Sari la conținut

Uzura Cauziuc


Postări Recomandate

Auzi la el pirelii nu sunt bune :)

 

Ia pune tu mana pe niste diablo corsa III si o sa iti schimbi parerea radical

ce i de ras ..am zis ca nu se preteaza pt drumurile de la noi, NU AM ZIS ca pirelli e varza la pneuri, dimpotriva,..e diferenta intre ce am zis eu si ce ai interpretat tu, sa fii sanatos, baga pirelli cat vrei tu.. pretul nu e neaparat un atu al unui pneu....am amici care au avut si nu erau multumiti deloc de ele, simplu si au tot 1000RR.....incearca si dunlop D208 RR si mai vezi :) , pana la urma fiecare merge cu ce vrea, eu prefer mai moi si sa tina mai putin

Editat de cata_30
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 55
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

am patit si eu asta , cand am intins lantu nu am centar roata bine de la inatinzatoare( nu era egala in parti) deci roata era cativa mm stramba , cebtreaza roata bine . pe fata nu ai aceeasi uzura?

pai era vorba de roata fata , cauciucul fata

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

stai relax..si eu am patit la fel...la inceput ...noi suntem de vina pt uzura din aia nu mobra..daca iei mainile la viteze mici si nu trage intr o parte nu are nimik..la mine era ceva de genul ca si cum ai fi taiat cu flexul..nu mai era rotund la profil ci avea mai multe treceri ca sa zic asa

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sal

Nu stiu cat de off-topic sunt cu asta..dar daca aveti ceva timp puteti sa studiati un pic link-ul asta:

 

 

http://www.gwocgb.co.uk/documents/tgw_mc-tyres.pdf

 

eu cred ca merita.

bafta

Multumesc mult de link.Chiar merita timpul acordat citirii.Si dupa citire iesi doctor in cauciucuri. :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

70 e mai bun, e mai mic riscul de a buli janta in vreo groapa..

o sa i'o inalte de c.ur si o sa aiba directia mai sharp. nu recomand schimbarea dimensiunilor gumelor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator lznicu
e vb de roata din fata......abia azi am bagat de seama . de la jumatatea cauciucului spre stanga acesta este uzat complet pe cand de la jumatea cauciucului spre dreapta e uzat fff putin in comparatie cu cealalta parte a cauciucului....ce trebuie sa fac, din ce cauza poate fi? tin sa mentionez ca motocicleta are directia buna, e ''dreapta''. thx

 

E normal, pe stanga te apleci mai si mai in forta, nu esti singurul care s-a lovit de asa ceva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

azi i-am luat pirelli dragon exact aceleasi dimensiuni pe care le avea celalalt. uzura 20% 70 ron :P

Pai da ca sunt ieftine in provincie.... in Bucuresti cer la jumatate din pretul de nou..... :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cauciucul care inca il mai am e de 120/60/17, am gasit 120/70/17 mai peste tot. la ce diferenta trebuie sa ma astept dupa ce il montez pe janta, ca nush ce reprezinta cifrele astea 60,70?....ms

iti recomand sa pui exact dimensiunile ei din talon. am mers cu un monster care avea pe spate cu 2 numere mai mari cauciucul, si pe fata cu un nr mai mare. dupa ce i s-au schimbat cauciucurile cu unele adecvate, i s-a schimbat total comportamentul. a devebit ciudat de manevrabila, prima oara crezand ca nu este ceva strans, sau pus la locul lui... :P

 

punand o alta dimensiune de cauciuc si bagandu-l pe janta, acesta nu va mai avea forma corecta pe janta. si eu pe spate mi-am pus de nevoie o guma cu talon mai mare, dar fiind si putin mai ingust, este cam la fel cum era celalalt...

 

ca anvelope ieftine...iti recomand Maxxis. sunt destul de bune.

numai bine...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
e vb de roata din fata......abia azi am bagat de seama . de la jumatatea cauciucului spre stanga acesta este uzat complet pe cand de la jumatea cauciucului spre dreapta e uzat fff putin in comparatie cu cealalta parte a cauciucului....ce trebuie sa fac, din ce cauza poate fi? tin sa mentionez ca motocicleta are directia buna, e ''dreapta''. thx

 

Am aceeasi problema la cauciucul pe fata!

