Sari la conținut

Yamaha VIRAGO ZONE


Purghy

Postări Recomandate

am trimis pe transfer.

Cristi, motorul sta de 2-3 ani... filtrul era destul de curat. Si sita din el e metalica, am spalat-o bine. La prima vedere e murdar si carburatorul, cat se vede, se vede negru. Filtrul de aer e din burete, l-am spalat si o sa-l ung cand il montez. Cred ca negreala provine de la gazele carter, nu stiu exact istoricul motocicletei... cand si cu ce ulei s-a facut schimbul cand functiona, daca carburatorul a mai fost curatat si reglat... Nu am vazut-o mergand, dar SE PARE ca avea compresie buna, nu fumega, nu consuma ulei...

Daca nu se poate, nu se poate, asta e... daca nu rezolv nimic, iti dau un pm si vedem atunci. Nu e vorba de hotarare, e vorba si de bani si de timp. Nu inteleg de ce te-ai suparat... nu am zis vreo data ca vin, fac, dreg si nu am facut-o. Momentan am dus aripa la sudat si, odata cu ea, si rezervorul sa incerce sa-l indrepte. Daca nu poate sa-l indrepte, iti spun si vedem atunci daca mai exista oportunitatea sau nu. In ultima instanta, umplu cu plumb si gata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 10,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Sefu', nu m-am suparat... dar nu sunt obisnuit cu astfel de abordari, nu-mi plac si evit ambiguitatile! Daca te ajut o fac din placerea mea si pentru amorul artei, nu pentru un interes material! Mai mult, eu am raspuns la intrebarea ta, puteam la fel de bine sa tac! Asa-? ...posibil ca varianta cu cositorul sa fie cea optima.

Si ma explic citandu-te: ..."Cristi, te-asi putea deranja weekendul viitor, mai e valabila oferta de ajutor cu indreptatul rezervorului?"... tu ce intelegi de aici? Eu inteleg ca tu astepti de la mine un raspuns!

Apoi vi si spui: ..."Nu e vorba de hotarare, e vorba si de bani si de timp....... nu am zis vreo data ca vin, fac, dreg si nu am facut-o... (no comment)

Ce vrei tu sa fac eu in aceasta situatie? Sa merg sa cer de la cineva pentru altcineva sa-i faca un serviciu de care nu este nevoie? De ce as face-o eu a doua oara? De ce nu o faci tu?

 

PS. ...cu carburile ai dreptate, dar eu mai intai as pune motorul in functiune, apoi as lua o hotarare. Fiind din bucuresti, in caz ca este nevoie pot sa-ti fac o vizita, nu ma dor rotile...

Editat de cristi 57
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cine stie o sursa pt achizitionarea de cablu acceleratie si cablu ambreiaj?? Am sistemul cu un singur cablu la acceleratie (daca conteaza) .Am nevoie de ele ca ,,sa fie acolo"...MUltzam.

 

PS-fara modele de 20-30 ..n-zeci de euro.Pana in 12-15 euro sunt de acord sa platesc ...mai scump prefer sa manufacturez.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am tot citit prin manualele de mai sus, doar ca nu gasesc ce tip de ulei tre' sa pun la un nr. de km...daca aveti idee ce marca si tip de ulei merg la 50.000 km, va rog un info...

 

Merci anticipat si numa' bine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cristi, imi cer scuze daca s-a inteles altceva decat am vrut sa spun, poate nici eu n-am fost suficient de clar. postez de multe ori in graba, de pe tel.

stiu ce ai spus in trecut, dar nu ma astept sa faci pe degeaba munca pt un necunoscut. nu imi place sa vin cu mana in buzunar (gol). si iti multumesc pt intentie. faza e ca am dus aripa la sudat la un coleg forumist f aproape de mine si, cu ocazia asta, i-am dus si rezervorul pe care a spus ca incearca sa-l indrepte, dar nu crede ca va reusi. de asta am intrebat daca tu mai poti sa incerci...

 

mangaman, si eu am intrebat (are cam 40000 km la bord) si mi s-a recomandat 20w50

 

p.s: marca e la alegerea ta, eu cred ca voi lua bel-ray semisintetic. la vascozitatea asta nu cred ca gasesc sintetic complet

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...nu gasesc ce tip de ulei tre' sa pun la un nr. de km...

