yuk Postat August 3, 2009 Share Postat August 3, 2009 m-a recuperat lejer dupa cate 30 - 40 cm de scapare pe forestier = kiloti nitel maro (50- 60 km/h coborare pe bolovanis de la babele. in urcare am avut portiuni de 90 - 100km/h desi in accelerare se simte spatele uzat ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat August 3, 2009 Share Postat August 3, 2009 e fain cand vezi cum prinde cauciucul dupa cce scapa nitzelus de la cate o greseala Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pedros Postat August 4, 2009 Share Postat August 4, 2009 Am facut rost de un tourance si azi sper sa-l montez pe africana , sa vedem ce si cum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CzCustoms Postat August 7, 2009 Share Postat August 7, 2009 De unde va luati camere? 21 si 17 pt xt, un magazin online ar fi bun, pana acum am primit oferta doar de la romi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat August 9, 2009 Share Postat August 9, 2009 Romi3 ar fi un bun inceput. Eu mi-am luat de la heidenau.ro, odata cu gumele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat August 9, 2009 Share Postat August 9, 2009 (editat) De unde va luati camere? 21 si 17 pt xt, un magazin online ar fi bun, pana acum am primit oferta doar de la romi. De principiu, camere gasesti la orice magazin moto in mintile lui. Preturile variaza intre 25 si 40 de ron per bucata. Ce costa mai mult deja e afacere, dp lor dv. Eu incerc sa nu cheltui niciodata mai mult de 65 de ron pe o pereche. Exista si camere heavy duty, a caror grosime este de 4 mm. Am avut una montata, s-a forfecat valva cat ai zice peste cand am mers cu presiune 1.2 - 1.3 si de atunci nu le prea mai vad utilitatea. Raportata si la pretul lor, bineinteles, care nu scade sub 70 de ron bucata. Ai putea cumpara camere de la multe magazine din tara, dar transportul nu il scoti sub 20 de ron fiindca mai toti trimit prin curierat. Asa ca, cel mai bine, fa-ti un drum pe la un magazin moto prin judetul tau si ia-ti de acolo. Cu un telefon inainte, ca poate nu le au pe stoc. Daca totusi, vrei sa le cumperi de la magazine din alte orase, ai putea gasi aici (nu doar ei au, ci doar ei imi vin acum in minte) : CRAZY MOTORS PATRICK MOTO NOMAD SPORT Timisoara MOTOSTONE Timisoara Editat August 9, 2009 de Popescu_ MihailRaul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CzCustoms Postat August 9, 2009 Share Postat August 9, 2009 multzam! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tau Postat Septembrie 15, 2009 Share Postat Septembrie 15, 2009 Ati folosit careva anvelopele Heidenau K60, respectiv Metzeler Karoo / Karoo(T) pe nisip? Daca da, ii rog pe cei ce au avut astfel de experiente, sa(-mi) impartaseasca opiniile despre modul in care s-au comportat aceste gume. Rog de asemenea sa precizeze si marca / modelul motociletei folosite. Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
scabron Postat Septembrie 15, 2009 Share Postat Septembrie 15, 2009 folosit karoo t pe junca din semnatura. dat cu ea pe plaja pe la vadu. mai stiu pe cineva tot cu super tenere care a facut aceeasi schema. ce sa iti zic... joaca kuru, joaca fatza... pana me. da pe de alta parte in drum spre bucuresti la intoarcere am tinut-o numa 140-150 pe autostrada. per ansamblu eu is f multzumit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tau Postat Septembrie 15, 2009 Share Postat Septembrie 15, 2009 (editat) folosit karoo t pe junca din semnatura. dat cu ea pe plaja pe la vadu. mai stiu pe cineva tot cu super tenere care a facut aceeasi schema. ce sa iti zic... joaca kuru, joaca fatza... pana me. da pe de alta parte in drum spre bucuresti la intoarcere am tinut-o numa 140-150 pe autostrada. per ansamblu eu is f multzumit. Multumesc pentru raspuns! Tot la Vadu sunt si eu aici; surprinzator, la cit de incarcata era - "incaltata" fiind cu Bridgestone-ul BW 501 & 502 - (iar) a reusit sa ajunga la malu' marii. Este adevarat ca am avut o situatie in care nu m-am putut descurca fara ajutor - si multumesc pe aceasta cale inca o data celor doi baieti (motociclisti dupa cum spuneau ei) care m-au vazut de departe si au venit cu masina pina la mine pentra a ma ajuta. Una peste alta, nu este prima data cind ma duc la Vadu cu aceste anvelope - care teoretic nu au de-a face cu nisipu', dar care surprinzator, tot de fiecare pina la urma "l-au dovedit". Intrucit majoritatea km sunt facuti (si vor fi facuti) pentru a campa la malu' marii, m-am hotarit sa le inlocuiesc. Cred ca optiunea finala va fi Heidenau K60 , intrucit comparativ cu TKC 80 si Karoo / Karoo T, si conform celor citite si pe alte forumuri: -off road au