xt600 Postat Iunie 2, 2013 Share Postat Iunie 2, 2013 Chiar nu stie nimeni, nimic, despre Dunlop D606? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
diles Postat Iunie 3, 2013 Share Postat Iunie 3, 2013 D606 am vrut si eu pentru WRR.Din pacate n-am gasit prin RO (sau Europa) mai nimic. Pe-afara sunt (cel putin pt modelul/dimensiunile de WRR) printre cele mai recomandate.. Intr-un final mi-am luat mitas c17 si michelin ac10 - pe care urmeaza sa le montez. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Iunie 3, 2013 Share Postat Iunie 3, 2013 Care sunt din experienta voastra cele mai ok pentru strada (mult asfalt, mers mai sportiv pe viraje si siguranta pe franari) cauciucuri pe 90 90 21 si 130 80 17? Mi am calculat procentele si ies 99 la suta asfalt, deci vreau ceva ce sa imi inspire siguranta on road. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
steph Postat Iunie 3, 2013 Share Postat Iunie 3, 2013 In gama asta eu am mers doar pe Scorpion Trail si Anakee 2. Anakee 2 mi se par la ani lumina in fata. In rest nu stiu, nu cunosc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Grip Postat Iunie 3, 2013 Share Postat Iunie 3, 2013 Care sunt din experienta voastra cele mai ok pentru strada (mult asfalt, mers mai sportiv pe viraje si siguranta pe franari) cauciucuri pe 90 90 21 si 130 80 17? Mi am calculat procentele si ies 99 la suta asfalt, deci vreau ceva ce sa imi inspire siguranta on road. Cum ziceam si intr-un post precedent, arunca un ochi si pe Trailmax. Dupa 1000 de km pot sa zic ca sunt foarte multumit de ele ca si comportament uscat/ud. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fairplaybiker Postat Iunie 4, 2013 Share Postat Iunie 4, 2013 Testat michelin anake 2,dunlop trail max, metzeler turance,haidenau k60,continental escape, toate pe transalp de departe pe asfalt cele mai bune au fost michelin anakee 2 ......poti incerca si anakee 3 sunt mult mai de asfalt ca anakee 2 deci mai bune crd sib5in si mai mult Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ItsiBitsi Postat Iunie 5, 2013 Share Postat Iunie 5, 2013 Salutare Mea venit si mie timpul sa schimb cauciucurile. As fi dorit ceva 80/20 sau 70/30 (asfalt/teren). Nu am de gind sa merg prin noroi sau pe pamint umed - doar asfalt, pamint uscat(drumuri de tara), drumuri forestiere, iarba uscata sau drumuri pietruite (posibil si ceva pamint umed daca ma prins ploaie si trebuie sa merg). Acuma am Pirelli Scorpion Trail (95/5) pe asfalt is OK, pe pamint uscat tot OK-is (mers cuminte). Pe pamint umed is varza totala - ai foarte putin control asupra motocicletei. Ma gindeam sa aleg ceva intre: (90/90 21 fata, 130/80 17 spate) Michelin Anakee 2 Dunlop Trailmax (normal nu TR91) Pirelli MT90 (am niste rezervari in privinta lor deoarece pe spate au numai 120/90). Sunt la prima motocicleta si primul set de cauciucuri asa ca nu prea am cu ce compara. Michelin are "desen" mai de asfalt - celelalte doua is un pic mai "coltate". Propriu zis intrebarea - in ce conditii Michelin-ul va fi mai rau ca celelalte doua ? Merita sa sacrific aderenta pe asfalt pentru "posibile" cistiguri pe teren ? Plus pe dremuri alde Cheia imi place sa merg nu sa ma deplasez Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fairplaybiker Postat Iunie 5, 2013 Share Postat Iunie 5, 2013 Eu am mers pe principiul daca ii sa cad prefer la viteza mica pe noroi decat la viteza mai mare pe asfalt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaio07 Postat Iunie 7, 2013 Share Postat Iunie 7, 2013 Eu am mers pe principiul daca ii sa cad prefer la viteza mica pe noroi decat la viteza mai mare pe asfalt Bine zis. Testat michelin anake 2,dunlop trail max, metzeler turance,haidenau k60,continental escape, toate pe transalp de departe pe asfalt cele mai bune au fost michelin anakee 2 ......poti incerca si anakee 3 sunt mult mai de asfalt ca anakee 2 deci mai bune crd sib5in si mai mult Cum ti s-au parut tourance fata de trail max? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Iunie 7, 2013 Share Postat Iunie 7, 2013 ) Michelin Anakee 2 Dunlop Trailmax (normal nu TR91) Pirelli MT90 (am niste rezervari in privinta lor deoarece pe spate au numai 120/90). Sunt la prima motocicleta si primul set de cauciucuri asa ca nu prea am cu ce compara. Michelin are "desen" mai de asfalt - celelalte doua is un pic mai "coltate". Propriu zis intrebarea - in ce conditii Michelin-ul va fi mai rau ca celelalte doua ? Merita sa sacrific aderenta pe asfalt pentru "posibile" cistiguri pe teren ? trailmax sunt impecabile pe asfalt, poate fi ud, rece, cald, cum vrei ... impecabile ... fata merge 20 mii si spatele 10 mii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brake Postat Iunie 8, 2013 Share Postat Iunie 8, 2013 Care trailmax?normal sau tr 91,sunt bune pe asfalt? