Sari la conținut

Yamaha VIRAGO ZONE


Purghy
 Share

Postări Recomandate

Stie cineva ce cod are cablul de ambreiaj si cel de acceleratie pentru Virago? Un amic de-al meu trebuie sa le schimbe si are nevoie de acel cod pt ca numai asa poate comanda. Stie cineva cum pot rezolva? Multum anticipat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 10,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salut

intra pe www.louis.de si selecteaza Bike-Datenbank din butoanele gri de sus. La Hersteller selectezi "Yamaha", la Hubraum in ccm pui "Ăber 500 bis 750", la Sortieren nach bifezi "Hubraum" si o sa iti apara o lista cu modele de motociclete Yamaha. Selectezi modelul detinut de respectivul amic (3BR daca are 27/34 de cai, 3BT daca are 46 de cai sau 4MC daca are 42 de cai, modelele dupa '96) si o sa iti apara ce au pe Louis pentru mobra asta. Tu cauti KUPPLUNGZUG (cablu de ambreiaj) si GASZUGSET (set de cablu de acceleratie). Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ahoi! Uitati ce model de far mi-am luat eu! E de la cineva din Oradea, o firma care vinde astfel de obiecte! Nu mai am nr de tel,dar intrebati-l pe m_memphis si precis va ajuta!

 

sal'!

da si tu un link unde ti-ai prezentat moto sa putem vedea ce si cum sau pune o poza. poate e in topiocu' asta da' e cam greu de cautat la cat e de lung.

si zi cat te-a costat faru'.

merci!

 

Mesaj completat

mda... am gasit pe luois far la fel cu cel pe care l-am gasit pe moto si l-am dat jos.

http://www.louis.de/_30af775bf2e9fd073abba...tnr_gr=10033927

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sal'!

da si tu un link unde ti-ai prezentat moto sa putem vedea ce si cum sau pune o poza. poate e in topiocu' asta da' e cam greu de cautat la cat e de lung.

si zi cat te-a costat faru'.

merci!

 

Mesaj completat

mda... am gasit pe luois far la fel cu cel pe care l-am gasit pe moto si l-am dat jos.

http://www.louis.de/_30af775bf2e9fd073abba...tnr_gr=10033927

Uite poza cu ce mi-am luat eu, si a fost 200 ron plus transport!

post-25613-1257069824_thumb.jpg

post-25613-1257069835_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Uite poza cu ce mi-am luat eu, si a fost 200 ron plus transport!

 

Salut !

 

Yamaha Virago XV 535 2YL 1994

 

Ce bujii folositi ?

 

Eu am inceput cu NKG BPR7ES, conform indicatiilor tipului de la service.

De multe ori ma trezeam ca merg intr-un cilindru, si trebuia sa schimb bujia, care era neagra ca naiba.

Asta se intimpla la cilindrul din fata.

Mentionez ca aveam filtrul de aer nou, carburatoarele reglate si sincronizate.

Un amic mi-a dat o bujie CHAMPION RN9YC(folosita) si mi-a spus sa o folosesc fara grija.

De atunci am mers 2000Km, fata cu CHAMPION, spate cu NKG, fara absolut nici o problema.

Acum de cind a dat frigul a inceput sa-mi faca figuri cilindrul din spate.

Am schimbat bujia NKG cu o bujie CHAMPION RN9YC si a luat-o din prima.

Bun, acum compatibilitatile intre bujii le-am gasit.

NKG BPR7ES <-> CHAMPION RN7YC

NKG BPR6ES <-> CHAMPION RN9YC

 

Deci RN9YC le pot folosi in continuare, sau trebuie sa le schimb cu RN7YC ??

 

O zi buna !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

post-22318-1257182228_thumb.jpg

Salut

intra pe www.louis.de si selecteaza Bike-Datenbank din butoanele gri de sus. La Hersteller selectezi "Yamaha", la Hubraum in ccm pui "Ăber 500 bis 750", la Sortieren nach bifezi "Hubraum" si o sa iti apara o lista cu modele de motociclete Yamaha. Selectezi modelul detinut de respectivul amic (3BR daca are 27/34 de cai, 3BT daca are 46 de cai sau 4MC daca are 42 de cai, modelele dupa '96) si o sa iti apara ce au pe Louis pentru mobra asta. Tu cauti KUPPLUNGZUG (cablu de ambreiaj) si GASZUGSET (set de cablu de acceleratie). Bafta!

:P Salut ! Foarte interesant : al meu e din 96 martie , si in toate actele ii trecut ca 3BR ,32KW, 44HP....toate bune , poate or gresit in toate actele.... :kiss:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut

intra pe www.louis.de si selecteaza Bike-Datenbank din butoanele gri de sus. La Hersteller selectezi "Yamaha", la Hubraum in ccm pui "Ăber 500 bis 750", la Sortieren nach bifezi "Hubraum" si o sa iti apara o lista cu modele de motociclete Yamaha. Selectezi modelul detinut de respectivul amic (3BR daca are 27/34 de cai, 3BT daca are 46 de cai sau 4MC daca are 42 de cai, modelele dupa '96) si o sa iti apara ce au pe Louis pentru mobra asta. Tu cauti KUPPLUNGZUG (cablu de ambreiaj) si GASZUGSET (set de cablu de acceleratie). Bafta!

