andrei belcic Postat Aprilie 25, 2014 Share Postat Aprilie 25, 2014 Ideea acestei benzi este sa protejeze camera de eventualele frecusuri cu niplurile spitelor. Daca pui power tape peste banda (talon ii zice la biciclete) nu vad cum ar putea-o fixa, daca zici ca e prea larga. Poti sa pui doar power tape in mai multe straturi, pana ajunge la o grosime pe care o vei considera tu suficienta sa nu iasa niplurile sa frece camera. Acest lucru se poate intampla mai ales daca se ruleaza cu presiuni mici in roti, voit sau accidental. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dot977 Postat Aprilie 25, 2014 Share Postat Aprilie 25, 2014 Stiu la ce foloseste banda de protectie, dar nu sunt convins ca banda power tape e la fel de rezistenta in timp. Vechea banda de cauciuc era uscata si la palpare avea textura cam rugoasa, mare miune ca n-am facut niciodata pana. Nu stiu cum se prezinta in timp banda power tape, d-aia i-am intrebat pe cei care la montarea cauciucului au folosit-o. Eu am cerut banda de protectie pt janta de 17, dar pe ea scrie 18/19. Pe fata au nimerit-o bine. Asta de 18/19 nu e f larga, dar nici nu se muleaza bine. Ma enerveaza faptul ca pt a comanda alta potrivita, mai scump e curierul, pe langa timpul pierdut si imposibilitatea de a face o tura cu noile gume weekend-ul asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Aprilie 25, 2014 Share Postat Aprilie 25, 2014 (editat) Power tape este o banda cu ceva fibre in ea este rezistenta la intinderea dar nu cred ca etanseaza, nu este banda pt izolatii electrice, dar romanul foloseste termenul pt ca este cool. Editat Aprilie 25, 2014 de yuk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Aprilie 25, 2014 Share Postat Aprilie 25, 2014 Power tape vs duct tape Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andry Postat Aprilie 28, 2014 Share Postat Aprilie 28, 2014 Păi şi cine s-a referit la power tape ca fiind electrical tape ( bandă izolatoare ) ? Power tape = duck tape = duct tape. Trage ceva bandă de lipit peste acea bandă de cauciuc şi plimbă-te, nu vă mai faceţi atâtea probleme. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Aprilie 28, 2014 Share Postat Aprilie 28, 2014 Vechea banda de cauciuc era uscata si la palpare avea textura cam rugoasa, mare miune ca n-am facut niciodata pana. Te rog sa ma ierti ca te intreb, dar tu ai scos o anvelopa pentru prima oara? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dot977 Postat Aprilie 30, 2014 Share Postat Aprilie 30, 2014 Te rog sa ma ierti ca te intreb, dar tu ai scos o anvelopa pentru prima oara? Da ! Este prima motocicleta cu roti spitate pe care o am. Pana acum am avut doar vehicule cu roti tubeless, insa n-am facut niciodata pana. La dejantare mi-au lasat banda aia care protejeaza spitele pe jante si am observat in ce stare se afla. Vechile anvelope au facut obiectul unui schimb, iar pana au sosit noile gume am avut timp sa inspectez starea rotilor si sa le duc la centrat. Cand schimb anvelopele ma duc la vulcanizare, nu le schimb eu. La motoare am dat intotdeauna mai multi bani pt demontarea rotilor/dejantare ( prin comparatie cu masina), dar imi convine ca nu mai stau sa surubaresc eu . Bicicleta lui fii-miu am dus-o in portbagaj la vulcanizare, nici macar n-am luat chei pt demontarea rotii care avea pana, s-au descurcat baietii de la vulcanizare. N-am nici timp, nici chef si nici veleitati de mecanic. Ai vreo problema cu felul meu de-a fi ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andry Postat Aprilie 30, 2014 Share Postat Aprilie 30, 2014 Eşti cam acid