Hepatitu Maiorescu Postat August 22, 2017 Share Postat August 22, 2017 Mulțumesc pentru informații. O să verific și alternatorul. Sper sa fie ok. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andreea Quantum Postat August 25, 2017 Share Postat August 25, 2017 Am si eu o problema. Poate ma puteti sfatui. Acum o saptamana nu vrut sa mai porneasca din cauza bateriei. Palpaia farul cand incercam sa o pornesc. Am reusit sa o pornesc impinsa. Toata saptamana voltmetrul indica 8 si ceva cand o porneam, dupa care 9-11 uneori 12 si fluctua aproape constant. Acum 3-4 zile, am pornit-o, si cand am aprins farul ca sa plec de pe loc, a murit motorul. Am pornit-o iar, si am mers vreo 5 minute fara far, apoi l-am aprins in mers. Azi iar nu a vrut sa mai porneasca deloc. Bateria cica e noua si schimbata in primavara. Se putea descarca asa repede? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat August 25, 2017 Share Postat August 25, 2017 Pai la 8-9-12v ce pretentii sa ai? Ai probleme cu incarcarea... ori releul regulator, ori statorul. Bateria nu e vinovata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andreea Quantum Postat August 25, 2017 Share Postat August 25, 2017 poate fi vreun consumator? prima oara nu a pornit dupa ce a stat 4 zile. Si am lasat-o cu farul pe pozitia on. Nu stiu daca are vreo importanta, dar am auzit ca e bine sa o lasi cu farul oprit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat August 25, 2017 Share Postat August 25, 2017 Porneste motocicleta si vezi ce voltaj indica la ralanti si in ture mai mari. Din ce spui tu, nu ai incarcare deloc... mai sunt de verificat si mufele si conexiunile de pe traseul de incarcare, sa nu fie oxidate sau slabe, cu contacte imperfecte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DrDre Postat August 26, 2017 Share Postat August 26, 2017 Hello, daca intereseaza pe cineva,am un stator de 535 nou,in cutie nedeschisa. Il luasem preventiv...intre timp am vandut Virago-ul,asa ca....fac un pret bun! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andreea Quantum Postat August 26, 2017 Share Postat August 26, 2017 o sa ma duc luni in service cu ea, si daca este nevoie de stator,ne auzim. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
leonidnrv Postat August 28, 2017 Share Postat August 28, 2017 salut! stiti daca e ok sa schimb acum uleiul la 535u meu si sa merg cu acelasi ulei si sezonul viitor? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
M.I.B. Postat August 28, 2017 Share Postat August 28, 2017 salut! stiti daca e ok sa schimb acum uleiul la 535u meu si sa merg cu acelasi ulei si sezonul viitor? La cat costa un schimb nu este recomandat. Daca motorul pe timpul iernii sta la caldura.... sa zicem ca este ok, daca o mai pornesti ocazional. Eu unul nu recomand, totusi sta peste 3 luni. Eu schimb uleiul si apoi fac prima pornire dupa iernat. Am aproape 75.000 si merge impecabil, fara nici o interventie la ea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat August 28, 2017 Share Postat August 28, 2017 Nu are nimic uleiul ala, daca sta peste iarna... mai ales daca tii mobra ferita de frig. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hepatitu Maiorescu Postat Septembrie 5, 2017 Share Postat Septembrie 5, 2017 (editat) Salut din nou. Doresc să îmi transform viroaga in bobber și am nevoie de informații privind șaua. Îmi puteți recomanda o sa solo potrivită pentru Virago 535? Sau măcar ce dimensiuni ar trebui sa aibă? Am văzut pe ebay diferite șei iar ca dimensiuni acestea au 13 inchi lungime și 10 lățime. Credeți că s-ar potrivi? Orice informații cu privire la subiect sunt binevenite. Numai bine. Editat Septembrie 5, 2017 de Hepatitu Maiorescu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dionysos Postat Septembrie 5, 2017 Share Postat Septembrie 5, 2017 Salut din nou. Doresc să îmi transform viroaga in bobber și am nevoie de informații privind șaua. Îmi puteți recomanda o sa solo potrivită pentru Virago 535? Sau măcar ce dimensiuni ar trebui sa aibă? Am văzut pe ebay diferite șei iar ca dimensiuni acestea au 13 inchi lungime și 10 lățime. Credeți că s-ar potrivi? Orice informații cu privire la subiect sunt binevenite. Numai bine. Daca vinzi piese care nu iti mai trebuie de pe ea, sa dai un semn pe aici. Mai cumpara lumea cate ceva... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
