sa reglezi, cureti carburatoare te poti plimba fara nici-o grija.

Sa-ti repari mobra pe marginea drumului nu este un lucru cu care sa te lauzi nu de asta ne luam motociclete si nu toti suntem dispusi sa facem asta chiar daca teoretic se poate.

Parerea mea

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poate ne vom intalni cu totii intr'o zi pe undeva sa carburam sau sa injectam niste bere! :)

Pana atunci km cat mai multi fara incidente!

Mesaj completat

Sau la o votk cu suc de portocale rosii, e mai buna pe frigul care se anunta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca v-ati uitat la "Long Way Round", turul lumii cu Ewan McGregor si pretenu' Charlie, la un moment dat ii crapa unuia din ei cadrul si ajung sa-l sudeze cu arc pe la un "nea Mitica" in Mongolia. rezultatul a fost ca s-a ars un ECU de nu-i mai mergea ABS-ul. ma gindesc ca aceeasi treaba se poate intimpla si cu calculatorul care controleaza injectia. apai sa vad cum repari asa ceva...

 

Da....dar e important ca au ales injectia :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La fel cum vii daca moare carburatia.

 

Am condus ambele tipuri. Injectie sau carburatie, mie mi-e totuna. Parca totusi e mai usor de reglat injectia (sincronizare) decat carburatia. Iar chestia cu FI care se buleste e un simplu mit. Sunt doar doua cazuri in care (hai sa-l pun si pe al treilea desi asta e relativ usor de facut bypass : pompa de benzina) injectia poate sa te lase in drum : bad CDI si obturarea furtunelor/injectoarelor. Ultima e usor de reparat.Prima ... bad luck insa asta se intampla si la cele cu carburatie.

Cum faci bypass la pompa de benzina la unul pe injectie?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca am fost foarte expeditiv,d-aia nu s-a inteles. La modelele noi de BMW,ti-a murit controlerul de pompa iacata o solutie. Daca pompa e benzina e arsa (nu stiu daca e posibil) atunci nu stiu ce se poate face.Bine,stiu ce se poate face : chemi remorca.

Editat de Budd
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am una pe carburatoare,porneste cu socul tras(numai) la +30C si la -5C.La fel.

O am de 3 ani si stiu,intimplator,ca are 2 carburatoare,undeva sub rezervor...probabil la primavara o sa-i fac un sincron,schimb cuiele poantou(sa si stea sincronizata),reglaj supape(altfel sincronizare=0).

Injectia are un raspuns mai lent la schimbarea de regim,avantajele injectiei sant mai numeroase decat la carburatie,carburatie care pe mine nu m-a lasat in drum-am ajun acasa si cu consum de 3/100(primul drum dupa ce am sosit:la baie,sa dau barba jos),dar si cu 10/100(tot la baie,sa ma spal pe fata)...cobai-IJ56.

Pe alta,am 'puscat' pana s-a dus injectia;probabil era pe duca si a primit un soc mecanic din tobe,care a 'terminat' electronica

Cand am avut timp,am reparat-o,dar nu a vrut sa mearga decat in 2 cilindri,din 4,rezolvarea a venit dupa ce am dat 160 euro pe CDI "nou"...

Si cu bypass-ul de mai sus,faci asa:tragi dreaq un +,- de la baterie ,prin contact. :disappointed:

Editat de mottofreee
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 5 years later...

Avand carburatie acum trecerea va fi pe injectie 200% nu tu soc cand porneste si e mai racoarea nu trage intr-un fel cand si 30 grade afara si in alt fel cand is 7 grade ,in alt fel cand e umed afara ,urci pe transfagarsan de exemplu se simte mai bine sus injectia .nu-i diferenta ca trage sau nu trage deloc e asa un usor inconvenient cand esti mai suparat pe lume.

Editat de TwinS
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Avand carburatie acum trecerea va fi pe injectie 200% nu tu soc cand porneste si e mai racoarea nu trage intr-un fel cand si 30 grade afara si in alt fel cand is 7 grade ,in alt fel cand e umed afara ,urci pe transfagarsan de exemplu se simte mai bine sus injectia .nu-i diferenta ca trage sau nu trage deloc e asa un usor inconvenient cand esti mai suparat pe lume.

Bine spus. Dar si carburatia are farmecul ei, nu ? Ia asculta:

Editat de BlackSeraph
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Injectie ...

Singurele pro la carburi ar fi: aspect, mentenanta ieftina (relativ) si vorba aia, "poate fi reparata si pe marginea drumului".

Rateuri in evacuare poti obtine si la injectie.

Tine cont de ce a scris cineva mai sus, e absolut valabil mai ales in cazul motocicletelor mai vechi, te uiti la vreme si-ti dai seama cam cum va trage motorul ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Motorele pe carburatie sunt mai agresive,ca si longevitate carburatoarele tin mai mult, amandoua se pot curata,carburatoarele le poti curata si singur, injectia la o presa de curatat iar in cazul in care l-ai bulit costa destul si second si nou.Dezavantajul la carburatie e ce a scris mai sus colegu,la injectie nu mai ai soc si nu mai ai probleme de temperatura,presiune atmosferica.In caz de accident la injectie nu se mai scurge benzina pe afara.Injectia are mai multe cabluri,senzori, cele pe carburatoare au un traseu mai simplu de cabluri.

 

Eu deocamdata nu vreau sa trec la injectie, dar la un moment dat peste ani, carburatoarele vor fii istorie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...