Sari la conținut

Yamaha VIRAGO ZONE


Purghy
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 10,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Dupa umila mea parere, saua nu este stoc (aia de XV750 avea nasturi stoc, parca -- aia de XV535 sigur nu) iar capacele laterale de la carter sunt cromate -- cele stoc sunt aluminiu polisat.

De asemenea, e foarte bine intretinuta (cred ca a tinut-o ala doar in garaj si o scotea afara numai ca sa-i dea luciu ;) ).

 

Evident, in contextul de mai sus formularea "un model mai rar" este improprie, dar ramane totusi o propunere de vanzare tentanta -- trebuie ascultat si motorul, dar in lipsa unor "suprize", pretul e bun pentru cum arata.

 

@Dexter

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa umila mea parere, saua nu este stoc (aia de XV750 avea nasturi stoc, parca -- aia de XV535 sigur nu) iar capacele laterale de la carter sunt cromate -- cele stoc sunt aluminiu polisat.

De asemenea, e foarte bine intretinuta (cred ca a tinut-o ala doar in garaj si o scotea afara numai ca sa-i dea luciu :D ).

 

Evident, in contextul de mai sus formularea "un model mai rar" este improprie, dar ramane totusi o propunere de vanzare tentanta -- trebuie ascultat si motorul, dar in lipsa unor "suprize", pretul e bun pentru cum arata.

 

@Dexter

 

Thanks ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu am avut o viraga din 96 la fel era cu capace cromate , din cite se pare dealerii din germania mai adaugau cite ceva pe ele de ex a mea avea un mini sissy bar cu suport de bagaj produs cica de yamaha ,un mic crash bar .da respectiva motocicleta este bine intretinuta nu m-am uitat si la pret asa ca nu ma pot exprima dar ii urez vinzatorului bafta iar viitorului posesor asfalt uscat si calatorii fara incidente neplacute

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Faina jucarie, sa ai parte de cate calatorii visezi fara nici un eveniment negativ! :lol:

Cat a fost jucaria?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc de urari. Despre bani as prefera sa nu discut, mai ales ca preturile de la reprezentanta din Bucuresti sunt altele asa ca oricum nu va ajuta.

 

@Dexter

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare la toti !

 

M-am apucat ieri sa dau jos ghidonul, sa vad cum ar arata cu un dragbar pe care l-am cumparat de curand:

2b361def.jpg

b0432302.jpg

cf5814b7.jpg

9c52d0ed.jpg

ba8ca2ec.jpg

255bc035.jpg

968fe7ae.jpg

5d074817.jpg

ce886fdd.jpg

 

PROBLEME:

- ghidonul atince in rezervor

- rezervorul de lichid de frana sta inclinat

 

Ce solutii ar exista in cazul asta si ce sfaturi imi puteti da ? Stiu ca s-a mai discutat, dar parerile sunt impartite.

Sunt novice intr-ale motocicletelor asa ca am un bagaj de cunostinte ceva mai redus.

 

PS: Si inca o intrebare: Ce face sau ce rol are contactul de la ambreiaj ?

 

Multumesc pentru ajutor !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca ghidonul atinge in rezervor la capatul de cursa este foarte rau. Incearca sa-l rotesti (axial) intr-o pozitie in care nu mai loveste. Daca nu se poate obtine nici o astfel de pozitie, atunci ghidonul ala nu e bun pentru motorul tau.

 

Este ok daca rezervorul de frana nu sta perfect drept, doar sa nu stea cu capul in jos (si sa ai grija sa fie mereu plin pana la diafragma).

 

Contactul de la ambreiaj functioneaza in conjunctie cu cel de la cricul lateral (proces explicat cu deamanuntul in manualul de utilizare -- ala de a venit cu motorul sau care-l poti obtine gratis chiar de la Yamaha de pe sit) si reprezinta un mecanism de securitate care te impiedica sa dai la cheie cu cutia in viteza si/sau sa pleci de pe loc cu cricul lasat.

 

@Dexter

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

3dbef957.jpg

 

Mi-am facut calculele, si pentru dragbar am nevoie de inaltatoare de 4,5 - 5 cm. Imi fac la strung niste prelungiri din inox, dar voi fi nevoit sa renunt la bucsele din jugul superior, pentru ca suruburile riserelor originale sunt prea scurte, si voi fi nevoit sa fac niste piulite prelungite, ca sa pot baga si sigurantele pe surub.

Initial am calculat ca am nevoie de 2,5 cm ca sa nu atinga ghidonul, doar apoi mi-am dat seama ca de fapt pe ghidon mai am si comenzile, care si ele mai ocupa din loc ...

 

Totodata am nevoie de cabluri mai scurte de ambreiaj si acceleratie, dar acestea le pot face la comanda la o firma din Timisoara - am vazut facute si nu le deosebesti de cele originale ...

