Sari la conținut

Yamaha VIRAGO ZONE


Purghy
 Share

Postări Recomandate

Multam de sfat... uite nu m-am gandit la asta :laugh:

 

acu stau in cumpana... daca sa dau Viroaga si sa-mi iau un touring adevarat, sau sa tin viroaga si sa mai chem un prieten cu o matura...

 

Sa dai Viroaga???? Pai zi asa si ma duc la Maria Campina sa-ti lege cununiile sa ramai "Virogata" forever :laugh:)

Matura, zic, matura!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 10,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Incepurati toti cu idei d'astea de vandut viroagele? :laugh:

Mai bine cheama-ti prietenul cu matura :laugh:

Ahoi! Sa nu-mi zici ca o sa ti viroaga forever! :laugh: !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu de asta e vorba, dar parca prea multi au inceput sa-si vanda viroagele.

+ ca la cati bani iei pe una, preferi s-o pastrezi. :laugh:

Viraga mea sper sa ramana a doua mobra in garaj.

Apoi mojoritatea vor ceva mai mare :laugh: ! Si sa stii ca sunt de acord cu ei si cu tine si la cat am modificat la ea si investit in ea nu merita vanduta, si eu sper sa apara a doua motocicleta pe langa asta fara sa o vand pe viroaga :laugh: ! Si eu visez la un dragstar classic de 1100cc sau un drifter de 1500cc, dar din pacate stau prost cu bugetul, asa ca pe urmatorii 2-3 ani raman sigur numa cu viroaga mea, oricum sunt foarte multumit de ea, mai ales ca am trecut prin multe cu ea!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Prieteni, am observat ca atunci cand vine vorba de comoditate/pozitie pe virago, fiecare e subiectiv, fiecare are dreptate in ceea ce-l priveste. Eu cum nu am unde sa vad in ce relatii sunt cu virago, va adresesez urmatoarea intrebare: e cineva din bucuresti care e dispus sa ne intalnim sa ii probez motorul? sa vad si eu una peste alta cum sta treaba. nu de alta dar practica face intodeauna diferenta. VA CINSTESC BINENTELES!:laugh:

XV750 daca te intereseaza.

Auzi treaba, un prieten a vrut sa vanda un motor si l-a dat la proba unui tip care a venit sa il vada. Ala l-a incalecat si DUS A FOST :laugh:

Nu e de ras, dar ... e de invatat .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Am pus la virago un stator aftermarket si un releu redresor de la un alt model de motoreta. Merge ok mobra, releul se incalzeste, dar poti tine mana pe el lejer.

 

Mobra se comporta foarte bine, chiar prea bine as zice eu.

 

Intrebarea mea se adreseaza celor care au mesterit la ele si le cunosc.

 

La ralanti releul incarca cu 14-14.2V in schimb daca turez moderat ajunge lejer la 16 si daca ii dau mai mult urca chiar la 17. Aceasta tensiune mai scade cu 1V daca merg cu farul deschis. La voi cei cu piesele originale cat va incarca la ralanti, cat si la alte plaje de turatie a motorului ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu de asta e vorba, dar parca prea multi au inceput sa-si vanda viroagele.

+ ca la cati bani iei pe una, preferi s-o pastrezi. :laugh:

Viraga mea sper sa ramana a doua mobra in garaj.

 

Si eu as fi vrut s-o tin... mai ales ca era prima mobra si o reconditionasem de era brici din toate punctele de vedere, dar nu-mi puteam lua vulcanu' fara sa dau viroaga.... in concluzie o Virago face cat 60% dintr-un vulcan :laugh:

 

Salut,

 

Am pus la virago un stator aftermarket si un releu redresor de la un alt model de motoreta. Merge ok mobra, releul se incalzeste, dar poti tine mana pe el lejer.

 

Mobra se comporta foarte bine, chiar prea bine as zice eu.

 

Intrebarea mea se adreseaza celor care au mesterit la ele si le cunosc.