M.I.B. Postat Septembrie 5, 2017 Share Postat Septembrie 5, 2017 ...o sa solo potrivită pentru Virago 535... Dimensiunea o stabilești tu. Vezi ce se potrivește la tine în funcție de cum o prinzi. Nu este ceva standard. Citește si sectiunea Custom, unde găsești mai multe informații (exemplu: PIELE PIELE .... sau Bobber etc.). Contactează pe cei care confecționează și o sa vezi că ieși mai ieftin decât de pe ebay. (asta dacă vrei calitate). In concluzie măsoară la tine și vezi ce se încadrează. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nucughe Postat Septembrie 10, 2017 Share Postat Septembrie 10, 2017 Salutare, colegilor! Am virago 250 model 1989 si ceasul cu kilometrajul ( nu-i zice ceas, dar asa il botez eu ) nu este luminat inca de cand am luat moto. Are bec sau led , ceva ? Si daca are, cum se desface, se trage pur si simplu de partea de sussau are filet, surub, ceva? Nu am desfacut niciodata si nu vreau sa fortez, sa rup ceva, in necunostinta de cauza. Orice sfat e binevenit. Multumesc. Cu stima. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dionysos Postat Septembrie 10, 2017 Share Postat Septembrie 10, 2017 (editat) Salutare, colegilor! Am virago 250 model 1989 si ceasul cu kilometrajul ( nu-i zice ceas, dar asa il botez eu ) nu este luminat inca de cand am luat moto. Are bec sau led , ceva ? Si daca are, cum se desface, se trage pur si simplu de partea de sussau are filet, surub, ceva? Nu am desfacut niciodata si nu vreau sa fortez, sa rup ceva, in necunostinta de cauza. Orice sfat e binevenit. Multumesc. Cu stima.20170910_193805.jpg Are un bec amarat (sau doua, memoria....) care se schimba lejer. Intai desurbuezi cablul de kilometraj, apoi are un surub sau doua pe dedesubt, pe undeva. Se scoate capacul cromat si becul sta intr-o teaca de cauciuc pe care o tragi afara pur si simplu. Nu e ceva complicat. Nu mai tin minte exact ca l-am desfacut si eu acum vreo 4-5 ani, dar ma pot uita maine si iti zic. Numai sa nu uit... Vezi pe aici, ca idee » Post actualizat in 13 Sep 2017 18:01 Are cineva de vanzare in Bucuresti, preferabil, scarita pilot dreapta de Virago 535 sau Dragstar 650? Ca stiu ca sunt la fel. Intreb pentru un prieten caruia i s-a rupt. Am sa scriu si pe topicul de Dragstar, dar ma gandeam sa incerc si aici, ca sunt la fel, sau cel putin asa par. Multumesc. Editat Septembrie 10, 2017 de dionysos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hepatitu Maiorescu Postat Septembrie 28, 2017 Share Postat Septembrie 28, 2017 Salutare, doresc sa cobor spatele viroagei mele 535 si voiam sa intreb daca exista si pe aici cineva care are amortizoare spate de Honda Rebel 250 (stiu ca acestea se potrivesc)? Sau ce alte amortizoare s-ar potrivi pentru a o putea cobori? Si daca aveti disponibile amortizoare potrivite. O zi frumoasa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tiga Postat Septembrie 29, 2017 Share Postat Septembrie 29, 2017 eu am pus amortizoare de honda rebel 250 » Post actualizat in 29 Sep 2017 04:27 eu am pus amortizoare de honda rebel 250 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Septembrie 29, 2017 Share Postat Septembrie 29, 2017 Am avut si eu pt scurt timp o pereche de amortizoare mai scurte... Nu stiu cum mergeti voi, dar pt mine au fost imposibil de suportat, prea rigide, cursa prea scurta. Le-am dat jos in momentul in care am luat o groapa si am facut pe Eviel Knievel, ca m-a aruncat in sus. Pe drum bun, plat, or fi ok... dar noi nu prea avem asa ceva, mai ales in orase. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hepatitu Maiorescu Postat Septembrie 29, 2017 Share Postat Septembrie 29, 2017 Și eu caut o pereche de amortizoare de rebel 250 dar nu găsesc. Dacă aveți și mă puteți ajuta aștept oferte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tiga Postat Septembrie 29, 2017 Share Postat Septembrie 29, 2017 Incearca sa suni aici 0752092150 (omu dezmembreaza un rebel) Sunt mai tari amortizoarele cei drept si cursa mai mica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hepatitu Maiorescu Postat Septembrie 29, 2017 Share Postat Septembrie 29, 2017 Din păcate nu mai are. Dacă mai știți alte surse de unde pot lua amortizoare de rebel sau alte amortizoare mai scurte potrivite pt Virago 535 va rog sa îmi spuneți. Weekend plăcut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MTM Moto Postat Septembrie 30, 2017 Share Postat Septembrie 30, 2017 Dezmembrez 2 virago.Piese si din blocul motor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
leonidnrv Postat Septembrie 30, 2017 Share Postat Septembrie 30, 2017 Ai releu și alternator? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MTM Moto Postat Septembrie 30, 2017 Share Postat Septembrie 30, 2017 Ai releu și alternator? le-ma dat. posibil sa mi aduc unu la dezmebrat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
leonidnrv Postat Octombrie 7, 2017 Share Postat Octombrie 7, 2017 Salut! Am făcut testul de compresie la 535ul meu și în față are 12 și în cilindrul din spate are 9 și un pic. În carte scrie ca ar trebui să fie 9. Ați mai întâlnit asa ceva sau știți ce ar putea fi? Uleiul a fost schimbat la 4000 de km și a fost tot timpul la nivel. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.