 

Ms mult de tot....chiar mi-a fost de ajutor :kiss:

Asfalt uscat!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut !

In mod normal motocicletele au fost fabricate pentru sezonul de vara, dar noi le folosim si iarna :kiss:

.

Bujia pe care gasim si in cartea de service este BPR7ES se foloseste vara, este o bujie calda!

Bujia pe care o folosim iarna este BPR6ES, este o bujie mai rece !

Cand cumper bujii NGK neaparat sa te uiti pe cutie ce scrie la tara de Origine Japonia!!!Care sunt fabricate in Franca sunt mai slabe.

Bafta.

 

Salut !

 

Yamaha Virago XV 535 2YL 1994

 

Ce bujii folositi ?

 

Eu am inceput cu NKG BPR7ES, conform indicatiilor tipului de la service.

De multe ori ma trezeam ca merg intr-un cilindru, si trebuia sa schimb bujia, care era neagra ca naiba.

Asta se intimpla la cilindrul din fata.

Mentionez ca aveam filtrul de aer nou, carburatoarele reglate si sincronizate.

Un amic mi-a dat o bujie CHAMPION RN9YC(folosita) si mi-a spus sa o folosesc fara grija.

De atunci am mers 2000Km, fata cu CHAMPION, spate cu NKG, fara absolut nici o problema.

Acum de cind a dat frigul a inceput sa-mi faca figuri cilindrul din spate.

Am schimbat bujia NKG cu o bujie CHAMPION RN9YC si a luat-o din prima.

Bun, acum compatibilitatile intre bujii le-am gasit.

NKG BPR7ES <-> CHAMPION RN7YC

NKG BPR6ES <-> CHAMPION RN9YC

 

Deci RN9YC le pot folosi in continuare, sau trebuie sa le schimb cu RN7YC ??

 

O zi buna !

Editat de Barna
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut !

In mod normal motocicletele au fost fabricate pentru sezonul de vara, dar noi le folosim si iarna :kiss:

.

Bujia pe care gasim si in cartea de service este BPR7ES se foloseste vara, este o bujie calda!

Bujia pe care o folosim iarna este BPR6ES, este o bujie mai rece !

Cand cumper bujii NGK neaparat sa te uiti pe cutie ce scrie la tara de Origine Japonia!!!Care sunt fabricate in Franca sunt mai slabe.

Bafta.

 

Multzam de raspuns !

 

E drept si ce spui tu, ca am tot luat NKG-uri de la acelasi magazin, si nu am vazut niciodata unde sunt facute.

Deocamdata ramin la Champion cel cu 9YC ca vad ca merg bine.

 

Si apropo am gasit tevi la Oradea, la Rudi, am dat jos telescoapele, urmeaza sa i le trimit sa le schimbe pe cele indoite.

Pret: 400lei/buc+200 manopera=1000lei, asta e, macar sa le vad odata schimbate.

 

Zi buna sa ai !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare man,

 

Zi-mi si mie pls ce model de casca Airoh ai pus in poza aia.

 

 

numa bine

 

 

Ahoi!

Iti recomand sa iti iei o casca integrala (salveaza vieti) vb din proprie experienta, in luna iulie am avut un accident moto destul de urat, daca nu aveam casca inegrala nu cred ca mai scriam aceste randuri! Pe casca cu care am avut accidentul se vad doua impacte puternice, unu in zona obrazului drept si unu in zona lobului stang, daca nu era casca integrala imi imprasteam capul pe asfalt!

Ca recomandare incearca sa investesti minim 250-300 ron intr-o casca! Eu mi-am luat una la 300 ron marca Airoh neagra si merge brici si cu moda!

post-25613-1254859590_thumb.jpg

B)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare man,

 

Zi-mi si mie pls ce model de casca Airoh ai pus in poza aia.

 

 

numa bine

Sincer nu stiu modelul B) ! Da poate @Philip HD are dreptate :friends: !

Mesaj completat

Ahoi!

 

De vanzare Yamaha Virago 250cc din 1989, 33000 Km, 21 CP, 1400 EURO negociabil, bine accesorizat dupa cum se vede din poze:

Detalii si informatii la nr de tel. 0745256532 Dezso

post-25613-1257524076_thumb.jpg

post-25613-1257524083_thumb.jpg

post-25613-1257524096_thumb.jpg

Editat de IceLord
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare la toata lumea, am reusit si eu dupa 3 luni sa-mi fac cont. V-am citit toate 405 pagini ;)

Sa ma prezint: sunt Cristi, sunt din Bucuresti si am categoria A din iulie si sunt conservar de aproape 10 ani. Inca nu am moto pt. ca vreau doar Virago si n-am avut bani sa-mi iau pana acum.