 

La ralanti releul incarca cu 14-14.2V in schimb daca turez moderat ajunge lejer la 16 si daca ii dau mai mult urca chiar la 17. Aceasta tensiune mai scade cu 1V daca merg cu farul deschis. La voi cei cu piesele originale cat va incarca la ralanti, cat si la alte plaje de turatie a motorului ?

 

la mine nu prea incarca la relanti....abia peste 1500 incepea sa bage si n-am avut niciodata probleme cu bateria

 

vezi ca tie iti baga mult prea mult!

Editat de ..IcemaN..
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cumpar si eu, pentru un prieten:

 

* set (2) membrane carburatoare - noi sau second, ideea e sa fie bune

* set (2) subere carburatoare (asa am inteles ca se numesc chestiile alea de plastic pe care vin membranele) - noi sau second, ideea e sa fie bune

 

In ultima instanta omul ar cumpara si carburatoarele complete, ideea e sa fie in stare perfecta de functionare si la preturi rezonabile.

A, nu il intereseaza decat cu predare personala in Bucuresti sau pe o raza rezonabila de km pe care sa ne putem deplasa cu motoarele pe vremea asta.

Contact: PM la mine (el n-are cont) sau tel. 0726.770.315

 

Multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

EoL> rolul ansamblului redresor/regulator e sa bage curent in instalatie (si respectiv baterie) doar atunci cand tensiunea livrata de alternator (dupa redresare) se afla intr-o plaja care satisface simultan conditiile: (a) poate incarca bateria, adica U > 13,8V si ( B) nu distruge instalatia si/sau consumatorii, adica U < 15V. Deci, daca motorul e la relanti si in aceste conditii tensiunea obtinuta dupa redresare ar fi de 13V (sau chiar mai putin), regulatorul ar trebui sa tina alternatorul decuplat de instalatie (altfel nu facem decat sa suprasolicitam diodele redesorului); tot asa, daca turezi motorul suficient de mult ca tensiunea produsa sa depaseasca limita superioara, atunci iar ar trebui sa fie decuplat automat.

 

Descrierea de mai sus e simplista si se aplica regulatoarelor clasice, cu releu mecanic. Stiinta a progresat mult de atunci, trecand prin regulatoarele cu vibrator (vezi Dacia) care se reglau tot mecanic si terminand cu solutiile bazate pe componente discrete (tranzistori bipolari sau mai recent TEC-MOS-uri) pe de o parte; si trecand de la ideea de a cupla sau nu sursa de curent la instalatie la ideea de a permite mai mult sau mai putin energiei din sursa de curent sa atace instalatia, pe de alta parte.

 

Indiferent de principiul de functionare, valorile citate de tine sunt clar prea mari (nu ti se ard becurile mai des ca de obicei?) si e evident ca ai o problema cu regulatorul de incarcare.

 

speedy.k> Daca vrei noi, are la Romi-Moto: http://www.romimoto-piese.ro/category/1040...3/article/89416 (pe comanda)

 

@Dexter

Editat de csdexter
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa umila mea parere, nu are nici o legatura echipamentul cu motorul din dotare (lasam moda si fitzele deoparte). Se poate cadea mortal si de pe Hayabusa, si de pe Urali sau Virago asa ca, iarasi dupa umila mea parere, echipamentul are legatura cu omul si cu stilul sau de mers, felul cum se simte (si cum se crede!) calare si pericolele la care se asteapta.

 

@Dexter

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Imi doresc sa imi cumpar o mobra Virago ...in curand. Insa am rugamintea sa imi recomandati o casca de calitate. Ce se potriveste pt acest tip de moto ?

Va multumesc

 

Imi cer scuze daca nu m-am facut inteles.... nu ma intereseaza moda.... insa speram sa ma sfatuiti catre ce tip de casca sa ma indrept.... nu cred ca un incepator poate sa ia o decizie corecta....

EX: un flip-up.... este interesant dar am auzit ca nu este indicat la drumuri lungi... nu am nevoie nici de comentarii rautacioase.

