preda_sorin Postat Martie 7, 2013 Share Postat Martie 7, 2013 capacul este vopsit cu pistolul cu o vopsea care rezista la temperatura ridicata si ghidonul este pus pe prinderea originala dar prinderea este rasucita spre fata pt ca imi atingea rezervorul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Martie 7, 2013 Share Postat Martie 7, 2013 Si motorul banuiesc ca tot la fel, cu vopsea rezistenta la temperatura, nu? Ma batea si pe mine gandul sa vopsesc si motorul... dar nu prea imi vine sa il dau jos de pe cadru, ma complic inutil. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
octa Postat Martie 7, 2013 Share Postat Martie 7, 2013 (editat) preda_sorin, felicitari pt. realizare. e intr-adevar o motocicleta reusita. mi se pare mie sau spatele e rigid? daca da, cum te descurci pe drumurile mai putin bune? e suficienta amortizarea din sa? esapamentul unde se termina? alea sunt tevile originale retezate inainte de (ex)toba centrala? ar fi interesant un filmulet cu motorul pornit... sa-l auzim, macar asa cum se poate auzi dintr-un clip. Editat Martie 7, 2013 de octa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
preda_sorin Postat Martie 7, 2013 Share Postat Martie 7, 2013 GEO_ZGA motorul nu este vopsit este doar putin curatat. OCTA da spatele este rigid dar pe drumuri mai proaste este destul de eficienta saua cu arcuri , tobele sunt retezate fix inainte de toba centrala se aude foarte bine pt gustul meu binenteles si da voi posta un clip . P.S.multumesc pentru felicitari si aprecieri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darian Postat Martie 7, 2013 Share Postat Martie 7, 2013 @preda_sorin : aripa fatzã (fosta,aia gãlbuie, modificatã),o mai ai ? O vinzi ? La ce roatã se potriveste ? Cã-i model cum vreau eu,pt. GS850G-ul meu...Pe fatzã,am roatã de 19. Dacã se poate ti-,as lua-o mãcar cu împrumut,s-o dau la copiat (fibrã de sticlã).Cred cã nu-i foarte complicat de adaptat la ce-am eu nevoie (lãtzit sau îngustat). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabriel chelaru Postat Martie 8, 2013 Share Postat Martie 8, 2013 Ma intereseaza si pe mine, a-s vrea sa inlocuiesc vechea imbracaminte. Pune te rog foto cu seile montate. O sa pun si ceva poze, numami ca acum mototul e inca la iernat. Cum il scot, am si facut poze! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
preda_sorin Postat Martie 8, 2013 Share Postat Martie 8, 2013 darian aripa o mai am tot roata pe 19 am si eu si pot sa o vand nr meu de tel este 0754056167 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darian Postat Martie 8, 2013 Share Postat Martie 8, 2013 Acuma am deschis si eu laptopul...Te sun mâine. Sã nu cumva s-o vinzi în noaptea asta ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SERGHEI42 Postat Martie 10, 2013 Share Postat Martie 10, 2013 Stie cineva o vulcanizare unde sa schimbe baietii si gume moto la roti spitate? Fara sa ciupeasca din camere? De preferat in zona :Pantelimon,Fundeni,Colentina,Titan,Salajean....ati inteles voi .Ca m-a mancat undeva si m-am dus ieri cu rotile in brate la un atelier unde ,,facem domne si moto " ..si dupa ce a schimbat cu chin guma pe fata,a umflat-o si mi-a pus-o in brate indreptandu-se hotarat spre roata spate sa se apuce si de ea.Norocul meu ca avand urechile mari am auzit-o ,,fasaind" si l-am oprit din ,,meserie".Asa ca am pus-o de 45 de lei de o camera. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darian Postat Martie 10, 2013 Share Postat Martie 10, 2013 Acu' 2 ani,am schimbat cauciuc + camerã ,la roata spate,a unui Dragstar de 250 cc,la Kawamotors,la Rãzoare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
preda_sorin Postat Martie 10, 2013 Share Postat Martie 10, 2013 http://www.facebook.com/sorin.preda.501 am postat pe peretele meu pe facebook pentru ca nu am reusit sa-l postez aici. https://www.facebook.com/photo.php?v=427826467298633&set=vb.100002138507373&type=2&theater Sau direct link spre Video Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SERGHEI42 Postat Martie 10, 2013 Share Postat Martie 10, 2013 Acu' 2 ani,am schimbat cauciuc + camerã ,la roata spate,a unui Dragstar de 250 cc,la Kawamotors,la Rãzoare. Am gasit ..relativ aproape (cel mai aproape) in comuna Catelu.Am auzit ca oamenii chiar isi cunosc meseria asa ca maine imi vine camera (sau marti) si fugutza la ei .Ca tot am dat jos rotile am verificat si placutele si sabotii si SUNT NOI ) Lucru curios la cauciucuri mai ales la cel de pe spate .Cel nou este mai mic in diametru (poate ca latime se mai ,,mareste cand sta pe janta umflat ) chiar daca au aceleasi cote !!