De curand am luat "pe datorie" un Kawasaki ZZR de 600 pe care vreau sa-l vand sau sa-l dau la schimb cu o Viroaga de 250 sau 535.

Daca auziti pe cineva ca vrea spot/touring astept PM.

Dupa ce-l vand o sa fiu 100% membru Virago Zone :P

 

PS: imi doresc Viroaga lui Axicos (daca o mai are) :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare la toata lumea, am reusit si eu dupa 3 luni sa-mi fac cont. V-am citit toate 405 pagini ;)

Sa ma prezint: sunt Cristi, sunt din Bucuresti si am categoria A din iulie si sunt conservar de aproape 10 ani. Inca nu am moto pt. ca vreau doar Virago si n-am avut bani sa-mi iau pana acum.

De curand am luat "pe datorie" un Kawasaki ZZR de 600 pe care vreau sa-l vand sau sa-l dau la schimb cu o Viroaga de 250 sau 535.

Daca auziti pe cineva ca vrea spot/touring astept PM.

Dupa ce-l vand o sa fiu 100% membru Virago Zone :P

 

PS: imi doresc Viroaga lui Axicos (daca o mai are) :laugh:

 

 

Salut !

 

Daca ajungi sa vinzi si vrei Virago xv 535 iti recomand baietii de aici: http://robikes.ro/

Nu fac reclama.

De la ei am luat-o pe a mea, anul trecut si ii recomand cu caldura.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu as avea o idee referitor la problema cu releul de incarcare care se "incinge" din cauza caldurii si apoi se buleste si anume, montarea unui cooler de genul cum exista la computere, ce ziceti de idee?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu as avea o idee referitor la problema cu releul de incarcare care se "incinge" din cauza caldurii si apoi se buleste si anume, montarea unui cooler de genul cum exista la computere, ce ziceti de idee?

 

Ar trebui verificat de ce anume se incalzeste pana se arde, respectiv sa te asiguri ca instalatia electrica e in regula si de abia dupa aceea sa te ocupi de releul de incarcare. Ca sugestie, poti folosi releu de incarcare pentru V-max care are radiatorul de doua ori mai mare si e perfect compatibil dpdvd electric.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Al meu are seria de sasiu cu 3BR, cea de motor tot cu 3BR si apare in talon cu 25kW. Dupa cum se poarta pe sosea, inclin sa dau dreptate cifrei in cauza. Aflu daca e limitata sau nu la primavara.

 

@Dexter

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:) Mda...Vara asta pe drum drept de abia am reusit sa ating cu Virago 535 3BR 1996, 32 KW , 130/H .Am 102 kg si mai aveam si coburile pline +bagaj pe grilaj/portbagaj.Carburatoarele curate, sincronizate, membrane de vacuum stoc, bujii aproape noi NGK BPR7ES, CROTILE UMFLATE LA 1,9 FATA, 2,2 SPATE, parbriz..., deci nu stiu ce sanse aveam sa ating mai multi km/h.Tobele stoc de fabrica, nebelite...., haine de piele , lipite la corp, de aerodinamica nu era afectata nici de haine.Intrebare : in ce conditii si cat la ora ar trebui sa prinda motocicleta , in functie de bagaje, greutatea motociclistului, aerodinamica , accesorii , etc? La cele limitate tot 180 este pe ceas? Daca da , cat ar trebui sa prinda la ora , fata de una nelimitata? Sunt tare curios...Nu mi-am pus problema pana acum, caci nu m-a interesat,Defapt nici acum nu-i graba, caci sunt foarte multumit de Virago 535. :crack:
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut Judas

eu am 125-130 kg, fata mea vreo 65. De la Campina la Ploiesti, pe DN1, am prins 160km/h fara nici un efort, vant normal, drum cat de cat drept, chiar cu ceva rezerva de gaz, si nici nu simteam pistoanele ca ar vrea sa iasa din camasi. A mea e o Virago de 535 din '92, de 46 de cai, filtru de aer standard, la una din tobe e scos silencerul (fix pix in materie de cai putere), bujii, la momentul ala, Denso (recomandate, ca si NGK, de Yamaha), temperatura atmosferica de aprox 27 de grade Celsius (la umbra); dupa cum am zis, mai mergea sa-i dau, dar am simtit un pumn bine plasat in rinichi, in timp ce o voce imi murmura suav "unde te grabesti ba (cuvant jignitor)". In conditii similare, dar de data asta singur, pe acelasi drum, dar mergand spre Campina, am atins 170 Km/h. Cea de doua "performanta" a fost certificata de un prieten cu Suzuki Bandit ce mergea in paralel cu subsemnelul. La mine rotile sunt umflate permanent la 2 atm pe fata si 2,5 atm pe spate (presiunea recomandata de Yamaha pentru mersul cu pasager sau mersul la viteza sporita).

Editat de borissjohn
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...