REPET: Nu am in intentie sa fiu la moda....... :)

Editat de Megahertz
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Imi cer scuze daca nu m-am facut inteles.... nu ma intereseaza moda.... insa speram sa ma sfatuiti catre ce tip de casca sa ma indrept.... nu cred ca un incepator poate sa ia o decizie corecta....

EX: un flip-up.... este interesant dar am auzit ca nu este indicat la drumuri lungi... nu am nevoie nici de comentarii rautacioase.

REPET: Nu am in intentie sa fiu la moda.......

 

Nu incerca sa fie rau... dar exista multa lume pe aici care nu stie ce are in cap si evident nu vor sti ce sa isi puna pe cap. :)

 

Pe scurt ce incerca dex sa spuna este:

 

- o sa vezi multi chopperisti cu brain-caps

- o sa vezi multi cu flip-up

- o sa vezi multicei cu integrale

 

Daca ar fi sa intelegi un sfat:

- pentru incepator este contraindicat un brain-cap, de altfel am putea spune ca brain-cap-urile sunt contraindicate si punct. Sa ma intelegi: brain-cap = next to 0 protection. (lucru fatal si la incepatori si la veterani)

- la flip-up daca nu dispui de un buget consistent, cele mai ieftine din pacate nu au sisteme performante de blocare, riscand ca, in caz de "Doamne fereste" sa se deschida si sa te belesti rau, dar dupa cum iti vor spune si altii, se poate intampla la aproape orice flip-up

- ajungem la castile integrale: cea mai buna protectie, dar o lipsa de "confort" in zilele calde, in comparatie cu flip-up/open-face/braincap

 

De aici si exprimarea lui dex: cam ce "fite" ai.

 

Pe scurt:

braincap - fite, dar confort maaare in zilele calde (mai ales in oras), din punctul meu de vedere INTERZIS pentru incepatori

flip-up/open-face - un compromis intermediar, cu avantaje si dezavantaje

integrale - ASTA SA ITI IEI (mai ales ca vine vremea rece si esti incepator)

 

Bafta la cumparat.

 

P.S. Si eu am la vanzare Viroaga. :)

/index.php?showtopic=424382

 

:)

Editat de axicos
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Imi doresc sa imi cumpar o mobra Virago ...in curand. Insa am rugamintea sa imi recomandati o casca de calitate. Ce se potriveste pt acest tip de moto ?

Va multumesc

Ahoi!

Iti recomand sa iti iei o casca integrala (salveaza vieti) vb din proprie experienta, in luna iulie am avut un accident moto destul de urat, daca nu aveam casca inegrala nu cred ca mai scriam aceste randuri! Pe casca cu care am avut accidentul se vad doua impacte puternice, unu in zona obrazului drept si unu in zona lobului stang, daca nu era casca integrala imi imprasteam capul pe asfalt!

Ca recomandare incearca sa investesti minim 250-300 ron intr-o casca! Eu mi-am luat una la 300 ron marca Airoh neagra si merge brici si cu moda!

post-25613-1254859590_thumb.jpg

:)

Editat de IceLord
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma abtin de la cometarii ca deja am consumat 2 bidoane de bere. :)

Axicos a fost explicit. Lordul la fel. Dexter si mai si.

Eu folosesc open face si in "oras" si la drum lung. FtS! Sper sa nu-mi ureze careva, ceva de una plina ca-l balacaresc apoi :)

@Megahertz: Schuberth este o optiune... dar una scumpa :)

Editat de Philip_HD
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va multumesc mult pentru informatii. Am sa-mi cumpar o casca integrala. Eu oscilam intre una open face si cea integrala. Acel Airoh pare ok.

:)

O parere (tot umila) si de la mine: INTEGRALA !!!

Asta daca tii la moaca ta si la dintii din gura. Am cazut la 30 la ora si am dat de asfalt fix cu mandibula castii. Desi viteza era mica s-a pizdit destul de rau, in sensul ca s-a ciobit pur si simplu. Bine, era vorba de un Marushin... Lipsa de buget, deh.

