Sari la conținut

Yamaha VIRAGO ZONE


Purghy
 Share

Postări Recomandate

Salut, am si eu o yamaha virago 535 XV din 97'de ceva timp si am decis sa-mi schimb tobele cu totul. Am gasit unde sa le fac, dar ii rog pe cei cu experienta daca imi pot da cateva sfaturi sau indrumari legat de constructia lor, montare/demontare tobe, cu sau fara filtre . Orice sfat e bine venit!!! Multumesc

post-46716-1277827755_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 10,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

refaga, cat costa releul de semnalizare??? 47G-41

Salut. 47G-41 e TCI-ul. releul de semnalizare e cel de ti-l trimit atasat aici. la reprezentanta e vreo 60 de euro eu ti-l las mult mai ieftin. uite nr meu 0769100960. vb si ne intelegem noi. bafta multa.

post-51122-1277829258_thumb.jpg

post-51122-1277829301_thumb.jpg

post-51122-1277829322_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare !

 

De ceva timp mi-am scos filtrele finale din tobele originale ,insa asi dori sa scap si de partea centrala ("toba de foc"),pastrand restul orginal . Cei care ati mai facut aceasta operatie ce parere aveti, va deveni foarte deranjant sunetul sau se va auzii frumos ,e o idee proasta/buna ? Astept pareri ,precum si informatii ...cam cat m-ar costa niste tobe goale indoite din tevi la un atelier cu materiale cu manopera cu tot ? . Care ar fi solutia buna , tinand cont ca nu dispun de un buget mare?

 

Va multumesc

Editat de csikydody
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut Csikydody

 

am un coleg care are cam ce zici tu acolo, adica toba scoasa si toate balariile din tevile de esapament deasemenea. Nu se aude foarte tare, si nici Harley-ish, dar se aude considerabil mai puternic decat stoc. Partea mai proasta este ca fara toba, gazele o sa iasa direct prin tevile de esapament, care se vor incinge in draci (ale colegului meu sunt niste curcubee albastrui), asa ca pe viitor te poti gandi si la o investitie in banda termoizolanta. De efectele de putere (pierdere sau castig) pe care le obtii prin scoaterea tobei si realizarea evacuarii direct prin tevile de esapament nu prea stiu sa iti spun multe, mai degraba te va sfatui cineva mai priceput pe aici pe forum. Spor la custom.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Motocicleta este foarte bine intretinuta , se vinde deoarece proprietara motoretei a devenit mamica si nu are timp de motoreta :smoke:, an fabricatie 1994 , 31445 km ..Pentru siguranta cumparatorului filtrele de aer si ulei se schimba in fata viitorului proprietar , deasemenea se va schimba la cumparare si uleiul atit pentru motor cit si cardan .Motorul este recomandat si garantat de Dynamite Motors .Pret 2200 e negociabil

Catalina 0745048116

post-9934-1277929506_thumb.jpgpost-9934-1277929578_thumb.jpgpost-9934-1277929726_thumb.jpgpost-9934-1277929912_thumb.jpgpost-9934-1277930023_thumb.jpgpost-9934-1277930064_thumb.jpgpost-9934-1277930224_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut Csikydody

 

am un coleg care are cam ce zici tu acolo, adica toba scoasa si toate balariile din tevile de esapament deasemenea. Nu se aude foarte tare, si nici Harley-ish, dar se aude considerabil mai puternic decat stoc. Partea mai proasta este ca fara toba, gazele o sa iasa direct prin tevile de esapament, care se vor incinge in draci (ale colegului meu sunt niste curcubee albastrui), asa ca pe viitor te poti gandi si la o investitie in banda termoizolanta. De efectele de putere (pierdere sau castig) pe care le obtii prin scoaterea tobei si realizarea evacuarii direct prin tevile de esapament nu prea stiu sa iti spun multe, mai degraba te va sfatui cineva mai priceput pe aici pe forum. Spor la custom.

 

mersi borrisjohn

 

Inca nu sunt hotarat ce sa fac ,am citi posturi anterioare cum ca scade foarte mult puterea motorului , acesta mar deranja si daca chiar asa e nu fac nimik raman la sunet cum e , curcubeul nu mar deranja asa tare daca .

rog pe cei care au facut sau care se pricep sa mi spuna daca intradevar scade puterea si viteza drastic.

Va multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Piese se gasesc la reprezentanta Yamaha de la noi sau la diverse magazine specializate (gen romi-moto, Louis si multe altele din lume). Comanda nu e problema, bani sa ai (ca mai peste tot in comert ;) ). Cataloage de piese sunt doldora, unele pe net, altele chiar integrate in magazinele de care-ti ziceam, de exemplu: http://www.yamahapart.com/ (click pe "Star Motorcycle Parts", alegi "motocicleta", alegi anul, alegi modelul si apoi ai sa vezi microfisele iar in partea de jos a paginii ai un tabel cu codurile, denumirile si preturile pieselor care apar in microfisa selectata).

