IceLord Postat Martie 1, 2011 Share Postat Martie 1, 2011 @Orvo Multumesc de compliment, oricum ar mai fii mult de munca la ea ca sa o aduc in stadiul pe care o vreau dar momentan imi bag banii in Dragstar! @Divizia De acord cu tine, dar mie personal imi place ca ai simtit ca ai calarit ceva mai ales dupa ce faci intr-o zi si 300-400 km de aia ii chopper, oricum la Dragstar ii pun un ape mai mare, de 16" numa deocamdata sunt limitat de buget! Mesaj completat O poza te rog!..Mesaj completat La cat de "mare" sunt eu, cred ca trebuie sa stau in picioare pe motor... Ahoi! La Dragstar imi pun mai mare ape-ul ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Martie 1, 2011 Share Postat Martie 1, 2011 (editat) ...am ajuns la concluzia ca totul va fi facut negru mat... Negru mat? Exista vopsea semilucioasa! Daca sta in casa merge, pe strada se pateaza, e greu de scos praful din locurile greu accesibile(mai ales la cadru)... parerea mea Editat Martie 1, 2011 de cristi 57 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Orvo Postat Martie 2, 2011 Share Postat Martie 2, 2011 Negru mat? Exista vopsea semilucioasa! Daca sta in casa merge, pe strada se pateaza, e greu de scos praful din locurile greu accesibile(mai ales la cadru)... parerea mea Salut Cristi ! Negru mat va fi doar cadrul, bascula de spate, rezervorul intern si maruntisurile din poza de mai sus. Restul (aripile, rezervorul, capacele, etc) sunt deja vopsite (la cabina) in negru metalizat sidef. In orice caz, am ales culoare dupa paletar de tabla, si negrul acela mat de care zic eu nu este chiar asa de mat ca la o vopsea clasica lichida. Este acelasi negru mat cu care sunt vopsite de exemplu si elementele de directie la masina ... Acum ramane de vazut cum o sa iasa in realitate ... Eu sper ca am facut alegerea corecta ... Am cochetat si cu ideea de visiniu metalizat inchis pentru cadru, dar nu puteam fi sigur de rezultat pentru ca paletarul pentru aceste culori era pe hartie si nu pe tabla, de aceea am zis negru mat simplu si gata ... Om trai si-om vedea ... Toate cele bune ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Phoenix79 Postat Martie 2, 2011 Share Postat Martie 2, 2011 Haideti ca e frumoasa foc si vine primavara Virago 535 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Martie 2, 2011 Share Postat Martie 2, 2011 ...Om trai si-om vedea ... Sefu', n-am dorit sa te descurajez! Ma gandeam sa-ti protejez munca! Vopseaua mata are suprafata lipsita de luciu, este usor poroasa, pori in care intra particule de praf. Dupa spalare, in general petele se sterg usor cu o carpa moale si uscata(pe o vopsea lucioasa). Vopseaua mata se sterge mai anevoios, apoi cadrul are zeci de suprafete greu accesibile... In final, vorba ta: ..om vedea... bafta si mult succes! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Orvo Postat Martie 4, 2011 Share Postat Martie 4, 2011 @cristi: probabil ai dreptate, dar faptul e consumat. Sper sa nu fie asa rau cum zici ... Am dat jos capacele de pe motor/cutie, pentru a le infrumuseta cumva ... Ori decapate/polishate ori sablate/vopsite ... Ramane de vazut si de hotarat ... Intrebarea mea de unde pot comanda setul de garnituri pentru aceste capace ? Pe motomike n-am vazut ... Toate cele bune ! PS: Mai am o idee nastrusnica, dar nu stiu cat e de aplicabila ... sa vopsesc electrostatic in negru tot motorul si sa-i polishez lamelele de racire Oare e realizabil ?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