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_radu Postat Iunie 9, 2013 Share Postat Iunie 9, 2013 am si eu o intrebare , am nevoie de 2 anvelope care sa tina mult , precizez ca voi merge doar pe asfalt . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fairplaybiker Postat Iunie 9, 2013 Share Postat Iunie 9, 2013 Bine zis. turance mai bune si pe of si on road fata de trail max Cum ti s-au parut tourance fata de trail max? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaio07 Postat Iunie 10, 2013 Share Postat Iunie 10, 2013 Ah, m-ai bagat complet in ceata... Tocmai voiam sa trec pe Trailmax fiindca pareau sa aiba profilul mai cramponat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Grip Postat Iunie 10, 2013 Share Postat Iunie 10, 2013 Ah, m-ai bagat complet in ceata... Tocmai voiam sa trec pe Trailmax fiindca pareau sa aiba profilul mai cramponat. Hai sa vezi mobra mea incaltata cu Trailmax sa iti faci o parere Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razvano Postat Iunie 10, 2013 Share Postat Iunie 10, 2013 Ah, m-ai bagat complet in ceata... Tocmai voiam sa trec pe Trailmax fiindca pareau sa aiba profilul mai cramponat. Nu sunt cramponate. Au un profil care da senzatia ca ar fi bune pe offroad, dar se incarca repede. Daca nu sunt noroaie imense si iarba, atunci sunt ok. Pe asfalt uscad/ud si pe forestier uscat nu ai probleme. Daca vrei cramponat si ieftin ia Mitas si pe asfalt le tii mai moi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kyk Postat Iunie 15, 2013 Share Postat Iunie 15, 2013 Cum sta Heidenau Scout K60 pe sosea/umezeala ? Stiu ca in teren descaraca bine dar e ok ca si all day ? Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Iunie 15, 2013 Share Postat Iunie 15, 2013 Mediu spre bine (pe sosea umeda) Bine pe uscat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Iunie 15, 2013 Share Postat Iunie 15, 2013 Tocmai voiam sa trec pe Trailmax fiindca pareau sa aiba profilul mai cramponat. turance, trailmax, e08, sirac nu au nici o treaba cu iarba sau noroiul ... pe macadam agata putin. E08 este periculos pe asfalt umed, celelalte sunt ok Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xt600 Postat Iunie 17, 2013 Share Postat Iunie 17, 2013 (editat) Cum sta Heidenau Scout K60 pe sosea/umezeala ? Stiu ca in teren descaraca bine dar e ok ca si all day ? Multumesc Pe sosea, atat uscata cat si uda stau foarte bine. Producatorul sustine ca Scout este optimizat tocmai pentru drumuri ude si nu minte. In teren uscat sunt f. ok, dar pe noroi, nu, nu descarca bine. Dimpotriva!! Concluzie: ca pneuri de zi cu zi sunt foarte bune, cu conditia sa eviti mocirla. Editat Iunie 17, 2013 de xt600 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kyk Postat Iunie 17, 2013 Share Postat Iunie 17, 2013 De citit, interesant review ul http://www.motorcyclerider.de/wp-content/uploads/2012/06/adventurebike_tyres_test.pdfEu ma gandesc sa incerc Dunlop ul Trailmax sa vedem cum e...Foarte util link ul, multumiri ! Pe mine m-a ajutat sa ma decid . La Scout ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andry Postat Iunie 22, 2013 Share Postat Iunie 22, 2013 (editat) Nu vreau să isc polemici, dar KarooT nu se poate compara cu TKC80 când vine vorba de aderenţă, nici pe asfalt uscat şi cald ( 30°C ambient - Karoo e mai slab la aderenţă faţă de TKC la 20°C ambient ); nici pe asfalt ud sau marcajele de pe asfalt. Sunt total dezamagit de această gumă, am luat-o pentru a experimenta şi ce oferă concurenţa. Concurenţă care dpmdv nu există pentru TKC80, un cauciuc excelent pentru enduro-touring, dacă primează calitatea în alegerea unei anvelope. Edit : este vorba de cauciucul spate, 140/80-17. Pe faţă încă folosesc TKC80 90/90-21. Editat Iunie 22, 2013 de Andry Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Iunie 22, 2013 Share Postat Iunie 22, 2013 Nu imi amintesc sa fi contestat cineva calitatile TKC80. Singurul lucru care I se reproseaza este faptul ca se toceste destul de repede. Si eventual si pretul... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Iunie 22, 2013 Share Postat Iunie 22, 2013 practic poti monta anvelope de la F1 pe Logan si sa iesi la iarba verde cu ele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andry Postat Iunie 22, 2013 Share Postat Iunie 22, 2013 Nu era vorba de calităţile TKC-ului, ci defectele KarooT-ului. Slab tare comparativ cu Continentalul. @yuk : uath dă fac ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.