Sari la conținut

Yamaha VIRAGO ZONE


Purghy

Postări Recomandate

Fa poze la carburi inainte de demontare si in timpul demontarii, ma intereseaza. Apoi te ajuta si pe tine la reparatie.

 

Da, o sa fac... multe poze :) Si o sa mai studiez si manualul inainte de a ma apuca de el... noroc ca e unul singur :) Merci.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 10,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

...in ambele manuale Haynes, Clymer, cilindrul fata are jiglerul principal (main jet) 137.5 iar cilindrul spate 135....

Profitand de vremea capricioasa, stimulat de discutiile de acum cateva zile si in special pentru faptul ca intentionam sa rezolv o situatie mai veche, m-am decis sa demontez carburile... operatie nu tocmai placuta...

Deci: pe jiglerel principal al carburatorului cilindrului din fata scrie 135 - conform cu fotocaptura setului de reparatie pusa de tine.

Atasez foto si documentul lui Haynes in care indicatia este evident gresita...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ohoooo...ai aparut .cand ai timp sa ma primesti si pe mine sa fac o sincronizare cu scula aia a ta ? Si mai vreau sa imi arati metoda ta de scoatere a carburatoarelor de pe motor ca la mine ceva este dubios..dar asta numai la fata locului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

arata de nota 10 cu cutiile alea...

Initial am facut un suport pentru un top case de care aveam mare nevoie. Prinderea era facuta doar in cadru si aripa. Greutatea si vibratiile au facut ca aripa sa se fisureze. Astfel a trebuit sa fac cadrele laterale pentru a putea adauga a treia prindere in consola. Suportul a devenit foarte rigid si tine si aripa mai bine.

Din cauza cutiei de plastic coburile din piele nu dadeau bine, am renuntat si astfel am ales doua side case de 21L de la Givi. Acum totul este ok, cand am nevoie le atasez si pe ele fara a strica aspectul motorului de ansamblu. Impreuna cutiile totalizeaza peste 80L.

Pun foto cu prinderile ca sa te inspiri. Trebe adaugat un sistem de prindere a lampilor de semnalizare ce sunt amplasate mai in spate.

...sa imi arati metoda ta de scoatere a carburatoarelor de pe motor ca la mine ceva este dubios....

Demontarea bateriei de carburi este destul de dificila, evident nu imposibila... motiv pentru care am tot amanat-o! Iti ia cateva ore si... mai multe beri.

Editat de cristi 57
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma,ca ia timp stiu (rezervor jos,burdufuri..etc ) ...de beri nu stiu cate bucati dar stiu ca se consuma la demontare o sticla de vin iar la montat la fel.

 

Terminatiile cadrului le-am folosit si eu ca sa pun sissy-bar-ul..Cadrul il fac pana la urma (mai ales ca am deja un model pentru inspiratie ,mersi) ...cutiile sunt cam scumpe din cate am vazut .oricum viroaga arata foarte bine cu ele .Cruiserul asta se preteaza si la chestii retro si la chestii moderne.Imi place asa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vand husa de protectie integrala PROTECH, compusa din doua piese, inchidere cu fermoar.....asigura acoperirea integrala a motocicletei, protejeaza complet motocicleta de praf si noroi! dimensini 232x100x125....pret 50lei! husa este nou nouta, in cutie!.....se potriveste perfect pentru un virago 750

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vand husa de protectie integrala PROTECH, compusa din doua piese, inchidere cu fermoar.....asigura acoperirea integrala a motocicletei, protejeaza complet motocicleta de praf si noroi! dimensini 232x100x125....pret 50lei! husa este nou nouta, in cutie!.....se potriveste perfect pentru un virago 750

ai PM..vreau eu husa..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare, ca proaspat posesor de Yamaha Virago 535, in primul rand va salut, apoi va intreb, cum stii cand trebuie sa schimbi anvelopele? Este prima motocicleta, primul sezon, primele intrebari. Ce trebuie sa verifici, ca sa iti dai seama de calitatea lor, daca si cat mai "merg" ? Va arat cum sunt anvelopele mele in momentul de fata, ca logica mea imi spune ca striatiile talpii si carnea dicteaza, dar cu toate astea, citesc forumul de ceva vreme si am inteles ca nu doar asta conteaza.

roataspate.jpgUploaded with ImageShack.us

roatafata.jpgUploaded with ImageShack.us

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca imi explici si unde sa citesc asta...