Ma gandeam sa-i fac geometria la roti,dar vazand ca si altii le au tocite pe partea stanga...ii schimb doar cauciucul(si eventual o echilibrare,ca geometria la motociclete....n-o face oricine si banuiesc ca-i scumpa).

Astept cu interes si alte sfaturi la problema mentionata in topic!

 

Nimeni?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am aceeasi problema la cauciucul pe fata!

Ma gandeam sa-i fac geometria la roti,dar vazand ca si altii le au tocite pe partea stanga...ii schimb doar cauciucul(si eventual o echilibrare,ca geometria la motociclete....n-o face oricine si banuiesc ca-i scumpa).

Astept cu interes si alte sfaturi la problema mentionata in topic!

 

Nimeni?

 

 

echilibr nu i scumpa...se face cam la 15 ron de roata....uzura aia se poate face din zeci de cauze atat tehnice cat si dpv al conducatorului

dar daca stii ca dpv tehnic moto e impecabila ...ramai tu cauza :))

si eu ca inceppator am uzat pneurile inegal pe suprafata de rulare..o parte mai tare ....mijlocul oricum se duce ca merg mult in oras....alta mai putin..atat pe fata cat si pe spate

Editat de cata_30
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La un cauciuc nu conteaza numai uzura. Fabricantul specifica si un nr de ani in care compozitia cauciucului este in parametri. Este posibil ca nr de ani sa scada in functie de cum a fost depozitat cauciucul respectiv.

Incearca sa te uiti la noul tau cauciuc uzat doar 20 % si cand e fabricat - nu de alta dar cu un cauciuc imbatranit risti sa iti faci si mobra bucati la o frana mai serioasa.

Pacat ca multi ignora asta si zic ca era nisip pe jos - nu ca aveau cauciucuri de 6 ani si au franat prea brusc.

 

Succes iar cat despre uzura e foarte posibil sa fie asa din cauza calitatii proaste a cauciucului si a structurii de rezistenta care probabil s-a slabit si a devenit mai bombat pe dreapta si de acolo si uzura - am mai vazut cauciucuri uzate in modul asta.

Editat de Inger`Albastru
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la mine avea 2 ani vechime pneul cand era gata(michelin pilot sport)....nici nu se pune probl ca e imbatranit ..din ce stiu garantia e pana la 5 ani ..depinde in ce conditii si nu toti garanteaza asa mult si oricum nu ma joc cu ele, cand ajung la 4 mm de semnul de uzura ..altul :)

Editat de cata_30
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cauciucul e uzat f putin si nu e copt deloc, nici o crapatura nicaieri. punct. mai mult de atat ce vrei sa fac? cine are bani de cauciucuri noi sa-si cumpere. eu pana una alta merg cu s-h uri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

echilibr nu i scumpa...se face cam la 15 ron de roata....uzura aia se poate face din zeci de cauze atat tehnice cat si dpv al conducatorului

dar daca stii ca dpv tehnic moto e impecabila ...ramai tu cauza :))

si eu ca inceppator am uzat pneurile inegal pe suprafata de rulare..o parte mai tare ....mijlocul oricum se duce ca merg mult in oras....alta mai putin..atat pe fata cat si pe spate

Nu e o problema a mea,poate a cauciucului.

Ciudat este ca se toceste in continuare doar pe stanga.

Centrul si mai ales dreapta cauciucului arata f.bine!

Nu stiu ce sa mai cred(cauciucul e Metzler Tourance din 2005,pare cam imbatranit).

Problema este urmatoarea: mi-am luat deja alte cauciucuri(fata-spate)insa ezit sa le schimb....daca problema persista???

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la mine avea 2 ani vechime pneul cand era gata(michelin pilot sport)....nici nu se pune probl ca e imbatranit ..din ce stiu garantia e pana la 5 ani ..depinde in ce conditii si nu toti garanteaza asa mult si oricum nu ma joc cu ele, cand ajung la 4 mm de semnul de uzura ..altul :)

 

 

5 ani garantie de stat pe dreapta in conditii optime de depozitare, nu 5 ani pe strada...

 

Nu e o problema a mea,poate a cauciucului.

Ciudat este ca se toceste in continuare doar pe stanga.

Centrul si mai ales dreapta cauciucului arata f.bine!

Nu stiu ce sa mai cred(cauciucul e Metzler Tourance din 2005,pare cam imbatranit).