..." Ulei de curse (racing)

 

Probabil ca oricine este tentat sa exclame "waw" ulei racing - trebuie sa fie cel mai bun! Hmm, oare? Trebuie tinut cont ca un motor folosit la curse este pornit odata doar, incalzit cu mare atentie, si apoi rulat cu o turatie aproape de zona rosie pentru cateva ore maximum.100 sau 500 km mai tarziu motorul va fi complet dezasamblat iar componentele principale schimbate. In plus trebuie tinut cont ca motoarele Dvs sunt un pic diferite de cel al lui... Rossi.

 

 

De ce schimbam uleiul?

 

Uleiul este o combinatie de una sau mai multe uleiuri de baza si un complicat pachet de aditivi. Uleiul de baza propriu zis monograd va rezista cam cat motorul motocicletei Dvs - multe sute de mii de km, multi ani la rand. Motivul pentru care totusi schimbam uleiul este ca aditivii se distrug. Anti oxidantii obosesc in lupta lor cu acizii, detergentii si absorbantii se "imbacsesc" cu reziduuri si nu mai pot retine si cara pana la filtru mizeria. V.I.I. - aditivii pentru imbunatatirea vascozitatii - sunt "striviti" de angrenajele transmisiei. Cred ca nu mai este nevoie de mai multe completari.

 

Cum alegem un ulei pentru motocicleta noastra?

 

In cazul motocicletelor avem de'a face cu cateva probleme mai speciale. In primul rand, majoritatea motocicletelor au ambreaj in baie de ulei, acelasi ulei din motor. Daca acest ulei are un continut ridicat de molibden atunci exista pericolul ca ambreajul sa inceapa sa patineze. Asadar evitati etichetele cu "conservant de energie" "reduce consumul", etc. 0W20, 5W30 si 10W30 fac parte din aceasta categorie.

 

Marea majoritate a motocicletelor folosesc acelasi ulei de motor si pentru transmisie. Transmisia este un adevarat ucigas pentru V.I.I. (aditivi pentru imbunatatirea vascozitatii) astfel, un ulei atat de recomandat ca 10W40 mineral cu un bogat continut de V.I.I. ar trebui evitat. De asemenea nu puteti folosi nici 10W30 datorita modificatorilor de frecare. Si'atunci? Ce folosim totusi? Uleiurile comerciale 15W40 nu sunt o alegere proasta deoarece au un continut relativ scazut de V.I.I. Orice ulei sintetic dar atentie! CU ADEVARAT sintetic va avea un continut scazut de V.I.I. astfel se pare ca merita diferenta de pret fata de cele minerale etichetate ca "sintetice".

Datorita multor factori dar in primul rand datorita climei, multi dintre noi fac pauze mari de folosire a motocicletelor. Asta inseamna ca in timp, uleiul are timp sa se scurga complet in carter, lasand motorul fara protectie. Pornirea dupa o lunga perioada de stationare poate fi o adevarata provocare pentru motor. Calitatea unui ulei de a nu se scurge complet, de a lasa acea "pelicula film" pe componentele importante al motorului este ceea ce trebuie sa cautati daca sunteti un biker sporadic.

In incheiere, cateva avantaje pe care as vrea sa le mentionez la uleiurile sintetice (veritabile):

 

Uleiul sintetic are un factor de vascozitate ridicat fata de cele minerale. Sinteticele au o mai buna rezistenta la subtiere la temperaturi ridicate si ingrosare la temperaturi scazute. Cum sinteticele au foarte putin sau chiar deloc V.I.I. rezista mai mult la datorie fara modificari drastice ale vascozitatii. Sinteticele au o mai puternica pelicula decat cele minerale asfel dureaza mult mai mult pana acestea se vor scurge in totalitate in carter. Iar sinteticele din diesteri sunt molecule polare ce au proprietati solvante si dizolva reziduurile si produsele postcombustie."...

 

Ti-am dat un citat al unui user...

