SERGHEI42 Postat Februarie 13, 2011 Share Postat Februarie 13, 2011 Stie cineva cotele semeringurilor pt furca fata ? Cod ceva pt comanda ?? Eu am motocicleta fabricatie 91 dar furca este de la modelele fabricate dupa 95 ,cu doua discuri de frana.Banuiesc,daca jugurile sunt la fal ..ca si diametrul telescoapelor este identic?!! Partea de sus a telescopului are diametrul de 36mm deci cam asta ar fi cota interioara a semeringului. Stiu ca modelele '90-94 au aparut doua rezervoare de benzina ..si au un singur disc de frana iar modelele '95-2000 au aparut doua discuri de frana dar si furca diferita ..asta cu furca nu stiu din ce an.. Multzam anticipat. Mesaj completat Stie cineva cotele semeringurilor pt furca fata ? Cod ceva pt comanda ?? Eu am motocicleta fabricatie 91 dar furca este de la modelele fabricate dupa 95 ,cu doua discuri de frana.Banuiesc,daca jugurile sunt la fal ..ca si diametrul telescoapelor este identic?!! Partea de sus a telescopului are diametrul de 36mm deci cam asta ar fi cota interioara a semeringului. Stiu ca modelele '90-94 au aparut doua rezervoare de benzina ..si au un singur disc de frana iar modelele '95-2000 au aparut doua discuri de frana dar si furca diferita ..asta cu furca nu stiu din ce an.. Multzam anticipat. 36X48X11/12.5 36X48X11 36X48X11 M STAUBKAPPE .care este treaba cu semeringurile astea ..vad diferente de cote si de pretz.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Orvo Postat Februarie 14, 2011 Share Postat Februarie 14, 2011 @divizia Arata fain motorul. Locul unde a fost intermediara pare cam gol ... Nu aveai varianta s-o lasi acolo doar de forma ? Cred ca stop ca si al tau mi-am comandat si eu de pe louis. RISERE CUSTOM, din inox, pentru ca aveam nevoie de ghidon inaltat, dupa cum spuneam intr-un post mai devreme, dragbar-ul imi atingea in rezervor: Riserele facute la scula asta: Si in sfarsit am reusit si eu sa-mi "elevez" motorul, dupa urmatoarea schema: Ca si modificari fata de stock, urmeaza: - vopsit negru lucios - modificat putin aripa spate - comenzi avansate - dragbar cu comenzi de Suzuki V-Strom - seaua mare subtiata un pic Toate cele bune ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
catalinxv750 Postat Februarie 14, 2011 Share Postat Februarie 14, 2011 (editat) Salut, Am nevoie de ajutor pentru inlocuirea rulmentilor la jug am ceva joc in ghidon motorul e pe butuci, am servisat furcile, simering si protectii praf, ulei, etc, si acum vreau sa ma apuc de jug. Cateva sfaturi va rog, cum il desfac, ce rulmenti trebuie..etc. Multumesc! xv750 ms Editat Februarie 14, 2011 de catalinxv750 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
barboge Postat Februarie 20, 2011 Share Postat Februarie 20, 2011 Divizia, dupa ce si-a facut fain motorul il vinde. Ce-ai patit frate? E chiar pacat de munca si bani. Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
divizia Postat Februarie 20, 2011 Share Postat Februarie 20, 2011 Mi-am dat seama ca tot naked-urile sunt preferatele mele......deh, adrenalina Asa ca cine vrea o mobra buna.....este asteptat la negocieri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
judas Postat Februarie 20, 2011 Share Postat Februarie 20, 2011 Gata de inceperea sezonului..., cam asa arata acum motorul meu...: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Februarie 20, 2011 Share Postat Februarie 20, 2011 Ahoi! Trebuia sa faci si un video sa vedem ce glas are, iti doresc sa faci multi km fara evenimente in noul sezon si presupun ca noul glas te incanta! Numa bine si sanatate! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
barboge Postat Februarie 21, 2011 Share Postat Februarie 21, 2011 (editat) Divizia, daca as sta ceva mai bine cu banii, crede-ma ca mi-as mai lua un Virago.Mai ales unul ca al tau. Bafta la vanzare! Eu am mai am cumparat de la tine un costum Nitro si pot spune ca esti super parolist. Spun asta pentru eventualii cumparatori, bineinteles. Editat Februarie 21, 2011 de barboge Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
