latrau86 Postat Septembrie 7, 2014 Share Postat Septembrie 7, 2014 Din pacate ... Vand Yamaha Virago xv 250 ,an 1992, stare buna ,cauciucuri noi 2014,revizie martie 2014, s-a circulat 700 km cu ea acest sezon.. Buba: CDI ars. Mentionez ca se vinde cu parere de rau ..am nevoie de bani. Pret 900 eur negociabil usor.. http://www.bikeshop.ro/motociclete/anunturi-vanzari-motociclete-second-hand--yamaha-virago-din-1992-583560.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boghi13 Postat Septembrie 8, 2014 Share Postat Septembrie 8, 2014 eu as fi interesat de portbagaj +sissy bar.daca te hotarasti sa le vinzi separat da-mi un PM te rog Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
augustin31 Postat Septembrie 9, 2014 Share Postat Septembrie 9, 2014 buna seara si scuze deranjul... intreb ca sigur mi se raspunde ca de fiecare data ...... cit ulei intra in furca` sau in telescop pe bucata ...sau cum sa ma exprim ca sa fiu inteles..desi sunt sigur ca o sa mi se raspunda ... Multumesc anticipat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Septembrie 9, 2014 Share Postat Septembrie 9, 2014 (editat) pai manualul zice 245ml de 10w, pt fiecare amortizor. nu precizeaza daca asta e cantitatea "la gol", adica dupa ce furca a fost desfacuta si curatata, fara sa mai ramana pic de ulei vechi, dar eu sunt 99% sigur ca asa e. eu asa am pus, 245ml masurati cu seringa (nebuneala de-a mea sa fie la fix) in furca goala si uscata. la stilul meu de mers, ceva mai agresiv, mi se pare cam moale furca, asa ca data viitoare, daca mai apuca, o sa pun 15w. Editat Septembrie 9, 2014 de Geo_ZGA Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stas Postat Septembrie 10, 2014 Share Postat Septembrie 10, 2014 Vând Viroagă de 535. După 6 ani, ne despărțim în termeni amiabili; eu netăvălit neam, ea la fel ca-n prima zi. Așadar, o vând cu toți cei 37.000 de km căpătați în lunga viață începută în 1993. Adusă din „Nemția". Avem așa: - ITP până-n cinșpe (2015) - Cauciucuri 70 - 80% - Sissy bar - Tobe goale, sunet frumos (am trecut ITP-ul fără probleme) Se poate admira în București cu programare la nr. de telefon: 0762 16 7000 Preț - Unamieșaptesute Euri (Negociabil) /index.php?/topic/717943-yamaha-virago-xv-535-1993/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Septembrie 12, 2014 Share Postat Septembrie 12, 2014 Sper sa nu se supere MIB-ul pe mine ca i-am pozat mobra azi dimineata 2 virogute, teoretic la fel, practic una Indian style si una "my" style. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
M.I.B. Postat Septembrie 12, 2014 Share Postat Septembrie 12, 2014 Sper sa nu se supere MIB-ul pe mine ca i-am pozat mobra azi dimineata 2 virogute, teoretic la fel, practic una Indian style si una "my" style. iti dai seama ca nu ma supar )) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
buldozer Postat Septembrie 12, 2014 Share Postat Septembrie 12, 2014 merge maine cineva inspre Buzau? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Septembrie 12, 2014 Share Postat Septembrie 12, 2014 ...eu, daca mergi prin ploiesti-mizil-buzau! Mi-am pregatit cortul si celelalte pentru o noapte de liniste... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
buldozer Postat Septembrie 12, 2014 Share Postat Septembrie 12, 2014 da. de ce nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Septembrie 12, 2014 Share Postat Septembrie 12, 2014 Daca sunt in stare sa ma trezesc cat de cat devreme, eu o iau spre Veliko maine, deci iti refuz invitatia Drum bun si asfalt uscat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
catas_him Postat Septembrie 12, 2014 Share Postat Septembrie 12, 2014 Crash Bar Yamaha Virago XV535 Pret 250 RON. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Septembrie 14, 2014 Share Postat Septembrie 14, 2014 Crash Bar Yamaha Virago XV535 Pret 250 RON. Pune niste dimensiuni pentru ca eu cred ca sunt prea mici, nu depasesc scaritele, frana si schimbatorul de viteze. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
