Sari la conținut

Yamaha VIRAGO ZONE


Purghy
 Share

Postări Recomandate

:rose: Salutari oameni buni! Si mie-mi functioneaza bine electrovalva. Insa am de gand sa-mi schimb bujiile NGK BPR7ES, deoarece de o vreme buna , dupa ce incalzesc motorul imi face figuri ciudate..., care se manifesta in a sufla inapoi in filtru de aer, ori o mica bataie in motor, de parca n-ar functiona optim , ambele pistoane..., poate nu redau corect sau exact ce am sesizat, dar cu siguranta nu e ok...., insa dupa cateva accelerari, in frei, binenteles, incepe sa-si revina , ca la urma totul sa fie ok.Colegul meu, care are si el Virago 535, mi-a mai spus, ca bujiile NGK nu-s chiar stralucite, recomandandu-mi Champion.Ca si un fapt divers : Virago-ul meu mi-a sosit din Germania cu bujii Champion....... :rose:

 

in sfirsit cineva care face ca mine.

si nkg-urile mele faceau figuri, pina cind un mecanic mai in virsta mi-a dat doua champion, le-am pus, si de atunci n-am mai avut probleme.

si alea primite erau folosite.

cu nkg-urile ma trezeam intr-un cilindru.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 10,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

moromete> daca te uitai in manualul utilizatorului si/sau in ala de service, vedeai ca avea o schema logica foarte simpla si frumoasa care detalia protectia in cauza si-ti spunea foarte clar ca un Virago porneste doar daca "cutia este in punctul mort SAU (cutia este in viteza SI ambreiajul este tras SI cricul este ridicat). Daca se intreaba cineva care ar fi ideea cu pornitul cu cutia intr-o viteza, avem si raspuns: cand ti se opreste motorul in mers si n-ar fi de loc ergonomic sa trebuiasca sa schimbi pana la punctul mort si apoi sa dai la automat.

judas> a mea e cu NGK-uri si merge bine mersi ;-) Probabil sunt exceptia care confirma regula ;)

prflorin2000> n-am vrut sa te supar sau jignesc personal, ideea era ca Virago nu are avansul reglabil ;) Chiar de loc :cheers:

 

@Dexter

Editat de csdexter
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

prflorin2000> n-am vrut sa te supar sau jignesc personal, ideea era ca Virago nu are avansul reglabil ;) Chiar de loc :cheers:

 

@Dexter

 

 

Ok, no problem, are doua suruburi din cate stiu; unul pt. aer si celalalt ii ala de la cere reglezi turatia sa cum sa-i zic......sti tu.

Io la alea m-am referit ca doar altele nu ai la carburatoare. Din cele doua se regleaza amestecul (carburant si aer), daca nu ma insel.

Probabil nu ma exprim nici io foarte bine cateodata.

 

Bafta, sal.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca tot ai deschis subiectul...

 

II MERGE CUIVA ELECTROVALVA DE LA REZERVA???

 

Electrovalva se colmateaza in timp de la diferitele jeguri pe care le contine benzina noastra cea de toate zilele precum si de la eventuala rugina din interiorul rezervorului. Cand functioneaza, functioneaza pe principiul diferentei de nivel, cand comuti pe rezerva, electrovalva ar trebui sa iasa de pe circuitul normal si sa dea drumul la benzina de pe fundul rezervorului, pe fundul rezervorului ati ghicit ce se afla: jeg. Sfatul meu este urmatorul: daca rezerva e blocata dar puteti auzi clicaitul electrovalvei, luati un ciocan, care va place, si aplicati 2-3 lovituri cu blandete dar si suficient de ferm, in electrovalva. Daca electrovalva era stricata atunci 2-3 ciocane nu au cum sa o strice mai tare decat era. Daca functioneaza insa e colmatata exista o sansa destul de buna sa se deblocheze. Caz in care parte din jegul "deblocat" (pulbere lipicioasa) poate ajunge in carburatoare daca filtrul de benzina e mai varza. De inlocuit e lucru dracu, datorita pozitiei si pretului. Daca metoda de mai sus nu da rezultate si nu exista nici banii sau cheful de a rezolva problema exista o ultima solutie disperata cand "ramanem fara benzina": cu cricul lasat (sau fara, daca va tin salele) aplecati motocicleta pe stanga cat mai mult, in acelasi timp actionati contactul, ca pompa de benzina sa intre in functiune si sa umple carburatoarele. Chestia asta merge de 2 maxim 3 ori. Se pot castiga insa cei cativa km pana la o benzinarie = diferenta intre un motociclist plin de draci si unu cat de cat mai vesel. Succes.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

moromete> daca te uitai in manualul utilizatorului si/sau in ala de service, vedeai ca avea o schema logica foarte simpla si frumoasa care detalia protectia in cauza si-ti spunea foarte clar ca un Virago porneste doar daca "cutia este in punctul mort SAU (cutia este in viteza SI ambreiajul este tras SI cricul este ridicat). Daca se intreaba cineva care ar fi ideea cu pornitul cu cutia intr-o viteza, avem si raspuns: cand ti se opreste motorul in mers si n-ar fi de loc ergonomic sa trebuiasca sa schimbi pana la punctul mort si apoi sa dai la automat.

judas> a mea e cu NGK-uri si merge bine mersi ;-) Probabil sunt exceptia care confirma regula ;)

prflorin2000> n-am vrut sa te supar sau jignesc personal, ideea era ca Virago nu are avansul reglabil ;) Chiar de loc :cheers:

