Sari la conținut

Anvelopele on si off


Postări Recomandate

Hai sa reformulez. Vreau niste cauciucuri cu care sa merg pe sosea in concediu. Vreau ceva care sa aiba aderenta buna pe asfalt, mai ales pe ud. Nu sunt hotarat ce sa aleg intre Anakee, Tourance si altele asemenea pe care eu le consider cauciucuri de sosea.

Editat de Angi
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 2,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Am avut Anakee și am Conti Trail Attack. Ambele mi s-au parut foarte sigure pe ud si foarte bune pe asfalt uscat. Un plus minim pentru Anakee pe forestiere și pe asfalt ud.

 

Uite un test Motorrad facut in 2008 cu gume gen on/off (mai mult on). Mobra cu care s-a facut testul a fost un BMW R 1200 GSA. Vei observa ca si Tourance EXP (mai de strada decat Torurance simplu) a avut scoruri bune, fiind declarat cel mai bun pe asfalt ud si prinzand locul 2 la general.

 

http://www.motorradonline.de/de/specials/e...9?ref_id=108836

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

conti trialattack am pe mobra,

pe noroi(drum de sat = pietre amestecat cu pamant) atat uscat cat si ud se comport cat de cat bine.

asta ca patanie a mea:

am tras o tura pe niste imasuri=pajisti,si ne-a prins ploaia.

pe drumul de pamant batut se comporta ca pe gheata,

asa ca am luat-o pe iarba pana la drumul ce ajunge in sat

 

cat despre asfalt :atat uscat cat si ud sunt foarte ok

am fost si la minus grade pana in Stana de Vale si sau comportat foarte bine.

/index.php?...00#entry2176659

cat despre Anakee nu-mi dau ca parerea pt ca nu am codus cu ele

 

Angi - pacat ca nu esti mai aproape de BH,te invitam la o proba cu mobra.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Post pentru elucidarea unor dileme la capitolul MONTAREA CAUCIUCURILOR K-60

 

In postul din care ar trebui sa citeze forumu asta destept se vede diferenta de profil dintre o guma fatza si una spate:

Hai sa pun si eu doua poze cu K60urile luate de la heidenau.ro:

post-42478-1232823205_thumb.jpg post-42478-1232823156_thumb.jpg

 

...deci difera destul de mult ca forma. Si mai jos o poza cu modul corect de montare pe motocicleta.

 

post-42478-1265984592_thumb.jpg

Editat de switch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am lamurit cu vine montat. ms

 

azi am primit si partea a doua a echiparii TDM-ului.

 

k60 pe fata si karoo T pe spate!

 

post-21191-1265993620_thumb.jpg

 

am cautat pe net cum se calculeaza daca te incadrezi la maximul load.

 

pe K60 am 520 lbs - adica 235kg

pe karoo T am - 325kg

 

ar insemna ca mobra cu bagaje si pasageri sa nu depaseasca 470kg?

 

mobra are 240kg , eu si pasagera avem 135kg - restul ramane de bagaje.

 

este corect rationamentul meu?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut.

Am si eu o pereche de cauciucuri Avon Gripster AM 24.

Am gasit cateva informatii pe net, dar vroiam sa stiu, daca are sau a avut cineva pe motor pana acum, cum se comporta.

Acum am cauciucuri de enduro pr DR si mi-e cam mila de ele, ca merg destul de mult si pe asfalt.

post-10629-1266050839_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am cautat pe net cum se calculeaza daca te incadrezi la maximul load.

 

pe K60 am 520 lbs - adica 235kg

pe karoo T am - 325kg

 

ar insemna ca mobra cu bagaje si pasageri sa nu depaseasca 470kg?

 

mobra are 240kg , eu si pasagera avem 135kg - restul ramane de bagaje.

 

este corect rationamentul meu?

Nu sunt prea sigur. Daca e vorba de incarcatura statica, atunci e ok. Pentru ca pe franare e posibil sa ai cam 75% din greutate proptita in roata fatza.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

K60 e tubetype are ceva daca il pun fara camera pe janta mea turnata??

 

Nare nimic. Cu conditia sai pui niste rim-lock-uri. :laugh:

Serios acum; instinctul imi spune ca poti folosi tubeless cu camera. Dar tube type fara camera... nu stiu. Pot sa se dezumfle sau dezjanteze. Alt scenariu nu vad.