Ce vreau insa sa spun! Acum doi ani m-am luat dupa un mecanic si am pus in motor Motul 20w50 -7100 Ester cu intentia de a face mai mult decat o cere fabricantul, chiar daca pretul era mai mare. Apoi am constatat ca imi patineaza ambreiajul, patina cateva secunde dupa ambreiere in toate treptele de viteza... un lucru foarte suparator. Evident ca am facut comanda si am inlocuit pachetul placilor de ambreiaj. Surpriza! ...patina in continuare identic. Abea atunci am facut legatura cu faptul ca aparitia simptomului a coincis cu schimbul de ulei. Am reschimbat uleiul si totul a revenit la normal. Deh... in final bani cheltuiti aiurea(uleiul + setul de placi). Am si astazi bidonul cu uleiul buclucas - era sigilat si nu cred sa fi avut alt continut. Psibil sa fi continut ceva antifrictiune. Multi il folosesc fara sa se planga de el, fara sa acuze acest fenomen! Eu nu spun decat ca pentru mine nu a fost bun.

Personal utilizez ce scrie in carte 15W40(fiindca nu merg iarna) cu indicativul API - SE, SF, SG pe care il inlocuiesc primavara inaintea inceperii sezonului. Schimbul se face la 10000km sau o data pe an, iar filtrul la al doilea schimb. Nu fac mai mult de 6-8000km/an deoarece merg si cu auto. Degradarea agresiva a uleiului, se produce in perioada de neutlizare moto, in lunile de iarna... restul este decizia ta.

 

...imi cer scuze daca s-a inteles altceva decat am vrut sa spun...

Repet: nu sunt suparat deloc! ... reactia mea a fost la ce ai scris, nu la ce ai vrut sa scrii! :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cristi,

 

Tu ai 535 si scrie in carte 15W40?

 

La mine scrie 20W40 mineral si in cazul in care merg si pe temperaturi mai scazute (toamna tarzie inceput de iarna) 10W40 mineral. Eu am folosit tot timpul 20W40 mineral si imi pare rau ca nu gasesc Yamalube ce de fapt scrie si in carte.

 

Cu stima,

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dupa pompa exista filtrul! Asa-i? ............

daca nu ma insel la mine filtrul este inaintea pompei, din pompa benzina trece direct in carburi

 

..........................

 

Am verificat, intr-adevar la mine filtrul de benzina se afla inaintea pompei

 

...........Ce vreau insa sa spun! Acum doi ani m-am luat dupa un mecanic si am pus in motor Motul 20w50 -7100 Ester cu intentia de a face mai mult decat o cere fabricantul, chiar daca pretul era mai mare. Apoi am constatat ca imi patineaza ambreiajul, patina cateva secunde dupa ambreiere in toate treptele de viteza... un lucru foarte suparator. Evident ca am facut comanda si am inlocuit pachetul placilor de ambreiaj. Surpriza! ...patina in continuare identic. Abea atunci am facut legatura cu faptul ca aparitia simptomului a coincis cu schimbul de ulei..............

Hai ca ma speriasem,

am pus si eu din aceleasi considerente uleiul asta, si ieri, cand am scos motoara la aer, sa fac stop cardiac........patina fraiul ca la balamuc, abia daca invartea de 2-3 ori ca incepea sa patineze, si baga a2-a si impinge sa dau putin motorul peste cap si o luam de la capat

ce-i drept asta pina a pornit pt prima data, apoi dupa ce s-a incalzit am oprit-o si am mai pornit-o de 2-3 ori si nu a mai patinat

am luat-o ca pe un "moft" al ei, cu toate ca fraiul e nou nout si original yamaha(6mil si ceva am dat pe el)pus anul trecut, abia acum ma gindesc ca e din cauza uleiului

totusi inafara ca patineaza ambreiajul si fraiul poate face altceva rau la motor?

acum bagi semi sintetic?

Editat de chipu08
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Este foarte adevarat ce scri! Eu am 6 variante ale aceluiasi manual, care desi contin diferente sunt acceptate de producator. Mai important este indicativul API de pe bidon. Sa sti ca plaja nu este atat de stransa, apoi suntem o tara cu clima teperata solutia de misloc acopera oarecum si extremele de care nu prea avem parte.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator MosRahao

a mea "agatza" la schimbarea vitezelor 1 si 2 si uneori, in oras, cand se incinge motorul, "imi sare" de neutru - adica intra ori de la 1 direct la 2 sau invers. oare de la ce sa fie? uleiul pe care il folosesc este motorex 15W50, semi-sintetic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...Am verificat, intr-adevar....

