moromete Postat Martie 25, 2010 Share Postat Martie 25, 2010 Salutari oameni buni! Si mie-mi functioneaza bine electrovalva. Insa am de gand sa-mi schimb bujiile NGK BPR7ES, deoarece de o vreme buna , dupa ce incalzesc motorul imi face figuri ciudate..., care se manifesta in a sufla inapoi in filtru de aer, ori o mica bataie in motor, de parca n-ar functiona optim , ambele pistoane..., poate nu redau corect sau exact ce am sesizat, dar cu siguranta nu e ok...., insa dupa cateva accelerari, in frei, binenteles, incepe sa-si revina , ca la urma totul sa fie ok.Colegul meu, care are si el Virago 535, mi-a mai spus, ca bujiile NGK nu-s chiar stralucite, recomandandu-mi Champion.Ca si un fapt divers : Virago-ul meu mi-a sosit din Germania cu bujii Champion....... in sfirsit cineva care face ca mine. si nkg-urile mele faceau figuri, pina cind un mecanic mai in virsta mi-a dat doua champion, le-am pus, si de atunci n-am mai avut probleme. si alea primite erau folosite. cu nkg-urile ma trezeam intr-un cilindru. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
EugenMaddog Postat Martie 25, 2010 Share Postat Martie 25, 2010 Salutare oameni buni.... cine ma poate ajuta si pe mine cu una pereche de carbuni pentru electromotr.....am un Virago de 1100 Multam fain ma puteti contacta la tel.. 0744365813 sau email eugen.ioan@yahoo.ca Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
csdexter Postat Martie 25, 2010 Share Postat Martie 25, 2010 (editat) moromete> daca te uitai in manualul utilizatorului si/sau in ala de service, vedeai ca avea o schema logica foarte simpla si frumoasa care detalia protectia in cauza si-ti spunea foarte clar ca un Virago porneste doar daca "cutia este in punctul mort SAU (cutia este in viteza SI ambreiajul este tras SI cricul este ridicat). Daca se intreaba cineva care ar fi ideea cu pornitul cu cutia intr-o viteza, avem si raspuns: cand ti se opreste motorul in mers si n-ar fi de loc ergonomic sa trebuiasca sa schimbi pana la punctul mort si apoi sa dai la automat. judas> a mea e cu NGK-uri si merge bine mersi ;-) Probabil sunt exceptia care confirma regula prflorin2000> n-am vrut sa te supar sau jignesc personal, ideea era ca Virago nu are avansul reglabil Chiar de loc @Dexter Editat Martie 25, 2010 de csdexter Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
prflorin2000 Postat Martie 25, 2010 Share Postat Martie 25, 2010 prflorin2000> n-am vrut sa te supar sau jignesc personal, ideea era ca Virago nu are avansul reglabil Chiar de loc @Dexter Ok, no problem, are doua suruburi din cate stiu; unul pt. aer si celalalt ii ala de la cere reglezi turatia sa cum sa-i zic......sti tu. Io la alea m-am referit ca doar altele nu ai la carburatoare. Din cele doua se regleaza amestecul (carburant si aer), daca nu ma insel. Probabil nu ma exprim nici io foarte bine cateodata. Bafta, sal. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Semaca Postat Martie 25, 2010 Share Postat Martie 25, 2010 Ca tot ai deschis subiectul... II MERGE CUIVA ELECTROVALVA DE LA REZERVA??? Electrovalva se colmateaza in timp de la diferitele jeguri pe care le contine benzina noastra cea de toate zilele precum si de la eventuala rugina din interiorul rezervorului. Cand functioneaza, functioneaza pe principiul diferentei de nivel, cand comuti pe rezerva, electrovalva ar trebui sa iasa de pe circuitul normal si sa dea drumul la benzina de pe fundul rezervorului, pe fundul rezervorului ati ghicit ce se afla: jeg. Sfatul meu este urmatorul: daca rezerva e blocata dar puteti auzi clicaitul electrovalvei, luati un ciocan, care va place, si aplicati 2-3 lovituri cu blandete dar si suficient de ferm, in electrovalva. Daca electrovalva era stricata atunci 2-3 ciocane nu au cum sa o strice mai tare decat era. Daca functioneaza insa e colmatata exista o sansa destul de buna sa se deblocheze. Caz in care parte din jegul "deblocat" (pulbere lipicioasa) poate ajunge in carburatoare daca filtrul de benzina e mai varza. De inlocuit e lucru dracu, datorita pozitiei si pretului. Daca metoda de mai sus nu da rezultate si nu exista nici banii sau cheful de a rezolva problema exista o ultima solutie disperata cand "ramanem fara benzina": cu cricul lasat (sau fara, daca va tin salele) aplecati motocicleta pe stanga cat mai mult, in acelasi timp actionati contactul, ca pompa de benzina sa intre in functiune si sa umple carburatoarele. Chestia asta merge de 2 maxim 3 ori. Se pot castiga insa cei cativa km pana la o benzinarie = diferenta intre un motociclist plin de draci si unu cat de cat mai vesel. Succes. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