amice, las-o mai moale sau treci înapoi în aria celor cu roţi turnate. Omul nu te-a atacat, întrebându-te frumos, dar tu crezi că au toţi ceva cu tine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crazy_mouse_87 Postat Mai 3, 2014 Share Postat Mai 3, 2014 salutare, Ce parere aveti despre cauciucurile Michelin t63 ? Se va pune pe spate la o yamaha xt 125 r, in prezent este un heidenau k60 care merge excelent pe asfalt uscat, ud, nu aluneca deloca, in schimb pe munte este dezastru pe iarba si noroi . Motocicleta merge destul de mult prin oras pe asfalt si mai pleaca odata la 2 saptamani pe munte sa se distreze, mai iese si inafara drumului , mai merge si pe iarba, mai urca si pe pamant ud. Se merita sa iau acel michelin t63 ? Oare o sa ma descurc cu el la mersul pe asfalt, mai ales pe ploaie ? Motocicleta oricum nu merge mai mult de 90km/h Multumesc frumos! https://www.google.ro/search?q=michelin+t+63&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=naJkU7epCaPG0QXyhoGYCA&ved=0CAYQ_AUoAQ&biw=1024&bih=629#q=michelin+t+63&tbm=isch&imgdii=_ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xt600 Postat Mai 3, 2014 Share Postat Mai 3, 2014 (editat) Michelin T63 este in aceiasi categorie cu Metzeler Karoo (mai orientat spre enduro), Karoo T, Continental TKC 80, Mitas E09, etc. Despre T63 nu stiu nici eu mare lucru, dar Karoo T si TKC 80 au comportament bun si pe asfalt, inclusiv ud. Deci poti sa te orientezi cu incredere spre aceste alternative. In off road toate fac treaba mult mai buna decat K60. Profilul lor mai agresiv, le recomanda pentru off. Editat Mai 3, 2014 de xt600 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Mai 3, 2014 Share Postat Mai 3, 2014 ce stiu eu despre T63 este ca pe saitu ciupalacilor de la bucuresti apare pe stoc la pret bun, apoi te suna si iti spun ca trebuie sa astepti 2 saptamani, dupa care nu il primesc (si ar mai dura incert 2 saptamani) si iti vei lua tkc80 pe care il au pe stoc si il primesti a 2a zi . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dot977 Postat Mai 7, 2014 Share Postat Mai 7, 2014 (editat) salutare, Ce parere aveti despre cauciucurile Michelin t63 ? Se va pune pe spate la o yamaha xt 125 r, in prezent este un heidenau k60 care merge excelent pe asfalt uscat, ud, nu aluneca deloca, in schimb pe munte este dezastru pe iarba si noroi . Motocicleta merge destul de mult prin oras pe asfalt si mai pleaca odata la 2 saptamani pe munte sa se distreze, mai iese si inafara drumului , mai merge si pe iarba, mai urca si pe pamant ud. Se merita sa iau acel michelin t63 ? Oare o sa ma descurc cu el la mersul pe asfalt, mai ales pe ploaie ? Motocicleta oricum nu merge mai mult de 90km/h Multumesc frumos! https://www.google.ro/search?q=michelin+t+63&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=naJkU7epCaPG0QXyhoGYCA&ved=0CAYQ_AUoAQ&biw=1024&bih=629#q=michelin+t+63&tbm=isch&imgdii=_ T63 sunt printre cele mai bune anvelope noduroase. Foarte aderente pe toate suprafetele, mai ferme decat Siracurile si K60 in viraje, o buna rezistenta in timp la exploatarea pe asfalt ( nu se rup nodurile alea, asa cum se intampla cu anvelopele cramponate abuzate pe asfalt), pe iarba aluneca ca mai toate gumele, indiferent de profilul lor, pe pietris danseaza spatele (dar fara sa pierzi controlul), pe noroi nu se incarca, dar arunca si te murdaresti ca porcu'. Sunt f zgomotoase pe sosea, de la 70 km/h nu mai auzi toba. Se tocesc mai repede prin comparatie cu Siracurile, dar mai bune decat K60 . Ia-le doar daca mergi cel putin 50% pe coclauri. Comparatii cu alte gume nu pot sa