Probabil ca si la mine este la fel. Contextul a fost altul si anume ca intre rezervor si carburator se afla acel filtru.

====

In alta ordine de idei: nu am facut specializare la Yamaha, asa ca nu va asteptati sa fiu "doctor" in 535, si eu am inca multe dileme... :what:

Nu am spus ca Motul 20W50 Ester 7100 este sau nu este bun! Am scris doar ce am patit cu el. Apoi citeste cateva posturi mai sus citatul respectiv...

Ansamblul de cuplare se cheama ambreiaj. Frai este un mecanism format dintr-o pinion sau fulie de antrenare care intr-un sens sunt libere iar in celalalt sens sunt soldare cu axul.

a mea "agatza" la schimbarea vitezelor 1 si 2 si uneori, in oras, cand se incinge motorul, "imi sare" de neutru - adica intra ori de la 1 direct la 2 sau invers. oare de la ce sa fie? uleiul pe care il folosesc este motorex 15W50, semi-sintetic.

Cred ca aproape sigur provine de la ulei(ai remarcat corect ca apare cand se incalzeste). Placile de ambreaj continua sa adere usor intrea ele. Scoaterea din viteza face ca sa se produca cu crabotii inca cuplati, in acel moment baladorul scapa brusc si este aruncat in cealalta extrema, adica cupleaza in treapta de viteza opusa.

Inainte de a inlocui uleiul verifica functionarea conforma a integului mecanism de actionare ambreiaj(maneta, cabu, parghie, cursa, etc). In special cursa activa a manetei. Fa o comparatie la mana cu alta motoreta, vezi rezistenta la apasare. Daca totul este ok, inlocuieste uleiul.

Uleiul din cutie este mixt, raceste si unge motorul in acelasi timp. Din acest motiv la moto este solicitat mai mult decat cel auto, avand in plus calitati suplimentare.

 

PS. Sunt curios cum ai rezolvat acest caz! Sa revi cu un comentariu.

Editat de cristi 57
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna Cristi,

 

Iti dau doua linkuri, cand ai timp sa te uiti un pic pe ele, este interesanta discutia, referitoare din nou la diferenta dintre jiglerele principale, cuiele dozatoare si mai nou chiar si arcurile de la membrane.

 

http://autos.groups.yahoo.com/group/ascotvt500enthusiasts/message/16739

 

http://vfrworld.com/forums/1st-2nd-generation-1983-1989/25321-carburetor-main-jet-holders-diaphragm-springs.html

 

O saptamana placuta,

 

Cu stima,

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare! Cine dintre voi stie unde pot gasi colierul cu care se prinde evacuarea de pistonul din fata asa ca piesa de sine statatoare?Motocicleta este virago 250 xv 1992..

Eu am cromat toata evacuarea iar berbecii ce au cromat-o au uitat sa protejeze colierul(care era dintr-un aliaj slab ce s-a descompus in baile lor chimice).Daca se gaseste cineva sa stie va rog nu ezitati sa ma ajutati!Daca e cineva care a confectionat asa ceva sunt dispus sa cumpar si unul facut .

 

Toate bune,asfalt uscat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator MosRahao

Cred ca aproape sigur provine de la ulei(ai remarcat corect ca apare cand se incalzeste). Placile de ambreaj continua sa adere usor intrea ele. Scoaterea din viteza face ca sa se produca cu crabotii inca cuplati, in acel moment baladorul scapa brusc si este aruncat in cealalta extrema, adica cupleaza in treapta de viteza opusa.

Inainte de a inlocui uleiul verifica functionarea conforma a integului mecanism de actionare ambreiaj(maneta, cabu, parghie, cursa, etc). In special cursa activa a manetei. Fa o comparatie la mana cu alta motoreta, vezi rezistenta la apasare. Daca totul este ok, inlocuieste uleiul.

Uleiul din cutie este mixt, raceste si unge motorul in acelasi timp. Din acest motiv la moto este solicitat mai mult decat cel auto, avand in plus calitati suplimentare.

 

PS. Sunt curios cum ai rezolvat acest caz! Sa revi cu un comentariu.