catas_him Postat Septembrie 14, 2014 Share Postat Septembrie 14, 2014 Pune niste dimensiuni pentru ca eu cred ca sunt prea mici, nu depasesc scaritele, frana si schimbatorul de viteze. O sa le masor maine, sunt achizitionate dupa model, sunt noi, nemontate, nu stiu daca depasesc sau nu cele prezentate de tine. Salutari. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai Postat Septembrie 15, 2014 Share Postat Septembrie 15, 2014 (editat) Salutare! am nevoie de un sfat, va rog, de la pasionatii de virago. Un prieten a inlocuit la virago-ul lui piesele din poza atasata, suruburi oem duritate 10, baterie noua Yuasa (cea mai puternica la rece), bujii noi, releu oem nou, ulei nou etc. Tot face acelasi zgomot si se comporta de parca ar avea 6 amperi, abia da peste cap motorul si trebuie sa o "prinzi" din gaz, plus sunetele specifice de "lasa-ma in pace, nu vreau". Mentionez ca s-au mai bagat o data piesele astea in ea (alt rand, tot nou, nici 3 mii km) si s-au forfecat suruburile alea 3 mici de prindere a "cuplei" cu role plus stricat suprafetele unde lucreaza, pana nu mai invartea deloc. Inteleg ca "asa face modul asta" dupa o vreme, ca e batrana etc, dar refuz sa cred ca problema asta nu vine de undeva anume, ca s-a fabricat atata timp in lume si toti proprietarii s-au resemnat de la o vreme. Cand cautam piesele astea second, mi-a zis cineva care dezmembra pe aici ca ar fi ovalizat nu stiu ce, am uitat ca nu mai gasesc mesajul... Eu sunt ferm hotarat sa-i dau de cap oricati bani ar presupune, oricum a mai intrat pretul unui virago in ea pana la momentul asta, e mai mult o chestiune de orgoliu si nervi. Care mama naibii e problema si ce trebuie sa mai cumpar? Editat Septembrie 15, 2014 de mihai Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Septembrie 15, 2014 Share Postat Septembrie 15, 2014 Salutare! am nevoie de un sfat, va rog, de la pasionatii de virago. Un prieten a inlocuit la virago-ul lui piesele din poza atasata, suruburi oem duritate 10, baterie noua Yuasa (cea mai puternica la rece), bujii noi, releu oem nou, ulei nou etc. Tot face acelasi zgomot si se comporta de parca ar avea 6 amperi, abia da peste cap motorul si trebuie sa o "prinzi" din gaz, plus sunetele specifice de "lasa-ma in pace, nu vreau". Mentionez ca s-au mai bagat o data piesele astea in ea (alt rand, tot nou, nici 3 mii km) si s-au forfecat suruburile alea 3 mici de prindere a "cuplei" cu role plus stricat suprafetele unde lucreaza, pana nu mai invartea deloc. Inteleg ca "asa face modul asta" dupa o vreme, ca e batrana etc, dar refuz sa cred ca problema asta nu vine de undeva anume, ca s-a fabricat atata timp in lume si toti proprietarii s-au resemnat de la o vreme. Cand cautam piesele astea second, mi-a zis cineva care dezmembra pe aici ca ar fi ovalizat nu stiu ce, am uitat ca nu mai gasesc mesajul... Eu sunt ferm hotarat sa-i dau de cap oricati bani ar presupune, oricum a mai intrat pretul unui virago in ea pana la momentul asta, e mai mult o chestiune de orgoliu si nervi. Care mama naibii e problema si ce trebuie sa mai cumpar? Aici sunt 2 probleme de fapt, si trebuie rezolvate separat. 1. Faptul ca-ti invarte greu poate fi din contacte slabite sau oxidate, electromotor, ceva intepenit in motor. 2. Setul ambreiaj de pornire (rulmentul unisens) care te-a tinut 3000km cine stie de cine a fost facut fiind un after, nu ai de unde stii ce calitate au avut piesele cum au fost cementate, asta numai un mecanic experimentat poate spune uitandu-se la uzura produsa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chipu08 Postat Septembrie 15, 2014 Share Postat Septembrie 15, 2014 ....s-au mai bagat o data piesele astea in ea (alt rand, tot nou, nici 3 mii km) si s-au forfecat suruburile alea 3 mici de prindere a "cuplei" cu role plus stricat suprafetele.... Pe electric sunt altii mai avizati, deci nu ma bag... In ceea ce priveste frai-ul sunt 2 posibilitati: 1. Ansamblul rulment de sens de proasta calitate,aftermarket - dupa cum spune si Vlad 2. Daca spui ca s-au forfecat suruburile de prindere, este semn clar ca s-au slabit - deci nu s-a folosit blocator la montaj + stranse la mana, insuficient Au capatat joc , au deteriorat suprafetele si, in timp s-au forfecat suruburile Ca solutie ar fi piese noi OEM si montaj de calitate...