mai fac. Bafta! Editat Mai 7, 2014 de dot977 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Mai 7, 2014 Share Postat Mai 7, 2014 Lamuriti-ma si pe mine cu diagrama asta: Unde e "foarte bine" si unde e "foarte slab" raportat la centrul pentagonului? La graficul de pe pagina asta ma refeream... http://moto.michelin.com/tyres/michelin-t63#perf Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Mai 7, 2014 Share Postat Mai 7, 2014 (editat) cre ca bine e departe de centru si slab aproape. dar nu prea are relevanta, zic eu, ca t63 are acelasi grafic cu sirac. Editat Mai 7, 2014 de b374 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Mai 8, 2014 Share Postat Mai 8, 2014 cre ca bine e departe de centru si slab aproape. dar nu prea are relevanta, zic eu, ca t63 are acelasi grafic cu sirac. Ha ha, corect, acum am vazut si io... Deci...degeaba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Mai 8, 2014 Share Postat Mai 8, 2014 Degeaba ce? Graficul sau cauciucul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Mai 9, 2014 Share Postat Mai 9, 2014 Degeaba ce? Graficul sau cauciucul? Graficul, man. Oricum, intre timp m-am decis: Karoo 3. Comandat deja. Revin cu o parere dupa ceva sute de km. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sivi Postat Mai 26, 2014 Share Postat Mai 26, 2014 Graficul, man. Oricum, intre timp m-am decis: Karoo 3. Comandat deja. Revin cu o parere dupa ceva sute de km. Foarte misto karoo 3, le am de 1500km si pot spune ca am primit exact ce cautam. Extrem de silentioase pentru profilul pe care il au, aderenta pe asfalt este extrem de buna - nu am simtit diferenta fata de anakee sau trailmax(gume de strada 90%), agata bine pe macadam si un fel de noroi nu foarte adanc. Nu am intrat cu ele in noroaie grele, insa sper sa faca fata si acolo. Ce ma interesa foarte tare era zgomotul la viteze de touring 80-130 si pot spune ca nu m-au dezamagit deloc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xt600 Postat Mai 26, 2014 Share Postat Mai 26, 2014 agata bine pe macadam si un fel de noroi nu foarte adanc. Nu am intrat cu ele in noroaie grele, insa sper sa faca fata si acolo. Chiar te rog sa revii cu informatii despre comportamentul lor in noroaie grele. Dupa cum arata profilul, pare sa descarce eficient. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sivi Postat Mai 26, 2014 Share Postat Mai 26, 2014 Promit sa revin. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Mai 27, 2014 Share Postat Mai 27, 2014 (editat) Am deja vreo 300 km cu Karoo 3. Extrem de silentioase pentru profilul pe care il au Corect! Surprinzator de tacute. Ma asteptam sa n-aud ce gandesc pe asfalt, dar nu, sunt chiar mai silentioase decat K60. Mare +. aderenta pe asfalt este extrem de buna - nu am simtit diferenta fata de anakee sau trailmax(gume de strada 90%), Aici nu mai sunt de acord. Nu stiu ce inseamna pentru tine aderenta extrem de buna pe asfalt, dar mie mi se pare mult sub K60. Pe inclinare mai serioasa pierd aderenta la fiecare accelerare mai intepata. Pe franare spatele e cam degeaba, se duce taras mult mai repede decat alte gume. (fata nu stiu, eu am pus doar pe spate...) Pe asfalt ud e cam naspa. nu prea tine sa te dai mai agresiv. agata bine pe macadam si un fel de noroi nu foarte adanc. Am bagat si macadam uscat si bolovani si noroi w.e. trecut. Stau foarte bine. Se descarca instant. M-am oprit la cativa metri dupa un noroi mai mare decat talonul gumei si era deja descarcat. Pe bolovani ma asteptam sa sara in toate partile, dar nu stiu cum face ca sta la locul lui. Pe macadam uscat