PS TKC80 pe TDM!!!! :angry: . Man, iati un enduro touring mai enduro decat TDM-ul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nare nimic. Cu conditia sai pui niste rim-lock-uri. :laugh:

Serios acum; instinctul imi spune ca poti folosi tubeless cu camera. Dar tube type fara camera... nu stiu. Pot sa se dezumfle sau dezjanteze. Alt scenariu nu vad.

PS TKC80 pe TDM!!!! :angry: . Man, iati un enduro touring mai enduro decat TDM-ul.

 

 

nu e TCK80. e metzler Karoo T si Heidenau K60. sunt cauciucuri on-off. Am ales calea asta nu ca ma dau mult off-road ci pentru ca mai exista sesiuni unde ies de pe asfalt iar cu gumele stradale care le aveam inainte ma chinuiam enorm, mai ales cand dadeam de forestiere cu noroi.

 

TDM-ul se descurca foarte bine pe drumuri forestiere, fi fara grija. Numai eu sa stiu sa-l folosesc :hurt:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da matale de ce nu ti-ai luat K60 T/L?

 

Cavalere, un cauciuc din asta Tube-Type e proiectat doar sa STEA pe janta, nu e proiectat sa ETANSEZE in zona respectiva. Adica s-ar putea sa se dezumfle incet incet, sau sa piarda presiune la impacturi repetate (gropi?). Ca sa nu mai spun ca talonul nu prea are aceeasi stablitate ca la unul Tube-Less.

 

Pune mana si cumpara-ti si matale o camera pe 18 (gasesti peste tot) si scapi de griji. Vezi doar la vara sa-l tii oleaca mai umflat sa nu se incinga la viteza mare.

 

Apropo de viteza mare: ai grija ca acele K60uri nu cred ca iti permit sa rulezi cu peste 180 in conditii de siguranta. Si nu cred ca vrei sa faci explozie la guma fatza la viteza aia...

Editat de switch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mai mult de 140 nu am sa rulez :angry:

o sa sun la astia la maxiscooter sa intreb daca se mai poate schimba. plus ca nici nu era specificat la ei pe site, sau eu nu am gasit ...

Mesaj completat

Da matale de ce nu ti-ai luat K60 T/L?

 

Cavalere, un cauciuc din asta Tube-Type e proiectat doar sa STEA pe janta, nu e proiectat sa ETANSEZE in zona respectiva. Adica s-ar putea sa se dezumfle incet incet, sau sa piarda presiune la impacturi repetate (gropi?). Ca sa nu mai spun ca talonul nu prea are aceeasi stablitate ca la unul Tube-Less.

 

Pune mana si cumpara-ti si matale o camera pe 18 (gasesti peste tot) si scapi de griji. Vezi doar la vara sa-l tii oleaca mai umflat sa nu se incinga la viteza mare.

 

Apropo de viteza mare: ai grija ca acele K60uri nu cred ca iti permit sa rulezi cu peste 180 in conditii de siguranta. Si nu cred ca vrei sa faci explozie la guma fatza la viteza aia...

 

 

am vb cu astia de la heidenau.ro

 

k60 dimensiunea astea nu exista decat tubetype, chiar marea majoritate de k60 sunt asa. apoi am vb la ei la service si mi-au zis ca pot monta fara griji si ca nu o sa am probleme cu ea.

 

daca chiar nu merge cum trebuie o sa pun camera si game over :laugh:

 

PS mai mult de 140-150km./h nu o sa am vreodata. si asta e viteza de varf pt depasiri. in rest 120-130, nice and smooth :hurt:

Mesaj completat

pe fizicienilor este o vulcanizare cum cobori spre enegeticienilor pe stanga, cam la 300 m de matei ambrozie care se ocupa si de roti moto.

 

pretul 60 lei (de duci cu mobra si ei le dau jos, le dejanteaza, le janteaza si le echilibreaza si monteaza rotile la loc) . nu am ajuns la ei pt ca nu am reusit sa pornesc mobra. sper ca saptamana viitoare sa le fac o vizita.

 

m-a intrebat sa fie neaparat tubeless, probabil pt spitate cu camere e alt scor....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Veste proasta. Heidenau nu mai are cauciuc pt M+S, cum era 150/70-17. Abia prin aprilie vor reincepe sa produca. In consecinta nu stiu ce sa fac. Karoo T sigur nu m-ar tine mai mult de 6000, TKCu' e mult prea scump si s-ar duce mai repede de atat, de Mitas nu vreau sa aud. As vrea totusi ceva mai agresiv decat Tourance, dar daca n-am nicio alta sansa, atunci o sa iau "poor man's Tourance", K76.