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chipu08 Postat Martie 10, 2013 Share Postat Martie 10, 2013 (editat) Daca te referi la Vulcanizarea de pe Libertatii 43 Sat Catelu, nu dau numele sa nu fac reclama dar exista google, e foate ok Eu initial cautam echilibrare roti cu scule profi, si am ramas placut surprins, baietii au tot ce trebuie acolo Rotile mele cu spite proaspat vopsite (pulbere in camp), camere noi, gume noi, totul ok Inclusiv masina care tine janta imobilizata pt montajul gumei, avea pe ghearele de prindere mansoane de cauciuic sa nu deterioreze janta Ulterior am stat putin de vorba cu patronul, motociclist si el, proprietar de Simson Editat Martie 10, 2013 de chipu08 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SERGHEI42 Postat Martie 11, 2013 Share Postat Martie 11, 2013 Da,de cei de pe Libertatii este vorba..si eu am auzit numai cuvinte frumoase despre ei.Functie de cand imi soseste camera de aer (maine sau marti) dau fuga la ei .Nu vreau sa pun pe fata camera cu petic,prefer sa pun camera noua daca tot am facut boacana.Sa imi fie invatare de minte ,altadata faceam pene in draci in plin camp ,puneam petice calde cu presa de mana si nu mai murream .Pe viitor o sa caut niste leviere adevarate prin targ ca prea m-am puturosit,dar pana atunci ma duc la vulcanizare profi. Am fost la vulcanizarea din Catelu si am ramas surprins de calitatea oamenilor si a lucrarii.aveau mult de lucru si p[roprietarul s-a apucat sa imi centreze rotile cu mana lui.Jos palaria .Preturi ...din punctul meu de vedere spre ,,moca". Cu ocazia asta am constatat ca am nevoie de o ,,centrare".Sa vad daca imi aduc aminte cum se mai face (cand eram tanar si faceam ciclism la SS1 ..stiam ..acum la batranete am mai uitat ) .A,si am observat si ceva urme de rugina ,in concluzie: la toamna sablez si bag ;la ,,pudra" ). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emyemil Postat Martie 17, 2013 Share Postat Martie 17, 2013 salut, ce dimensiune este pe virago 535 la anvelopa spate, multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chipu08 Postat Martie 17, 2013 Share Postat Martie 17, 2013 140/90-15 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emyemil Postat Martie 17, 2013 Share Postat Martie 17, 2013 140/90-15 multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kinder Postat Martie 18, 2013 Share Postat Martie 18, 2013 Va salut, unde gasesc si eu o anvelopa fata pentru Virago 535, noua sau sh buna... Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skija Postat Martie 18, 2013 Share Postat Martie 18, 2013 la Razvanescu (metricmotion) incearca... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chipu08 Postat Martie 19, 2013 Share Postat Martie 19, 2013 La etrierul frina de pe 535 aveti protectie de cauciuc la piston? Azi i-am facut o mica revizie si am descoperit ca nu are nici o protectie de praf. Si inca un lucru...surubul cel mai lung al capacului filtrului de ulei, la mine se invirte in gol, filet dus, din proprie experienta voi cum ati rezolat problema? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexp50 Postat Martie 20, 2013 Share Postat Martie 20, 2013 Tarod, surub nou Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emyemil Postat Martie 20, 2013 Share Postat Martie 20, 2013 (editat) Eu am dat filet nou si am prins cu pasta ...si a iesit ca un prezon...asa scapi de problema filetului...bineinteles am taiat surubul si am pus piulita + saiba grover Editat Martie 20, 2013 de emyemil Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chipu08 Postat Martie 20, 2013 Share Postat Martie 20, 2013 Da...alta solutie nu e.... Acu ma duc sa-mi cumpar setul de tarozi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emyemil Postat Martie 20, 2013 Share Postat Martie 20, 2013 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chipu08 Postat Martie 20, 2013 Share Postat Martie 20, 2013 (editat) Eu am dat filet nou si am prins cu pasta ...si a iesit ca un prezon...asa scapi de problema filetului...bineinteles am taiat surubul si am pus piulita + saiba grover Cu cat ai filetat? Mi se pare ca ramane cam putin in carne daca dau cu M8, am masurat si raman cam 2mm pe raza Am luat tarod de M7 dar nu gasesc surub, nici macar filiera ca sa-l fac singur Daca are careva printre fiarele din garaj sau debara un surub M7 pas normal de 105mm lungime...dau o bere Daca nu trebuie sa ma duc la strungar sau sa caut cine stie pe unde pe net o filiera L.E. Nu stiu cum a ajuns poza in citat...e de la mine.... Editat Martie 20, 2013 de chipu08 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.