judas Postat Februarie 21, 2011 Share Postat Februarie 21, 2011 Ahoi! Trebuia sa faci si un video sa vedem ce glas are, iti doresc sa faci multi km fara evenimente in noul sezon si presupun ca noul glas te incanta! Numa bine si sanatate! O sa urmeze si un filmulet...., curand...Merci de urari, la fel iti doresc si tie ! Suna intr-adevar bestial... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
divizia Postat Februarie 22, 2011 Share Postat Februarie 22, 2011 Divizia, daca as sta ceva mai bine cu banii, crede-ma ca mi-as mai lua un Virago.Mai ales unul ca al tau. Bafta la vanzare!Eu am mai am cumparat de la tine un costum Nitro si pot spune ca esti super parolist. Spun asta pentru eventualii cumparatori, bineinteles. Cat tine zapada scade pretul la mobra la 1200 euro. In pret intra si ghidonul stil coarne+inaltatoarele aferente, setul de coburi, semnalele vechi, oglinzile vechi, placute de frana sigilate SBS {si cele de pe mobra sunt aproape noi}, set de semeringuri furca.....oferta valabila pentru 5-10 zile pana se incalzeste afara Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Februarie 23, 2011 Share Postat Februarie 23, 2011 ...asa arata acum motorul meu...: Poti pune poze de detaliu cu suportul de genti si portbagajul? Arata bine si as copia modelul tau. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Orvo Postat Februarie 23, 2011 Share Postat Februarie 23, 2011 Salutare ! Am dat jos capacele de la carburatoare sa le polishez si cred ca n-ar strica sa schimb membranele ... Sunt intregi, dar la margini nu arata chiar bine ... Am gasit pe motomike prin autonet, la 374 Lei / bucata ... dar mi se pare exagerat si de prost gust sa dau 750 de Lei pe doua membrane ... Stiti vrei sursa mai buna pentru asa ceva ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BiroCatalin Postat Februarie 23, 2011 Share Postat Februarie 23, 2011 Salutare! Am gasit la "super pret" ulei Motul 3000 20W50. In cartea tehnica scrie sa bag 20W40. E diferenta mare? Pot aparea probleme daca bag 20W50? Astept sfaturi de la cunoscatori. Multumesc anticipat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Februarie 23, 2011 Share Postat Februarie 23, 2011 Salutare!Am gasit la "super pret" ulei Motul 3000 20W50. In cartea tehnica scrie sa bag 20W40. E diferenta mare? Pot aparea probleme daca bag 20W50? Astept sfaturi de la cunoscatori. Multumesc anticipat! Ahoi, respecta ceeace scrie in manual pentru ca yamaha a facut teste si stie cu ce merge mai bine motorul, mai exact: 10w40 intre -5 si 45 grade si 20w40 5 si 45 grade. Numa bine si sanatate! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Phoenix79 Postat Februarie 23, 2011 Share Postat Februarie 23, 2011 (editat) Salutare !Am dat jos capacele de la carburatoare sa le polishez si cred ca n-ar strica sa schimb membranele ... Sunt intregi, dar la margini nu arata chiar bine ... Am gasit pe motomike prin autonet, la 374 Lei / bucata ... dar mi se pare exagerat si de prost gust sa dau 750 de Lei pe doua membrane ... Stiti vrei sursa mai buna pentru asa ceva ? Stai linistit ca o sa dai atata pentru membrane Daca ai noroc gasesti la dezmembrari, dar membranele de obicei sunt scump al dracului. Eu am luat unu mult mai mic si m-a costat 280 ron. Editat Februarie 23, 2011 de phoenix27 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_balea84 Postat Februarie 23, 2011 Share Postat Februarie 23, 2011 Intru totul de acord cu Icelord. Ce pot eu sa adaug este ca eu am folosit anul trecut 20w50, iar proprietarul anterior al motocicletei la fel timp de mai multi ani fara nici o problema. Din ce am mai citit si eu despre standarde, ca si eu eram planta si acum nu cred ca am evoluat prea mult in domeniu, trebuie sa iei in calcul uzura si unde folosesti motorul. La un motor pana in 100k km nu are rost sa strici perfectiunea zen data de japonez, peste merge sa ii mai cresti putin vascozitatea. Daca mergi in general vara si mult in oras e foarte bun 20w50, pentru ca cel putin in Bucuresti nu cred ca al meu motor s-a racit vreodata cum trebuie din cauza traficului. Daca vrei sa mergi si mai pe racoare baga 20w40. