steph Postat Aprilie 11, 2016 Share Postat Aprilie 11, 2016 Dupa un set de Scorpion Trail si doua de Anakee 2 (fiecare set a tinut 18k si am fost foarte multumit de Anakee 2) trebuie sa schimb iar anvelopele. Merg doar pe asfalt inclusiv pe temperaturi scazute si foarte scazute. Am ajuns la urmatoarele doua optiuni. Metzeler Tourance Next si Dunlop Trailsmart (urmasele lui tr91). Cele din urma am inteles ca au durata de viata semnificativ mai mica decat ce am scos pana acum. Pareri intre cele doua? Alte variante eventual? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
klu Postat Aprilie 12, 2016 Share Postat Aprilie 12, 2016 (editat) Anakee wild? Parca fac pt 800! l.e am vazut dupa ca mergi doar pe asfalt! Editat Aprilie 12, 2016 de klu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eFu' Postat Aprilie 12, 2016 Share Postat Aprilie 12, 2016 Si eu le caut, însă nu apar în oferte pe niciunde... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Arthur E Postat Aprilie 12, 2016 Share Postat Aprilie 12, 2016 (editat) Si eu le caut, însă nu apar în oferte pe niciunde... https://www.anvelopelider.ro/anvelopa-moto/michelin/anakee-wild/ http://moto.michelin.co.uk/tyres/michelin-anakee-wild#dim Editat Aprilie 12, 2016 de Arthur E Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eFu' Postat Aprilie 12, 2016 Share Postat Aprilie 12, 2016 Da, dar au doar spatele... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Arthur E Postat Aprilie 12, 2016 Share Postat Aprilie 12, 2016 Da, dar au doar spatele... Trebuie cautat pe Ungaria sau Serbia . Ma bag sa vad ce gasesc . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dezamagitoru Postat Aprilie 12, 2016 Share Postat Aprilie 12, 2016 Montat K60 scout pe R1100GS, dupa ce inainte am avut Tourance. Zero regrete. Singurele aspecte care pot fi considerate dezavantaje (de catre unii mai slabi de inger si posedati de demonul confortului) urla ca lupul dacic si vibreaza. Dar mie imi place. Zici ca te dai cu un sportster vechi, cu motorul prins rigid de cadru Pacat ca nu urla mai tare... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
steph Postat Aprilie 12, 2016 Share Postat Aprilie 12, 2016 Dupa un set de Scorpion Trail si doua de Anakee 2 (fiecare set a tinut 18k si am fost foarte multumit de Anakee 2) trebuie sa schimb iar anvelopele. Merg doar pe asfalt inclusiv pe temperaturi scazute si foarte scazute. Am ajuns la urmatoarele doua optiuni. Metzeler Tourance Next si Dunlop Trailsmart (urmasele lui tr91). Cele din urma am inteles ca au durata de viata semnificativ mai mica decat ce am scos pana acum. Pareri intre cele doua? Alte variante eventual? Nimeni, nimic? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Arthur E Postat Aprilie 12, 2016 Share Postat Aprilie 12, 2016 Nimeni, nimic? Haidenau ? Eu merg de doi ani cu ele . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai.sandu Postat Aprilie 12, 2016 Share Postat Aprilie 12, 2016 Si eu tot Heidenau o sa iau dupa ce le tocesc pe cele actuale (Anakee 3). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Aprilie 12, 2016 Share Postat Aprilie 12, 2016 Eu sunt interesat de 95%asfalt si ocazional offroad (maxim 5%) Pentru asta, Heidenau este potrivit unui mix mai degraba 50/50 decat Tourance (80/20), iar la pret similar am preferat Tourance. Ma batea un gand grav cu Anakee 3, dar factorul decisiv al refuzului este greutatea - este cu minim 30-40% mai greu decat un Heidenau sau Tourance (nu ma convige marirea masei nesuspendate) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
steph Postat Aprilie 12, 2016 Share Postat Aprilie 12, 2016 Haidenau, ce model? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai.sandu Postat Aprilie 12, 2016 Share Postat Aprilie 12, 2016 Probabil K60... Sa stii ca de Anakee 3 raman in continuare foarte surprins, ma aplec si pe asfalt umed si pe asfalt uscat pana ating cu bocancii pe jos. Au o aderenta foarte buna pe asfalt! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Arthur E Postat Aprilie 12, 2016 Share Postat Aprilie 12, 2016 Haidenau K60 Scout . Se comporta foarte bine pe sosea fie uscata fie uda si trag de ele de doi ani , aprox 9000 km si pot sa spun ca trec si sezonul acesta cu ele fara nici o problema . Am postat mai devreme si poze cu ele . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eFu' Postat Aprilie 12, 2016 Share Postat Aprilie 12, 2016 Pe asfalt și Anakee-urile 2 pe care le am sunt super ok. Uscat sau ud, la 40 gradeC sau 0 gradeC tot aia a fost! Și pe forestiere și pe noroaie (ușoare, adevărat) s-au descurcat onorabil și au 12.000km și mai pot încă 5-6.000. Dar parcă pentru câteva sute de km/an de out-of-asfalt, aș prefera siguranța unor cauciucuri mai dedicate... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Arthur E Postat Aprilie 12, 2016 Share Postat Aprilie 12, 2016 Anakee 2 sunt deosebite . Am avut pe Africa Twin si am fost deosebit de multumit de ele pe asfalt si sunt satisfacatoare pe macadam . Apropiate ca si performante sunt Bridgestone Battle Wing . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eFu' Postat Aprilie 12, 2016 Share Postat Aprilie 12, 2016 Tocmai de asta as pastra brandul, mergand pe continuitate. Daca A2 au fost foarte bune, pot sa deduc ca AWild vorfi cel putin la fel! Dar, din pacate, nu exista dimensiunea pe 21, deocamdata... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shrek1974 Postat Aprilie 12, 2016 Share Postat Aprilie 12, 2016 Montat K60 scout pe R1100GS, dupa ce inainte am avut Tourance. Zero regrete. Singurele aspecte care pot fi considerate dezavantaje (de catre unii mai slabi de inger si posedati de demonul confortului) urla ca lupul dacic si vibreaza. Dar mie imi place. Zici ca te dai cu un sportster vechi, cu motorul prins rigid de cadru Pacat ca nu urla mai tare... asta doar in primii km, apoi n-o sa-l mai auzi si nici n-o sa-l mai simti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Aprilie 13, 2016 Share Postat Aprilie 13, 2016 Sa inteleg ca unii dintre colegi folosesc cauciucuri M+S si vara? K60 Scout vad ca este M+S. ca sa ai aderenta pe asfat cu gume de enduro» Post actualizat in 13 Apr 2016 03:56 care sunt diferentele (sesizabile/preferabile) intre K60 reinforced sau nu? diferenta de cost este de cca 30-40 lei. » Post actualizat in 11 Apr 2016 09:24 totusi cred ca Tourance este o alegere mai buna pentru ce imi trebuie mie.... a mers cineva cu Trailmax pe fata si Tourance pe spate? trailmax sunt impecabile, spatele duce 10 k si fatza 20k. Se aseaza dupa 30 km. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Aprilie 13, 2016 Share Postat Aprilie 13, 2016 ca sa ai aderenta pe asfat cu gume de enduro » Post actualizat in 13 Apr 2016 03:56 trailmax sunt impecabile, spatele duce 10 k si fatza 20k. Se aseaza dupa 30 km. Sunt multumit de performanta lor, dar spatele a cedat prea repede (<5000km) in conditiile in care fata este inca cu mustati... Am cumparat motorul cu guma spate deja "obosita" si in urmatorii 1500km a ajuns opinca (ambele sunt DOT2514). Suplimentar, sunt si a naibii de scumpe, daca nu cumva cele mai scumpe din categoria asta de anvelope. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Madalin Pribu Postat Aprilie 13, 2016 Share Postat Aprilie 13, 2016 Sunt multumit de performanta lor, dar spatele a cedat prea repede (<5000km) in conditiile in care fata este inca cu mustati... Am cumparat motorul cu guma spate deja "obosita" si in urmatorii 1500km a ajuns opinca (ambele sunt DOT2514). Suplimentar, sunt si a naibii de scumpe, daca nu cumva cele mai scumpe din categoria asta de anvelope. 5000 km? Cam ciudat. Adica ma duc ma pana la Atena, ma mai plimb un pic prin Grecia si gata, schimb cauciucul ca uleiul? Dar presiunea era buna? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Aprilie 13, 2016 Share Postat Aprilie 13, 2016 5000 km? Cam ciudat. Adica ma duc ma pana la Atena, ma mai plimb un pic prin Grecia si gata, schimb cauciucul ca uleiul? Dar presiunea era buna? la mine da... ce o fi vazut inainte nu stiu... intre crampoane sunt vizibile mici crapaturi care ma duc cu gandul ca ar fi vazut ceva mers cu presiune scazuta. daca am timp azi montez Tourance-ul pe spate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dezamagitoru Postat Aprilie 13, 2016 Share Postat Aprilie 13, 2016 asta doar in primii km, apoi n-o sa-l mai auzi si nici n-o sa-l mai simti Au deja vreo 300 de km Ar fi pacat sa devina silentioase... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Aprilie 13, 2016 Share Postat Aprilie 13, 2016 daca am timp azi montez Tourance-ul pe spate. daca nu este next, te vei simti rau pe el Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Aprilie 14, 2016 Share Postat Aprilie 14, 2016 daca nu este next, te vei simti rau pe el De ce? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.