 

@Dexter

 

adevar graiesti, nu m-am uitat in manualul utilizatorului sa vaz ce-i cu sirma aia, mea culpa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

moromete> daca te uitai in manualul utilizatorului si/sau in ala de service, vedeai ca avea o schema logica foarte simpla si frumoasa care detalia protectia in cauza si-ti spunea foarte clar ca un Virago porneste doar daca "cutia este in punctul mort SAU (cutia este in viteza SI ambreiajul este tras SI cricul este ridicat). Daca se intreaba cineva care ar fi ideea cu pornitul cu cutia intr-o viteza, avem si raspuns: cand ti se opreste motorul in mers si n-ar fi de loc ergonomic sa trebuiasca sa schimbi pana la punctul mort si apoi sa dai la automat.

judas> a mea e cu NGK-uri si merge bine mersi ;-) Probabil sunt exceptia care confirma regula ;)

prflorin2000> n-am vrut sa te supar sau jignesc personal, ideea era ca Virago nu are avansul reglabil ;) Chiar de loc :cheers:

 

@Dexter

 

salut , am vazut ca aveti o discutie documentata , din manualul utilizatorului/sau de service , ma poti ajuta si pe mine sa gasesc un asa manual in limba romana , pt o virago de 250 ???

 

merci mult , o zi faina si numai bine

iceflo

Editat de iceflo
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut , am vazut ca aveti o discutie documentata , din manualul utilizatorului/sau de service , ma poti ajuta si pe mine sa gasesc un asa manual in limba romana , pt o virago de 250 ???

 

merci mult , o zi faina si numai bine

iceflo

 

In romana nu am gasit niciunde... Daca vrei, am unul in engleza pt Virago XV 250. Da un semn si-l pun pe un transfer.

Nick.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...De inlocuit e lucru dracu, datorita pozitiei si pretului...

Aha.. Ma interesa daca o demontez, ce-ar trebui sa fac, adica vad eu atunci, dar ideea era daca trebe ceva deosebit sa nu ma blochez in cine stie ce chichita, sa raman apoi fara motor cateva zile. Cred ca valva se poate repara, in principu(daca n-o fii ceva capsulat p'acolo). Apoi daca nu se poate nu-i nici un bai, inversez sorburile. Era bine de stiut de la cineva care a mai umbalt p'acolo.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ti-as fi recunoscator si dau si o bere , merci fain , numai bine

 

 

Manual Yamaha Virago XV250 AICI!!!

 

Probabil o sa fie disponibil cateva saptamani. Se poate edita si printa (multumita lui dedics)

Salve, Nick.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Manual Yamaha Virago XV250 AICI!!!

 

Probabil o sa fie disponibil cateva saptamani. Se poate edita si printa (multumita lui dedics)

Salve, Nick.

 

Ca buna idee ai avut !

 

Yamaha XV 535

 

http://www.fileshare.ro/3999774688.02

 

Haynes Yamaha XV V-Twins

 

http://www.fileshare.ro/3999810464.18

 

Clymer Yamaha XV 535-1100

 

http://www.fileshare.ro/3999837296.41

 

Compatibilitati bujii

 

http://www.fileshare.ro/3999855184.61

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aha.. Ma interesa daca o demontez, ce-ar trebui sa fac, adica vad eu atunci, dar ideea era daca trebe ceva deosebit sa nu ma blochez in cine stie ce chichita, sa raman apoi fara motor cateva zile. Cred ca valva se poate repara, in principu(daca n-o fii ceva capsulat p'acolo). Apoi daca nu se poate nu-i nici un bai, inversez sorburile. Era bine de stiut de la cineva care a mai umbalt p'acolo.

 

Ca sa le inversezi , sau ca sa maresti cantitatea de benzina pe normal in detrimentul celei de rezerva prin scurtarea tzevustii, trebuie sa dai jos valva. Mare lucru n-ar fi, golit rezervorul , ceva suruburi si o garnitura. Totusi mi se pare prea mare efortul doar ca sa castigi un litru jumate din benzina de rezerva. Mai bine o sticla de un litru jumate cu benzina intr-un cob si ti-ai luat problema de pe cap. D-aia am zis de varianta cu ciocanitul, orice altceva e mai mare daraua decat ocaua.

Editat de Semaca
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

LA MULTI ANI CELOR CARE SARBATORESC DE FLORIII SI SARBATORI FRUMOASE TUTUROR

 

 

La Multi Ani tuturor celor care poarta nume de flori, La Multi Ani si tie 'iceflo'.

La Multi Ani Virago (virĂĄg=floare; HU-RUM) :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca tot a venit caldura ,m-am apucat de modificat.Am latit furca si acum vreau si roata mai groasa.

Pot sa pun un cauciuc mai lat fara sa schimb janta originala?(lat insemnand 110-120).A mai incercat cineva sa puna ?

post-1936-1269801358_thumb.jpg

post-1936-1269801804_thumb.jpg

post-1936-1269801866_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca tot a venit caldura ,m-am apucat de modificat.Am latit furca si acum vreau si roata mai groasa.

Pot sa pun un cauciuc mai lat fara sa schimb janta originala?(lat insemnand 110-120).A mai incercat cineva sa puna ?

 

La 110-120 cred ca trebuie sa schimbi si janta ca sa nu te trezesti cu probleme...

Gasesti SH destule.

Editat de axicos
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...