Sari la conținut

Yamaha VIRAGO ZONE


Purghy
 Share

Postări Recomandate

salutare, oameni buni! am rezolvat problema cu cablul de ambreiaj, am improvizat si am folosit un cablu de acceleratie de scuter, care mi se pare putin mai gros, dar a mers ok. Sper ca nu am gresit cu acesta solutie, in conditiile in care a costat 5 lei, iar un cablu de ambreiaj original costa 330 lei. Mobra a fost pusa la hibernat, pana la primavara. Stima.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 10,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salutari ... deoarece am trecut la alt model si am facut o mica gresala :) am ramas cu ceva pese poate ajuta pe careva specific ca sunt pentru yamaha virago 250

igrec dintre cilindrii absolut noi scos din punga doar pentru pozat 200 roni

cabluri acceleratie noi 100 roni

carburator 150 roni

0741325292 augustin

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sal, eu am cauciuc pe spate de 150, n-am gasit de 140. Se comporta bine la drum si imi place mai mult decat cel de 140 chiar daca e diferenta destul de mica.

 

In alta ordine de idei mi-am spart semnalizarea stanga spate, daca are cineva.....ceva.....cumva,

Yamaha Virago XV535 1987 (pe cadru scrie 1991) model american, n-am poze cu semnalizarea, dar o sa fac.

 

THX.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor! Cum timp de plimbare nu prea este, am zis sa mai caut cate una-alta pe net, sa mai invat cate ceva din experientele celor priceputi. Si cum citeam eu asa, mi-am amintit de recomandarea lui Geo ( caruia ii multumesc pt multiplele sfaturi ) si am intrat pe motorush.ro sa vad de piese. Am introdus modelul virago si la bujii am observat ca sunt doua categorii ngk compatibile : cele standard, recomandate si iridium, la pret de peste 5 ori mai mare. A incercat careva iridium pe virago 250? Se observa diferente pozitive? Se merita? Avanaje vs dezavantaje ? Multumesc.

» Post actualizat in 18 Nov 2015 08:49

Si inca ceva: vreau sa imi procur o cheie de bujii pt virago 250. Puteti sa imi spuneti de cat este cheia, sa stiu ce sa caut? Multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu merita cele iridium.

Avantaje la iridium: durata de viata mai lunga si poate o scanteie mai buna. Problema e ca viroguta nu cred ca va simti mare lucru. Dezavantaje: pretul fff mare. Daca aveau un pret maxim dublu fata de cele normale, poate meritau. Eu am iridium pe masina si la Honda (la Honda asa recomanda producatorul... Platinum, de fapt, dar astea nu se mai produc), dar nu as pune pe viroguta, nu merita.

Parca de 21 e cheia.

p,s: de plimbari lungi nu... dar de plimbari mai scurte e chiar bun timpul :) Soarele inca mai da ceva caldura.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc, Geo. Eu am pus viroaga mea la conservat, i-am scos bateria. Deja mi-e dor de ea...

» Post actualizat in 19 Nov 2015 13:29

Salutare din nou! De dragul conversatiei si pentru a afla o parere avizata, va intreb si va rog sa-mi spuneti o parere, daca se poate si argumentata: de la primavara voi fi nevoit sa tin motocicleta in fata blocului, unde nu am garaj. Ma gandeam sa pun o alarma pe ea, cineva chiar imi recomanda una cu pager si pornire din buton. Puteti sa-mi recomandati ceva? Argumente pro si contra. Multumesc mult si scuze daca sunt sacaitor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

....