Inca un lucru, exista vreun manual de reparatii/service gratuit? vreun pdf care nu trebuie cumparat, si se vrea impartasit? Sau vreun manual original de cumparat (dala cu foi si cat ar costa.)

Editat de MaimutaGalbena
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Maimuta,pe fata vad ca ai cauciuc de calitate ...pacat ca este ,,rascopt"..adica vechi rau.Si spatele pare la fel de vechi.Daca tragi cu unghia pe el vei vedea ca se strange cauciuc sub ea.Incepe sa se faramiteze....

 

Profilul cauciucului (adancimea) este data functie de tara : parca 1.4 mm era un minim dar nu bag mana in foc.Daca pe lateral apar ,mici fisuri" asta este semn de batranete si daca ai ajuns sa vezi ,,fisurile"inseamna ca esti norocos sau meserias pe moto :))

 

In timp elasticitatea cauciucului se diminueaza,devine mai dur chiar daca afara este cald si asfaltul frige.Eu am avut pe mobra gume din "97 parca :))) si am mers si eu cu ele 3 ani.Guma de pe fata arata la fel ca a ta (chiar si aceeasi firma) ,spatele arata mai bine dar cam tocit.la cea mai mica intentie d franare cu spatele,pierdeam aderenta .Acum cu gumele noi pot frana chiar tare fara sa fuga .Difernta o sesizezi abia cand schimbi primul rand de gume ,dupa aceea te asigur ca vei face pe dracu in patru sa le schimbi la timp :).

 

Mai este chestia cu DOT-ul pe care-l gasesti pe lateralul cauciucului. (an fabricatie Dupa DOT o sa vezi o ,,serie" care cuprinde parca saptamana si anul ) care te ajuta sa nu cumperi ceva deja vechi.In codul asta apare anul in care s-a fabricat guma.Daca te uiti la accidente vei ramane uimit cate s-au intamplat pentru ca gumele aveau mai mult de un an,erau reci sau nu au fost schimbate in perioada de cuibarit a pitrucelului galben.Eu am mers cu DOT 90...shi ceva si nu am mai cazut .Este adevarat ,nici nu m-am rupt in basini si am cascat si ochii.Nu iti recomand sa faci la fel si nici eu nu voi mai face .Senzatia pe care o ai pe franare cu gume noi este de nepretuit.ATENTIE ,la prima franare cu gume noi ..aluneca in draci .

Editat de SERGHEI42
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc de informatii, maine voi face experimentele pe care mi leai propus. Dupa ce colegul forumist cristi m-a intrebat ce an de fabr au, am tras o fuga pana la garaj si m-am benoclat cu lanterna, dar tot ce am gasit ce parea sa semene a cod era ceva cu 01 la final, si mi-am zis ca e foarte putin probabil sa fie din 2001, dar acum ca mi-ai zis cum sa probez, o voi face. Motivul pt care am intrebat este exact acesta, am observat ca la viteza, sa zic 60 - 70 am fost nevoit de cateva ori sa bruschez si sa blochez frana, chiar daca nu imi doream sa fac acest lucru, dar cum prioritatea e ceva de neinteles pt unii... in fine, am derapat destul de mult,adica m-am cam dus ca pe sanie. Stiu cum este un cauciuc scopt, si pot sa spun ca pe margini, unde spui tu, nu exista nici o urma de fisura, sau "coaja de portocala" cum zic io. Sunt netede si moi. cat despre frana fata, nu am curaj sa o folosesc deloc in mers, o folosesc doar cand opresc, si tre sa iau picioarele de pe scarite sa le pun jos. Pneurile sunt Bridgestone, si a mers vechiul proprietar sezonul trecut cel putin, deci maine voi sti ce sa citesc pe ele. Multumesc de informatii.