 

Asta sau sa iau K60 cu un numar mai mic, 100 in loc de 110 pe fata si 140 in loc de 150 pe spate. Voi ce ziceti?

Editat de uzunu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Veste proasta. Heidenau nu mai are cauciuc pt M+S, cum era 150/70-17. Abia prin aprilie vor reincepe sa produca. In consecinta nu stiu ce sa fac. Karoo T sigur nu m-ar tine mai mult de 6000, TKCu' e mult prea scump si s-ar duce mai repede de atat, de Mitas nu vreau sa aud. As vrea totusi ceva mai agresiv decat Tourance, dar daca n-am nicio alta sansa, atunci o sa iau "poor man's Tourance", K76.

 

Asta sau sa iau K60 cu un numar mai mic, 100 in loc de 110 pe fata si 140 in loc de 150 pe spate. Voi ce ziceti?

 

Karoo T tin 10.000, cel putin asa sustinea Cristi-mic ca tineau la el pe supertenere. Pana reincep aia productia de k60 m+s, poti incerca o pereche d-asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Lumea in State, pe 1xxx GS, e extaziata daca reuseste sa scoata 5000km din ele. Nu ca nu l-as crede pe Cristi, da'...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Lumea in State, pe 1xxx GS, e extaziata daca reuseste sa scoata 5000km din ele. Nu ca nu l-as crede pe Cristi, da'...

 

 

pai depinde si la ce presiune le folosesc aia in state, cristi a zis ca la 1,5-1,6 atm scoate atatia km din ele. mie sincer imi vine greu sa cred ca doar 5000 km se pot scoate din ele. Rockeru de aici de pe forum are deja 5000km cu un Karoo T luat la mana a doua.

 

uite o sa caut poze cand l-a montat prima data si poza cu al meu nou si sa ne facem o idee de uzura.

 

PS mai tre sa tii cont si de diferenta de cuplu intre motoru de TDM si cel boxer. chiar daca la cai sunt apropiati la cuplu e mare diferenta.

 

Naspa treaba cu K60 ... ai vb si cu romi3 ca si el aduce haidenau.

 

am vb cu un TDM-ist care si-a pus k60 pe fata nu are camera :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am un amic supertenerist care are si el karoo t pe mobra. are 7.000 cu ele in toate conditiile si il mai tin 2.000 lejereanu.

 

io dupa vre-o 2.500 is f multumit de ele. mai ales iarna asta s-au comportat exemplar.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Veste proasta. Heidenau nu mai are cauciuc pt M+S, cum era 150/70-17. Abia prin aprilie vor reincepe sa produca. In consecinta nu stiu ce sa fac. Karoo T sigur nu m-ar tine mai mult de 6000, TKCu' e mult prea scump si s-ar duce mai repede de atat, de Mitas nu vreau sa aud. As vrea totusi ceva mai agresiv decat Tourance, dar daca n-am nicio alta sansa, atunci o sa iau "poor man's Tourance", K76.

 

Asta sau sa iau K60 cu un numar mai mic, 100 in loc de 110 pe fata si 140 in loc de 150 pe spate. Voi ce ziceti?

 

mama ce bulan am avut. acum 2 saptamani am montat pe mobra o pereche de K60-uri (150/70-17 spate) nou noute.

 

in cealalta ordine de idei, daca vrei ceva mai agresiv decat Tourance, incearca Anakee-ul de la Michelin. au profil mai fain, pe asfalt tin super iar ca durata de viata te plictisesti de ele mult inainte sa se termine. :crack: dreptu-i ca pretul nu-i mic deloc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Anakee-ul nu-mi place deloc. Prefer Tourance ca guma 90/10, macar stiu exact cum se comporta si care-i sunt limitele. Pe asfalt uscat dau cu crashu' in asfalt si tot nu le fac sa intre in criza, in timp ce pe ud am incredere absoluta in ele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Veste proasta. Heidenau nu mai are cauciuc pt M+S, cum era 150/70-17.

 

 

 

Acesta este motivul - text preluat de pe advrider.com:

 

"I talked to some Heidenau representatives at IMOT last weekend. Apparantly, they're revising the K60 due to some new European Union regulation (something to do with the rubber compound). Apparantly, they will also have a different two-compound tread, harder in the middle and soft on the sides. Thus, they will not be available in Europe until at least late March."

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to Anvelopele on si off

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...