Sari la conținut

Yamaha VIRAGO ZONE


Purghy

Postări Recomandate

Vizitator MosRahao

o solutie mai buna decat suna un prieten sa tina de coarne

 

o solutie mai buna decat asta mi-a aratat-o Bogdan Padure, mai demult:

 

tii motocicleta cu mana dreapta de mansonul cu acceleratia, in echilibru, sa fie dreapta in timp ce te dai mai pe spate, ashea si te apleci spre a vedea concomitent nivelul uleiului pe gemuletzul ala...

 

ai indemanarea sa faci miscarea asta? eu nu, asa ca prefer varianta "cheama un prieten". :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 10,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Profitand de vremea capricioasa, stimulat de discutiile de acum cateva zile si in special pentru faptul ca intentionam sa rezolv o situatie mai veche, m-am decis sa demontez carburile... operatie nu tocmai placuta...

Deci: pe jiglerel principal al carburatorului cilindrului din fata scrie 135 - conform cu fotocaptura setului de reparatie pusa de tine.

Atasez foto si documentul lui Haynes in care indicatia este evident gresita...

Salut Cristi,

 

Acum am intrat și iți mulțumesc frumos pentru informație, interesant era dacă îmi spuneai ca si în carburatorul din spate ai găsit 137,5. De atunci am to studiat fenomenul pe toate forumurile din jurul pământului, m-am cam convins ca este corect asa cum și tu bănuiai și cum de altfel scrie pe seturile de reparație. Am adunat foarte multa documentație, am sa încerc sa îmi fac timp și sa o pun undeva pe forum. Un forum foarte bun este http://www.viragoforum.de/index.php, chiar dacă este în germana, va ajutați de Google Translate.

 

Cu stima,

Editat de dorutrucker
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu nu inteleg de ce trebuie sa stea motocicleta dreapta atunci cand schimbi uleiul?!! Uleiul se scurge mult mai bine daca sta pe cricul lateral fiind inclinata pe partea cu ,,bushonul".La reumplere pui ulei cat scrie la carte (bidoane sunt gradate iar daca sunt de 4 l scazi 2.7 l si vezi la ce semn cade apoi torni.Dupa ce ai pus cantitatea ,te asezi in genunchi in fata ,,femeii rele" cu mana dreapta impingi de mobra pana ajunge cat de cat dreapta (sigur nu o vei da pe partea cealalta ) si cu o lanterna (ca soarele sau becul din tavan au prostul obicei sa nu te lase sa vezi bine vizorul) verifici nivelul .Asta pentru cine are semne ,eu NU am semne si merg pe metoda : 3/4 din fereastra sau ,,parca mai am o idee pana sus". Merge sa vezi si calare pe ea daca esti mai ,,flexibil" sau folosesti o oglinda mica.

 

Eu am schimbat uleiul ieri,era pana la ,,mai este o idee"..L-am pornit ,l-am oprit si dupa un timp nivelul era la ,,jumatatea jumatatii de sus" cu ea dreapta motocicleta dreapta )..

 

 

 

PS-bun site Doru dar pana la google translate trebuie sa stii ce deschizi,sa faci cont etc ...ca asa iei pagina cu pagina copy..paste translate ..etc .A dracului germana vorbesc nemtii astia.:))

Editat de SERGHEI42
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu respecte tuturor...am si eu o rugaminte intrebare la voi... daca se poate si nu e foarte greu de explicat .... la a mea viroaga de 250 ... a fost la service unde nu sa realizat zic eu corect amestecul aer carburant... mai pe romaneste ... anu trecut faceam cu rezervoru meu de 9 litri undeva la 290 de km iar azi dupa o tura de abea 160 ... mai am in rezervor undeva la 2 litri ... banuiesc sa e ceva mai mult rau decit normal .... daca se poate un ajutor cit de mic ar fi binevenit.. inafara de explicatia scurta du`o in service...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator MosRahao

Eu nu inteleg de ce trebuie sa stea motocicleta dreapta atunci cand schimbi uleiul?!!

 

eu NU am semne si merg pe metoda : 3/4 din fereastra sau ,,parca mai am o idee pana sus".

 

nu e musai sa stea dreapta cand il scurgi pe cel vechi, intr-adevar, ci cand il masori pe cel nou, evident. eu insa o mai inaltz cu un lemn ca sa am loc mai bun cand ma tavalesc pe langa ea sa-i deschid busonul de golire.

 

despre nivelul maxim, am auzit de la altii mai putin habotnici ca n-ar fi o problema ca uleiul sa fie peste maxim... eu insa il pun la semn. intr-adevar, semnul de maxim este trasat la 3/4 din inaltimea vizetei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare la toata lumea.

De duminica am scos si eu motorul meu ”Blue-star” de la iernat, un virago de 250. Pe timpul iernii a primit pinioane noi, cu schimbarea raportului de transmisie, sei noi si cam atat. urmeaza anvelopa spate pe care am achizitionat-o noua si mai lata 140/90/15 (cea veche are dot 91 :eek: ) si cam atat.

post-67438-0-40132500-1366093919_thumb.jpg post-67438-0-31589600-1366093942_thumb.jpg post-67438-0-35256100-1366093961_thumb.jpg post-67438-0-07764500-1366093979_thumb.jpg post-67438-0-92372800-1366094079_thumb.jpg

 

Ps am uitat proiect de viitor este indian style :)

Editat de M.I.B.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare la toata lumea.