csdexter Postat Martie 4, 2011 Share Postat Martie 4, 2011 Motomike nu e singurul sit de pe lumea asta. Vezi si la Romi-Moto, vezi la Louis, vezi si la reprezentanta LiFan din Bucuresti (LiFan == Virago chinezesc, 90% din piese se potrivesc). Daca nu si nu, atunci fa ca la mobra: ia un caiet studentesc vechi, deseneaza conturul capacului pe el, decupeaza si fa-ti garnitura. Evident, inainte de montaj, imbib-o in cel mai gros ulei pe care il gasesti prin atelier. @Dexter Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Orvo Postat Martie 4, 2011 Share Postat Martie 4, 2011 Pe Louis am gasit garnitura pentru ambreiaj ... As fi preferat set, credeam ca exista. Mai sap putin. Romi-moto din cate am vazut aduce Louis, de unde pot lua si eu. Alta intrebare: Oare se potriveste pe XV535 un rezervor de XV1100 ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
csdexter Postat Martie 4, 2011 Share Postat Martie 4, 2011 Of, tot eu trebuie sa caut pentru voi :-( La Romi-Moto avem asa: 735.85.83 -- garnitura ambreiaj (27RON) 734.43.69 -- garnitura alternator (20RON) La Louis avem asa: 10042749 -- set complet garnituri motor (87,95EUR) 10043216 -- garnitura ambreiaj (5,95EUR) 10050241 -- garnitura-inel pentru filtrul de ulei (1,45EUR) @Dexter Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Orvo Postat Martie 4, 2011 Share Postat Martie 4, 2011 Mii de multumiri ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
divizia Postat Martie 8, 2011 Share Postat Martie 8, 2011 Unde gasesc si eu o astfel de aripa? Sau cine poate face in Romanica? As fi facut comanda pe ebay, dar vad ca nu trimite decat in UK http://cgi.ebay.co.uk/MUDGUARD-CHOPPER-STE...=item3a639f18e5 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
catas_him Postat Martie 8, 2011 Share Postat Martie 8, 2011 Unde gasesc si eu o astfel de aripa? Sau cine poate face in Romanica? As fi facut comanda pe ebay, dar vad ca nu trimite decat in UKhttp://cgi.ebay.co.uk/MUDGUARD-CHOPPER-STE...=item3a639f18e5 vezi ca sunt mai multe dimensiuni. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
divizia Postat Martie 9, 2011 Share Postat Martie 9, 2011 (editat) Merci. O sa studiez si varianta asta. Acum intervine alta problema.....cum se descurca vopsitorul cu tabla zincata, la modul ca poate fi vopsita? Mesaj completat A bagat cineva in Virago ulei Motul 5100 ? Cum se comporta, e ok? Mesaj completat A bagat cineva in Virago ulei Motul 5100 ? Cum se comporta, e ok? Editat Martie 9, 2011 de divizia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
judas Postat Martie 10, 2011 Share Postat Martie 10, 2011 Pentru sezonul 2011 , i-am dat Motul 3100 20W50 MINERAL +filtru ulei Hiflo..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BiroCatalin Postat Martie 12, 2011 Share Postat Martie 12, 2011 Pentru sezonul 2011 , i-am dat Motul 3100 20W50 MINERAL +filtru ulei Hiflo..... Si eu am bagat la fel si se pare ca mergem bine, pana acum. Am observat sa intra greu in treapta a patra dar m-am carat ture scurte cu el doar la 3-5 grade si cred ca de aia face problema asta. Este un ulei mai gros si nu e recomandat pt zile reci. Sper ca in zile mai calde sa dispara problema asta... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
psihologu Postat Martie 12, 2011 Share Postat Martie 12, 2011 Eu am Virago de 250, din 2001, rosie, ca cea din avatar . M-am gandit ca ne-ar fi mai usor sa gasim piese si sa ne ajutam reciproc daca ne-am uni intr-un topic. Ia sa va vad! si eu am VIRAGO si cred ca ar fi mult mai utila ideea ta, decat sa stam sa cautam pe tot forumul sau nu stiu prin ce alte parti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SERGHEI42 Postat Martie 12, 2011 Share Postat Martie 12, 2011 Ieri am scos mobra din casa ...in garaj..) .Am curatat si am uscat la bujii de mi-au iesit peri negri (eu sunt alb tot oricum)... Pe cilindrul din fata aveam NGK---BPR5E ..si pe al din coada BPR7E...Le-am aruncat si am cumparat doua Boashe care au cifra 7 in cod...ieftine si bune.Pe cutie scrie ca sunt facute in Germania dar sunt sigur ca miros a ,,made by ship" .Chestia este ca a pornit mai bine ca niciodata .Maine o dau putin pe ,,serpentinele" de la Caldarusani.Offffff cat de dor imi era de ea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