Si mie mi-ar placea, daca as avea un chopper/crouser sa ma plimb la relanti cu un open face pe cap. Mi-ar placea chiar si cu pletele in vant, sa ma cred vreun Renegat, ceva... Dar una e cum mi-ar placea si alta e cum imi spune creierasu meu ca e bine.

Cat despre Airohu' ala...hmmmm, numai din lipsa acuta sau cronica de bani mi-as lua asa ceva. Casca sub 150-200 de euro dupa capul meu e o gluma. Bine, asta nu inseamna ca toate alea scumpe sunt top. Dar m-am convins pana acum ca SI pretul e un indicator al calitatii. Am zis "si", nu "numai" sau "principalul".

Editat de speedy.k
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

un flip-up.... este interesant dar am auzit ca nu este indicat la drumuri lungi... nu am nevoie nici de comentarii rautacioase.

REPET: Nu am in intentie sa fiu la moda....... :)

Eu mi-am luat una la 300 ron marca Airoh neagra si merge brici si cu moda!
Va multumesc mult pentru informatii. Am sa-mi cumpar o casca integrala. Eu oscilam intre una open face si cea integrala. Acel Airoh pare ok.

:)

 

1. Poti merge cu orice tip de casca vrei, dar ca incepator, mai ales daca nu esti sigur pe tine, iti recomand INTEGRALA...sau minim flip-up.

2. Orice casca pui in cap, nu te gandi ca-ti va salva viata, fa absolut tot posibilul sa ramana cauciucul pe asfalt, poti sa dai coltu si cu-n Arai de 1000 euro.

3. NU ITI LUA AIROH decat daca iti place vajaitul in casca la peste 80 km/h.

 

din punctul meu de vedere, mai bine te protejezi mai mult in oras decat afara.... multi motociclisti fac invers, in oras merg cu braincap si afara pun integrala, dpmdv...WRONG! ai mult mai multe sanse de accident in oras decat la drum intins.

 

La inceput am avut un Airoh Mathisse, flip-up... despre care credeam ca e ok pana am testat pt 5 km o alta casca. Batea vantu' in casca aia de zici ca eram pe plaja.

Dupa o perioada, m-am ales cu-n Airoh PR2000 (tot flip-up), pe care-l folosea prietena mea inainte sa-si tunda dreadurile...mai ok decat Mathisu, dar tot flip-up (bate vantul)...

Asta vara am facut 2000 km cu braincap d-ala de 3 lei (50 de fapt)...dar dintre astia 2000, numai 120 in Romania... si da! sa faci 800 km/zi e mai putin obositor cand nu tii in cap 1 kil jumate de casca...ci doar 300 grame de coaja de plastic + ochelari, dar nu m-as risca sa merg mereu cu braincap, si in niciun caz in perioada 15 sept-15 mai. Partea negativa la braincap - vajaitul creat de vantul care trece pe langa baretele care-s exact langa urechi...se rezolva cu vata in urechi.

Vantul in casca nu e o problema (cel putin vara), dar zgomotul, vajaitul produs de el... te termina!

 

Eu mi-am facut comanda pt asta din stanga sus http://www.louis.de/_309acf101fc214a29409b...09/pdf/0390.pdf

Trebuie sa-mi ajunga saptama viitoare.

 

O sa-mi iau la vara si o casca clasica din-asta, pe care s-o mai iau din cand in cand.

 

Cea mai misto senzatie e fara casca si c-o pereche de ochelari, nu vajaie nimic dar auzi bine motorul, vezi tot imprejur, mirosi tot... dar tara in care traim nu prea ne lasam sa riscam asa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O parere (tot umila) si de la mine: INTEGRALA !!!

Asta daca tii la moaca ta si la dintii din gura. Am cazut la 30 la ora si am dat de asfalt fix cu mandibula castii. Desi viteza era mica s-a pizdit destul de rau, in sensul ca s-a ciobit pur si simplu. Bine, era vorba de un Marushin... Lipsa de buget, deh.