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Orvo Postat Februarie 23, 2011 Share Postat Februarie 23, 2011 Si eu tot MOTUL 20W-50 am luat, pentru schimbul ce urmeaza sa-l fac in scurt timp. Legat de membrane ... NASOL moment ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BiroCatalin Postat Februarie 23, 2011 Share Postat Februarie 23, 2011 Pai eu merg de cand se topeste zapada pana ninge iara:)). Motoru are 30000 de km. Cred ca risc si bag totusi 20W50 ca iau 3 litri la pret de 2. Alt ulei nu stiu ce as putea sa bag, toate uleiurile bune sar de 60 lei litru si e totusi criza... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Februarie 23, 2011 Share Postat Februarie 23, 2011 (editat) Pai eu merg de cand se topeste zapada pana ninge iara:)). Motoru are 30000 de km. Cred ca risc si bag totusi 20W50 ca iau 3 litri la pret de 2. Alt ulei nu stiu ce as putea sa bag, toate uleiurile bune sar de 60 lei litru si e totusi criza... Uite aici poate te ajuta http://www.motodiscount.ro/cautare/20w40?s=20w40 si http://www.motodiscount.ro/cautare/20w50?s...&stoc=toate Editat Februarie 23, 2011 de IceLord Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valitaz Postat Februarie 23, 2011 Share Postat Februarie 23, 2011 Mie mi-au recomandat cei de la un magazin de moto din BV , Motul 7100 , 20w50 , special pentru V-Twin. intra cam 2,8 litri , si costa cam 45 ron litrul ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BiroCatalin Postat Februarie 23, 2011 Share Postat Februarie 23, 2011 Eu iau Motul 3000 20W50 cu 20 lei litru... De aia ma tot gandesc, ce sa fac sa bag Castrol ActEvo 20W40 cu 45lei litru sau Motul cu 20lei... Asta da dilema Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Orvo Postat Februarie 24, 2011 Share Postat Februarie 24, 2011 Daca tot am ajuns pana aici, m-am hotarat s-o desfac toata si sa vopsesc (electrostatic) si cadrul si bascula de spate. Era pacat de atata munca ca sa n-o comit pana la capat ... O sa beau o lada de bere cand o s-o vad iarasi intreaga Mesaj completat Si un pont: KIT SERVICE XV535 - 19,99 GPB Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
moromete Postat Februarie 24, 2011 Share Postat Februarie 24, 2011 Daca tot am ajuns pana aici, m-am hotarat s-o desfac toata si sa vopsesc (electrostatic) si cadrul si bascula de spate. Era pacat de atata munca ca sa n-o comit pana la capat ...O sa beau o lada de bere cand o s-o vad iarasi intreaga Mesaj completat Si un pont: KIT SERVICE XV535 - 19,99 GPB valeu, dau eu doua lazi cind o vad gata ! numa sa pui o poza aici sa vaz si eu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valitaz Postat Februarie 24, 2011 Share Postat Februarie 24, 2011 Ma oftic putin , eu am cromat-o aproape toata,( adica ;capace motor , scarite ,cablu farana spate , inaltatoare ghidon , arcuri + telescoape spate , juguri furca fata (astea nu ma multumesc , n-au iesit prea bine !!) , sablat+vopsit bascula ,nichelat suruburi , si am vopsit-o la cabina !!(aici e chestia cu oftica , data viitoare electrostatic !!). dupa ce-i gata postez poze despre cum a fost si ce-a iesit. ps. schimbat roata spate = multumiri lui Ciprian din Severin !! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Februarie 24, 2011 Share Postat Februarie 24, 2011 Salutare !Am dat jos capacele de la carburatoare sa le polishez si cred ca n-ar strica sa schimb membranele ... Sunt intregi, dar la margini nu arata chiar bine ... Am gasit pe motomike prin autonet, la 374 Lei / bucata ... dar mi se pare exagerat si de prost gust sa dau 750 de Lei pe doua membrane ... Stiti vrei sursa mai buna pentru asa ceva ? 374 lei dar nu e numai membrana, e si sertarasul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.