comportament similar. -on road au aderenta mai buna si sunt mai putin zgomotoase. -se uzeaza mai greu - datorita profilului si inaltimii crampoanelor -la pret sunt comparabile cu Karoo si (mult mai) ieftine decit TKC-urile. -sunt pe dimensiunile necesare GS-ului. Inca o data, multumesc de raspuns! Editat Septembrie 15, 2009 de tau Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Septembrie 16, 2009 Share Postat Septembrie 16, 2009 (editat) Ai MARE grija cu K60 pe vaca aia. Eu nu m-as incumeta. Sunt facute pentru incarcaturi medii, nu mari, iar daca ii dai 180-200 risti sa faca bum, cel putin cele cu camera (care au indicativ 170km/h). Editat Septembrie 16, 2009 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Toro Postat Septembrie 17, 2009 Share Postat Septembrie 17, 2009 Nu face BUM, stai linistit ! Am mers cu vaca incarcata cu 180 fara grija. Repreize scurte, ce-i drept. La 200 n-am ajuns, dar daca vrei viteze din astea, deja iti trebuie alt gen de gume. P.S. Am ajuns la 10.000 de km cu K60 M+S si inca ar mai merge linitit vreo 2.000, dar o sa le schimb ca mai au foarte putin profil pe mijloc si fuge spatele tare la accelerari pe forestier. De noroi nici nu mai zic... Asta pt cei care intreaba cam cat tine un K60. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Septembrie 17, 2009 Share Postat Septembrie 17, 2009 Hmm, din ce spune Toro aici, se pare ca uzura e cam aceeasi la K60 si K60 M+S. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Galen Postat Septembrie 20, 2009 Autor Share Postat Septembrie 20, 2009 (editat) Ai MARE grija cu K60 pe vaca aia. Eu nu m-as incumeta. Sunt facute pentru incarcaturi medii, nu mari, iar daca ii dai 180-200 risti sa faca bum, cel putin cele cu camera (care au indicativ 170km/h). Am deja un sezon cu k60-urile cu care v-am imbiat si pe voi sa le incercati. Au tinut exact 12 mii de km, facuti cam 50-50%. Nu pot decit sa le laud, sint singurele gume care asigura tractiune vacutei mele in toate mediile, inclusiv nisip. Si in plus au un comportament excelent pe asfalt, nu derapeaza pe ud. Singura problema a lor este ca au sectiunea destul de patratoasa, iar la curbe trebuie sa se ridice pe cant. Poate asta le asigura de fapt aderenta minune. Acest defect se compenseaza insa 100% prin invatarea si folosirea countersteeringului, facut chiar putin exagerat. Pe fata am pus tot heidenau si n-are treaba, se comporta excelent si ma va tine inca un sezon, cred ca ajunge la 20 mii km pina va trebui sa o schimb. In turul romaniei am pornit din pacate cu heidenaul la 8000km, cu doar 1 cm de profil pe centru. Gindind ca ajung oricum pe la 10 mii de km la Sag sa o schimb. Din pacate tura a fost mult mai lunga decit anticipasem si cum puteti sa vedeti la "turul romaniei 2009" de la topicul de poze, am ajuns in zona Vadu - Piriboina cu guma pe la 10 mii, cam gata (mai avea vre-o 3 mm profil). Asa ca mergeam in derapaje stinga dreapta sa prinda profilurile sanatoase de pe canturi. Cu toate astea guma m-a scos destul de bine din nisipuri, chiar in halul de uzura in care era si cu vacutza superincarcata. Ajuns in fine la Sag, am luat normal tot heidenau, pentru ca nu exista o guma mai buna pentru africane care sa asigure tractiune vacutei de 240 kg indiferent de teren, si sa fie si accesibila financiar. Ma gindesc ca ceva echivalent ar fi doar "sahara - 3 " de la metzeller, dar aia e dubla ca pret. Mai bine insa heidenau cu conditia sa o arunci pe la 8 mii facuti mixt, adica un sezon. Dupa 8 mii mai e buna inca 4 mii dar numai pe sosea. Nici o problkema cu viteza, tine perfect pina pe la 160km/h fara riscuri. Am venit cu 150-160 toata autostrada soarelui fara sa se incalzeasca macar anormal, si era si gata cu 2 mm de profil pe centru. Dar nu recomand nimanui sa mai iasa la Vadu sau chiar sa comita nebunia facuta de mine de a merge aproape pina la Portita cu o guma buna ca tip, dar uzata in asemenea hal. incit pur si simplu pe nisip mergea doar in derapaj continuu, iar daca scadeam viteza sub un anumit nivel, motorul se ingropa imediat. Am fost obligat sa merg si pe plaja unde in portiunea tasata de apa marii, se ingropa mai putin, dar tot se ingropa. Si nu stiu daca nu este doar o iluzie, dar am impresia ca modelele noi de K60 cum mi-am cumparat eu proaspat, sint mai rotunde la sectiune decit cea de dinainte, oricum navigheaza super africana cu ea peste tot si nu mai e nevoie de countersteering deocamdata. daca aveam guma noua sau macar in buna regula, cred ca era ideala si in nisip, avind 'zbaturile" cele mai serioase vazute de mine la o guma allroad. In ultima poza e pusa deja pe motor noua guma K60. Editat Septembrie 20, 2009 de Galen Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Septembrie 21, 2009 Share Postat Septembrie 21, 2009 K60-urile sunt rotunde bine la inceput, insa se uzeaza rapid pe mijloc. Dupa 3-4mii km deja e patratos profilul, dar nu ai probleme din cauza asta (doar ce povesteai tu de urcat pe cant). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Galen Postat Septembrie 21, 2009 Autor Share Postat Septembrie 21, 2009 K60-urile sunt rotunde bine la inceput, insa se uzeaza rapid pe mijloc. Dupa 3-4mii km deja e patratos profilul, dar nu ai probleme din cauza asta (doar ce povesteai tu de urcat pe cant). nus de ce , dar tin minte ca prima era mai patratoasa de la inceput, poate ii doar o iluzie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mezutu Postat Septembrie 21, 2009 Share Postat Septembrie 21, 2009 (editat) nus de ce , dar tin minte ca prima era mai patratoasa de la inceput, poate ii doar o iluzie Salut .Eu deja folosesc gumele (K 60) de vre-o trei saptamani , si chiar isi merita banii.Le-am carat prin noroaie , pietris , lut si chiar zapada. Inainte aveam Anakee-uri (cele din poza) Am dat comanda la baietii din Timisoara si au si sosit a doua zi. Pretul 440 Ron + 40 ron taxa de transport. Pe asfalt se comporta destul de bine , avand in vedere frigul de afara poti sa te inclini destul de fain cu ele, la vara cred ca o sa fie mai fain avand in vedere temperatura asfaltului. Nu stiu de ce, dar ale mele sunt mai rotunde decat ale lui Galen si nu am intalnit problema aceea de care zicea el " sa treci peste inconfortul de a "urca motorul " pe cantul gumei (sectiune nemaifiind rotunda)". /index.php?...4462&st=170 Intocmai ce am zis si eu cand am cumparat cauciucurile , si nu e doar o iluzie , alea erau mai patratoase din start. De aia m-am mirat cand zicea Galen de urcatul pe cantul gumei. Editat Septembrie 21, 2009 de mezutu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Septembrie 21, 2009 Share Postat Septembrie 21, 2009 Poate s-au stricat astia la gume ca-mi iau campii... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Toro Postat Septembrie 22, 2009 Share Postat Septembrie 22, 2009 Sper si eu ca vor ramane seriosi, desi au mai dat-o prin balarii... http://www.clubtenereitalia.it/viewtopic.p...ingle_Post_View Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rul Postat Septembrie 22, 2009 Share Postat Septembrie 22, 2009 Sper si eu ca vor ramane seriosi, desi au mai dat-o prin balarii...http://www.clubtenereitalia.it/viewtopic.p...ingle_Post_View guma aceea pare ca si cum ar fi fost reesapata!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Septembrie 22, 2009 Share Postat Septembrie 22, 2009 guma aceea pare ca si cum ar fi fost reesapata!!!! Doar la camione am auzit de asa ceva. Oricum, ce-mi pasa daca ma duce 10 mii pe asfalt, macadam si carari de munte? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
senzed Postat Septembrie 23, 2009 Share Postat Septembrie 23, 2009 Salutare Feicitari Galen pentru prezentarea k60-urilor. Putin ma "impresioneaza" neplacut transformarea profilului in patrat la K60. Sezonul e pe treminate pentru multi dintre noi, de K76 nu zice nimeni nimic? Vreau sa imi iau in aceasta iarna un set de cauciucuri Heidenau si oscilez intre K60 si K76. Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Glad1ator Postat Septembrie 23, 2009 Share Postat Septembrie 23, 2009 Pt cei interesati!!!! Am dat din greseala peste niste anvelope super faine la super preturi!!! VEE RUBBER !!! http://www.veerubber.co.th/web/home.html In Timisoara: piata Aurora: magazin de biciclete . Aduc si la comanda dintr-un catalog(tras la xerox) S-a dat cineva cu asa ceva?!?! Sa ne impartaseasca impresiile. Am vazut ca se folosesc si la competitii de talie mondiala: ex. Erzberg, rider ex. Taddy Blazusiak. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Septembrie 24, 2009 Share Postat Septembrie 24, 2009 VRM 163 e fix Heidenau K60. Care la randul lui e un Pirelli MT60 cu mai multa carne si compozitie mai moale. K76 zici ca sunt Tourance-uri. Daca se tocesc precum K60urile, mai bine iei Metzler. Per total tot acolo ajungi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat Septembrie 24, 2009 Share Postat Septembrie 24, 2009 (editat) K 76 tin mai mult de 20.000 la un mers normal (fara burnout sau alte rahaturi) asta pe un v-strom de 650 Stie cineva ce coeficient de viteza u K60 - urile 150/70/17 si 110/80/19 ca dc sunt facute pt vaci de 200+ kg imi este greu sa cred ca ar fi 160 km/h (Q) Editat Septembrie 24, 2009 de florin.radu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.