 

Multumesc mult, Cristi!

 

Am avut mai mari probleme cu treaba asta cand uleiul a fost mai subtire (de ex cand am experimentat intr-o primavara 10W40, tot motorex), intr-adevar. Insa nu mi-a dat prin gand ca poa` sa fie si de la maneta... :-))) Poate e cazul sa strang cursa, acum ca mi-ai zis imi dau seama ca pare cam prea relaxata, chiar si fara sa compar cu o alta moto.

 

Am sa verific, ce mi-ai spus, iti multumesc mult inca o data si revin cu un comentariu cand am rezolvat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Are cineva pe aici de vanzare pantaloni de piele moto (stil jeans) ?? Ca am cautat de m-a luat capul dupa ceva culoare neagra ,cu 92 circumferinta in talie si un 85cm lungime crac (pe interior) ...second evident.Buna si o pereche de jeans moto daca pretul este decent.Multzam.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Are cineva pe aici de vanzare pantaloni de piele moto (stil jeans) ?? Ca am cautat de m-a luat capul dupa ceva culoare neagra ,cu 92 circumferinta in talie si un 85cm lungime crac (pe interior) ...second evident.Buna si o pereche de jeans moto daca pretul este decent.Multzam.

Vezi ca erau o gramada la echipamente, era o tipa Celowar parca care vindea multe echipamente.

bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vezi ca erau o gramada la echipamente, era o tipa Celowar parca care vindea multe echipamente.

bafta

Dimensiuni cam ,,mici"...eu am masuri ,,perfecte"si mai greu pe piatza (circumferinta talie 94-96cm ,solduri 106-108..lungime crac 75...80cm)..Multumesc .Am cerut ,acum sa vedem ce are in stoc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Virago 250 de vanzare :D

 

 

post-36624-0-57175900-1365404634_thumb.jpgpost-36624-0-63569600-1365404643_thumb.jpg

 

1200 de iepuroi.

cauciucuri noi, ulei+filtru noi, aripa fata crom, proiectoare angel-eyes albastre, functioneaza perfect, consum mic, se da cu coburi incapatoare de piele Iron Horse. Nu are asigurare, a expirat in Decembrie 2012 si nu am reinnoit-o. ITP valabil 2014.59000 Km reali. Mai multe detalii la telefon.

contact: 0758019117

 

Mai multe poze, inclusiv cu coburile aici: http://bikersforum.ro/vanzareyamaha-virago-xv250-an-fabricatie-1991-1399-euro-negociabil/

Editat de shackalu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si ceva amuzant, zic eu... :)

p.s: Cristi, am rezolvat cu rezervorul. Multumesc mult pt intentie, am inteles ca esti maestru al carburatoarelor si voi apela la tine cand o sa fie motorul gata, sa il reglezi putin si pe al meu :) Ca sa nu se mai inteleaga gresit, nu acum, inca e demontat complet, mai dureaza cam 2 luni probabil sa-l termin (buget mic, timp putin).

post-69984-0-48152200-1365498051_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu dai separat suportii de coburi?

Eu i-am confectionat singur dintr-un schelet de scaun. post-22539-0-73306800-1365536335_thumb.j post-22539-0-64214600-1365536354_thumb.j M-am folosit de faptul ca teava este gata indoita, tai si sudezi exact ce-ti trebuie. Ai timp sa-l studiezi cand jung la Focsani... :cheers:

In final asa arata! post-22539-0-72256200-1365536314_thumb.j post-22539-0-63175000-1365536320_thumb.j Cutiile sunt Givi si sunt detasabile. Daca vrei informatii suplimentare pot revenii cu ce te intreseaza.

...inca e demontat complet, mai dureaza cam 2 luni probabil...

Fa poze la carburi inainte de demontare si in timpul demontarii, ma intereseaza. Apoi te ajuta si pe tine la reparatie.

Editat de cristi 57
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Omule,arata de nota 10 cu cutiile alea iar suportii chiar au fost ganditi nu gluma..Jos palaria.Mi-ai schimbat planurile de viitor ,acum vreau si eu ,,cutii" ..normal :))) Ai tocat 3-4 scaune ,pliante cumva?

Editat de SERGHEI42
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...