 

@Dexter

Editat de csdexter
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut !

 

Deoarece tin motorul in fata blocului, si acolo este o parcare mai mare am patit o nazbitie.

Motorul a incasat in plin o minge de fotbal si drept rezultat s-a spart "sticla" de la semnalizatorul din spate.

Pe net am cautat, din pacate nu am gasit "sticla" de schimb, doar semnalizatoare cu totul.

Din pacate pretul e prea mare acum pentru buzunarele mele, 25Eu.

Atasez pozele sticlei din dreapta, poate am noroc si are cineva asa ceva, si ma poate ajuta contra pret.

post-1477-1278349451_thumb.jpg

post-1477-1278349476_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

Tocmai ce-mi vopsesc motorul si am nevoie de sticker-e ,sau cum se numesc ca nu stiu, cu numele si modelul motorului....cine ma poate ajuta cu informatia?Merci anticipat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

Tocmai ce-mi vopsesc motorul si am nevoie de sticker-e ,sau cum se numesc ca nu stiu, cu numele si modelul motorului....cine ma poate ajuta cu informatia?Merci anticipat.

 

Cristi 57 si-a facut niste stickere f misto cu Virago. Intreaba-l.

 

 

Peopleeeee!!! Am fost pe Transalpinaaaa!!! :laugh: Cu Cpt Nemo si cu Viroaga si cu Viroguuu!!!! Tăți patru! ;)

Domne, fain o fostttt.....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

Tocmai ce-mi vopsesc motorul si am nevoie de sticker-e ,sau cum se numesc ca nu stiu, cu numele si modelul motorului....cine ma poate ajuta cu informatia?Merci anticipat.

Salut,

vezi AICI, sau mai cauta pe la Bursa/Servicii/Alte servicii ca sunt mai multi care fac stickere. Fac baietii ce model vrei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

va povesteam cu ceva vreme in urma ca atunci cand dadeam la demaror se invartea in gol, nu cupla... intre timp si-a revenit si ceva vreme n-am avut probleme. saptamana trecuta insa... a reaparut problema, de data asta nu si-a mai revenit. invartea in gol cu zgomot si fara sanse sa cupleze.

bun.

am demontat capacul alternatorului, m-am chinuit cu volanta dar am reusit sa o dau jos intr-un sfarsit, dupa ce am confectionat o presa. am ajuns la ambreiajul de pornire (starter cluch). sunt cateva piese: 3 role, 3 arcuri si 3 "pistonase" impinse de arcuri catre role. la prima vedere nu se vede uzura, nu-i nimic rupt. la mana, ambreiajul functioneaza - pinionul de antrenare se invarte intr-un sens si se blocheaza in celalalt. totusi, rolele nu mai sunt perfect rotunde, au mici planuri de toceala. foarte mici!

intrebarea mea: de unde as putea comanda si cumpara doar aceste role??? exista vr'un comerciant autohton care sa imi aduca piesele astea si sa nu imi spuna ca trebuie sa cumpar tot ansamblul?

stiu ca se pot cumpara separat, dar in USA sau alte tari mai civilizate...

 

 

in imaginea atasata - ambreiajul de pornire - e vorba de piesele cu numarul 6.

post-262-1278431786_thumb.jpg

Editat de octa
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Peopleeeee!!! Am fost pe Transalpinaaaa!!! ;) Cu Cpt Nemo si cu Viroaga si cu Viroguuu!!!! Tăți patru! :D

Domne, fain o fostttt.....

 

Pai si pozele... unde "ie"?

Tot respectul pt cei care o ard off-road cu viroagele :D :laugh:

Editat de deathu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se poate substitui garnitura de la capacul de pe partea cu magnetoul cu silicon de etansare?

Eu am un virago de 400 si nu prea gasesc garnitura respectiva,sau daca stie cineva ..se potriveste si de la 535?..

A... si inca o intrebare ,cand am desfacut capacul respectiv,pinionul (cred ce este pt pornire)a iesit cu tot cu capac,trebuie sa il pun la loc intr-un fel anume sau pur si simplu trebuie sa am grija sa intre intre bine rotile dintate ? mii de multumiri anticipate

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cine are modelul asta (doua discuri de frana pe fatza...etc ,rezervor din fibra...) .Pe talon scrie ca motorul este tip 3BR,insa eu nu am gasit nimic despre modelul asta exceptand puterea ..la unii este data la 25 kw iar in actele mele de 32kw..Ce model de rezervor am : de 8 litri (USA) sau de 12,5 (EU ) .Mai pe seara ajung si la CI sa vad ce scrie si acolo..Am cautat fotografii de mi-au iesit ochii si nu am gasit modele cu ,,castronul" ala lateral dreapta cu vulturul pe el chiar daca am gasit piesa...Cineva ,ceva??!!

