Sari la conținut

Cbr`ica 6oo F4 Sau Kawa Zx9-r


gilerescu_boy
 Share

Postări Recomandate

tot nu l-ati lamurit pe baiat

daca vrei motocicleta 'puternica' exista doua variante

-KAWASAKI

- suzuki

daca vrei motociclete cu valente sport exista tot doua variante

-honda (care e mereu underpowered)

- sau yamaha

alege cu inima

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

-honda (care e mereu underpowered)[...]

 

Siiiigur ca da. Honda si marmota. Las ca-s restul overpowerd (pe hartie cel putin). Uita-te putin la masuratorile la roata pentru ultimele sportive 4 in linie. Yamaha si Kawasaki "umfla" cel mai tare puterea declarata. Ca aia la roata, e tot p-acolo cu restu. :)

Exemple extrase din ultimul nr. Motociclismo (daca vrei pot sa caut si in Motorrad pentru generatiile mai vechi)

1000 RR 2008 - puterea oficiala 177,8 CP - masurata la roata - 161,54 CP

R1 2008 - puterea oficiala 180 CP - masurata la roata - 160 CP

GSXR 2008 - puterea oficiala 185,1 CP - masurata la roata - 161,7 CP

ZX-10R 2008 - puterea oficiala 200 CP - masurata la roata - 167,09 CP

 

600 RR 2008 - puterea oficiala 119,6 CP - masurata la roata - 106,06 CP

ZX-6R 2008 - puterea oficiala 131 CP - masurata la roata - 105,83 CP

GSXR 2008 - puterea oficiala 125 CP - masurata la roata - 109,4 CP

R6 2008 - puterea oficiala 135,3 CP - masurata la roata - 108,42 CP

 

Sa mai adaug ca Honda sta cel mai bine si la capitolul mase?

Editat de paulcannibal
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

puterea oficiala la zx6 care ai dat-o tu e cu ram air intake in presiune maxima

deci calculeaza fara 5 cai

zx10 are 192 de cai iar cu ram air 200..

si nu ma refeream numai strict la puterea declarata sau cea adevarata ci la cum elibereaza motocicletele kawasaki puterea...lucrul asta t-il poate spune oricine cu un pic de experienta

green mean vine totusi de la ceva...

nu ai sa vezi niciodata curse de 400m cu honde...

srad sau zx-uri

aici chiar nu ai ce contesta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

tot nu l-ati lamurit pe baiat

daca vrei motocicleta 'puternica' exista doua variante

-KAWASAKI

- suzuki

daca vrei motociclete cu valente sport exista tot doua variante

-honda (care e mereu underpowered)

- sau yamaha

alege cu inima

 

Sunt p jos d ras , cum a scris KAWASAKI cu majuscule si restu cu miniscule :)

Da recunosc kawasaki e singura care poate fi numita motocicleta restul sunt in cele mai bune cazuri mopeduri :blink:

 

Mai pune mana si p alta moto sa vezi k surprinzator o sa iti placa .................nu numai kawaski

Fiecare iti da alt feeling , asa ca nu mai spune ca honda nu are ce cauta la drag race , rr-ul meu se bate cot la cot cu un zx10r cel putin .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

..., rr-ul meu se bate cot la cot cu un zx10r cel putin .

Cel putin...

-----------

 

Ciudat, toti detinatorii de RR recunosc ca e mai slaba de restul miarelor dar ca are o ciclistica mai buna. Nu mai tin minte topicul dar un baiat spunea ca e comparabila un 636.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am si eu o intrebare , un 600 rr e mai fiabil ca un kawasaki 636 ?

 

Intr-un sezon n-apuci cred sa vezi vreo diferenta. Probabil pe termen lung (ani si ani) si peste 60.000km vezi cum sta treaba. Desi la tehnologia din ziua de azi ma indoiesc ca ar fi diferente clare de fiabilitate intre 636 si 600rr.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salve

sunt posesor de zx-6r din 99 .. mie sincer imi prea place motocicleta. Prima motocicleta.. copil tampit, insetat dupa adrenalina in spateleghidonului si am avut 1 accident in care am avut noroc cu caru si mi-am cam distrus bicicleta .. asta acum e un streetfighter veritabil :)) ..nu prea conteaza povestea mea dar iti spun ceva ce conteaza:

 

Ce vrei tu nu e un supersport .. sau poate cine stie.

 

Supersporturile nu prea sunt de mers pana la facultate .. vorba lu strunfadri dai a 2 a si ai trecut de facultate.. ca si plusuri ai:

Look (intorc gagicela capu dupa d-astea)

frane bune

top speed

ia virajele excelent (asta daca si stii cum sa iei un viraj)

 

minusuri:

Pozitie incomoda cel putin la drum lung (si mai incomoda pt pasagera) stai in maini sau daca nu iti tii greutatea in maini tii spatele incordat.

Trebuie sa cam fii pilot - adica sa nu reduci viteza pe curba la 20 la ora pt ca ti-e frica sa inclini motoru sau iti alegi o "trasa" aiurea si ajungi in copaci .. daca bruschezi franele e cam aiurea.. unghiu de bracaj mic (te incurca la mersu incet intors etc).. garda la sol mica (asta daca vei sa meri si pe trotuare.. i bucuresti e un nou sport)

 

 

cam asta ar fi sunt sigur ca imi scapa multe dar ata ete

eu sincer si cu caldura recomand un Supermoto sau un enduro turing

oricum factoru uman are multe de spus in cazul unui accident..

