Sari la conținut

Ulei


Postări Recomandate

la cat de multe posturi sau adunat aici mai mult ca sigur vei gasi raspunsul la intrebarea daca stai si le citesti. ai tot: 'clasamentul marcilor, indicele uleiurilor pt motoare sport si felul in care mergi, ai tot . bafta :cheers:

 

 

 

no offense ...dar voi aveti pareri impartite si in plus nu prea stiu "unde" sa citesc...pur si simplu in mare vreau sa stiu ce sa cumpar(marca si cantitatea),cat ma costa si de unde (eu sunt din bucuresti).si daca trebuie sa stiu ceva atunci cand fac schimbul...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 129
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

sal.am si eu nevoie de ajutor...mi-am laut si eu un 636 din 2003 si tre sa ii fac schimbu de ulei neaparat dar nu stiu ce ulei tre sa cumpar si cat...unde gasesc si eu niste specificatii tehnice?!!? ms anticipat

 

ai atasat fisa pt motorul tau Ulei Motul !!!!

 

stai un pic ca nu inteleg :cheers:

adica la cbru meu din 95 e mai indicat sa-i pun semisintetic decat sintetic?

 

exact ambreajul tau a fost conceput pt ulei semisintetic la fel si motorul....

zx6_rr.PDF

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cred ca esti un pic in eroare. ambreiajul e ambreiaj.

a, ca uleiul moto nu trebuie sa aiba "friction modifiers" ca la uleiurile auto, da, asta e adevarat. :cheers:

insa un ambreiaj moto nu va patina cu ulei moto, indiferent ca e synthetic sau mineral, decat daca e pe duca.

 

eu cred ca tu esti in eroare am avut o gramada de exemple ..... si alea de conceptie mai veche patineaza !!!! ( si nu erau pe duca) dupa ce au pus ulei semi sau mineral au mai mers 30 000 km....teoretic ai dreptate practic nu.....

Editat de andreigin
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am cumparat un Hornet 600 din Italia si avea in motor Castrol GPS (zicea vanzatorul) sau Castrol EVO (scria pe eticheta de la verificare trehnica),in fine. Oricum, zarnaia putin lantul de distributie. Acuma am pus Motul 7100 si zarnaie putin mai tare.....nu stiu daca are legatura cu uleiul, cert e ca trebuie rezolvat lantul. Insa am remarcat diferenta de zarnait dupa schimbarea uleiului.

Cand am schimbat uleiul, mecanicul verifica nivelul infiletand joja pana la capat, zicea ca asa se face la orice motor...insa manualul scrie clar ca trebuie verificat nivelul de ulei fara a infileta joja, doar o pui in gaura (am 2 manuale, 1 in Eng si 1 in Italiana si ambele spun la fel).

Voi ce stiti? Cum trebuie verificat nivelul?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu cred ca tu esti in eroare am avut o gramada de exemple ..... si alea de conceptie mai veche patineaza !!!! ( si nu erau pe duca) dupa ce au pus ulei semi sau mineral au mai mers 30 000 km....teoretic ai dreptate practic nu.....

 

 

io am un rf din 95. nu patineaza nici cu sintetic, nici cu aditivi in el, cu nimic. ambreiajele patineaza de la ulei numai si numai cand sunt pe duca.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

noroc,

 

nu de mult mi-am luat un kawasaki vn 1600. l-am luat la 5000 de km si cam tre sa-i fac schimbu.

daca aveti careva vre-un site cu ce recomanda producatorul la aces model, sau orice alta solutie sa aflu ce ulei tre sa-i pun, va rog sa postati. mai toata lumea mi-a recomandat 10w40 - motul - semisintetic. ce parere aveti?

 

multam anticipat,

bujie

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu stiu ce motor ai, insa la suzuki gs500 nu se infileta joja pentru a citi nivelul.

ma laso-n pda masii :D .....m-ai pus pe ganduri .....eu am cbr 600 f3 si pana acum am verificat uleiul cu joja infiletata la maxim....stie cineva daca am procedat corect sau nu?

 

desi cred ca am procedat bine ca in cartea ei scrie 3,2 litri maxim, atat am pus si cu joja infiletata se umezeste de ulei exact la nivelul M-maxim

Editat de cristi cbr
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am aruncat si eu un ochi pe studiul despre performantelei uleiurilor. Mi se pare de-a dreptul amuzant cum AMSOIL ala a iesit pe primele locuri la toate testele :)

 

@cristi cbr: de ce te iei dupa neni Mitica si nu dupa manual?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in cbr f2-f3 se pune 3,8 l ulei... :)

da??? da mi si mie un link ceva sa ma conving si eu. cu 3,8 litri nivelul miar ajunge cam pe la jumatea jojei adik cu vreo 3-4 CM :( deasupra stantei M/A/L adik maxim, average, low.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cristi_cbr uite pt f3 al tau cat trebe exact ai un print screen...pai ce nu ai manualul tehnic?

si uite si tipurile de ulei recomandate de constructor...clasificarea in tabel (care dupa unii e marketing :( )..reinventeaza ei roata..dar asa e romanul inventiv..uite si link cu carti tehnice la honda www.stephygee.com

:)

Editat de cata_30
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cristi_cbr uite pt f3 al tau cat trebe exact ai un print screen...pai ce nu ai manualul tehnic?

si uite si tipurile de ulei recomandate de constructor...clasificarea in tabel (care dupa unii e marketing :( )..reinventeaza ei roata..dar asa e romanul inventiv..uite si link cu carti tehnice la honda www.stephygee.com

:)

da am gasit si eu. in fine nu mai stiu cat am pus ca de cand l-am schimbat am mai scos, am mai completat, ma rog......un lucru il stiu sigur: cu joja infiletata se umezeste de ulei exact pana la m(maxim). acuma is nedumerit rau ca am manualul mobrei da nu scrie nicaieri cum se verifica uleiul: cu joja infiletata sau desfiletata.

Editat de cristi cbr
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da am gasit si eu. in fine nu mai stiu cat am pus ca de cand l-am schimbat am mai scos, am mai completat, ma rog......un lucru il stiu sigur: cu joja infiletata se umezeste de ulei exact pana la m(maxim). acuma is nedumerit rau ca am manualul mobrei da nu scrie nicaieri cum se verifica uleiul: cu joja infiletata sau desfiletata.

poa sa mi raspunda cineva la intrebarea asta ca pana acum erau cativa viteji p'aci: '' joja infiletata, ba nu , de fapt desfiletata'' perfeeeect n-am inteles nik.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ia uite ca scrie :(

deci pornesti 2-3 minute mobra

opresti motorul

astepti 3 minute

indrepti mobra.....vezi sa ai suprafata fara inclinare

desfiletezi joja si o stergi cu o carpa uscata

si o introduci in locasul ei fara a infileta joja

scoti si afli nivelul..... :)

Editat de cata_30
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu folosesc mobil 1 extra 4t...sunt multumit 1litru -190.000

 

Eu am cumparat 1 L de asa ceva cand tot cautam sintetic si nu gaseam deloc. Nu credeam ca foloseste cineva, si de aceea nu m-am zbatut sa il dau.

Deci: 1L Mobil 1 extra 4t moca doar in Bucuresti (asigur eu transportul).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...