Sari la conținut

Yamaha VIRAGO ZONE


Purghy
 Share

Postări Recomandate

@Orvo Multumesc de compliment, oricum ar mai fii mult de munca la ea ca sa o aduc in stadiul pe care o vreau dar momentan imi bag banii in Dragstar!

@Divizia De acord cu tine, dar mie personal imi place ca ai simtit ca ai calarit ceva mai ales dupa ce faci intr-o zi si 300-400 km ;) de aia ii chopper, oricum la Dragstar ii pun un ape mai mare, de 16" numa deocamdata sunt limitat de buget!

Mesaj completat

O poza te rog!..

Mesaj completat

 

La cat de "mare" sunt eu, cred ca trebuie sa stau in picioare pe motor... :)

Ahoi!

La Dragstar imi pun mai mare ape-ul :blink: !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 10,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

...am ajuns la concluzia ca totul va fi facut negru mat...

Negru mat? Exista vopsea semilucioasa!

Daca sta in casa merge, pe strada se pateaza, e greu de scos praful din locurile greu accesibile(mai ales la cadru)... parerea mea

Editat de cristi 57
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Negru mat? Exista vopsea semilucioasa!

Daca sta in casa merge, pe strada se pateaza, e greu de scos praful din locurile greu accesibile(mai ales la cadru)... parerea mea

 

Salut Cristi !

Negru mat va fi doar cadrul, bascula de spate, rezervorul intern si maruntisurile din poza de mai sus.

Restul (aripile, rezervorul, capacele, etc) sunt deja vopsite (la cabina) in negru metalizat sidef.

In orice caz, am ales culoare dupa paletar de tabla, si negrul acela mat de care zic eu nu este chiar asa de mat ca la o vopsea clasica lichida. Este acelasi negru mat cu care sunt vopsite de exemplu si elementele de directie la masina ...

Acum ramane de vazut cum o sa iasa in realitate ... Eu sper ca am facut alegerea corecta ... Am cochetat si cu ideea de visiniu metalizat inchis pentru cadru, dar nu puteam fi sigur de rezultat pentru ca paletarul pentru aceste culori era pe hartie si nu pe tabla, de aceea am zis negru mat simplu si gata ...

Om trai si-om vedea ...

 

Toate cele bune !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...Om trai si-om vedea ...

Sefu', n-am dorit sa te descurajez! Ma gandeam sa-ti protejez munca! Vopseaua mata are suprafata lipsita de luciu, este usor poroasa, pori in care intra particule de praf. Dupa spalare, in general petele se sterg usor cu o carpa moale si uscata(pe o vopsea lucioasa). Vopseaua mata se sterge mai anevoios, apoi cadrul are zeci de suprafete greu accesibile...

In final, vorba ta: ..om vedea... bafta si mult succes!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@cristi: probabil ai dreptate, dar faptul e consumat. Sper sa nu fie asa rau cum zici ...

 

Am dat jos capacele de pe motor/cutie, pentru a le infrumuseta cumva ... Ori decapate/polishate ori sablate/vopsite ... Ramane de vazut si de hotarat ...

Intrebarea mea de unde pot comanda setul de garnituri pentru aceste capace ? Pe motomike n-am vazut ...

 

Toate cele bune !

 

PS: Mai am o idee nastrusnica, dar nu stiu cat e de aplicabila ... sa vopsesc electrostatic in negru tot motorul si sa-i polishez lamelele de racire :blink:

Oare e realizabil ??

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Motomike nu e singurul sit de pe lumea asta. Vezi si la Romi-Moto, vezi la Louis, vezi si la reprezentanta LiFan din Bucuresti (LiFan == Virago chinezesc, 90% din piese se potrivesc). Daca nu si nu, atunci fa ca la mobra: ia un caiet studentesc vechi, deseneaza conturul capacului pe el, decupeaza si fa-ti garnitura. Evident, inainte de montaj, imbib-o in cel mai gros ulei pe care il gasesti prin atelier.

 

@Dexter

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe Louis am gasit garnitura pentru ambreiaj ... As fi preferat set, credeam ca exista. Mai sap putin. Romi-moto din cate am vazut aduce Louis, de unde pot lua si eu.

 

Alta intrebare: Oare se potriveste pe XV535 un rezervor de XV1100 ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Of, tot eu trebuie sa caut pentru voi :-(

 

La Romi-Moto avem asa:

  • 735.85.83 -- garnitura ambreiaj (27RON)
  • 734.43.69 -- garnitura alternator (20RON)

La Louis avem asa:

  • 10042749 -- set complet garnituri motor (87,95EUR)
  • 10043216 -- garnitura ambreiaj (5,95EUR)
  • 10050241 -- garnitura-inel pentru filtrul de ulei (1,45EUR)

 

@Dexter

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Merci. O sa studiez si varianta asta. Acum intervine alta problema.....cum se descurca vopsitorul cu tabla zincata, la modul ca poate fi vopsita?

Mesaj completat

A bagat cineva in Virago ulei Motul 5100 ? Cum se comporta, e ok?