barboge Postat Martie 13, 2011 Share Postat Martie 13, 2011 Acum multe luni v-am spus ca eu folosesc bujii Bosch vechi de 26 de ani. Am 4 bucati de care am grija ca de ochii din cap. Si eu am incercat cu NGK si chiar cu Denso, dar am avut probleme. Deci, raman consecvent bujiilor Bosch si anume Super Plus WR7DC+. Stiu ca este greu de crezut, dar ne putem intalni pentru a va arata. Bafta si asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Philip_HD Postat Martie 13, 2011 Share Postat Martie 13, 2011 Acum multe luni v-am spus ca eu folosesc bujii Bosch vechi de 26 de ani. Acum 2 ani am mers un sezon cu bujii Sinterom pentru Oltcit fara sa am probleme cu ele... Le cumparasem doar ca nu-mi mai pornea cu NGK-urile la inceput de sezon si, chiar daca aveam de gand sa le inlocuiesc cu alte noi (tot NGK), am uitat de ele acolo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BiroCatalin Postat Martie 13, 2011 Share Postat Martie 13, 2011 Nu am facut 100 km cu mobra ca a si aparut prima problema... Nu mai merge senzorul de neutral si nu pot porni motorul decat cu ambreajul tras. Unde e amplasat senzorul asta si e greu de desfacut? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SERGHEI42 Postat Martie 13, 2011 Share Postat Martie 13, 2011 Acum multe luni v-am spus ca eu folosesc bujii Bosch vechi de 26 de ani. Am 4 bucati de care am grija ca de ochii din cap. Si eu am incercat cu NGK si chiar cu Denso, dar am avut probleme. Deci, raman consecvent bujiilor Bosch si anume Super Plus WR7DC+. Stiu ca este greu de crezut, dar ne putem intalni pentru a va arata. Bafta si asfalt uscat! YES...din astea am luat si eu ..(probabil China dar acelasi cod) si mama ce merge.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Philip_HD Postat Martie 13, 2011 Share Postat Martie 13, 2011 Nu mai merge senzorul de neutral si nu pot porni motorul decat cu ambreajul tras. Unde e amplasat senzorul asta si e greu de desfacut? Senzor ambreiaj Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rhapsody Postat Martie 13, 2011 Share Postat Martie 13, 2011 Va salut! De azi am dat si eu de necaz cu motorul - virago 535 1994. Am iesit la plimbare si dupa 25km, am oprit cu grupul de motociclisti. Am scos din viteza si in cateva secunde s-a oprit motorul. De aici a inceput calvarul: ba nu mai pornea, ba pornea si se auzea un zgomot ciudat, ba de cateva ori parca ramanea electromotorul cuplat. Am stat putin sa se mai raceasca si la o noua pornire a fost OK. Am hotarat sa ne intoarcem acasa si dupa 5 metri s-a cuplat electromoturl din mers, in viteza I. Am reusit sa aduc motorul acasa cu ajutorul unui papuc. S-a mai intalnit cineva cu problema asta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BiroCatalin Postat Martie 13, 2011 Share Postat Martie 13, 2011 (editat) Senzor ambreiaj Eu nu cu senzorul de ambreaj am probleme, am probleme cu ala de neutral. Il scot la neutral si nu se aprinde becul verde din bord. Si daca vreau sa il pornesc nu pot decat daca trag ambreajul ca si cum ar fi in viteza. Din cand in cand se mai aprinde si am si o problema cu vitezele, ori nu intra in viteza ori "carie" foarte tare. Editat Martie 13, 2011 de BiroCatalin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabic 72 Postat Martie 14, 2011 Share Postat Martie 14, 2011 Da prieteni si eu ca muulti alti am profitat de vremea frumoasa si am scos de la iernat mobra.Cu exceptia ruginii de pe jenti nimic in plus fata de cum am lasat-o asta toamna.Am pus bateria ,pe care nu am incarcat-o de loc de cand am dat-o jos de pe mobra,inainte am curatat putin bujiile si la a doua tura de impins a pornit.M-am plimbat vreo 30 de min. cat sa-mi iau doza si am revenit fericit acasa. Ce intrebare am eu , este normal ca atunci cand accelerez sa scada tensiunea de incarcare?La relanti este 12,5 si in ture este 12.2.Sa fie de vina faptul ca bateria este descarcata? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.