(cam scump dar se pare ca altfel nu merge, spun asta din proprie experienta) » Post actualizat in 15 Sep 2014 13:07 Si inca ceva foarte important: ca piesa noua si oblicatoriu OEM trebuie luat si surubul care prinde magnetul pe arbore si evident montat ca la carte. Am patit sa gasesc surubul rupt in gaura, magnetul juca hora pe'acolo, iar pana prinsa intre ele, rezultatul fiind arborele spart....asa ca....spor la treaba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Septembrie 15, 2014 Share Postat Septembrie 15, 2014 (editat) Salutare! am nevoie de un sfat, va rog... Sfaturi!?! ...pai in primul rand japonezele nu sunt motoare de facut scoala pe ele(gen ij, mz sau jawa). Piesele defecte se identifica si se inlocuiesc, nu se repara! Uneori este necesar sa inlocuiesti si piesa pereche, chiar daca aceasta pare buna(adica tot ansamblul sau setul). Nu trebuie sa sti meserie, dar trebuie sa ai notiuni elementare de mecanica si sa citesti manualul de reparatie, respectand tot ce scrie acolo. In cazul prietenului tau sunt doua variante, evident daca doreste sa-si faca motorul. 1. Sa apeleaze la un "mecanic veritabil"(care face motoare). 2. Daca vrei sa o repari tu, atunci citeste manualul inainte de a te apuca sa faci ceva! In clymer sau haynes spune ca cele trei suruburi de la rotor se strang cu 151N/m utilizand blocator... atfel: pe romaneste faci un "kkat praf"... probabil ca de dinamometrica nici n-ai auzit... 3. Cand vrei un ajutor real faci o descriere detaliata la tot ce sa intamplat, zgomote, jocuri gasite, piese deteriorate, tot ce crezi ca este anormal, etc... altfel fiecare intelege ce poate, iar raspunsurile de multe ori contradictorii te baga in ceata. Acum despre demaror: 1. daca bateria zici ca este ok, ce tensiune aveai la intrarea in demaror in momentul care actionai starterul? 2. ai verificat actionarea demarorului in gol? ...se aud zgomote, se invarte frumos?...scoate fum, are un miros specific de ebonita/email incins? 3. pui mana pe firele de alimentare ale demarorului dupa actionarea lui si vezi daca se incalzesc... 4. actionezi demarorul timp de 5 secunde, trebuie sa ramana rece deasemeni si starterul. Mai sunt si alte lucruri de verificat, dar faceti-le mai intai pe acestea... apoi mai discutam. Editat Septembrie 15, 2014 de cristi 57 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai Postat Septembrie 16, 2014 Share Postat Septembrie 16, 2014 (editat) Multam de sfaturi, destul de utile, transmit mai departe. @cristi 57, acum 12 ani aveam izh p5 si dnepr mt16, reparatia se face la un "mecanic veritabil" probabil nu la fel de "veritabil" ca tine... si de dinamometrica am auzit inainte de piramida lui Maslow, esti cam acid degeaba, relax Editat Septembrie 16, 2014 de mihai Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chipu08 Postat Septembrie 16, 2014 Share Postat Septembrie 16, 2014 ...cele trei suruburi de la rotor se strang cu 151N/m... 20 N/m Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yonick Postat Septembrie 19, 2014 Share Postat Septembrie 19, 2014 Inca nu stiu sigur, dar daca-i bai mare, cumpar motor de viroaga 535. Astept oferte cu pret. Multam fain, Nick. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Septembrie 20, 2014 Share Postat Septembrie 20, 2014 Ahoi! Bună un releu de încărcare pentru un virago 535 unde a-si găsi si la ce pret? Mulțumesc anticipat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Septembrie 20, 2014 Share Postat Septembrie 20, 2014 Din cate stiu eu in fuctie de anul de fabricatie sunt 2 tipuri, daca este vorba de cel montat staga jos in dreptul basculei stiu ca am cautat echivalentul chinezesc, care la clona mea face fata foarte bine si l-am probat si pe un 535 si mergea ok, l-am gasit pe ebay la 83$ .Moto este Lifan lf400 (LF 400 Thunder pentru americanI).Cel pentru virago l-am gasit la preturi mai mari. » Post actualizat in 20 Sep 2014 19:36Uite ca aici am gasit la 50$ http://stormparts.co.nz/index.php?main_page=product_info&products_id=90828 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ma-ta-i Curva Postat Septembrie 21, 2014 Share Postat Septembrie 21, 2014 /index.php?/topic/718389-dezmembrez-virago-700/ Poate aveti nevoie de ceva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
myky Postat Septembrie 22, 2014 Share Postat Septembrie 22, 2014 (editat) inca nu am gasit emblemele acestea (sint 3D ) daca stie cineva unde as putea gasi, sau daca are astfel de embleme si nu le-a pus il rog sa ma contacteze (0722 209 340) pot fi si vechi , date jos din diverse motive , numai intregi sa fie multumesc tuturor binevoitorilor Editat Septembrie 22, 2014 de myky Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.