moromete Postat Martie 26, 2010 Share Postat Martie 26, 2010 moromete> daca te uitai in manualul utilizatorului si/sau in ala de service, vedeai ca avea o schema logica foarte simpla si frumoasa care detalia protectia in cauza si-ti spunea foarte clar ca un Virago porneste doar daca "cutia este in punctul mort SAU (cutia este in viteza SI ambreiajul este tras SI cricul este ridicat). Daca se intreaba cineva care ar fi ideea cu pornitul cu cutia intr-o viteza, avem si raspuns: cand ti se opreste motorul in mers si n-ar fi de loc ergonomic sa trebuiasca sa schimbi pana la punctul mort si apoi sa dai la automat.judas> a mea e cu NGK-uri si merge bine mersi ;-) Probabil sunt exceptia care confirma regula prflorin2000> n-am vrut sa te supar sau jignesc personal, ideea era ca Virago nu are avansul reglabil Chiar de loc @Dexter adevar graiesti, nu m-am uitat in manualul utilizatorului sa vaz ce-i cu sirma aia, mea culpa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iceflo Postat Martie 26, 2010 Share Postat Martie 26, 2010 (editat) moromete> daca te uitai in manualul utilizatorului si/sau in ala de service, vedeai ca avea o schema logica foarte simpla si frumoasa care detalia protectia in cauza si-ti spunea foarte clar ca un Virago porneste doar daca "cutia este in punctul mort SAU (cutia este in viteza SI ambreiajul este tras SI cricul este ridicat). Daca se intreaba cineva care ar fi ideea cu pornitul cu cutia intr-o viteza, avem si raspuns: cand ti se opreste motorul in mers si n-ar fi de loc ergonomic sa trebuiasca sa schimbi pana la punctul mort si apoi sa dai la automat.judas> a mea e cu NGK-uri si merge bine mersi ;-) Probabil sunt exceptia care confirma regula prflorin2000> n-am vrut sa te supar sau jignesc personal, ideea era ca Virago nu are avansul reglabil Chiar de loc @Dexter salut , am vazut ca aveti o discutie documentata , din manualul utilizatorului/sau de service , ma poti ajuta si pe mine sa gasesc un asa manual in limba romana , pt o virago de 250 ??? merci mult , o zi faina si numai bine iceflo Editat Martie 26, 2010 de iceflo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yonick Postat Martie 26, 2010 Share Postat Martie 26, 2010 salut , am vazut ca aveti o discutie documentata , din manualul utilizatorului/sau de service , ma poti ajuta si pe mine sa gasesc un asa manual in limba romana , pt o virago de 250 ??? merci mult , o zi faina si numai bine iceflo In romana nu am gasit niciunde... Daca vrei, am unul in engleza pt Virago XV 250. Da un semn si-l pun pe un transfer. Nick. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Martie 26, 2010 Share Postat Martie 26, 2010 ...De inlocuit e lucru dracu, datorita pozitiei si pretului... Aha.. Ma interesa daca o demontez, ce-ar trebui sa fac, adica vad eu atunci, dar ideea era daca trebe ceva deosebit sa nu ma blochez in cine stie ce chichita, sa raman apoi fara motor cateva zile. Cred ca valva se poate repara, in principu(daca n-o fii ceva capsulat p'acolo). Apoi daca nu se poate nu-i nici un bai, inversez sorburile. Era bine de stiut de la cineva care a mai umbalt p'acolo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iceflo Postat Martie 26, 2010 Share Postat Martie 26, 2010 In romana nu am gasit niciunde... Daca vrei, am unul in engleza pt Virago XV 250. Da un semn si-l pun pe un transfer.Nick. ti-as fi recunoscator si dau si o bere , merci fain , numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yonick Postat Martie 26, 2010 Share Postat Martie 26, 2010 ti-as fi recunoscator si dau si o bere , merci fain , numai bine Manual Yamaha Virago XV250 AICI!!! Probabil o sa fie disponibil cateva saptamani. Se poate edita si printa (multumita lui dedics) Salve, Nick. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