De duminica am scos si eu motorul meu ”Blue-star” de la iernat, un virago de 250. Pe timpul iernii a primit pinioane noi, cu schimbarea raportului de transmisie, sei noi si cam atat. urmeaza anvelopa spate pe care am achizitionat-o noua si mai lata 140/90/15 (cea veche are dot 91 :eek: ) si cam atat.

attachicon.gif2013-04-14 14.43.12.jpg attachicon.gif2013-04-14 14.44.35.jpg attachicon.gif2013-04-14 14.45.21.jpg attachicon.gif2013-04-14 14.46.15.jpg attachicon.gif2013-04-14 14.44.55.jpg

 

Ps am uitat proiect de viitor este indian style :)

 

Poate stam la o tigare azi, maine, zilele astea... ieri si azi am trecut pe langa ea, in drum spre munca, parcata pe Maria Rosetti :) Mi se parea cunoscuta, mai ales dupa culoare, dar nu eram sigur.

p.s: dot 91??????????

Editat de Geo_ZGA
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poate stam la o tigare azi, maine, zilele astea... ieri si azi am trecut pe langa ea, in drum spre munca, parcata pe Maria Rosetti :) Mi se parea cunoscuta, mai ales dupa culoare, dar nu eram sigur.

p.s: dot 91??????????

cum sa nu. :) dar nu e maria rosetti :) la dot scrie decat 91 atat fara alte cifre. nu mai conteaza il schimb.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cum sa nu. :) dar nu e maria rosetti :) la dot scrie decat 91 atat fara alte cifre. nu mai conteaza il schimb.

 

Eh, langa cabinetul de optica medicala (ochelari)... trec in fiecare dimineata pe langa el, in drum spre munca :) Nu stiu exact de unde incepe maria rosetti...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am schimbat anvelopa la Blue-star si am pus 140/90/15 (merge pe 535), de care sunt foarte multumit, am aderenta in sfarsit :)). Am ajuns la concluzia ca mai bine i-au o anvelopa noname decat un second cu dot peste 6 ani. Urmeaza sa pun si pe fata de 100, dar la anul.

Am facut si plinul, ocazie cu care am constatat ca am avut un consum de... 2,4%, nu stiu daca se datoreaza schimbarii de pinioane, dar sunt foarte multumit. Sezonul trecut avem in jur de 3%.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...aderenta ai datorita anvelopei noi. Ca e no-name sau nu o sa se vada doar in situatii critice in care sper sa nu ajungi!

Pe site-urile de specialitate are recenzii bune, Kenda K657, oricum nu vreau sa fac reclama, dar tot raman la ideea mea ca este mai bun decat o anvelopa sh.

Asfalt uscat la toata lumea. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cine stie o sursa mai ieftina pentru membrane de carburator?

http://dillypoint.ro/zen/index.php?main_page=product_info&cPath=272_278_309&products_id=1687

sau www.romimoto-piese.ro..

 

Am gasit pe aici pe site in urma cu ceva timp o informatie legata de membrane .Aceleasi membrane erau folosite parca si la anumite modele de suzuki..sau pana mea ..nu mai gasesc ideea este ca aceleasi membrane dar pentru alta marca de motor erau mult mai ieftine.o sa mai caut.

 

 

Am gasit ..postarea ...,,Pentru posesorii de FZR1000EXUP dar si GSXR1100, XT600, TDM850, Virago... etc., (carburatoare Mikuni BDST38) confirm ca membranele de Suzuki DR650SP/'93 sunt compatibile. 4 bucati m'au costat 450Lei (27E/buc) cu toate taxele incluse (factura) la dealerul Suzuki din Brasov...""

 

sursa:userul

yo4hgx Editat de SERGHEI42
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aha, cam scumpe, inca nu-mi permit... dar trebuie neaparat sa fac economii!

Deocamdata le-am reparat pe cele actuale si sper sa tina o perioada buna. Erau crapate, cauciucul membranei imbatranit, avea fisuri la greu, se vedea prin el pe partea cealalta. Insa partea textila era intreaga, asa ca a fost usor de "reparat". Evient, aceasta reparatie inseamna carpeala :lol: nu faceti ca mine!

Editat de cristi 57
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut ,

spuneti-mi si mie va rog , care stiti sau ati auzit ceva despre cauciucurile taiwaneze ( producator CENEW )...sunt ok ? au ceva probleme ? cauciucul este pt o virago de 250 , este nou si are un pret foarte bun

 

Multumesc , numai bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

..

spuneti-mi si mie va rog , care stiti sau ati auzit ceva despre cauciucurile taiwaneze ( producator CENEW )...sunt ok ? au ceva probleme ? cauciucul este pt o virago de 250 , este nou si are un pret foarte bun

Nu am gasit numic despre producatorul respectiv, dar la pretul ala nu mai conteaza, este nou, daca il tii 2 ani tot este bine. De obicei le gasesti pe http://www.tyretest.com, dar firma asta nu este.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Conteaza... compozitia, profilul... am vazut anvelope (auto) noi, de firma "dubioasa", care erau praf. Nu aveau deloc aderenta, plus ca unul din 3 bateau, probabil aveau defecte de fabricatie... la moto cred ca e mai importanta aderenta, decat la auto.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu am incercat sa repar membranele vechi si nu am avut succes,a trebuit sa le inlocuiesc.Inca le mai am pe cele vechi.Daca le vrei le donez cu placere.

Aha, cam scumpe, inca nu-mi permit... dar trebuie neaparat sa fac economii!

Deocamdata le-am reparat pe cele actuale si sper sa tina o perioada buna. Erau crapate, cauciucul membranei imbatranit, avea fisuri la greu, se vedea prin el pe partea cealalta. Insa partea textila era intreaga, asa ca a fost usor de "reparat". Evient, aceasta reparatie inseamna carpeala :lol: nu faceti ca mine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...