Inca un lucru, avand in Bacau stradute inguste in multe cazuri, esti nevoit sa culci motocicleta uneori destul de mult, si eu nu am observat absolut nici o pierdere de aderenta la accelerare, ci doar la franare.

 

 

L.E. apropo, sunt "meserias pe moto" :police5:

Editat de MaimutaGalbena
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

a,ok..pe pipaite iti dai seama mult mai bine decat dintr-o fotografie.Sa stii ca un set de gume chiar decente nu sar de 700 lei .Singura chestie nasoala este ca inainte cu vechiturile megeam ,,decent" ..acum am inceput sa ma cam rup in ,,partzuri"si nu este bine.Cand stii ca ai gume si frane parca ai si mai multa incredere in tine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Data fabricatie este trecut pe laterala - (saptamana/an). O guma cu peste 4 ani se considera imbatranita - pierde din aderenta. Insa daca ai un stil de conducere linistit, poti merge mai multa vreme. Ptr documentatie lasa-mi o adresa electronica.

Editat de cristi 57
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator MosRahao

Dupa ce colegul forumist cristi m-a intrebat ce an de fabr au, am tras o fuga pana la garaj si m-am benoclat cu lanterna, dar tot ce am gasit ce parea sa semene a cod era ceva cu 01 la final, si mi-am zis ca e foarte putin probabil sa fie din 2001, dar acum ca mi-ai zis cum sa probez, o voi face.

 

 

ai nevoie mereu de o guma moale – aceasta se va incalzi in timpul mersului si iti va spori aderenta. Cum verifici asta? Te uiti la DOT. Dot-ul este un numar format din 4 cifre, stantat pe lateralul anvelopei, de regula intr-un oval si e de forma XXZZ, unde xx inseamna luna fabricatiei iar zz anul. De exemplu, DOT-ul 2612 inseamna ca acel cauciuc a fost fabricat in a 26-a saptamana a anului 2012. Gumele vechi -chiar daca nu au fost rulate si au profilul bun – devin rigide, nu se incalzesc corespunzator si franarea ta nu mai este eficienta, in plus faciliteaza deraparea. E ca si cum ai frana cu niste cauciucuri din lemn… Schimba anvelopele cand acestea sunt mai vechi de 4-5 ani, chiar daca nu ai mers mult cu ele si chiar daca au profilul bun. Nu cumpara cauciucuri SH si cere mereu sa ti se confirme DOT-ul cand cumperi gume noi, unii comercianti profita de nestiinta noastra si cauta sa ne bage pe gat anvelope imbatranite.

Pe la noi sunt multi “baieti buni” care ne vand “cauciucuri noi” la preturi “bune”. Ele nu sunt rulate si au stat in depozit in conditii impecabile, daar… verifica mereu DOT-ul lor, s-ar putea sa ai o surpriza! Vrei sa-ti echipezi motocicleta cu gume fabricate acum 2-3 ani? Un asemenea cauciuc este deja imbatranit! Marii producatori fac discounturi enorme dealerilor care-i scapa de aceste anvelope. Aceste discounturi nu sunt oferite degeaba. Timpul isi pune iremediabil amprenta asupra cauciucului, chiar in conditii bune de depozitare. Ele pot fi vandute legal, insa pe tine nu legea te intereseaza, ci siguranta ta.

chestiilea astea sunt o compilatie din ce am invatzat si eu de la ai "mai batrani", poate pot ajuta orice incepator, cum sunt si eu, mai multe chestii am schitzat aici, poate iti sunt de folos: http://calatoriifestinalente.wordpress.com/2013/03/03/motocicleta-i-gata-pentru-noul-sezon/ bafta!

Editat de Festina Lente
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...am fost nevoit de cateva ori sa bruschez si sa blochez frana, chiar daca nu imi doream sa fac acest lucru...

Asa-i la inceputuri... Este o greseala sa nu folosesti frana fata! Indiferent ce gume ai, eficienta la franare doar cu spatele este 15 - 30%, apar derapaje ce produc pierderea controlului cu toate consecintele nasoale. Franarea cu fata creste aderenta(fata), mareste siguranta si pastreaza un control mai bun, scurteaza mult distanta de franare, etc. O franare eficienta se face cu ambele roti. Cu timpul ai sa constati pe pielea ta acestea...