 

iar ca fiabilite nu am decat sa iti zic ca nu e asa de mare diferenta intre branduri

aa honda e mai comoda ca si pozitie (a fost catalogata super sport pana a aparut RR-ul acum cica e sport turing)

 

bafta si ai grija de tine (pe motor esti singur nu are cum sa te ajute cineva sa eviti)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am avut o boala foarte nasoala care se numea orion....groaznica

anyway....tin sa precizez ca in general fetele motocicliste sunt fericite posesoare de honde....probabil ca sunt mai mereu rosii...

dar eu tind sa cred tocmai fiindca sunt ata de 'brutale' si iarta multe...

iar Paul sa stii ca am condus si alte marci

am reusit sa ma plimb cu un rr 1000 din 2004

o motocicleta impresionanta prin echilibru

dar eu nu asta caut la un SBK

caut senzatii tari si sa ma scuze lumea dar hondele dau cu greu aceste senzatii odata CE AI INCALECAT UN KAWASAKI sau un suzuki

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am avut o boala foarte nasoala care se numea orion....groaznica

anyway....tin sa precizez ca in general fetele motocicliste sunt fericite posesoare de honde....probabil ca sunt mai mereu rosii...

dar eu tind sa cred tocmai fiindca sunt ata de 'brutale' si iarta multe...

iar Paul sa stii ca am condus si alte marci

am reusit sa ma plimb cu un rr 1000 din 2004

o motocicleta impresionanta prin echilibru

dar eu nu asta caut la un SBK

caut senzatii tari si sa ma scuze lumea dar hondele dau cu greu aceste senzatii odata CE AI INCALECAT UN KAWASAKI sau un suzuki

se stie ca honda e mai manevrabila si iarta mai multe... asta nu inseamna ca nu merge tare...

si asa isi cumapra toti motoare tari si puternice de nu au habar sa mearga pe ele decat inainte si frana.Atunci care mai e placerea, doar faptul ca ai multi cai intre picioare si nu poti sa ii controlezi.. dar da bine la fetite etc.

RR-u tati e impresinanta prin echilibru? :D deci nici aia nu e brutala?e mai slaba decat zx7? :P ....

fiecare isi cumpara ce vrea ideea e ca sa apuce sa il cunoasca, invete etc... si nu doar sa ii dea viteza pe linie dreapta.

eu sunt dispus sa punem de o liniuta... cu motoru meu vechi..si al tau zx7

te bagi?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si asa isi cumapra toti motoare tari si puternice de nu au habar sa mearga pe ele decat inainte si frana.

 

Ai sa ramai surprins cati adevarati cu supermotoare habar n-au sa puna frana. :P Ca sa franezi calumea un motor, mai ales in situatii de naspa trebuie o gramada de experienta si sange rece.

Editat de Emppu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

se stie ca honda e mai manevrabila si iarta mai multe... asta nu inseamna ca nu merge tare...

si asa isi cumapra toti motoare tari si puternice de nu au habar sa mearga pe ele decat inainte si frana.Atunci care mai e placerea, doar faptul ca ai multi cai intre picioare si nu poti sa ii controlezi.. dar da bine la fetite etc.

RR-u tati e impresinanta prin echilibru? :D deci nici aia nu e brutala?e mai slaba decat zx7? :P ....

fiecare isi cumpara ce vrea ideea e ca sa apuce sa il cunoasca, invete etc... si nu doar sa ii dea viteza pe linie dreapta.

eu sunt dispus sa punem de o liniuta... cu motoru meu vechi..si al tau zx7

te bagi?

rr ul din 2004 e o motocicleta puternica si foarte usoara,,ar avea nevoie de niste kilograme in plus pt stabilitate

e un motor puternic dar nu brutal imi pare rau sa o spun...

e mai rapid ca un zx7 daca asta vrei sa auzi...dar felul in care livreaza puterea nu e brutal....e o honda

girl bikes...

honda intruchipeaza perfect filozofia japoneza care spune ca echilibrul e totul in viata

hondele adevarate sunt rr-urile pe carburatoare...900rr 92-96

Editat de sergiukawa
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

rr ul din 2004 e o motocicleta puternica si foarte usoara,,ar avea nevoie de niste kilograme in plus pt stabilitate

e un motor puternic dar nu brutal imi pare rau sa o spun...

e mai rapid ca un zx7 daca asta vrei sa auzi...dar felul in care livreaza puterea nu e brutal....e o honda

girl bikes...

honda intruchipeaza perfect filozofia japoneza care spune ca echilibrul e totul in viata

hondele adevarate sunt rr-urile pe carburatoare...900rr 92-96

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

rr ul din 2004 e o motocicleta puternica si foarte usoara,,ar avea nevoie de niste kilograme in plus pt stabilitate

e un motor puternic dar nu brutal imi pare rau sa o spun...

e mai rapid ca un zx7 daca asta vrei sa auzi...dar felul in care livreaza puterea nu e brutal....e o honda

girl bikes...

honda intruchipeaza perfect filozofia japoneza care spune ca echilibrul e totul in viata

hondele adevarate sunt rr-urile pe carburatoare...900rr 92-96

 

atunci zi 92-99 :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...