Problema este urmatoarea: mi-am luat deja alte cauciucuri(fata-spate)insa ezit sa le schimb....daca problema persista???

 

 

te inclini pe stanga mai mult. scurt. indiferent ca e imbatranit sau nu, indiferent de alinierea rotilor. daca erau rotile aiurea vedeai pe centru dungi oarecum in orizontala spre stanga. sau macar uzura ca se pronunta spre stanga dinspre centru nu doar intr-o parte.

 

 

PT toti: nu luati cauciucuri SH, sutn o falsa economie. nu numai ca le schimbati mai des dar ganditi-va ca nimeni in afara de voi, romanii chitrosi, nu schimba cauciucurile de bune!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

e vb de roata din fata......abia azi am bagat de seama . de la jumatatea cauciucului spre stanga acesta este uzat complet pe cand de la jumatea cauciucului spre dreapta e uzat fff putin in comparatie cu cealalta parte a cauciucului....ce trebuie sa fac, din ce cauza poate fi? tin sa mentionez ca motocicleta are directia buna, e ''dreapta''. thx

nu e anormal. in tarile cu circulatie pe partea dreapta a soselei cauciucul fata al motocicletei se uzeaza mai mult pe stanga, din cauza felului cum sunt "desenate" soselele. curbele de stanga sunt mai largi decat cele de dreapta, deci parcurgi distante mai mari, aproape duble cu latura stanga a cauciucului decat cu cea dreapta. in plus, curbele de stanga fiind mai largi, le negociezi si cu o viteza mai mare, punand si mai mult stres pe cauciuc. curbele de stanga se iau mai tare oricum pentru ca stresul psihic e mai mic decat la curbele de dreapta, care te pot arunca pe contrasens. mai mult de atat, chiar si intr-o intersectie roata parcurge un traseu de doua ori mai lung cand faci la stanga, decat daca ai face la dreapta. in cazuri extreme ajunge sa se vada bine de tot diferenta de uzura, ca in cazul tau, mai ales daca ai o compozitie moale. apleaca motocicleta cu ajutorul cuiva pana se aliniaza zona de uzura cu asfaltul si ai sa vezi ca este exact pozitia tipica a motocicletei pe curba.

 

la roata din spate nu e cazul, pentru ca ea se uzeaza mult mai rapid pe centru, din cauza stresului permanent la accelerare, franare, frana de motor, chiar si la schimbarea vitezelor in sus si in jos se mananca putin cauciucul in zona de contact din momentul respectiv.

 

nu te mai panica. schimba-ti cauciucurile :)

Editat de zahei
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

5 ani garantie de stat pe dreapta in conditii optime de depozitare, nu 5 ani pe strada...

 

 

 

pai am zis 5 ani...depinde in ce conditii e pastrat(dar uitasem sa continuu ideea, deh batranetile astea :( )...ca pe strada in max 3 ani sa zic e gata si ar trebui schimbat, cel putin eu l as schimba...stiu ca unora le e mai greu sa puna noi dar faza e ca avem doar 2(doua) roti... :)

Editat de cata_30
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

anvelopa "coapta" -> schimb-o daca are destui ani la activ

sau

descentrate rotile, rulmentii, etc. Fapt pt care recomand vizita la un service bun.

 

sunt de acord ..guma aia de mult trebuia schimbata ..are deja cateva muchii

probabil a rulat mai mult pe partea respectiva ..nu e prima data cand vad o uzura de genul ..schimb'o

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sunt de acord ..guma aia de mult trebuia schimbata ..are deja cateva muchii

probabil a rulat mai mult pe partea respectiva ..nu e prima data cand vad o uzura de genul ..schimb'o

am schimbato de mult iti dai seama :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

apropo de sosele, sunt mai inalte pe centru ( pentru apa, etc ) , nu stiu cata importanta are asta, dar motorul nu sta intotdeauna perpendicular pe asfalt

nu cred totusi sa afecteze asa de mult un cauciuc, mai ales ca e ceva aproape insesizabil de cele mai multe ori :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:crack: :crack: :crack:

Chitrosi nechitrosi , nu toti au 150 E sa dea pe un cauciuc nou de spate.Asta e realitatea.Si cand nu ai bani de unul nou ce faci, stai si te uiti la ea sau ii pui unu sh ???

Editat de BaresiK
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...