 

A,ca an de fabricatie am 1991.Abia astept sa ajung acasa sa citesc seriile de pe cadru si motor..Tare rau mi-ar parea sa am minus la cai putere cu toate ca nu cred sa fi facut neamtul magarii in acte sau cu motorul.

post-53858-1279032843_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cine are modelul asta (doua discuri de frana pe fatza...etc ,rezervor din fibra...) .Pe talon scrie ca motorul este tip 3BR,insa eu nu am gasit nimic despre modelul asta exceptand puterea ..la unii este data la 25 kw iar in actele mele de 32kw..Ce model de rezervor am : de 8 litri (USA) sau de 12,5 (EU ) .Mai pe seara ajung si la CI sa vad ce scrie si acolo..Am cautat fotografii de mi-au iesit ochii si nu am gasit modele cu ,,castronul" ala lateral dreapta cu vulturul pe el chiar daca am gasit piesa...Cineva ,ceva??!!

A,ca an de fabricatie am 1991.Abia astept sa ajung acasa sa citesc seriile de pe cadru si motor..Tare rau mi-ar parea sa am minus la cai putere cu toate ca nu cred sa fi facut neamtul magarii in acte sau cu motorul.

Eu am modelul asta (model american, mile), insa fara 2 discuri de frana pe fata si filtrul de aer scos lateral (care oricum nu sunt de serie). A mea este 3JC, an '98 si 34Kw.

post-19831-1279036346_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am modelul asta (model american, mile), insa fara 2 discuri de frana pe fata si filtrul de aer scos lateral (care oricum nu sunt de serie). A mea este 3JC, an '98 si 34Kw.

 

 

Mda,si in carte apare tot in 32kw la 7500 ture...si rezervor de 13,5 dar asta(rezervorul) este relativ ,putand fi schimbat pe parcurs.In castronul ala nichelat (ca tot din plastic este )am ,,electronicele" si ceva mufe ,filtrul de aer fiind sub chestia aia pe care unii o numesc ,,rezervor".

In alta ordine de idei ,citeam pe aici ca daca ai un flex,tabla si aparat de sudura iti poti modifica rezervorul !!!!! Pai eu am toate astea ,am si ceva pricepere dar ,,am rezervor din fibra de sticla sau plastic...",,Rezervorul" meu are gura de alimentare pe mijloc si la prima vedere pare ceva mai mic decat rezervoarele cu gura pe dreapta.A incercat cineva sa ,,umble" la rezervorul de sub sea? Merge o marire ceva sau tot mai sfanta ramane canistra rotunda de tabla groasa (5 litri ) ce o purtam pe vremuri ,,potrivita" in janta rotii de rezerva de la Dacie??Multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

va povesteam cu ceva vreme in urma ca atunci cand dadeam la demaror se invartea in gol, nu cupla... intre timp si-a revenit si ceva vreme n-am avut probleme. saptamana trecuta insa... a reaparut problema, de data asta nu si-a mai revenit. invartea in gol cu zgomot si fara sanse sa cupleze.

bun.

am demontat capacul alternatorului, m-am chinuit cu volanta dar am reusit sa o dau jos intr-un sfarsit, dupa ce am confectionat o presa. am ajuns la ambreiajul de pornire (starter cluch). sunt cateva piese: 3 role, 3 arcuri si 3 "pistonase" impinse de arcuri catre role. la prima vedere nu se vede uzura, nu-i nimic rupt. la mana, ambreiajul functioneaza - pinionul de antrenare se invarte intr-un sens si se blocheaza in celalalt. totusi, rolele nu mai sunt perfect rotunde, au mici planuri de toceala. foarte mici!

 

am rezolvat problema cu costuri minime:

-am cumparat duminica un rulment cu 12 role cilindrice de 15/15mm - 15 lei - de la obor (ii lipsea camasa interioara si am obtinut pretul asta).

-ieri am polizat din role sa ajunga la lungimea de 12 mm, atat cat trebuia. am facut numa' 3, cate am avut nevoie fiindca e al naibii de anevoios: se polizeaza foarte greu si trebuie avut grija sa nu se incalzeasca prea tare pentru a nu se distruge cimentarea. am tinut rolele intre degete si cand simteam ca se incalzeste, hop cu rola in paharu' cu apa. am lucrat in acelasi timp rolele - polizam una pe cand celelalte doo de raceau. a durat 40 min. sa termin cele 3 role.

-am cumparat o coala de klingerit de 0,5mm - 70/100 cm - 12 lei, de la un depozit de materiale de constructii si am dedicat juma' de ora pt. decuparea noii garnituri pt. capacul alternatorului.