moromete Postat Martie 26, 2010 Share Postat Martie 26, 2010 Manual Yamaha Virago XV250 AICI!!! Probabil o sa fie disponibil cateva saptamani. Se poate edita si printa (multumita lui dedics) Salve, Nick. Ca buna idee ai avut ! Yamaha XV 535 http://www.fileshare.ro/3999774688.02 Haynes Yamaha XV V-Twins http://www.fileshare.ro/3999810464.18 Clymer Yamaha XV 535-1100 http://www.fileshare.ro/3999837296.41 Compatibilitati bujii http://www.fileshare.ro/3999855184.61 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iceflo Postat Martie 26, 2010 Share Postat Martie 26, 2010 Manual Yamaha Virago XV250 AICI!!! Probabil o sa fie disponibil cateva saptamani. Se poate edita si printa (multumita lui dedics) Salve, Nick. l-am dat jos , multam fain Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Semaca Postat Martie 26, 2010 Share Postat Martie 26, 2010 (editat) Aha.. Ma interesa daca o demontez, ce-ar trebui sa fac, adica vad eu atunci, dar ideea era daca trebe ceva deosebit sa nu ma blochez in cine stie ce chichita, sa raman apoi fara motor cateva zile. Cred ca valva se poate repara, in principu(daca n-o fii ceva capsulat p'acolo). Apoi daca nu se poate nu-i nici un bai, inversez sorburile. Era bine de stiut de la cineva care a mai umbalt p'acolo. Ca sa le inversezi , sau ca sa maresti cantitatea de benzina pe normal in detrimentul celei de rezerva prin scurtarea tzevustii, trebuie sa dai jos valva. Mare lucru n-ar fi, golit rezervorul , ceva suruburi si o garnitura. Totusi mi se pare prea mare efortul doar ca sa castigi un litru jumate din benzina de rezerva. Mai bine o sticla de un litru jumate cu benzina intr-un cob si ti-ai luat problema de pe cap. D-aia am zis de varianta cu ciocanitul, orice altceva e mai mare daraua decat ocaua. Editat Martie 26, 2010 de Semaca Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
prflorin2000 Postat Martie 27, 2010 Share Postat Martie 27, 2010 Off topic La Multi Ani Ivan, La Multi Ani canibalu-le, La Multi Ani .....mie. tortul meu: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iceflo Postat Martie 27, 2010 Share Postat Martie 27, 2010 (editat) LA MULTI ANI CELOR CARE SARBATORESC DE FLORIII SI SARBATORI FRUMOASE TUTUROR Editat Martie 27, 2010 de iceflo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
prflorin2000 Postat Martie 28, 2010 Share Postat Martie 28, 2010 LA MULTI ANI CELOR CARE SARBATORESC DE FLORIII SI SARBATORI FRUMOASE TUTUROR La Multi Ani tuturor celor care poarta nume de flori, La Multi Ani si tie 'iceflo'. La Multi Ani Virago (virĂĄg=floare; HU-RUM) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lenin Postat Martie 28, 2010 Share Postat Martie 28, 2010 Daca tot a venit caldura ,m-am apucat de modificat.Am latit furca si acum vreau si roata mai groasa. Pot sa pun un cauciuc mai lat fara sa schimb janta originala?(lat insemnand 110-120).A mai incercat cineva sa puna ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
axicos Postat Martie 29, 2010 Share Postat Martie 29, 2010 (editat) Daca tot a venit caldura ,m-am apucat de modificat.Am latit furca si acum vreau si roata mai groasa.Pot sa pun un cauciuc mai lat fara sa schimb janta originala?(lat insemnand 110-120).A mai incercat cineva sa puna ? La 110-120 cred ca trebuie sa schimbi si janta ca sa nu te trezesti cu probleme... Gasesti SH destule. Editat Martie 29, 2010 de axicos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
halfgoddess Postat Martie 30, 2010 Share Postat Martie 30, 2010 Azi mi-au venit noile cauciucuri. Maine le incalt. Saptamana viitoare ne asteapta o portie de offroad in Apuseni, si dup-aia va povestesc cum e cu gume late. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Philip_HD Postat Martie 30, 2010 Share Postat Martie 30, 2010 Azi mi-au venit noile cauciucuri. Maine le incalt. Baga maine un print screen sa vedem cum arata primenita de sarbatoare Sunt curios de cea pe fata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
halfgoddess Postat Martie 31, 2010 Share Postat Martie 31, 2010 Baga maine un print screen sa vedem cum arata primenita de sarbatoare Sunt curios de cea pe fata. Nu gasesc modelu' de gume pe net, dar saptamana viitoare o pozez incaltata si in actiune. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Philip_HD Postat Martie 31, 2010 Share Postat Martie 31, 2010 Nu gasesc modelu' de gume pe net, dar saptamana viitoare o pozez incaltata si in actiune. Cu "print screen-ul" ma refeream la a ta, asa ca daca o incalti azi... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lenin Postat Martie 31, 2010 Share Postat Martie 31, 2010 Hai cu pozele ca vreau si eu mai lat pe roata din fata.Daca imi place nu mai schimb janta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
judas Postat Martie 31, 2010 Share Postat Martie 31, 2010 Si eu sunt curios cum arata cu cauciuc cu balon mai mare...., pt. ca am si eu de gand de o vreme sa-mi pun.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.