zici ca esti pe asfalt. Editat Mai 27, 2014 de Kollar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Mai 27, 2014 Share Postat Mai 27, 2014 spate 120/80 18, nu neaparat exact dar nici 140/80 nu-mi recomandati ca suge toata vlaga de la 250 cu treijdecai si osutatreijsiceva kile, regim mixt… pareri? sunt spalat pe creier recent si nu prea-mi mai aduc aminte nic din ce stiam… adicatelea: t63 ( or mitas e09 ) vs mt21 vs d606 vs tkc80 vs ce nu stiu dar stie altcineva… Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sivi Postat Mai 27, 2014 Share Postat Mai 27, 2014 (editat) Aici nu mai sunt de acord. Nu stiu ce inseamna pentru tine aderenta extrem de buna pe asfalt, dar mie mi se pare mult sub K60. Pe inclinare mai serioasa pierd aderenta la fiecare accelerare mai intepata. Pe franare spatele e cam degeaba, se duce taras mult mai repede decat alte gume. (fata nu stiu, eu am pus doar pe spate...) Pe asfalt ud e cam naspa. nu prea tine sa te dai mai agresiv.Nu stiu cum de pierzi aderenta spate si foarte inclinat fara s-o patesti, eu unul am renuntat la stilul foarte agresiv, insa m-a luat valul saptamana trecuta pe Cheia si m-am tinut de niste vitezane fara sa-mi scape deloc spatele nici pe frana, nici in accelerare brutala.....probabil tine si de cat de incalzit e cauciucul. Spun ca ma mira concluzia ta avand in vedere si faptul ca profilul se lateste odata cu aplecarea pe curbe, deci exista mai mult contact pe curba cu asfaltul decat in pozitie verticala. La frana spate ceea ce spui tu e relativ, aderenta la frana spate indiferent de cauciuc are o eficienta extrem de scazuta. Nu cred sa-ti poti da seama de eventuale diferente, din nou si aici mai important e cat de incalzita e guma si centrul de greutate. Este foarte probabil ca in cazul scout-ului care are profil continuu pe spate sa aiba ceva mai multa eficienta, nu stiu ce sa zic, insa eu folosesc pe asfalt frana spate doar pentru a evita diving-ul de pe fata si atat, deci nu mi-a inselat asteptarile la franare deloc. Referitor la ploaie nu am incercat si nu voi incerca niciodata sa trag de gaz sau sa-i fortez vre-o limita, insa am remarcat intradevar ca mi-a fugit de sub mine fata la oprire in cateva randuri fara sa fiu agresiv, deci nu exceleaza pe ploaie. De altfel nu cer de la gume performante pe ploaie si merg numai de nevoie in astfel de conditii, extrem de linistit. Editat Mai 27, 2014 de xtrblack Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Mai 28, 2014 Share Postat Mai 28, 2014 Hm, de ex mersul pe timp de noapte se poate evita. Mersul pe timp de ploaie nu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Mai 28, 2014 Share Postat Mai 28, 2014 Nu stiu cum de pierzi aderenta spate si foarte inclinat fara s-o patesti, Mi se intampla destul de des... Este foarte probabil ca in cazul scout-ului care are profil continuu pe spate sa aiba ceva mai multa eficienta La 138/80-17 K60 NU are profil continuu pe mijloc, cum are la dimensiunile mari. Referitor la ploaie nu am incercat si nu voi incerca niciodata sa trag de gaz sau sa-i fortez vre-o limita, insa am remarcat intradevar ca mi-a fugit de sub mine fata la oprire in cateva randuri fara sa fiu agresiv, deci nu exceleaza pe ploaie. De altfel nu cer de la gume performante pe ploaie si merg numai de nevoie in astfel de conditii, extrem de linistit. Si eu incerc pe ud sa merg usurel, dar cand dau de niste serpentine...aproape ca nu pot sa ma abtin. Mai poate fi o diferenta majora: gabaritul si performantele mobrelor noastre. Ce fel de GS ai? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.