-am mai dat ceva bani saptamana trecuta (10-15 lei) pe suruburi si burghie ca sa-mi fac presa de extras volanta/rotorul.

-am mai luat silicon auto negru prezistent la 340 grade C - 6 lei tubul - de'abia se vede ca am luat din el...

-pt. masina de gaurit serioasa si pt. polizor am apelat la un prieten.

 

am ramas cu 9 role de rezerva, un tub aproape plin de silicon, o foaie mare de klingerit si presa de extrat volanta.

 

dupa ce am impachetat tot, aseara am recuperat din timpul de stat pe tusa cu motorul... porneste excelent, chiar mai bine decat tin minte...

 

sosea uscata!

Editat de octa
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@octa@ felicitari pentru idee/realizare, mie mecanicul mi-a facut exact aceeasi chestie cu 200 de lei :) (nu ma plang, atunci chiar aveam nevoie de mobra si eu sunt un pic mai atehnic) :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am rezolvat problema cu costuri minime:

-am cumparat duminica un rulment cu 12 role cilindrice de 15/15mm - 15 lei - de la obor (ii lipsea camasa interioara si am obtinut pretul asta).

-ieri am polizat din role sa ajunga la lungimea de 12 mm, atat cat trebuia. am facut numa' 3, cate am avut nevoie fiindca e al naibii de anevoios: se polizeaza foarte greu si trebuie avut grija sa nu se incalzeasca prea tare pentru a nu se distruge cimentarea. am tinut rolele intre degete si cand simteam ca se incalzeste, hop cu rola in paharu' cu apa. am lucrat in acelasi timp rolele - polizam una pe cand celelalte doo de raceau. a durat 40 min. sa termin cele 3 role.

-am cumparat o coala de klingerit de 0,5mm - 70/100 cm - 12 lei, de la un depozit de materiale de constructii si am dedicat juma' de ora pt. decuparea noii garnituri pt. capacul alternatorului.

-am mai dat ceva bani saptamana trecuta (10-15 lei) pe suruburi si burghie ca sa-mi fac presa de extras volanta/rotorul.

-am mai luat silicon auto negru prezistent la 340 grade C - 6 lei tubul - de'abia se vede ca am luat din el...

-pt. masina de gaurit serioasa si pt. polizor am apelat la un prieten.

 

am ramas cu 9 role de rezerva, un tub aproape plin de silicon, o foaie mare de klingerit si presa de extrat volanta.

 

dupa ce am impachetat tot, aseara am recuperat din timpul de stat pe tusa cu motorul... porneste excelent, chiar mai bine decat tin minte...

 

sosea uscata!

Salut,esti tare...acum ai si role de rezerva :( ,spune-mi si mie te rog ,daca ai refacut garnitura din klinglerit (pe mine m-a dus capul sa caut la magazin decat sa fac)la capac,cu siliconul ce ai facut?Eu am pus doar silicon in loc de garnitura,si mai spune-mi daca sti cat de utila este bucata aia din garnitura care intreaga si nu pe contur din partea de jos dreapta a capacului,eu am dat doar contur?merci

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut !

 

Ieri m-a bateria.

Am pus-o la incarcat, tensiunea pe borne, dupa incarcare este de cca 12.8V.

Cu motorul pornit este cca 13.9-14.10V.

Stie careva care sunt tensiunile normale, cu motorul oprit si cu el pornit.

Nu am gasit nicaieri valorile.

Sa stiu daca merge incarcarea, daca e bateria pe duca, adica sa stiu la ce sa ma astept.

 

asfalt fara gropi !

Editat de moromete
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@gabi: inainte sa fac garnitura m-am sfatuit cu un prieten care e foarte priceput la reparat motoare. el mi-a recomandat sa nu sar peste pusul garniturii fiindca aceasta are si rolul de distantier pentru rola de relanti 1 (prima pe care o angreneaza electromotorul), ea fiind pusa pe un ax ce se sprijina si de capac.

siliconul l-am pus pt. siguranta, in doua straturi, intre garnitura si capac si intre garnitura si carter - rolul siliconului e sa intre in imperfectiunile suprafetei (zgarieturi, pori, lovituri). siliconul nu ramane start continuu si egal.

 

@moromete: valorile indicate de tine sunt perfecte.

daca bateria se descarca in scurt timp, aceasta e pe duca...

 

sosea uscata!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum am facut-o :( ,nu mai desfac,sper sa nu am probleme ,oricum garnitura pe care am dat-o jos avea cca. un mm,nu cred sa fie o problema pt ca role de angrenare are o suprafata de rulare de cca. 6 mm...vezi de ce e bine sa intrebi inainte???!!!

Mesaj completat

Acum am facut-o,nu mai desfac, sper sa nu am probleme ,mizez pe faptul ca garnitura originala avea 1 mm grosime iar pinionul de angrenare are o cale de rulare de cca. 5-6 mm

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...