cristi cbr Postat Iunie 19, 2008 Autor Share Postat Iunie 19, 2008 pai asta ar insemna cam 3,5 l ulei in motor nu 3,2 cat scrie in carte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iunie 19, 2008 Share Postat Iunie 19, 2008 Am aruncat si eu un ochi pe studiul despre performantelei uleiurilor. Mi se pare de-a dreptul amuzant cum AMSOIL ala a iesit pe primele locuri la toate testele @cristi cbr: de ce te iei dupa neni Mitica si nu dupa manual? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
strumfuadi Postat Iunie 19, 2008 Share Postat Iunie 19, 2008 Mi se pare de-a dreptul amuzant cum AMSOIL ala a iesit pe primele locuri la toate testele banal: testul e facut de ei. sub ochiul vigilent al unui notar, cica, dar facut de ei.. ce nu inteleg eu acolo de ce motul 300V 15w-50 a iesit mai prost decat 300V 10w-40... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NeBuN@Ke Postat Iunie 19, 2008 Share Postat Iunie 19, 2008 pai asta ar insemna cam 3,5 l ulei in motor nu 3,2 cat scrie in carte in cbr f2-f3 se pune 3,8 l ulei... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi cbr Postat Iunie 19, 2008 Autor Share Postat Iunie 19, 2008 in cbr f2-f3 se pune 3,8 l ulei... da??? da mi si mie un link ceva sa ma conving si eu. cu 3,8 litri nivelul miar ajunge cam pe la jumatea jojei adik cu vreo 3-4 CM deasupra stantei M/A/L adik maxim, average, low. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cata_30 Postat Iunie 19, 2008 Share Postat Iunie 19, 2008 (editat) cristi_cbr uite pt f3 al tau cat trebe exact ai un print screen...pai ce nu ai manualul tehnic? si uite si tipurile de ulei recomandate de constructor...clasificarea in tabel (care dupa unii e marketing )..reinventeaza ei roata..dar asa e romanul inventiv..uite si link cu carti tehnice la honda www.stephygee.com Editat Iunie 19, 2008 de cata_30 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi cbr Postat Iunie 19, 2008 Autor Share Postat Iunie 19, 2008 (editat) cristi_cbr uite pt f3 al tau cat trebe exact ai un print screen...pai ce nu ai manualul tehnic?si uite si tipurile de ulei recomandate de constructor...clasificarea in tabel (care dupa unii e marketing )..reinventeaza ei roata..dar asa e romanul inventiv..uite si link cu carti tehnice la honda www.stephygee.com da am gasit si eu. in fine nu mai stiu cat am pus ca de cand l-am schimbat am mai scos, am mai completat, ma rog......un lucru il stiu sigur: cu joja infiletata se umezeste de ulei exact pana la m(maxim). acuma is nedumerit rau ca am manualul mobrei da nu scrie nicaieri cum se verifica uleiul: cu joja infiletata sau desfiletata. Editat Iunie 19, 2008 de cristi cbr Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tOrQuE Postat Iunie 19, 2008 Share Postat Iunie 19, 2008 Eu folosesc mobil 1 extra 4t...sunt multumit 1litru -190.000 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fesu' Postat Iunie 19, 2008 Share Postat Iunie 19, 2008 sf sau sg sunt si sintetice... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi cbr Postat Iunie 20, 2008 Autor Share Postat Iunie 20, 2008 da am gasit si eu. in fine nu mai stiu cat am pus ca de cand l-am schimbat am mai scos, am mai completat, ma rog......un lucru il stiu sigur: cu joja infiletata se umezeste de ulei exact pana la m(maxim). acuma is nedumerit rau ca am manualul mobrei da nu scrie nicaieri cum se verifica uleiul: cu joja infiletata sau desfiletata. poa sa mi raspunda cineva la intrebarea asta ca pana acum erau cativa viteji p'aci: '' joja infiletata, ba nu , de fapt desfiletata'' perfeeeect n-am inteles nik. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cata_30 Postat Iunie 20, 2008 Share Postat Iunie 20, 2008 (editat) ia uite ca scrie deci pornesti 2-3 minute mobra opresti motorul astepti 3 minute indrepti mobra.....vezi sa ai suprafata fara inclinare desfiletezi joja si o stergi cu o carpa uscata si o introduci in locasul ei fara a infileta joja scoti si afli nivelul..... Editat Iunie 20, 2008 de cata_30 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi cbr Postat Iunie 20, 2008 Autor Share Postat Iunie 20, 2008 (editat) ms mult de tot man. Editat Iunie 20, 2008 de cristi cbr Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cata_30 Postat Iunie 20, 2008 Share Postat Iunie 20, 2008 pt putin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaio07 Postat Iunie 24, 2008 Share Postat Iunie 24, 2008 Eu folosesc mobil 1 extra 4t...sunt multumit 1litru -190.000 Eu am cumparat 1 L de asa ceva cand tot cautam sintetic si nu gaseam deloc. Nu credeam ca foloseste cineva, si de aceea nu m-am zbatut sa il dau. Deci: 1L Mobil 1 extra 4t moca doar in Bucuresti (asigur eu transportul). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin-rs Postat Iunie 25, 2008 Share Postat Iunie 25, 2008 Mie imi mai trebuie un litru in tot bacaul nu este extra 4t ( e doar super Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adidas Postat Iunie 25, 2008 Share Postat Iunie 25, 2008 Mie imi mai trebuie un litru in tot bacaul nu este extra 4t ( e doar super Incearca la LordRhadoo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Old School Rider Postat Iunie 27, 2008 Share Postat Iunie 27, 2008 Ce se intampla daca pui prea mult ulei? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andr3y 954 Postat Iunie 27, 2008 Share Postat Iunie 27, 2008 Ce se intampla daca pui prea mult ulei? se strica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cata_30 Postat Iunie 28, 2008 Share Postat Iunie 28, 2008 (editat) daca pui prea mult e aceeasi kestie ca si cum ai pune mai putin ulei, pt ca el prin barbotare el are rolul de a raci unele componente acolo in blocul motor printre care si fusta pistonului, care e incinsa de la detonatiile care au loc in camera de ardere si daca are prea mult nu se mai asigura racirea corecta...(nu vorbim de ungere, lichid de racire, asta e altceva) barbotare= cetaza de ulei, ceazta care rezulta in urma rotirii arborelui cotit fusta piston=partea de sub "capacul" pistonului, partea unde se prinde capatul bielei cu boltzul iar daca pui prea putin poate sa nu ajunga ulei in rampa(circuit) si sa nu ai ungere corecta respectiv sa nu faca barbotare cum trebe si sa se raceasca componentele din carter Editat Iunie 28, 2008 de cata_30 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.