 

Intre timp am dat jos rezervorul, aripa fata, aripa spate si capacele laterale, pentru ca vreau sa le dau la vopsit (cabina), mai ales ca pe rezervor aveam si o mica adancitura.

Urmeaza sa lungesc si furca cu aprox. 20 cm, fara a umbla insa la unghi, cadrul ramane nemodificat. Se pare ca am insa o problema, furcile par sa nu fie perfect paralele. De asta mi-am dat seama cand am scos jugul superior si am observat ca distanta de sus dintre furci e ceva mai mare decat jos la roata. Cred ca undeva la roata e problema, ori la distantiere, ori la centrare, nu stiu inca exact ... Plus ca roata fata pare mai apropiata de furca din dreapta decat de cea din stanga, diferenta cam de 1cm. Ramane de vazut care-i problema acolo ...

 

Filtrul de aer era cam imbacsit si dupa km notati cu markerul pe el se pare ca nu a mai fost schimbat de 20.000 km ... Eu am luat recent motorul, si prima revizie la mine urmeaza in scurt timp, cu ulei, filtre, bujii, etc. Oricum va trebui sa deschid motorul, sa vad ce-i cu troncane la ambreiaj.

 

Multumesc de sfaturi si revin cu intrebari pe masura ce ma mai lovesc de probleme.

 

Toate cele bune !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fratilor, spuneti-mi ce fel de ulei trebuie sa pun la furca, va rog! Am cautat prin manual, dar se pare ca nu prea am fost rabdator si nu am reusit sa descopar. Multumiri anticipate!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fratilor, spuneti-mi ce fel de ulei trebuie sa pun la furca, va rog! Am cautat prin manual, dar se pare ca nu prea am fost rabdator si nu am reusit sa descopar. Multumiri anticipate!

:) Salut ! Eu Castrol 10W am bagat in telescoape pe fata..., 230ml / telescop.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ahoi @Judas ai reusit sa scoti filtrele? Iti place sunetul dupa operatie?

:) Daaaa, suna bestial, si nici n-a durat mult operatiunea de golire a tobelor..., cca 10 minute.Nici carburatoarele nu par desincronizate, dar de siguranta, la inceputul sezonului le voi verifica la atelierul prietenului meu. :)

Apropo: filtrele am reusit sa le salvez in stare destul de ok, si am gasit si o solutie de remontare la loc, in cazul in care autoritatile i-mi impun acest lucru.Ca atare, le-am pus la pastrare.

Editat de judas
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fratilor, spuneti-mi ce fel de ulei trebuie sa pun la furca, va rog! Am cautat prin manual, dar se pare ca nu prea am fost rabdator si nu am reusit sa descopar. Multumiri anticipate!

Salut,

Eu tocmai mi-am luat ulei de furca pentru aceasta operatiune:

REPSOL SAE 10W - 23 Lei

moto_fork.png

Pentru ambele furci, la XV535 (2YL - 1991) am nevoie de 456CCM

 

Uite si ghidul de la Louis pentru aceasta operatiune: CLICK (de)

Editat de Orvo
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut

Care vrea etichete (patch-uri) de genul asta,sa ma contacteze. Sunt etichete brodate,cu lipici termo-colant.Se aplica, in principal,pe textile sau pe piele.Gama,e mult mai larga,tocmai am deschis un topic,cu-asa ceva.O sa postez si dimensiunile si preturile fiecaruia,daca sunt doritori.

post-2143-1296248514.jpg post-2143-1296248532.jpg post-2143-1296248544.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se scot la vanzare urmatoarele:

 

stop spate......100 ron

 

DSC_2684.jpg

 

oglinzi stanga-dreapta........100 ron

 

DSC_2683.jpg

 

semnalizatoare 4 bucati unul dintre ele are geamul grapat si o bucatica lipsa.....150 ron

 

DSC_2685.jpg

DSC_2687.jpg

 

suporti genti laterale .........200 ron

 

DSC_2688.jpg

 

ghidon.......100ron

 

DSC_2689.jpg

 

spatar sea spate (necesita tapitare-face Darian)........200 ron

 

DSC_2690.jpg

 

Contact pe PM sau 0731.453.812

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut

Care vrea etichete (patch-uri) de genul asta,sa ma contacteze. Sunt etichete brodate,cu lipici termo-colant.Se aplica, in principal,pe textile sau pe piele.Gama,e mult mai larga,tocmai am deschis un topic,cu-asa ceva.O sa postez si dimensiunile si preturile fiecaruia,daca sunt doritori.

post-2143-1296248514.jpg post-2143-1296248532.jpg post-2143-1296248544.jpg

:) Salut.Ne-ar interesa pe 3 dintre noi, posesori de Virago.Eventual pe PM daca poti s-mi trim iti modele cu Yamaha Virago, dimensiuni , preturi si poze bine-nteles.Merci anticipat. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...