====

Astazi este o zi frumoasa... ne vedem la SMAEB!

Editat de cristi 57
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator MosRahao

Mai este chestia cu DOT-ul pe care-l gasesti pe lateralul cauciucului.

 

Adaug si o poza, la ce au spus si Cristi 57 si ceilalti.

 

post-67793-0-73286800-1365851665_thumb.jpg

 

In imagine: DOT-ul unui cauciuc vechi de motocicleta. (E chiar de la motocicleta mea, cauciucul ce era montat pe ea la momentul cumpararii mobrei, aproape nefolosit dar imbatranit si intarit, lemn! ...). Se observa si fisurile fine de pe intreaga suprafata laterala. Nu mai prezinta siguranta, desi e aproape nefolosit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ati avut dreptate cu totii. Azi, pe lumina, si inarmat cu noi informatii, m-am uitat pe ambele pneuri si am aflat ca spatele e din 2000, iar fata din 2002. Si cand m-am uitat atent la laterale, am observat si fisurile acelea fine caracteristice cauciucului scopt. Sunt foarte fine, dar combinat cu senzatia la franare de care v-am povestit, si anii de fabricatie, doua pneuri sunt pe wishlist, urgent. Pana cand le voi schimba, voi casca ochii mai tare si voi merge mai usurel.

Si, ca tot vorbeam de manuale, imi voi printa cele de la cristi pe blog, ca nu vreau sa stau cu tableta in mana in garaj (culmea meseriei) Si hartia rezista mai bine ca megabitii. Va multumesc de sfaturi, si toate bune.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...Pana cand le voi schimba, voi casca ochii mai tare si voi merge mai usurel...

Da, singurul impediment este aderanta scazuta. Reduci in viraje si atentie la franare, in rest nici o problema. Ai tras singur concluzia corecta!

Editat de cristi 57
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Are cineva cric central pe xv 535? Daca da, e original sau facut/cumparat? Dati-mi un link sa vad si eu ce preturi ar fi.Trebuie sa schimb uleiul, si nu stiu exact cum voi tine motocicleta dreapta in acest timp...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator MosRahao

Trebuie sa schimb uleiul, si nu stiu exact cum voi tine motocicleta dreapta in acest timp...

 

Poti schimba uleiul linistit si cu cricul lateral. Eu asa-l schimb (a mea e de 250 dar e acelasi drac). Asadar:

 

1. incalzesti motorul (nu incins, doar incalzit)

2. sub cricul lateral bagi o bucata de lemn inalta de vreo 2 cm, cat sa o indrepti putin, dar nu de tot, sa nu-ti cada pe partea ailalta

3. scurgi uleiul vechi apoi schimbi si filtrul - cand schimbi filtrul, lasi sub gura de scurgere a uleiului recipientul in care scurgi uleiul vechi, pentru ca o sa mai curga putin. cand montezi filtrul nou, ii ungi garnitura aia de cauciuc cu putin ulei, de asemenea oringul de la capac trebuie uns si atentie la pozitia lui, sa nu iasa din fanta aia a lui si sa-l strivesti cand strangi capacul

4. inchizi busonul de scurgere la loc si pui cam 1,5 litri de ulei***, apoi

5. dai o cheie si-l lasi sa se invarta putin in motor

6. lasi uleiul sa se aseze in motor si sa se raceasca si

7. completezi cu ulei pana la semnul superior, rugand un prieten sa tina motocicleta dreapta, de coarne.

 

*** zic 1,5 litri pentru ca a mea ia cu totul 1,6-1,7 litri; daca la 535 ia mai mult ulei, pui si tu mai mult de 1,5 litri - ideea e sa pui majoritatea uleiului dar nu tot si apoi sa reglezi nivelul dupa ce se invarte nitzel in motor si se raceste, tinand-o drept de coarne, nu pe cric.

 

bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...