Si mie mi-ar placea, daca as avea un chopper/crouser sa ma plimb la relanti cu un open face pe cap. Mi-ar placea chiar si cu pletele in vant, sa ma cred vreun Renegat, ceva... Dar una e cum mi-ar placea si alta e cum imi spune creierasu meu ca e bine.

Cat despre Airohu' ala...hmmmm, numai din lipsa acuta sau cronica de bani mi-as lua asa ceva. Casca sub 150-200 de euro dupa capul meu e o gluma. Bine, asta nu inseamna ca toate alea scumpe sunt top. Dar m-am convins pana acum ca SI pretul e un indicator al calitatii. Am zis "si", nu "numai" sau "principalul".

 

 

Sa inteleg ca e valabila zicala: "Nu tot ce este scump trebuie sa fie si de calitate, dar ce este ieftin, clar e prost" :)

 

In acest moment detin o "gluma" de casca. Insa ma batea gandul catre una pe la 150-200 euro. Stiti cum e ..... nu iti cumperi in fiecare zi cate o casca de 200 euro. Recunosc ca in unele momente sunt nehotarat asupra modelului (vezi ..marca etc)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa inteleg ca e valabila zicala: "Nu tot ce este scump trebuie sa fie si de calitate, dar ce este ieftin, clar e prost" :)

 

In acest moment detin o "gluma" de casca. Insa ma batea gandul catre una pe la 150-200 euro. Stiti cum e ..... nu iti cumperi in fiecare zi cate o casca de 200 euro. Recunosc ca in unele momente sunt nehotarat asupra modelului (vezi ..marca etc)

 

Eu am si recomand Caberg 407, e accesibila la pret cam 150 E am dat eu pe ea anul trecut cand am prins-o la reducere....

La viteza vajaie decent pentru banii astia, ca rezistenta, am dat cu ea de Passat-ul unei babe idioate care nu stia

ca daca faci stanga se semnalizeaza si se asigura inainte, dar s-a strambat doar passat-ul :)

 

Mai studiaza piata ce sa zic....parerile sunt multe ca si castile bune la banii astia... nevasta-mea are Airoh de ex...

 

Numai bine.

Editat de blu3yes
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu am tot Airoh, flip-up, si e ... decenta, dar nu mai mult. Cauta casca sa aiba omologare (ECE 22.05), la multe casti platesti vopseaua si numele mult peste cat face. Sunt si casti sub 200 de Euro mai mult decat decente, si vaneaza reducerile (Nolan, Shark etc); iti dau un exemplu scurt, cod 20475806 pe Louis, este un XLite (divizia de lux de la Nolan) la 200 de Euro, redusa de la 380 E. Un mic sfat, daca nu te doare de culori, cauta casca intr-o singura culoare, de preferinta mata, sunt cele mai ieftine (cod 20484662 pe Louis, un Schubert intr-o singura culoare, redus, 360 Euro, iar asta 20484762, acelasi Schubert in culoarea vantului turbat cu accente simbolistice, 580 Euro). Probeaza inainte, daca ai ocazia, sa vezi si ce model ti se potriveste. Bafta si spor la ales.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am si recomand Caberg 407

si eu pusesem ochii pe asta. naspa ca-s cam intre marimi.... S ma strange rau, M imi e putin larga.

 

PS: Streetfighter sunt facute tot de Caberg, dar M-ul imi vine perfect.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ahoi!

Iti recomand sa iti iei o casca integrala (salveaza vieti) vb din proprie experienta, in luna iulie am avut un accident moto destul de urat, daca nu aveam casca inegrala nu cred ca mai scriam aceste randuri! Pe casca cu care am avut accidentul se vad doua impacte puternice, unu in zona obrazului drept si unu in zona lobului stang, daca nu era casca integrala imi imprasteam capul pe asfalt!

Ca recomandare incearca sa investesti minim 250-300 ron intr-o casca! Eu mi-am luat una la 300 ron marca Airoh neagra si merge brici si cu moda!

post-25613-1254859590_thumb.jpg

:)

 

 

ahoi, dude :) ,

 

ce casca-i aia (modelul mai exact) si unde o poti gasi ?

 

 

numa' bine

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...