Mesaj completat

A bagat cineva in Virago ulei Motul 5100 ? Cum se comporta, e ok?

Editat de divizia
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:laugh: Pentru sezonul 2011 , i-am dat Motul 3100 20W50 MINERAL +filtru ulei Hiflo.....

Si eu am bagat la fel si se pare ca mergem bine, pana acum. Am observat sa intra greu in treapta a patra dar m-am carat ture scurte cu el doar la 3-5 grade si cred ca de aia face problema asta. Este un ulei mai gros si nu e recomandat pt zile reci. Sper ca in zile mai calde sa dispara problema asta...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am Virago de 250, din 2001, rosie, ca cea din avatar :laugh: . M-am gandit ca ne-ar fi mai usor sa gasim piese si sa ne ajutam reciproc daca ne-am uni intr-un topic. Ia sa va vad! :D

 

si eu am VIRAGO si cred ca ar fi mult mai utila ideea ta, decat sa stam sa cautam pe tot forumul sau nu stiu prin ce alte parti

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ieri am scos mobra din casa ...in garaj..:laugh:) .Am curatat si am uscat la bujii de mi-au iesit peri negri (eu sunt alb tot oricum)...

Pe cilindrul din fata aveam NGK---BPR5E ..si pe al din coada BPR7E...Le-am aruncat si am cumparat doua Boashe care au cifra 7 in cod.:D..ieftine si bune.Pe cutie scrie ca sunt facute in Germania dar sunt sigur ca miros a ,,made by ship" .Chestia este ca a pornit mai bine ca niciodata .Maine o dau putin pe ,,serpentinele" de la Caldarusani.Offffff cat de dor imi era de ea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum multe luni v-am spus ca eu folosesc bujii Bosch vechi de 26 de ani. Am 4 bucati de care am grija ca de ochii din cap. Si eu am incercat cu NGK si chiar cu Denso, dar am avut probleme. Deci, raman consecvent bujiilor Bosch si anume Super Plus WR7DC+. Stiu ca este greu de crezut, dar ne putem intalni pentru a va arata. Bafta si asfalt uscat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum multe luni v-am spus ca eu folosesc bujii Bosch vechi de 26 de ani.

Acum 2 ani am mers un sezon cu bujii Sinterom pentru Oltcit fara sa am probleme cu ele...

Le cumparasem doar ca nu-mi mai pornea cu NGK-urile la inceput de sezon si, chiar daca aveam de gand sa le inlocuiesc cu alte noi (tot NGK), am uitat de ele acolo :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu am facut 100 km cu mobra ca a si aparut prima problema... Nu mai merge senzorul de neutral si nu pot porni motorul decat cu ambreajul tras. Unde e amplasat senzorul asta si e greu de desfacut?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum multe luni v-am spus ca eu folosesc bujii Bosch vechi de 26 de ani. Am 4 bucati de care am grija ca de ochii din cap. Si eu am incercat cu NGK si chiar cu Denso, dar am avut probleme. Deci, raman consecvent bujiilor Bosch si anume Super Plus WR7DC+. Stiu ca este greu de crezut, dar ne putem intalni pentru a va arata. Bafta si asfalt uscat!

 

YES...din astea am luat si eu ..(probabil China dar acelasi cod) si mama ce merge..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut!

De azi am dat si eu de necaz cu motorul - virago 535 1994. Am iesit la plimbare si dupa 25km, am oprit cu grupul de motociclisti. Am scos din viteza si in cateva secunde s-a oprit motorul. De aici a inceput calvarul: ba nu mai pornea, ba pornea si se auzea un zgomot ciudat, ba de cateva ori parca ramanea electromotorul cuplat. Am stat putin sa se mai raceasca si la o noua pornire a fost OK. Am hotarat sa ne intoarcem acasa si dupa 5 metri s-a cuplat electromoturl din mers, in viteza I. Am reusit sa aduc motorul acasa cu ajutorul unui papuc. S-a mai intalnit cineva cu problema asta?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu nu cu senzorul de ambreaj am probleme, am probleme cu ala de neutral. Il scot la neutral si nu se aprinde becul verde din bord. Si daca vreau sa il pornesc nu pot decat daca trag ambreajul ca si cum ar fi in viteza. Din cand in cand se mai aprinde si am si o problema cu vitezele, ori nu intra in viteza ori "carie" foarte tare.

Editat de BiroCatalin
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da prieteni si eu ca muulti alti am profitat de vremea frumoasa si am scos de la iernat mobra.Cu exceptia ruginii de pe jenti nimic in plus fata de cum am lasat-o asta toamna.Am pus bateria ,pe care nu am incarcat-o de loc de cand am dat-o jos de pe mobra,inainte am curatat putin bujiile si la a doua tura de impins a pornit.M-am plimbat vreo 30 de min. cat sa-mi iau doza si am revenit fericit acasa.

Ce intrebare am eu , este normal ca atunci cand accelerez sa scada tensiunea de incarcare?La relanti este 12,5 si in ture este 12.2.Sa fie de vina faptul ca bateria este descarcata?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...