Contra, consuma bateria. Pornire din buton nu vad rostul... ai soc mecanic si nu cred ca preferi sa o pornesti din casa si sa plece cineva cu ea :)

Eu am motorul in fata blocului de 4 ani, fara probleme, un lant gros ”de neam prost” cu lacat tapan si un blocator de disc cu alarma, care face treaba foarte bine. Cand cineva o atinge incepe sa urle si chiar tare. Am avut alarma si am demontat-o. Daca o lasi doua saptamani nepornita, sigur nu mai ai baterie, ba mai mult cand nu mai are curent suficient incepe sa porneasca alarma singura si nu se mai opreste pana nu goleste bateria.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc, M.I.B. interesant argument, cred ca iti voi urma sfatul: un cablu antifurt si un blocator disc cu alarma par suficiente

» Post actualizat in 19 Nov 2015 14:38

Multumesc, M.I.B. interesant argument, cred ca iti voi urma sfatul: un cablu antifurt si un blocator disc cu alarma par suficiente

» Post actualizat in 19 Nov 2015 14:38

Multumesc, M.I.B. interesant argument, cred ca iti voi urma sfatul: un cablu antifurt si un blocator disc cu alarma par suficiente

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Depinde de alarma... eu am luat la vaca o chinezarie de pe ebay, vreo 50 lei am dat pe ea. La noi e cam 100 lei, aceeasi alarma (variaza telecomanda si/sau unele functii). A mea are blocare motor, pornire motor etc. Nu am montat decat alimentarea, nu am incredere in functiile "smechere" puse de chinezi si nu vreau sa ma trezesc cu motorul oprit in mers de alarma :))

Consumul, masurat, este fff mic, nu mai stiu cifra... in vreo luna bateria inca are putere sa porneasca motorul. Consum are, evident, e un consumator... dar e mic.

Singura "'problema" a fost cu codurile de culori ale firelor... nu aveau nici o treaba cu schema, dar i-am dat de cap pana la urma :)) Montajul l-am facut singur, in fata blocului, in 30 minute, cu 2 tigari fumate si cautat firele pe schema vreo 10-15 minute.

Pe langa asta, am si un lant moto, tot chinezarie. Plus ghidonul blocat si husa pe ea. Plus 250 kg greu de luat pe sus.

Viroaga totusi e usurica... lant moto, ghidon blocat si, cand o las mai multe zile, blocator de disc (i-am scos bateriile, urla de la picaturile de ploaie) si husa. Ma gandesc sa-i pun si ei o alarma.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...consuma bateria. Pornire din buton nu vad rostul...

Argumentul tau este nefondat! Citeste macar un prospect de alarma inainte de a face afirmatii gratuite si neadevarate. Consumul este de cca 0.01A in monitorizare... toate functiile sunt facultative, nu obligatorii... pornirea motorului este o alta functie de monitorizare si mentenanta a bateriei care se poate face automat... restul nu mai conteaza.

Rolul alarmei nu este de a inlesni furtul, ci de a impiedica acest lucru(evident ai fi stiut acest lucru daca te-ai fi documentat inainte).

 

Multumesc, M.I.B. interesant argument...

Citeste un prospect de alarma pentru a-ti forma propia parere. Altfel daca te iei dupa forum, ai sa ajungi sa crezi ca rolul ABS-ului este de a micsora distanta de franare!

Editat de cristi 57
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Argumentul tau este nefondat...

Rolul alarmei nu este de a inlesni furtul, ci de a impiedica acest lucru(evident ai fi stiut acest lucru daca te-ai fi documentat inainte)....

 

Ok, multumesc Cristi, nu stiam aceste lucruri despre ABS sau ca alarma este pentru hoti.

Ce am scris este din experienta (asa cum am scris, am avut alarma), poate a mea era defecta. Nu cunosc cat consuma o alarma, nu este specialitatea mea, iar daca tu crezi ca pornire din casa sau pentru mentenanta baterie este ok pentru o motocicleta... eu consider ca nu, in conditiile in care locuiesti la bloc, in anumite zone.

Merci pentru sarcasm. Am invatat lectia, alta data... sterg email-ul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ok, multumesc Cristi, nu stiam aceste lucruri despre ABS sau ca alarma este pentru hoti...

ABS-ul, ESP-ul, ASR-ul, etc sunt dispozitive ce impiedica intrarea in derapaj si mentin controlul traiectoriei. ABS-ul mareste stabilitatea la franare impiedicand rasucirea pe sosea, asta nu inseamna ca scurteaza spatiul de franare cum in mod gresit se crede!

La alarme nu prea gasesti prospectul tradus in limba romana din cauza comoditatii vanzatorilor. Insa in general alarmele sunt universale, iar functiile pe care le au sunt pentru o anumita configuratie. Pornirea din telecomanda este in principiu pentru testele de montaj, dar functional daca este activata aceasta functie, pornirea se face automat atunci cand curentul bateriei scade intr-o perioada mai lunga de stationare. Evident ca aceasta functie este pretabila la o motocicleta moderna pe injectie, nu si pe carburator. Orice motor pornit cu aceasta functie nu poate circula(atunci cand montajul este executat corect), accelerarea, frana sau alte comenzi dezactiveaza procesul instantaneu.

Sarcasm!!! ...imi pare rau, nu asta a fost intentia.

Editat de cristi 57
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cristi, cred ca tu vorbesti de alarme serioase... chinezariile stiu pornirea din telecomanda si cam atat, nu pornire automata pt mentenanta bateriei :) Cele pe care le-am vazut eu, inclusiv a mea, nu pomenesc asa ceva si nici nu cred ca au functia asta. Pe de alta parte, o alarma moto serioasa ar putea sa faca asta... dar probabil cu niste bypass-uri peste contact, sa aiba soc automat si sa fie scoasa din viteza.

Editat de Geo_ZGA
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cristi, cred ca tu vorbesti de alarme serioase...

Toate alarmele sunt china sau taiwan indiferent cine le comercializaeaza. Au aceleasi procesoare si aceiasi schema de baza. Pornirea motorului la auto din telecomanda este necesara iarna peentru a te urca intr-o masina calda iar vara intr-o masina racorita. In plus car starterul nu poate fi montat decat pe masini hidramate. La moto pornirea motorului din telecomanda este inutila, insa este necesara montatorului pentru a face teste la montaj.

Evident alarmele mai scumpe contin procesoare cu functii suplimentare.

M-am uitat si eu pe o schema de montaj alarma moto din curiozitate si avea informatie de turatie motor si de neutral(deci nu era jucarie). Asa cum am mai scris nu toate functiile unei alarme sunt utilizabile la orice motocicleta!

Editat de cristi 57
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cristi 57 ,cînd se circulă pe drum uscat de asfalt sau beton A B S ul chiar reduce distanţa de frînare în comparaţie cu frînarea clasică făra ABS!

 

L-ai intrebat pe gogo si repede ai reprodus ce a scris unul dar te-ai gandit putin? Tema de reflectie:

De ce masinile de formula 1 nu au ABS.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vin si eu cu o parere... abs-ul ajuta sa nu blochezi rotile. La moto, vorbind in majoritatea cazurilor de circuite de frana separate fata-spate, in cazul abs-ului ai frana pe ambele roti la maneta (ca si la cbs), ceea ce e un avantaj. Nu risti sa blochezi fata sau sa faci drifturi.

Eu am cbs pe vaca si mi se pare f bun... am avut situatii de franare brusca si m-a salvat, franarea pe ambele roti fara sa le blochezi e mult mai buna. Da, se poate face si la "vechituri", dar cu experienta si pricepere.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

În cazuri limită uiţi de experienţă şi pricepere şi apeşi ca înecatul chiar dacă şti că nu e bine! ABSul e sfînt, doar nu s-a folosit atîta inteligenţă şi tehnologie ca să măreşti distanţa de frînare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cristi 57 ,cînd se circulă pe drum uscat de asfalt sau beton A B S ul chiar reduce distanţa de frînare în comparaţie cu frînarea clasică făra ABS!

In toate lucrarile de specialitate ABS-ul este prezentat ca dispozitiv ce impiedica ruperea aderentei in vederea pastrarii controlului traiectoriei in momentul franarii. Pentru asta a fost conceput! Sistemul ABS lucreaza usor diferit, functie de producator, sau la o franare violenta sunt situatii cand este dezactivat(fiecare producator are varianta lui)

In schimb nu se specifica nicaieri ca scurteaza spatiul de franare. Punct. In reviste si reclame poti intalni tot felul de pareri aberante, logice sau micinoase, depinde de interesele vanzatorului(persoane atehnice in 99% don cazuri)

 

P.S. Citeste, informeaza-te si nu ma acuza de "sarcasm"...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...